( http://nymmik.pri.ee/modules/cpg/albums ... %20113.jpg ).
Aeg nõudis lihtsalt seda.
Peale seda oli veel kaks 02, mis sai Masuuriku käest ostetud. Üks neist oli pooleldi keevitatud aga esiots mäda, teine oli täiesti mäda, et kui uksed lahti tegid siis enam kokku ei saanud.
Kuna korraliku kerega 02 väga saada ei ole ja mul on tasuta käes üks 2104 mille kere seisukord on hea ning uksed käivad vaikselt kinni, siis tekkis huvi sellest 02 valmistada. kereplekid ju läheksid kõik niikuinii uued.
Ja nüüd jõuan küsimuseni kui hull on 04 kere kohandada 02 omaks.
1. esiakna alune plekk vahetada
2. lonzeroonid esimesed
3. suurim on tagaluugi augu ümberehitus
väiksem töö on ukseplekid vahetada
Auto tuleks CUSTOM mitte originaal. Madal, 03 esiotsaga, 03/06 sisu, ees ustel suured klaasid.
Ehk siis 2104 pidi selline tulema tehasest aga leiti et töörahvale ei ole vaja luksuslikku universaali. Ja nii saigi 2104 indeks hiljem 2105 universaal kerega mudel.
![Pilt](http://img465.imageshack.us/img465/3773/016vin8.jpg)
Kas see töö tasuks ennast ära? Või otsida ikkagi 02 kobedat kere?
siin on ajutiselt pandud koperatiivi 2102 tiib
![Pilt](http://nymmik.pri.ee/modules/cpg/albums/userpics/10001/normal_04_02.jpg)
Tänaseks olemas tehase mõlema poole tiivad.
Vaja minevate osade nimekiri:
2103 esistange korralik
2103 mustad uksepolstrid (olemas aga mitte kõige paremad)
2103 raadiokonsool (olemas)
[/i]
[Muudetud: 3-8-2010 nymmik]