Niva 2121, Rene 07, 2003.a.
Niva 2121, Rene 07, 2003.a.
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Tuled võtsin ise ära, kuna laternate ümber olevad võrud olid roostevastases võitluses. Masina küttekulu pole täpselt arvestanud kui siis ainult seda, et tankimisel arvestan 10 sajale ja teele pole veel jäänud, aga ilma maastiku sõiduta nii palju ei võta. Millist jõupingutust sa masinale mõtled? Jäi veits ebaselgeks:)
Kui aus olla siis ma ise pole päris täpselt aru saanud milles see seisneb, et Nivaga maanteel jama sõita on. Lihtsalt meenus, et siin foorumis on seda mitu korda mainitud ja hiljuti lugesin autolehest ka kus võrreldi maastureid vms ja seal oli kirjas, et erinevalt teistest maasturitest ei saa Nivaga maanteel normaalselt kulgeda.
Ma tahtsin lihtsalt aru saada, et millest see tuleneb, kas müratase on sellistel kiirustel väga suur või mootoril pöörded jube kõrged või milles probleem seisneb?
Ma tahtsin lihtsalt aru saada, et millest see tuleneb, kas müratase on sellistel kiirustel väga suur või mootoril pöörded jube kõrged või milles probleem seisneb?
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Miks ei saa maanteel normaalselt kulgeda:yllatunud Ikka saab... kuigi ei poolda Nivaga 110 km.h sõitmist kuna müra ja vibra on siis tõesti natukene rohkem kui uuel Q7, aga muidu täitsa normaalne. Kui tahad kogeda, siis astu läbi, teeme tiiru maanteel ja oma silm ja kõrv on kuningas. Need autolehe tegijad aga tunduvad küll olema suuremalt osalt veel ajaloo peale tigedad ja kui tuleb teemaks nn.VENE auto, siis südametunnistus ei luba ühtegi head sõna kirjutada ega öelda. Jobud lihtsalt;)
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kõik sõltub, millega võrrelda. Tänapäevase autoga võrreldes on müra väga kõrge, samuti on Nival kerged tekkima kõikvõimalikud vibratsioonid. 90-ga sõites on pöördeid kuskil 2700-2800. Müra aga pigem tuleb ülekannetest, vahekastist. Samas kannatab täitsa vabalt ka 110-120ga sõita.
Sinna juurde tuleb lisada veel lühikene teljevahe, kõrge raskuskese ja pika käiguga vedrustus. See tähendabki seda, et lohklikul-muhklikul kurvilisel asfaldil kiiresti sõitmine on mõningane väljakutse. Samuti nn treppis kruusatee ei meeldi Nivale.
Teisalt hoiab Niva väga hästi suunda, ei roni kusagile. Samas on ka rool piisavalt täpne, ka korralikku kruusateed on lausa lust sõita. Samuti kõikvõimalikes mitte teravate servadega aukudes, põikirantides jms on sõit täitsa sujuv ja mõnus.
Samas on Niva kasutus- ja sõiduomadused mõningates teistes oludes märgatavalt paremad:) Nivat asfaldil linnad?iipidega võrrelda on enam-vähem sama kui Defenderit linnkatega võrrelda.
Tihti kiputakse Nivat võrdlema Jimnyga, maastikusuutlikkuselt täitsa asjakohane. Samas olles sõitnud mõlemaga, siis Jimnys on müra vähem, kuid teedel sõitmiseks on vedrustuse poolest Niva mugavam. Jimny raputab, põrutab, kõigub, on liiga jäik. Ma ei tea, kas see oli konkreetse auto viga, kuid sirgel maanteel tahtis pidevalt rooliga suuna korrigeerimist.
Sinna juurde tuleb lisada veel lühikene teljevahe, kõrge raskuskese ja pika käiguga vedrustus. See tähendabki seda, et lohklikul-muhklikul kurvilisel asfaldil kiiresti sõitmine on mõningane väljakutse. Samuti nn treppis kruusatee ei meeldi Nivale.
Teisalt hoiab Niva väga hästi suunda, ei roni kusagile. Samas on ka rool piisavalt täpne, ka korralikku kruusateed on lausa lust sõita. Samuti kõikvõimalikes mitte teravate servadega aukudes, põikirantides jms on sõit täitsa sujuv ja mõnus.
Samas on Niva kasutus- ja sõiduomadused mõningates teistes oludes märgatavalt paremad:) Nivat asfaldil linnad?iipidega võrrelda on enam-vähem sama kui Defenderit linnkatega võrrelda.
Tihti kiputakse Nivat võrdlema Jimnyga, maastikusuutlikkuselt täitsa asjakohane. Samas olles sõitnud mõlemaga, siis Jimnys on müra vähem, kuid teedel sõitmiseks on vedrustuse poolest Niva mugavam. Jimny raputab, põrutab, kõigub, on liiga jäik. Ma ei tea, kas see oli konkreetse auto viga, kuid sirgel maanteel tahtis pidevalt rooliga suuna korrigeerimist.
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Lõpuks võtsin enast käsile ja sai tehtud talve eelne möglatamine nii seest kui väljast. Jääb ainult talve oodata. See nädal sai auto targemate onude juurde viidud ning nüüd olemas signalisatsioon koos kesklukustusega. Lisan paar pilti praegusest olukorrast
http://fotoalbum.ee/photos/rene07/78436078
http://fotoalbum.ee/photos/rene07/78435916
http://fotoalbum.ee/photos/rene07/78438128
[Muudetud: 6-11-2010 rene07]
http://fotoalbum.ee/photos/rene07/78436078
http://fotoalbum.ee/photos/rene07/78435916
http://fotoalbum.ee/photos/rene07/78438128
[Muudetud: 6-11-2010 rene07]
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Ma tean, mida te tunnete:D
Eile kui AKs teatati, et ärge minge autoga sõitma, või siis ainult äärmisel vajadusel, siis mul see vajadus kohe tekkis:lol
Täna oli parklas lahe vaatepilt - üks suur kuhil (varasemast jäänud auto, mille saab kätte vast kevadel) ja siis Jeep Commander ja minu Nifkin. Muudele autodele käis parkla üle jõu.
Eile kui AKs teatati, et ärge minge autoga sõitma, või siis ainult äärmisel vajadusel, siis mul see vajadus kohe tekkis:lol
Täna oli parklas lahe vaatepilt - üks suur kuhil (varasemast jäänud auto, mille saab kätte vast kevadel) ja siis Jeep Commander ja minu Nifkin. Muudele autodele käis parkla üle jõu.
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
-
ssamara1500
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 05 Jaan 2009 22:20
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada samara 1.5 97a