2106, MuKi14, 1985
2106, MuKi14, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2106, MuKi14, 1985
Sai siis ka uus auto muretsetud, päris muretu see aparaat mul olnud pole. aga mis seal ikka, mina olen rahul. Hiljem kirjutan rohkem auto kohta. Praegu nii palju, et oli vanema mehe kasutuses, sõitnud on see 40000 ja talve pole kunagi näinud. Põhja alt on tõsine 5+, väljast aga vajab iluravi.
Huvitavad vargapoldid, nimelt kaüvad pealt keerates ringi ja mul selle võtit pole, kui aeg tuleb küll need alt ära saab...
Nüüd siis paar pilti sellest mis Mootoris toimub...
nii palju tean rääkida, et Klapp õnneks pooleks ei läinud, küll aga jooksis pähe. Nimelt on ketitald pooleks läinud ja kett nii lõtv olnud, et on plokikaant närinud ja paar hammast üle hüpanud. Selle tulemusena siis jooksid klapid pähe. Tuleval nv-l vaatan asja lähemat üle, see nv polnud tosooli kuhugi lasta ja polnud eriti aega tegeleda ka...
Plaanidest nii palju, et järgmine aasta plaan koolis käima hakata sellega... Vaatab mis saama hakkab.
Pildid
[Muudetud: 12-10-2009 MuKi14]
Huvitavad vargapoldid, nimelt kaüvad pealt keerates ringi ja mul selle võtit pole, kui aeg tuleb küll need alt ära saab...
Nüüd siis paar pilti sellest mis Mootoris toimub...
nii palju tean rääkida, et Klapp õnneks pooleks ei läinud, küll aga jooksis pähe. Nimelt on ketitald pooleks läinud ja kett nii lõtv olnud, et on plokikaant närinud ja paar hammast üle hüpanud. Selle tulemusena siis jooksid klapid pähe. Tuleval nv-l vaatan asja lähemat üle, see nv polnud tosooli kuhugi lasta ja polnud eriti aega tegeleda ka...
Plaanidest nii palju, et järgmine aasta plaan koolis käima hakata sellega... Vaatab mis saama hakkab.
Pildid
[Muudetud: 12-10-2009 MuKi14]
Viimases hädas võid suure kuumusega mingi mutrijuraka ka peale keevitada neile vargapoltidele, kui võtit ei leia või treida ei viitsi.
Auto tundub päris viisakas, aga sa oled vist ka bee?ide needuse alla langenud nagu minagi:D
Talveks töötle kroomvidinad seespoolt mingi määrdega ära... Moviliga näiteks. Näevad kauem sama ilusad välja!
Auto tundub päris viisakas, aga sa oled vist ka bee?ide needuse alla langenud nagu minagi:D
Talveks töötle kroomvidinad seespoolt mingi määrdega ära... Moviliga näiteks. Näevad kauem sama ilusad välja!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Eks ma vaatan kuidas ma need sealt alt ära saan, neid kasutama hakata plaanis küll ei ole. Nõustun, olen bee?ide autode needuse all... Mul maitsevad kõik heledamad värvid... See talv ma autoga ei liikle, Karbiliistud võtan küljest küljest ära, need müün kellelegi, kes originaali tagaajab.Algselt postitas: GTA
Viimases hädas võid suure kuumusega mingi mutrijuraka ka peale keevitada neile vargapoltidele, kui võtit ei leia või treida ei viitsi.
Auto tundub päris viisakas, aga sa oled vist ka bee?ide needuse alla langenud nagu minagi:D
Talveks töötle kroomvidinad seespoolt mingi määrdega ära... Moviliga näiteks. Näevad kauem sama ilusad välja!
Nokitsemist jagub, see mulle meeldibki... Vähemat praegu veel.Algselt postitas: hanzz
Tundub korralik masin, kuigi eks see paratamatus, et iga vazi puhul midagi ikka vaja nokitseda, ei lõppe see iial:D
[Muudetud: 12-10-2009 MuKi14]
Kuna see NV oli Ilmamees väga ebaarmas siis autot ma teha ei suvatsenud, selle eest hakkab järgmine nädal vaheaeg, küll siis jõuab.
Praegu on mul paar küsimust, nimelt, palju maksavad uued välja ja sisse laske klapid, ja kas kõik klapid on ühe sugused, (2101 kaanel ja 21011 kaanel)? Kuri plaan on tekkinud võtta oma pruuni aparaadi plokikaas, ahvatlevad numbrid 2101, ei tea, äkki annab jõudu juurde.
Praegu on mul paar küsimust, nimelt, palju maksavad uued välja ja sisse laske klapid, ja kas kõik klapid on ühe sugused, (2101 kaanel ja 21011 kaanel)? Kuri plaan on tekkinud võtta oma pruuni aparaadi plokikaas, ahvatlevad numbrid 2101, ei tea, äkki annab jõudu juurde.
Niisiis, sai teise 06 plokikaas peale tõstetud, kaane eemaldamisel selgus, et mitte ainult ei jooksnud 4 silindri sisse-ja väljalaskeklapid pähe vaid ka 3 silndri sisselaskeklapp, kolvidel olid väiksed täkked peal. Nüüd on igal juhul 2101 kaas peal ja seis on järgmine; auto jõudlus on täiesti olematu, tühikäigul uputab karpa üle, sooja mootoriga käivitub kalvasti, starterit andes kostuvad imelikud klõpsud (need arvatavasti kulunud hoorattast), salongis on nii jube lehk et sinna olen paigutanud 2 lõhna kuuske. . Plussidest nii palju et tehnika toimib kõik 5+ põhjaalune on samuti 5+ veermik 5+ (va. rehvid ja esisilla lahkujooks) ei kolise ega mölise, rooli loksu pm ei olegi auto käitub nii nagu peab, mootor nurrub ka vaikselt, ainult, et tühikäigul puterdab. Nokitsemist veel on...
