ESTfield Lada, 2001a, uzzac
ESTfield Lada, 2001a, uzzac
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
ESTfield Lada, 2001a, uzzac
Kogu saaga sai alguse 2000 aasta Motorexil kus mu onu nägi esimest korda ESTfieldide boksi. Astus ligi ja peale mõningast jutuajamist tellis meile sõnagi lausumata 2 raami. Ühe siis endale ja teise meile. Kuna rahad ja jutud olid kõik juba makstud siis ei jäänud väga muud üle kui ehitama hakata. Doonoriteks sai soetaud 2 üpris mäda kerega 06-te. Autod sai valitud selle järgi et oleks kindala peale 1600 mootor. Veel ennem talve tulekut sai mõlemad nullkuued ribadeks lõigatud ja kõik muu peale vajaliku läks otseteed EMEX-isse. Raamid sai kõrvuti garaa?i pukkidele pandud ja sedaviisi sünkroonis saigi ehtust alustatud. Kahte masinat kõrvuti tehes oli heaks plussiks see et kui keegi tegi midagi valmis meisterdas oli kohe järgmisele masinale seda hea maha viksida. Meie auto sai esimesena valmis ja seda mai kuus 2001 aastal, kui ma õigesti mäletan. Registris olime ESTfield number 4.
Tehnika poolelt lähemalt sai mootoriks 1600 ketiga mootor, 4 käiguline kast ja Lada tagasild. Amorid on mingi Sachsi coiloverid "traktori" vedrudega. Pidurid on stock Lada ja tagatuled kärupoest. Esituled on mingisuguse põka omad, esimesed suunad aga vene motikalt. Bensupaak on nö võidusõidu paak mis mahutab vaid 20L.
Miks me valisime just Lada doonoriks? Põhjus lihtne. ESTfieldide idee autor Valter Teppan kinnitas meile et nii mõnigi teine samasugune stock Lada tehnikaga masin on valmimas ja suvel saame sellise odava ja võrdse hobi ringraja klassi. Aga võta näpust. Teised ehitajad olid vahepeal midagi kõssamata otsustanud loobuda Lada tehnikast ja siis oleme meie need 2 ainsat õnnetut stock Lada tehnikaga ESTfieldi omanikku. Meie suureks üllatuseks aga liikus masin väga reipalt edasi. Ringrada olme sellega nühkinud me isaga mõlemad. Minu parim ringiaeg Audrus on 1.08 koma midagi. Mõistagi sõitsid teised võimsamate masinatega härrad meist sigetel mööda nagu postidest aga kurvides olin mina südikam ja tänu sellele on igasugu ESTfieldi klubisõitudelt kui ka päris ringraja võistluste demostartidelt nopitud mõningaid karikaid.
Tänaseks on auto aga juba teist aastat algosadena Raadil tehases ja ootab meie hoolitsevalt kätt. 01 ringraja projekt on piisavalt aega röövinud et ESTfieldike unarusse jääks. Mis asjad sinnamaani viis? Enne 2007 talvekorterisse panekut otsustasime, et aitab sellest lagunevast vanakooli tehnikast ja tõmbasime auto pulkadeks. Nüüdseks oleme jõudnud asjaga niikaugele, et autol on küljes Volvo 240 tagasild ja ootab soojemat aega, mil saame ta koju Pärnusse ära tuua, et installida Fordi T9 käigukast ja samaara mootor. Tundub tuttav? Tõsi ta on, sest meie rinka Lada sõidab sama setupiga. Mootor saab ka järgi aidatud kergema kolvigrupi ja õõnestatud kaane näol. Ka lisandub sinna kerge hooratas ja kangem nukkvõll. Toitma hakkab seda südant mingi tavline karburaator esialgu. võimu loodame saada 100hj kanti rattast. Seda on auto 620 kilo juures piisavalt.
Pilete kahjuks esialgu mul rohkem ei ole pakkuda. Kui satun teise arvuti juurde, siis kahtlemata lisan neid juurde, seal peaks pilte olema nii ehitusest kui ma muust melust.
[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]
[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]
Tehnika poolelt lähemalt sai mootoriks 1600 ketiga mootor, 4 käiguline kast ja Lada tagasild. Amorid on mingi Sachsi coiloverid "traktori" vedrudega. Pidurid on stock Lada ja tagatuled kärupoest. Esituled on mingisuguse põka omad, esimesed suunad aga vene motikalt. Bensupaak on nö võidusõidu paak mis mahutab vaid 20L.
