Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
tuhajuhe kirjutas:Kunagi olid veel kaks korda tõmmatud torust puurid tehtud
et naabrimees tõmbas töölt ja sina naabrimehelt
jaa olid ajad...
mitte päris...2x tõmmatud tähendas seda, et külmtõmmatud toru "tõmmati" tehasest
Kui nüüd see 2x tõmmatud toru "tõmmati" omakorda naabrimehe käest, kes selle tõmmatud toru tehasest "tõmbas", siis on tegu juba 3x tõmmatud toruga
Teemasse kah, kvaliteetselt tehtuna, on õigem sellistes olukordades ikka katus maha võtta (mõlemil siis), et puur keevitada tagasi taas tema kinnituspunktidest, mitte toru paikama hakata...ja 50mm toru? seinapaksus siis 1.5mm? Olen ühte sellist näinud ja sees istunud...ega palju ruumi just ei jää kiivrite, lisavarustuse jms. jaoks.
Sõber võttis selle puuri juba ennem ära kui mina midagi teadsin, nii et ei saanud talle midagi soovitada ka.
Muidu oleme ennem ka puure välja võtnud ja siis katuse maha lõiganud.
Ma proovisin juba korra puuri sisse ka, istus ilusti. Relaka ketta paksus ju ei jää sealt torude vahelt puudu, saan ju torud kokku panna, see 1mm igalt poolt nihutada pole ju midagi.
Kuigi jah turvalisem oleks olnud terve puur sisse panna, lihtsam ka.
Jah toru mõõt on 50mm ja seina paksus 1,5mm.
Põhi keevitatud vaja veel ära värvida. Lanseka tala vahetada, küljekarp ja siis saab sillad alla panna:)
Täna sain hommikul sõbralt sõnumi, et sa 2.0 sierra weber karpat ei taha. Helistasin talle ja uurisin asja. Natukese aja pärast oli ta karpaga minu ukse taga.
Istub 1:1 Ladale külge.
Nüüd tekkis küsimus, mis nende kahe väikse toru otsa läheb?
ja sinna aukudesse mis selle ümara kobaka all ja üleval on?
Täna tegelesin lanseka tala vahetusega. "Uue" tala lõikasin enda vanalt sigullilt- täiesti roostevaba oli teine, seest veel mingi mõginaga paksult tehtud.
Vahepeal olen ka juhipoolse tagumise koopa ära keevitanud.
Need 2 väikest toruotsa tuleb vooliku jupiga kokku omavahel ühendada.
See ümar kopsik suurte aukudega on tooreklapi liigutamis mehhanism. jahutusvedeliku lõdvik läheb ühest otsast sisse ja teisest välja. Ehk siis automaatne tooreklapp. Selle kopsiku soovitan sealt eemaldada ja tekkinud avale pime ette panna. Ise ühendasin tooreklapi trossiga. Sportmootoril on segu niigi rikas tühikäigul ja täiesti kinni tõmatud tooreklapiga ei saagi masinat käima. Üldiselt pole minul olnud siiamaani vaja tooreklappi kasutada.
Kui kunagi aega leian, võin vaadata ka mis tüüsid ma sisse panin omale, lada omad lähevad täpselt. Mul segu kella järgi päris hea praegu.
Mõtlesin ikka, et vahetan juhipoolse karbi ka ära, kuigi väljast oli täitsa korralik.
Lõikasin siis välimise karbi, maha ja vastu vaatas ussitanud vaheleht, mis polnud küll kunagi mingit õli vms näinud. Õnneks oli sisemine karp täiesti kooras
Uus vaheleht vahel:
Välimine karp peale ja vahed paika:
Ning lõpuks kinni täristatud:
Homme lähen linna värve tooma, siis mingi päev saab põhja ära värvida.
siim789 kirjutas:Tuttav karpa, ise sõidan täpselt samasugusega:)
Need 2 väikest toruotsa tuleb vooliku jupiga kokku omavahel ühendada.
See ümar kopsik suurte aukudega on tooreklapi liigutamis mehhanism. jahutusvedeliku lõdvik läheb ühest otsast sisse ja teisest välja. Ehk siis automaatne tooreklapp. Selle kopsiku soovitan sealt eemaldada ja tekkinud avale pime ette panna. Ise ühendasin tooreklapi trossiga. Sportmootoril on segu niigi rikas tühikäigul ja täiesti kinni tõmatud tooreklapiga ei saagi masinat käima. Üldiselt pole minul olnud siiamaani vaja tooreklappi kasutada.
Kui kunagi aega leian, võin vaadata ka mis tüüsid ma sisse panin omale, lada omad lähevad täpselt. Mul segu kella järgi päris hea praegu.
Ja toorehoovastiku koos siibritega viskad kah minema, neid ei ole vaja, saab õhk veelgi vabamalt ligi
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
Täna hakkasin torukolle koda tegema ja sain valmis. Kõige ilusam just ei ole , aga see esimene kord ka. Järgmine kord teen paremini.
Nüüd peaks kõik ilusti ära mahtuma.
Vahepeal on üsna kiire olnud, kuid ka autot olen üritanud teha nii palju kui võimalik.
Vaikselt olen hakanud puuri sisse panema. Kohati on puur üsna kehvasti tehtud, osad keevisliited käiasin maha ja keevitasin üle.
Pool puuri juba sees:)
Eilse päevaga sain turvapuuri sisse. Mõned torud tuleb veel juurde keevitada, armatuuri alune toru ja esimesest rattakoopast lanseka külge ka.
Natuke on veel nokitseda siis saab värvitöödega tegelema hakata.
Tahaks sõita juba:lol
Reede õhtu kruntisin rattakoopad ära ja laupäeval värvisin ära. Nüüd saab vaikselt hakata sildasid alla panema.
Plektitöödele panin punkti esipõlle vahetusega, ei viitsunud hakata vana lappima, panin uue.
Roostega peaks nüüd kõik olema, ehk ei tule niipea tagasi ka.
Lõpuks ostsin torukollektori ära, tegu peaks olema Marteliuse toodanguga.
Kuna hirmus tahtmine on sillad alla panna, siis hakkasin tegelema esimeste alumiste õõtshoobade ettepoole viimisega. Viisin 25mm ettepoole. Polnudki nii keeruline kui kartsin, relakas sisse ja pärast suti keevitamist. Loodan, et asi tasus ennast ära.
Vahepeal sattusid kätte väga hea hinnaga Sparco istmed ja rihmad
Kui esisilla ettepoole tõid, kas mõõtsid ka sillatala laiuse ära? hea kui saaks paar 3 milli laiem sillatala mõlemalt poolt..
Kui lihtsalt lahti lõigata ja kokku tagasi keevitada kipub jääma kitsam kui originaalis - sellisel juhul peab päris paksu seibi vahele tekitama, et mingit normaalset kallet kätte saada...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."