Vargapoldid on alt ära, keevitasin keerleva osa kinni ja torutangidega tulid lahti nagu naksti. Auto soojendusega on mingi jama, kui seisan või lihtsalt kulgen aeglaselt on autos hea soe (mõnemehe mõistes paras saun), aga kui sõitma hakkan hakkab leiget puhuma. see pole veel kõik kui mõnda aega kõrgema tuuriga sõita sureb auto ära vaevalt töötab tühikäigulgi, tõmbab hingest kinni, pakun, et uputab üle ja/või säde on nõrk. aga eks ma homme uurin.
Praeguse seisuga olen jõudnud järeldusele, et see 1.3 pole kellegi mootor, tagant tuul liigutaks ka autot kiiremini... mootor iseenesest sõtnud ~40000 km natuke rohkem tegelikult. tean et saaksin selle mootori ka liikuma panna aga kütusekulu suurendamise idee mulle ei maitse. Eks näis mis saab proovin kusagilt 1.5 või 1.6 mootori saada, kui kellelgi vedeleb selline asi kusagil võiks vahetust teha, võin anda kaks 011-ne plokki ja ühe kaane peaks ka leidma vast, või siis mõne 06 jupi vastu (terve 06 seiseb mul varuosateks, et siis selle pealt midagi), Seniks aga Päikest - kui see kunagi kusgil paistma peaks.
Praeguse seisuga olen jõudnud järeldusele, et see 1.3 pole kellegi mootor, tagant tuul liigutaks ka autot kiiremini... mootor iseenesest sõtnud ~40000 km natuke rohkem tegelikult. tean et saaksin selle mootori ka liikuma panna aga kütusekulu suurendamise idee mulle ei maitse. Eks näis mis saab proovin kusagilt 1.5 või 1.6 mootori saada, kui kellelgi vedeleb selline asi kusagil võiks vahetust teha, võin anda kaks 011-ne plokki ja ühe kaane peaks ka leidma vast, või siis mõne 06 jupi vastu (terve 06 seiseb mul varuosateks, et siis selle pealt midagi), Seniks aga Päikest - kui see kunagi kusgil paistma peaks.
Auto küll ei pidanud see aasta lund nägema, aga kes meist suudaks rwd funnile vastu panna...
Nii palju siis veel, vahetasin kapa ära, nii hakkas auto liikuma ka, poleks uskunud, et nii vähesest aitab. Ma olen rahul selle aparaadiga praegu, seda uut mootorit ma vaatan veel kui keegi midagi ei paku siis aitan seda mootorit kaasa. Seniks aga Lund kõikjale...
[Muudetud: 7-11-2009 MuKi14]
Nii palju siis veel, vahetasin kapa ära, nii hakkas auto liikuma ka, poleks uskunud, et nii vähesest aitab. Ma olen rahul selle aparaadiga praegu, seda uut mootorit ma vaatan veel kui keegi midagi ei paku siis aitan seda mootorit kaasa. Seniks aga Lund kõikjale...
[Muudetud: 7-11-2009 MuKi14]
No ikka saab, seest on küll nagu uus, kui lõhn välja arvata.
Auto veel niipalju, et päris originaaliks ei jää, tahaks ise midagi sellist sleeperi sarnast, oleks huvitavam koolis käia. Tuleva kevade ja suvega tahaks aparaadi 100% valmis saada, siis hakkan autoga igapäev kooli paugutama. Seda aega ma juba ootan...
Auto veel niipalju, et päris originaaliks ei jää, tahaks ise midagi sellist sleeperi sarnast, oleks huvitavam koolis käia. Tuleva kevade ja suvega tahaks aparaadi 100% valmis saada, siis hakkan autoga igapäev kooli paugutama. Seda aega ma juba ootan...
Autoga ma enam ringi ei sõida, küll aga vahepeal nühin ja käin käivitamas ja erandlikult ka "tuunin".
Kui auto külma mootoriga töötab siis tuleb plokivahelt õli, Saksa päritolu plokitihendiga pole mul sellist probleemi olnud aga praegu on mul seal grafiidist vene toodang, vb piisaks kaane üle pingutamisest aga eks näis.
Salongist ka paar pilti...
Siin on veel mõned pildid mida ma siia üles ei riputanud. Eks me jää siis kõik nüüd lund ootama.
Valge 06 on hetkel sõbra garaazis valmistame seda lumetulekuks ette, oma autoga ma talvel ei sõida.
Seniks aga päikest! Mikk
Kui auto külma mootoriga töötab siis tuleb plokivahelt õli, Saksa päritolu plokitihendiga pole mul sellist probleemi olnud aga praegu on mul seal grafiidist vene toodang, vb piisaks kaane üle pingutamisest aga eks näis.
Salongist ka paar pilti...
Siin on veel mõned pildid mida ma siia üles ei riputanud. Eks me jää siis kõik nüüd lund ootama.
Valge 06 on hetkel sõbra garaazis valmistame seda lumetulekuks ette, oma autoga ma talvel ei sõida.
Seniks aga päikest! Mikk
Nii nii, reedel vahetasin 1.3 ära 1.6 vastu, kasutaja Marek504 käest sai soetatud sportlikum väljalase. Nüüd hakkan kerel väiksemaid iluvigu kaotama ja muud nipet-näpet nikerdama. Talve jooksul tegin täpselt nii palju, et panin esiistmetele rullikutega turvavööd, muud midagi. Eks näis mis kestev kevad ja tulev suvi veel toovad:bouncing .
Seniks aga päikest.
Seniks aga päikest.