Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
No jah, see suund on nüüd juba ammu vahetaud, põlelisa tuleb kindalalt kerevärvi, aga seda alles siis kui keretööd tulevad kevade poole. See jälg seal nrmärgil on värv, mis plekilt maha on tulnud, juba ammu kaalun uusi numbreid, aga pole mahti nende eest raha välja käia...
Võre sai ära värvitud nii nagu ma tahtsin, võib täitsa rahule jääda. Seda kroomi/niklit karestada nii lihtne polegi, liivapaber peale ei hakanud.
Mootori vahetasin 1.3 peale tagasi kuna 1.6 hakkas lambist sinist välja ajama ja päris korralik väävlihais oli ka järgi. Kui juba mootori vahetuseks läks võtsin kasti ka uuesti lahti ja nüüd on seegi ilusti vait ja ei unda. Ei tea, mis siin räägitakse, et 5. käik ei jõua kiirendad, ma vahetan käigud 2500-3000 pealt ära, kiirust siis 4. käiguga 70-80km/h sealt 5. hüpab ilusti 90-100 peale. Ühtlasi olen autoga rahul, vaikselt komplekteerin omale 1.7 motot juba...
Kõik käigud peale neljanda. Aga kui 5. undab siis kas alumise võlli otsalaager või on lihtsalt hammakad juba üpris kulunud. Muidugi võib olla ka vähe õli, endal panin 2l või isegi rohkem. Mul kõigukasti otsavõll undas, kuna ei olnud päris õiges hambumuses vahevõlliga...
sansa kirjutas:
Kas plastik võret ei oleks olnud lihtsam panna ette?
Oleks kindalsti, aga siis ei oleks kroom äärt ja kõik oleks lihtsalt must - igav.
Veel unustasin mainida, et tagatuledesse panin 2 niidiga pirnid.
St, pidurituledes on samuti gabariidid ja gabariitides on peale gabatiitide ka pidurid.
MuKi14 kirjutas:
Mootori vahetasin 1.3 peale tagasi kuna 1.6 hakkas lambist sinist välja ajama ja päris korralik väävlihais oli ka järgi.
Väävlihaisu eest võid tänada Järvakandi bensiini. See lööbki sellise lebra üles, kui mootor korralikult ei tööta. Näiteks, kui mõni küünal head sädet ei anna vms.
Täna sai suvepapud alla panud ja natuke proovisin ka karpat timmida, sest auto kipub madalal pöördel rohkem gaasi andes puterdama hakkama ja nagu 2 pütti kaoks ka ära, sidurit alla vajutades töötab tühikäigul ilusti. kui mootor korralikult soojaks käinud hakkab tühikäik ka jubedalt lonkama, olen proovinud ujukit 2mm peale ja 5mm peale olen ka proovinud 7mm peale, asjatu värk... ehk ei sobi see kontaktidega jagaja sellele... eelmine kord töötas küll ilusti aga kütuse kulu oli suur, praegu on ka umbes 9,5l/100km, liiguks see siis selle kütusekulu vääriliselt aga ei... Eks näis mis tulevik toob mul juba üks fiati 1.3T mootor bronnitud, kui Tartu poole liigun toon ära.