2107 Elts 1991
2107 Elts 1991
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nuh, kui nii totaalselt ikka rõngad kinni on siis soe soovitus ikka rõngaste vahetus teha. Kui sul tali on olemas ei ole see keeruline. Sest lahti ehmatatud rõngastega kaua ei sõida nagu ka Olku juba mainis. Annad mootorile ka korra suuremat koormust ja ongi mõnesaja kilomeetriga tulemus käes. Väiksemate koormuste puhul võid saada ka mõne tuhande ära sõita, aga kas on mõtet. Kuigi jah, ses suhtes, et kui veega lahti ehmatamisega asi paraneb, saad vähemalt vea kindlaks teha ja vastavad varuosad enne remonti ära soetada.
Edu .
Edu .
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
*Nii ! Eile sai siis vett valatud ning kui mu tunne mind ei peta siis veidikene läks asi paremaks. Mootori töös oli väike muutus küll. Enne pudistas sumpast aga nüüd ühtlane mahe hääl.
Täna vahetan amordid taga ära ja siis võiks ülevaatusele minna.
Nüüdseks talverehvid all, amordid vahetatud ja esimesed tiirud ka tehtud.
Järgmiseks sammuks oleks siis kindlustus ja ülevaatus ning mingi muusika instrumendi peaks ka sisse panema, et kulgemine veidi lõbusam oleks.
[Muudetud: 12-2-2010 Elts]
Täna vahetan amordid taga ära ja siis võiks ülevaatusele minna.
Nüüdseks talverehvid all, amordid vahetatud ja esimesed tiirud ka tehtud.
Järgmiseks sammuks oleks siis kindlustus ja ülevaatus ning mingi muusika instrumendi peaks ka sisse panema, et kulgemine veidi lõbusam oleks.
[Muudetud: 12-2-2010 Elts]
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
Kõik ära proovitud ja kontrollitud aga siiski jukerdab ja ei tööta nii nagu peab.
Homsest hakkan jupi haaval mootorit lahti võtma ja eks siis näeb mis viga on.
Kahtustan juba nii klapisõõre tihendeid, plokikaane tihendit ja rõngaid. Ja kui juba lahti on siis vist lähevad kõik juba vehtusse(simmerlingid ja kõik tihendid mis annab vahetada)
Homsest hakkan jupi haaval mootorit lahti võtma ja eks siis näeb mis viga on.
Kahtustan juba nii klapisõõre tihendeid, plokikaane tihendit ja rõngaid. Ja kui juba lahti on siis vist lähevad kõik juba vehtusse(simmerlingid ja kõik tihendid mis annab vahetada)
-
lladaraider01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 23 Sept 2009 22:07
- Asukoht: karksi-nuia
- Autod: 2101 (1971)
- Kontakt:
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
Täna võtsin kaane siis maha ja ei tuvastanud õhtegi mõra ja plokikaane tihend paistis ka korras olevat.
Kontrollin homme klapid üle(diisel peale ja lasen seista mõned tunnid). Võtan ka 1 kolvi ära.
Eile kui veel tööle sain siis alguses kõik pütad töötasid, kuid siis järjest hakkas ära kukkuma ja lõpuks jäi 1 tööle.
Kontrollin homme klapid üle(diisel peale ja lasen seista mõned tunnid). Võtan ka 1 kolvi ära.
Eile kui veel tööle sain siis alguses kõik pütad töötasid, kuid siis järjest hakkas ära kukkuma ja lõpuks jäi 1 tööle.
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
Täna võtsin kolvid ka lahti.
Pildid:
http://picasaweb.google.com/Eltsonkel/K ... _tzL4bLOFQ#
huvitav on see et vänt on täitsa korras. Targemad "motoristid" võiks oma sõna sekka öelda. Kas aitab ainult saaleda ja rõngaste vahetusega? Ja kui siis kas 1-se remondi mõõdus või oli siis originaalis. Ei ole nii spets vend .
Ettetänades
[Muudetud: 24-2-2010 Elts]
Pildid:
http://picasaweb.google.com/Eltsonkel/K ... _tzL4bLOFQ#
huvitav on see et vänt on täitsa korras. Targemad "motoristid" võiks oma sõna sekka öelda. Kas aitab ainult saaleda ja rõngaste vahetusega? Ja kui siis kas 1-se remondi mõõdus või oli siis originaalis. Ei ole nii spets vend .
Ettetänades
[Muudetud: 24-2-2010 Elts]
Selle mootori alumine osa oleks veel ilusti pidand töötama.
