BA3 21063, 1986, Maalo
BA3 21063, 1986, Maalo
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Ladaklubi tekitab kahtlaseid erroreid, kuid kuidagi saab teema üles vast.
Nonii, alustan siis algusest, kui üks tuttav BMW klubi tegelane pakkus odavat liikurit... Milleks siis oli 21063.. Suht olin kindel, et võtan, kui tehti pakkumine ühe hainina peale, kuid tollel ikka suht kere läbi ja kes seda teab, kas mootor ka käima jääb, kuna oli karteri alt ära sõitnud.. Aga noh, eile tuli siis palk ära ja mõtlesin tükk aega ning täna siis läksin järgi.
Auto siis ostetud 86ndal aastal Tallinnast. Kaasa anti ka veneaegne auto tehnopass, mis nüüd minu käes on. Pilti teen sellest hiljem.
Masin on siis kõik see 23 aastat ühes peres olnud, mis on iseenesest hea näitaja. Auto on küllaltki sirge - uksed käivad laitmatult ning ka armatuur on sirge (teatavasti tüüpveana kellade kohal kaardub ära).
Kerest - roostepoissi ikka leiab, kuid ei midagi läbivat - kõige hullem koht on juhi poolel esiklaasi kõrval. Sealt on midagi lapitud ka.. Aga see kannatab niikaua kuni esiklaasi vahetuseks läheb, siis lasen ära teha. Enne ei näpi toimivat asja.
Autole on siis pandud ise katuseantenn, mida ma ei ole saanud veel proovida.
Maki aretan homme sisse vast. Lisaks kakun ära need vanad kulunud istmekatted, nende all on kena pruun samet. Mu 84.a 063-l oli must sisu.
Masinal on all 4 uut rehvi, kaasa sain veel uue õli ja filtri. Algselt pidin kaasa saama ka uue tagastange, mis on kroom, kuid väikevend oli pocketbike'ga selle kõveraks sõitnud.
Läksin siis Elva taha. võtsin kantkuga 5L kütet kaasa ning auto läks käima esimesest keeramisest.
Tunne oli sõnulseletamatu.
Põksuva südamega asusin siis Tartu poole teele, tee peal sai Elvas kindlustus ka tehtud ja nüüd võib seaduslikult liigelda.
Ütlen julgelt, et kihutaja ma pole, kuid linnas jalgu ei jää, ning Viljandi maanteel tegin ühest bemmist möödasõidu ning järgi ta mulle ei jõudnud.
Murelaps on hetkel süüteosa vist, sest hoides pedaali paigal, siis hakkab jõnksutama. Samas gaasi andes või maha laskmisel ei lötuta.
Sumpa klambrist sain ka jagu ja see vibreerib vasta keret praegu. Selle saab ka ära lahendada, lisaks vist sain jagu ka esipiduritest, õigemini vasakpoolsest, sest peale kõvemat pidurdamist hakkas eest klotside kolinat kuulduma.
Pisiasjad, ma ütlen. Naine oli ka suht rahul.
Maanteel keerasin akna alla, panin käe nagu taksojuht, ning naine ütles, et ma näen väja nagu tõsine 80ndate mees, oma suurte Stallone prillidega.
Esimese päeva kokkuvõte - JEEEE!
Kirjutamiseni!
Nonii, alustan siis algusest, kui üks tuttav BMW klubi tegelane pakkus odavat liikurit... Milleks siis oli 21063.. Suht olin kindel, et võtan, kui tehti pakkumine ühe hainina peale, kuid tollel ikka suht kere läbi ja kes seda teab, kas mootor ka käima jääb, kuna oli karteri alt ära sõitnud.. Aga noh, eile tuli siis palk ära ja mõtlesin tükk aega ning täna siis läksin järgi.
Auto siis ostetud 86ndal aastal Tallinnast. Kaasa anti ka veneaegne auto tehnopass, mis nüüd minu käes on. Pilti teen sellest hiljem.
Masin on siis kõik see 23 aastat ühes peres olnud, mis on iseenesest hea näitaja. Auto on küllaltki sirge - uksed käivad laitmatult ning ka armatuur on sirge (teatavasti tüüpveana kellade kohal kaardub ära).
