Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Eile regullisin klapid ära ja instaleerisin muusika süsteemile vahele kondeka, paari tunni pärast paugutan juba Tallinna poole. Toon omale oomipoest LED-e ja hakkan nendega majandama. Pikema sõiduga saab jälle teada palju autot kütet viib. Talvel viis Tallinnas käiguga keskmiselt 8l - 8,5l 100km.
Mul üks küsimus arukamatele ka, ohutuledelülitis on mul kõikides klemmides juhe sees (kaheksa juhet). Sõprade 06-tel kõigil üks pesa vaba. Mul jookseb sinna pruun juhe, iga kord kui süüte sisse keeran suunatulerelee teeb klõpsu ja armatuuris intikaator vilksatab, suunatuled ise ei vilgu. Kui juhtme järelt ära võtan, siis süüte sisse keerates hakkab ja jääbki suunatulerelee klõpsuma. Mis süsteem see on selline? Mul mingi teistsorti relee? oo ja kui sellele juhtmele plus peale anda on süüde ilusti sees...
Proovisin täna üht viiest käigukasti 1-3 käik korras 4 pole ja viies ka korras. kui raske seda neljandat korda teha oleks? ühel viiesel vaja 2. käik ära vahetada teisel 4. käik. Mõte oli võta 03 käigukastit neljas kuna see kõigil üks, aga teisekäiguga peab siis vist 03 esimise ka võtma või koguni kõik 4? (ülekanded erinevad siiski ju?)
See nädal sai siis selgeks, et 3,9 dif ja 5. käik pole ökonoomne, kuna lada mootoril vääne alles 3000 juures.
Võtanäpust, käisin täna linnas 13,5 liitriga, sõitsin toredalt 200km, sellest 25km linnas sees. Käigukastiga millel 4. käik puudub. Sõitsin maanteel keskmiselt 95km/h. Imelukul kombel jaksab auto 5. käiguga ka kiirendada. o.0
MuKi14 kirjutas:Raske seda neljandat korda teha oleks? ühel viiesel vaja 2. käik ära vahetada teisel 4. käik. Mõte oli võta 03 käigukastit neljas kuna see kõigil üks, aga teisekäiguga peab siis vist 03 esimise ka võtma või koguni kõik 4? (ülekanded erinevad siiski ju?)
Kasti lahti võtad siis näed mis seal lahti on, ei pruugi olla sünkrode ega hammakate viga. Lihtsamal juhul on konkreetse käigu lülituskahvlit ja uusi laagrid-tihendid vaja. Hiljem korralik õli sisse, igast TAD-idest ja TEP-idest on palju paremat kraami ka saada juba.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Panin külge lambda anduri aga ikkagi tühikäik lonkab. Eile linnas käies, kui mootor kusagil 96 peal oli ja vent undas, oli stabiilne 1700, polnud vastu tipptund ja vähemat liikuma sain hästi ilma gaasijalga kasutamata. Muidu maanteel kui enne asulat käik välja võtta või enne ristmiku siis kukub pööre kuhugi 400 ja tõuseb 1500 siis vajub 800 rpm peale ja kõigub üles alla. Seisma jäädes ja gaasi andes tõuseb pääre 1000 peale ja siis käigub 1000-1200rpm. huvitav värk. Edasi käib auto selle karpaga aga pääris palju paremini ja minek on sujuvam.
Pildid telefoniga vabandan halva kvaliteedi pärast...
lamda asukoha valik on ebaõnnestunud - tavaliselt paigaldatakse ikka torule, kaugemale kokkumineku kohast...
tühikäigu ujumine on solexil tavaliselt tingitud kütuse valest tasapinnast ujukiruumis või vääralt reguleeritud tühikäigust (tilgub juba peadoseerimis süsteemist sisse) kas õhulekkeid pole kuskil? Mis värvi süüteküünlad on?
Muide soovitan soojalt installida ka elektroonilise süütesüsteemi, pole kindel kas extec ajule kontaktide tehtud süüteimpulsid meeldivad...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
See üleni must stangejurakas küll 05-le ei sobi. Sebige 07 omad või miskit, kui tuuningupisik sees on .
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
olaaf kirjutas:lamda asukoha valik on ebaõnnestunud - tavaliselt paigaldatakse ikka torule, kaugemale kokkumineku kohast...
tühikäigu ujumine on solexil tavaliselt tingitud kütuse valest tasapinnast ujukiruumis või vääralt reguleeritud tühikäigust (tilgub juba peadoseerimis süsteemist sisse) kas õhulekkeid pole kuskil? Mis värvi süüteküünlad on?
Muide soovitan soojalt installida ka elektroonilise süütesüsteemi, pole kindel kas extec ajule kontaktide tehtud süüteimpulsid meeldivad...
võimalik et eba õnnestunud, kuid edasi hakks küll paremini minema. Küünalde värvust pole jõudnud vaadata vaatan lähiajal tolle üle. Õhu lekkeid ei tohiks olla aga pead ei anna. Küljes on elektronsüüde.
to GTA nendel mustadel stangedel pole midagi viga, irl on 5+...