Õlirõngad ülihullult kulunud pole ja usun, et surverõngad ka oleks survet hoidnud. Kui laiali on, siis kõik puhtaks ja uued jupid siss
Ei soovita rossii(poccuu) osadid, pigem cccp.
Plokikaanes vaja klapid ära soveldada(kui liga ära põlend klapid/pesad pole) ja uued klapisääre tihendid(vb ka klapi juhtpuksid),
[Muudetud: 25-2-2010 hautz]
Õlirõngad ülihullult kulunud pole ja usun, et surverõngad ka oleks survet hoidnud. Kui laiali on, siis kõik puhtaks ja uued jupid siss
Ei soovita rossii(poccuu) osadid, pigem cccp.
Plokikaanes vaja klapid ära soveldada(kui liga ära põlend klapid/pesad pole) ja uued klapisääre tihendid(vb ka klapi juhtpuksid),
[Muudetud: 25-2-2010 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sul omal töö- ja mõõduriistad puuduvad? - Karta onAlgselt postitas: Elts
... Targemad "motoristid" võiks oma sõna sekka öelda. Kas aitab ainult saaleda ja rõngaste vahetusega? Ja kui siis kas 1-se remondi mõõdus või oli siis originaalis. Ei ole nii spets vend .
Ettetänades
Igatahes ennem, kui midagi sinna mootorisse ostma hakkad, peaks kõik asjad korralikult üle mõõtma. Alles siis saad otsustada, mis mõõdus saaled-värgid sisse panna.
Ma ei saa korralikke pilte vaadata. Ei lae nii alla, nagu tarvis oleks või teie seal kodumaal näete. Võrk nadi.
Aga nende saaledega ei ole kõik korras. Justkui vänt oleks poonud vms. Võin ka eksida, sest tõesti, pilt on nadi.
Igatahes soovitan kohtumist mõne LK liikmega, kel mõõduriistade kasutamise võimalus olemas.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mõned küsimused pilte vaadates:
kas kepsusaaled on terve ringi ulatuses ühte tooni või on ääred heledamad keskelt tumedam või vastupidi? pildilt üliraske aru saada..
kui saaled ebaühtlased siis võivad kepsusilmad olla ellipsis - see on isiklik tähelepanek - enamasti on mul nii olnud.
samas 10..20 sajandikku ellips kannatab veel tänaval sõita nagu praktika on näidanud.
kolvirõngad võta kolvi pealt ära ja lükka silindrisse sisse (kolviga lükkad allapoole saad kenasti võrdsele kõrgusele..) - nii saad teada lukuvahe ja vaene mees mõõdab ka silindri nii ära - kui nii üleval kui all ääres on lukuvahe sama siis on silinder enamasti hea küll.
üle 0,3mm ei tohi üleval vahe olla(!) siis on rõngas kulunud.. mõõdad lehtkaliibriga..
24 pildil on näha pikkisooned. kas need on küünega tuntavad, kui üle tõmbad? kui vastus on jah siis ei pääse sa bloki puurimisest + uued kolvid, rõngad.
võta välja ka keskmine ja äärmised raamsaaled, õlipumba võlli lõtku külgsuunas võid üle mõõta ja nuudi tähelepanelikult järele vaadata...
väike läbisõit ei tähenda ilmtingimata head mootorit - eriti kui mootor on pandud kokku esmaspäeva hommikul värisevate kätega reedel tehtud juppidest (mis juhtus olema ka palgapäev )
[Muudetud: 25-2-2010 olaaf]
kas kepsusaaled on terve ringi ulatuses ühte tooni või on ääred heledamad keskelt tumedam või vastupidi? pildilt üliraske aru saada..
kui saaled ebaühtlased siis võivad kepsusilmad olla ellipsis - see on isiklik tähelepanek - enamasti on mul nii olnud.
samas 10..20 sajandikku ellips kannatab veel tänaval sõita nagu praktika on näidanud.
kolvirõngad võta kolvi pealt ära ja lükka silindrisse sisse (kolviga lükkad allapoole saad kenasti võrdsele kõrgusele..) - nii saad teada lukuvahe ja vaene mees mõõdab ka silindri nii ära - kui nii üleval kui all ääres on lukuvahe sama siis on silinder enamasti hea küll.
üle 0,3mm ei tohi üleval vahe olla(!) siis on rõngas kulunud.. mõõdad lehtkaliibriga..
