2101, twist, 1971
2101, twist, 1971
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Karpade häält pole veel kuulnud, kuid kui see aeg kätte jõuab, võib kindlasti ka videot oodata.
Istmete kinnitused tegin kahele ristitalale(torule). Seal, kus kinnituspoldid läbivad talasid, keevitasin puksid sisse.
Tegin pedaalid ja porimati. Alumiinumist. "Porimatt" jääb põrandast veidi kõrgemale. Alumiiniumi ja põranda vahele jätan ilmselt mingid kummipuksid.
[Muudetud: 2-4-2011 twist]
Istmete kinnitused tegin kahele ristitalale(torule). Seal, kus kinnituspoldid läbivad talasid, keevitasin puksid sisse.
Tegin pedaalid ja porimati. Alumiinumist. "Porimatt" jääb põrandast veidi kõrgemale. Alumiiniumi ja põranda vahele jätan ilmselt mingid kummipuksid.
[Muudetud: 2-4-2011 twist]
Ei taha kohe kuidagi valmis saada. Viimane piisk karikasse oli avastus, et uus torukolle ei istu kohe üldse minu kaane portidega. Ei jäänudki muud üle, kui vanad flantsid maha lõigata ja kuna mul oli juba varem valmis lõigatud ideaalselt istuv flants, siis torud selle külge istutada.
Nüüd on vaja vaid inimest, kes torud TIG-iga flantsile keevitaks.
Samas, kas kellelgi oleks laenata kolvile klapisüvendite lõikamiseks vajalikku freesi?
Karterikaitse ka nüüd all, kiiremaks eemaldamiseks tegin uued kinnitused, sarnaselt Vihuri joonistele.
Nüüd on vaja vaid inimest, kes torud TIG-iga flantsile keevitaks.
Samas, kas kellelgi oleks laenata kolvile klapisüvendite lõikamiseks vajalikku freesi?
Karterikaitse ka nüüd all, kiiremaks eemaldamiseks tegin uued kinnitused, sarnaselt Vihuri joonistele.
Augustamisest tuli kühvli peale rauapuru 300g jagu, ühesõnaga suurt s****gi. Kulutab freese ja aega rohkem, kui asi väärt, sellepärast ei hakanud teist ust augustamagi. Kui eesmärk pole rinkal viimaste tuhandike tagaajamine(sealgi miinimumkaalud) või mingi ideaalse kaalujaotuse saavutamine, pole sel lihtsalt mõtet.iisak kirjutas:Palju selline augustamine näiteks uksel reaalselt kaaluvõitu annab? Üpris ulme tundub et viitsitakse mõnikord isegi ukselinke läbi puurida...
Suurim võit tuleb klaasimehhanismide, suurte käetugede ja diagonaalraamide eemaldamisest. Nelja ukse peale ikka kümneid kilosid.
Tulekindlam vahesein alumiiniumist:
Vaade kõigile näidikutele rooli tagant:
Rooli varju jääb kütusenäidik. Eks näis, kas seegi oma otstarvet täitma hakkab.
Uus kässar on vaja teha ja installida, lülitititele kohad leida ning siis peaks olema salong "fabritseeritud" ja võib kõik jälle laiali võtta. Pagasnik vaja ära pesta ja värvida. Leidsin sealt ka ühe roostekolde, mis vaja lappida. Salong vaja puhastada ja värvida. Ja mootori kallal pole juba mitu kuud midagi suuremat teinud. See varsti muutub.
Vaade kõigile näidikutele rooli tagant:
Rooli varju jääb kütusenäidik. Eks näis, kas seegi oma otstarvet täitma hakkab.
Uus kässar on vaja teha ja installida, lülitititele kohad leida ning siis peaks olema salong "fabritseeritud" ja võib kõik jälle laiali võtta. Pagasnik vaja ära pesta ja värvida. Leidsin sealt ka ühe roostekolde, mis vaja lappida. Salong vaja puhastada ja värvida. Ja mootori kallal pole juba mitu kuud midagi suuremat teinud. See varsti muutub.