Kerest - roostepoissi ikka leiab, kuid ei midagi läbivat - kõige hullem koht on juhi poolel esiklaasi kõrval. Sealt on midagi lapitud ka.. Aga see kannatab niikaua kuni esiklaasi vahetuseks läheb, siis lasen ära teha. Enne ei näpi toimivat asja.
Autole on siis pandud ise katuseantenn, mida ma ei ole saanud veel proovida.
Maki aretan homme sisse vast. Lisaks kakun ära need vanad kulunud istmekatted, nende all on kena pruun samet. Mu 84.a 063-l oli must sisu.
Masinal on all 4 uut rehvi, kaasa sain veel uue õli ja filtri. Algselt pidin kaasa saama ka uue tagastange, mis on kroom, kuid väikevend oli pocketbike'ga selle kõveraks sõitnud.
Läksin siis Elva taha. võtsin kantkuga 5L kütet kaasa ning auto läks käima esimesest keeramisest.
Tunne oli sõnulseletamatu.
Põksuva südamega asusin siis Tartu poole teele, tee peal sai Elvas kindlustus ka tehtud ja nüüd võib seaduslikult liigelda.
Ütlen julgelt, et kihutaja ma pole, kuid linnas jalgu ei jää, ning Viljandi maanteel tegin ühest bemmist möödasõidu ning järgi ta mulle ei jõudnud.
Murelaps on hetkel süüteosa vist, sest hoides pedaali paigal, siis hakkab jõnksutama. Samas gaasi andes või maha laskmisel ei lötuta.
Sumpa klambrist sain ka jagu ja see vibreerib vasta keret praegu. Selle saab ka ära lahendada, lisaks vist sain jagu ka esipiduritest, õigemini vasakpoolsest, sest peale kõvemat pidurdamist hakkas eest klotside kolinat kuulduma.
Pisiasjad, ma ütlen. Naine oli ka suht rahul.
Maanteel keerasin akna alla, panin käe nagu taksojuht, ning naine ütles, et ma näen väja nagu tõsine 80ndate mees, oma suurte Stallone prillidega.
Esimese päeva kokkuvõte - JEEEE!
Kirjutamiseni!
Lujaa laatua Lada
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
:lol:lol:lolAlgselt postitas: moosmoosik
no lõpuks sai sinust ka siis ladaomanik. eks varsti kahetsed kui hakkad nägema nussi ja vaeva sellega,sest koguaeg laguneb
tänud! Ei ta lagune midagi. Suht timm masin on. Täna tulin Viljandist, rahulikult 130 sees, ei teinud teist nägugi. Rattad on vaid tasakaalust väljas veidi. Muidu käib nagu ämma viiul.
Corrado, tänud!
Täna ikkagi sinu juurde sinna ei jõua. omad tegemised rsk..
Avastasin ühe naljaka seiga veel.. Seoses eilsega. Kui sõitsin vihmas, siis vahepeal jäi nagu sadu järgi.. Siis panin pideva pealt intervalli peale.. Aga see kurinahk hakkas omasoodu käima - alguses lasi küll nõks... nõks.. siis tegi nõkanõkanõka... vaikus.. nõks... nõks... üks huvitav tegelane igastahes.
Samuti loobus üks uks avanemast ning juhiuks hakkas äkitsi seest raskelt avanema. Peab trossimajanduse üle vaatama.
Viljandi maantee sai jagu summutist ning see löriseb natuke. Samuti on jooksu pannud vasaku amordi läbilöögipunn.
Praeguseks kõik.
Päikest,
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
ütlen kohe ära, et juba teist päeva kulgen ilma makita. Seda ma kaasa ei saanud. Pildid on vana omaniku tehtud, pole ise jõudnud veel..
130 juures on pöördeid 4500 umbes. Möödasõitu tegin 160 juures, siis oli 5200 umbkaudu.
Ei unda oluliselt midagi. See tähendab, midagi mul kuskil on, kuid järgmine nädal jõuan alles veermiku üle vaadata.
Esimene isetehtud pilt kah:
Eks kunagi kui raha tekib, võib mõelda 1.6 ja viiese kasti peale, et asi natuke kontrolli all hoida, kuid arutu kihutamise järel saavutatud 9L keskmine kütusekulu on praegu igati normaalne, eriti veel, kui süüde ei ole päris paigas.