24 pildil on näha pikkisooned. kas need on küünega tuntavad, kui üle tõmbad? kui vastus on jah siis ei pääse sa bloki puurimisest + uued kolvid, rõngad.
võta välja ka keskmine ja äärmised raamsaaled, õlipumba võlli lõtku külgsuunas võid üle mõõta ja nuudi tähelepanelikult järele vaadata...
väike läbisõit ei tähenda ilmtingimata head mootorit - eriti kui mootor on pandud kokku esmaspäeva hommikul värisevate kätega reedel tehtud juppidest (mis juhtus olema ka palgapäev )
[Muudetud: 25-2-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Kas sellel pildil olev keps on alt sinine või lihtsalt valgus paistab nii?
http://lh5.ggpht.com/_gFIaTPOcxuY/S4WKn ... GP8314.JPG
http://lh5.ggpht.com/_gFIaTPOcxuY/S4WKn ... GP8314.JPG
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
ma lähen vaatan kohe üle selle sinise koha. Aga silindrit küünega tümmates ei tundnud ühtegi jõnksu(kulumis ranti).
Kui kellegil on vastavad tööriistad(mõõtmis riistad olemas) võiks kuidagi märku anda ja lepiks kokku. Kuna pole ise üksi ühtegi mootorit nii pulkadeks võtnud siis ei tahaks peeti keerama hakata ja paluksin abi kontrollimisel. Ise ei oska neid mõõte ja suurusi kontrollida ja ei tea ka seda millises mõõdus tuleks panna.
[Muudetud: 25-2-2010 Elts]
Kepsu vaatasin üle ja see sinine värvus on valgusest jäänud pildile.
Panin siis rõnga silindrisse ja pilu oli 0,4mm tuugalt 0,3mm lõdvalt. Seda nii üleval kui all(e. ühtalselt ).
[Muudetud: 26-2-2010 Elts]
Kui kellegil on vastavad tööriistad(mõõtmis riistad olemas) võiks kuidagi märku anda ja lepiks kokku. Kuna pole ise üksi ühtegi mootorit nii pulkadeks võtnud siis ei tahaks peeti keerama hakata ja paluksin abi kontrollimisel. Ise ei oska neid mõõte ja suurusi kontrollida ja ei tea ka seda millises mõõdus tuleks panna.
[Muudetud: 25-2-2010 Elts]
Kepsu vaatasin üle ja see sinine värvus on valgusest jäänud pildile.
Panin siis rõnga silindrisse ja pilu oli 0,4mm tuugalt 0,3mm lõdvalt. Seda nii üleval kui all(e. ühtalselt ).
[Muudetud: 26-2-2010 Elts]
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
Selle sama rohelise(nüüd punane) mootor nüüd peal ja teisipäeval ülevaatusele minek.
Mootor vajaks küll timmimist aga minu silm ja kõrv ei ole nii pädevad selles. Aga eks kui läbi saab siis külastan mõnd spetsialisti.
Samas endiselt oleks palve mõnele klubiliikmele või foorumi kasutajale, et kel mõõteriistad olemas siis võiks kuidagi kokkuleppele saada. Tahaks selle mahavõetud mootori ülevaadata ja võimaluse korral mõõta ära.
Mootor vajaks küll timmimist aga minu silm ja kõrv ei ole nii pädevad selles. Aga eks kui läbi saab siis külastan mõnd spetsialisti.
Samas endiselt oleks palve mõnele klubiliikmele või foorumi kasutajale, et kel mõõteriistad olemas siis võiks kuidagi kokkuleppele saada. Tahaks selle mahavõetud mootori ülevaadata ja võimaluse korral mõõta ära.
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
Nii! Nüüd siis ülevaatus läbitud aga nagu nõidus,laadimine puudub ja starter ka ei jõua vedada.
Hmmmm.... hakka jälle viga otsima.
Viga leitud Robi kaasabil.
Tänud
Mingit moodi olin vale geneka peale pannud ja akut ei laadunudki.
[Muudetud: 2-3-2010 Elts]
Et siis järgmisel üritusel juba 07ga platsis!
[Muudetud: 6-3-2010 Elts]
Hmmmm.... hakka jälle viga otsima.
Viga leitud Robi kaasabil.
Tänud
Mingit moodi olin vale geneka peale pannud ja akut ei laadunudki.
[Muudetud: 2-3-2010 Elts]
Et siis järgmisel üritusel juba 07ga platsis!
[Muudetud: 6-3-2010 Elts]