2106, MuKi14, 1985
2106, MuKi14, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Niisiis, sai ära vahetatud karteritihend kuna vana oli puhta pudi, kui mootor peale sai pandud sai uus tihend külge... tulemuseks see et õli enam ei leki küll aga tekkis veider vibra keresse, vahetasin ühe mootori padja ära, asi paranes, aga siiski on seda vibra. Mootor tundub kuidagi jube püsti ka olema. See võib tulla sellest, et mul pole viiesekasti käigukasti tala.
Kui enam Tapal käima ei pea võtan tolle põllelisa ka ette, teen vähe viisakamaks...
Kuna talv tulemas ja roostes plekkidega pole kuigi stiilne veereda, sai nii tehtud.
Kui enam Tapal käima ei pea võtan tolle põllelisa ka ette, teen vähe viisakamaks...
Kuna talv tulemas ja roostes plekkidega pole kuigi stiilne veereda, sai nii tehtud.
Sai 1.3 peale pandud. 1.6 mootorile hakkan vaikselt remonti tegema. Karteritihendit vahetades vaatasin kepsusaalet, oli teine üpris õnnetu siis mõtlesin, et teen remondi ära, nüüd on vabaaega ka piisavalt. Üllatav on see, et see 1.3 mootor on über vaikne, kas tõesti on mootorimüral seos tolle kubatuuriga?
Kirjutan siia ka vahepeal.
Solexsiga võttis 1.3 mootor, 06 4-ja käigulise käigukasti ja 3,9 diffriga 12l/100km, Panin tavalise karpa peale sain sõita 15l-ga 180km millest 40 oli linnas. Üpris jube siiski... See nädal vahetan 1.6 väntvõlli ja saaled ära, visakan uued simmerid ja tihendid külge ning panen selle moto peale tagasi. Kui mootor on vahetatud proovin hakkata oma viiesel kastil mingit sorti remonti teostama...
Solexsiga võttis 1.3 mootor, 06 4-ja käigulise käigukasti ja 3,9 diffriga 12l/100km, Panin tavalise karpa peale sain sõita 15l-ga 180km millest 40 oli linnas. Üpris jube siiski... See nädal vahetan 1.6 väntvõlli ja saaled ära, visakan uued simmerid ja tihendid külge ning panen selle moto peale tagasi. Kui mootor on vahetatud proovin hakkata oma viiesel kastil mingit sorti remonti teostama...
Olen 1.6 peale vahetust läbinud juba 1000+ km. Auto liigub väga hästi, käima läheb ilusti, soojaks läheb mõnusasti. Kunagi tahaks leiutada vingema keskkonsooli koos käetoega, aga kes seda teab millal seda ehitada jõuab... Tiksumine mootoris on alles, aga minimaalne. Tavaliselt enem sõitma ei hakka ka kui tiksumine järgi jääb, ei usu, et seal midagi väga hullu on ka. Ei oska siia eriti midagi rohkem kirjutada, lisan parem pilte.
Nii vahepeal sai pool mootorit vigase düüsi ja praak küünla pärast lahti kisutud, aga need on ju ainult Ladamehe rõõmud... Tegin korda ka oma vigase viiekäigulise kasti, käigud lülituvad ilusti ütleks, et tuli esimise korra kohta hästi välja kui välja arvata see, et kõik käigud peale 4. vilisevad õrnalt. Check Engine (viimasel pildilgi näha toda) tuli otsustas peale düüsi vahetust ka ära kustuda, igati positiivne. Viie käiguga kohe mõnusam sõita, loodan, et kütusekulu otsustas ka alla kolida...
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a