Miks me valisime just Lada doonoriks? Põhjus lihtne. ESTfieldide idee autor Valter Teppan kinnitas meile et nii mõnigi teine samasugune stock Lada tehnikaga masin on valmimas ja suvel saame sellise odava ja võrdse hobi ringraja klassi. Aga võta näpust. Teised ehitajad olid vahepeal midagi kõssamata otsustanud loobuda Lada tehnikast ja siis oleme meie need 2 ainsat õnnetut stock Lada tehnikaga ESTfieldi omanikku. Meie suureks üllatuseks aga liikus masin väga reipalt edasi. Ringrada olme sellega nühkinud me isaga mõlemad. Minu parim ringiaeg Audrus on 1.08 koma midagi. Mõistagi sõitsid teised võimsamate masinatega härrad meist sigetel mööda nagu postidest aga kurvides olin mina südikam ja tänu sellele on igasugu ESTfieldi klubisõitudelt kui ka päris ringraja võistluste demostartidelt nopitud mõningaid karikaid.
Tänaseks on auto aga juba teist aastat algosadena Raadil tehases ja ootab meie hoolitsevalt kätt. 01 ringraja projekt on piisavalt aega röövinud et ESTfieldike unarusse jääks. Mis asjad sinnamaani viis? Enne 2007 talvekorterisse panekut otsustasime, et aitab sellest lagunevast vanakooli tehnikast ja tõmbasime auto pulkadeks. Nüüdseks oleme jõudnud asjaga niikaugele, et autol on küljes Volvo 240 tagasild ja ootab soojemat aega, mil saame ta koju Pärnusse ära tuua, et installida Fordi T9 käigukast ja samaara mootor. Tundub tuttav? Tõsi ta on, sest meie rinka Lada sõidab sama setupiga. Mootor saab ka järgi aidatud kergema kolvigrupi ja õõnestatud kaane näol. Ka lisandub sinna kerge hooratas ja kangem nukkvõll. Toitma hakkab seda südant mingi tavline karburaator esialgu. võimu loodame saada 100hj kanti rattast. Seda on auto 620 kilo juures piisavalt.
Pilete kahjuks esialgu mul rohkem ei ole pakkuda. Kui satun teise arvuti juurde, siis kahtlemata lisan neid juurde, seal peaks pilte olema nii ehitusest kui ma muust melust.
[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]
[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kuum teema!
Vaadake kui palju "klikke" tuli!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
pikk jutt s*tt jutt nagu öeldakse.
Loodan, et enamus küsimustele leiate vastused esimesest postist.
edit Priidic: kustutasin paar posti vahelt ära. Tõsi, enne kui küsite, lugege ikka mis varem kirjutatud on!!
edit. ennem polnud pikka teksti. foorum jukerdas ja pidin kogu selle jutu uuesti kirjutama. võttis piisvalt aega et inimesed saaks pelgalt pealkirja põhjal hulga põnevaid küsimusi esitada
[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]
Loodan, et enamus küsimustele leiate vastused esimesest postist.
edit Priidic: kustutasin paar posti vahelt ära. Tõsi, enne kui küsite, lugege ikka mis varem kirjutatud on!!
edit. ennem polnud pikka teksti. foorum jukerdas ja pidin kogu selle jutu uuesti kirjutama. võttis piisvalt aega et inimesed saaks pelgalt pealkirja põhjal hulga põnevaid küsimusi esitada
[Muudetud: 11-2-2010 uzzac]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Leedus.
Leedus toimub Palanga lähedal kiirteel autospordiüritus 1003 kilomeetrit. Kanal kolm vist suurim ponsor.
See on mitmepäevane üritus. Kiirendus ja 1003 kilomeetri võidusõit. Osaleda võivad kõikvõimalikud autod. Tangitakse kiirtee ääres olevas tanklas.
Mõni aasta tagasi osales seal ka üks ESTfield mis sai peale kahte Porshe GT3-e kolmanda koha!!! Auto läks küll vahepeal lausa põlema!? (kolmas GT3 sõiteti petooni pilbasteks).
ESTfield on tegija.
See on mitmepäevane üritus. Kiirendus ja 1003 kilomeetri võidusõit. Osaleda võivad kõikvõimalikud autod. Tangitakse kiirtee ääres olevas tanklas.
Mõni aasta tagasi osales seal ka üks ESTfield mis sai peale kahte Porshe GT3-e kolmanda koha!!! Auto läks küll vahepeal lausa põlema!? (kolmas GT3 sõiteti petooni pilbasteks).
ESTfield on tegija.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
see ei olnud minuarsut ESTfild konkreetselt.
üks oli lotus tiger
ja teine Adampolis Luego Kit car
sarnase välimusega masinaid on maailmas tootmises saja erineva nimega. üks levinumaid kit-car'e üldse. ajaloost siin: http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Seven
üks oli lotus tiger
ja teine Adampolis Luego Kit car
sarnase välimusega masinaid on maailmas tootmises saja erineva nimega. üks levinumaid kit-car'e üldse. ajaloost siin: http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Seven