Lubatud pilt ka nendest nõukaaegsest kaantest, mis küll nüüd lähema uurimise järel on juhiloakaaned, kuid tasku sobib ideaalselt autodokumendile.
130 juures on pöördeid 4500 umbes. Möödasõitu tegin 160 juures, siis oli 5200 umbkaudu.
Ei unda oluliselt midagi. See tähendab, midagi mul kuskil on, kuid järgmine nädal jõuan alles veermiku üle vaadata.
Esimene isetehtud pilt kah:
Eks kunagi kui raha tekib, võib mõelda 1.6 ja viiese kasti peale, et asi natuke kontrolli all hoida, kuid arutu kihutamise järel saavutatud 9L keskmine kütusekulu on praegu igati normaalne, eriti veel, kui süüde ei ole päris paigas.
Lubatud pilt ka nendest nõukaaegsest kaantest, mis küll nüüd lähema uurimise järel on juhiloakaaned, kuid tasku sobib ideaalselt autodokumendile.
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
jah, spidomeetri järgi oli nõksa üle 160. Pöörded suht otsas. ja seal peaks 1.3 olema ikka.
Olen suht kindel, et sellise kiiruse juures on valetamine juba 15km/h kandis. Sest vähemalt 110 kellal = 100km/h reaalselt.
ja pole see nii müstika midagi. 4.a tagasi oma 063ga mõõtsin Raadil GPSiga 152km/h !
Olen suht kindel, et sellise kiiruse juures on valetamine juba 15km/h kandis. Sest vähemalt 110 kellal = 100km/h reaalselt.
ja pole see nii müstika midagi. 4.a tagasi oma 063ga mõõtsin Raadil GPSiga 152km/h !
Lujaa laatua Lada
Kojameeste teema - vaheta relee ära, asub armatuuri all üsna kapotiavamishoova ligidal, must karbike millel neljane pistik taga.
Mul 07-l valetab ka, originaalrehviga 10km/h paneb juurde ja 185/60R13 mõõduga 15-18km/h:D Harjumise asi, hiljem käib see kiire arvutus juba käigu pealt!
Mul 07-l valetab ka, originaalrehviga 10km/h paneb juurde ja 185/60R13 mõõduga 15-18km/h:D Harjumise asi, hiljem käib see kiire arvutus juba käigu pealt!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
tänud. jätan selle releeasja meelde.
täna lisandus uus kotermann - kaugtulede lülitamisel kustutab ära vasakpoolsed tuled. parempoolsed põlevad, samuti põlevad mõlemal pool ka parktuled.
kas võib kahtlustada lühist?
tegin mõned pildid juurde nüüd oma enda väikse käega.
Homme on vast ka natuke rohkem aega, siis süvenen audio maailma ja kakun välja need pleekinud vanaema istmekatted. ja teen koristuse.
[Muudetud: 18-7-2009 maalo]
täna lisandus uus kotermann - kaugtulede lülitamisel kustutab ära vasakpoolsed tuled. parempoolsed põlevad, samuti põlevad mõlemal pool ka parktuled.
kas võib kahtlustada lühist?
tegin mõned pildid juurde nüüd oma enda väikse käega.
Homme on vast ka natuke rohkem aega, siis süvenen audio maailma ja kakun välja need pleekinud vanaema istmekatted. ja teen koristuse.
[Muudetud: 18-7-2009 maalo]
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
armatuurivalgus jäi ikka tulemata.. kuid, täheldasin, et tagatuled hakkasid eredamalt põlema.. (Y) kaitsmete vahetus aitas.
homme vaatan, mida veel vaja osta on.. esimesi kettaid vaadates, siis on seal vist valed klotsid või valed kettad - maru suur ketas ning klotside tööpind on vaid nõks üle poole ketta paksusest..
täna huvipärast mõtlesin, et võiks rehvirõhud ka üle vaadata. Kino algas sellega, et läksin tanklasse - manomeeter katki..
Läksin järgmisse Statoili - ei jaksa õhku puhuda.. Läksin siis lõpuks Võru tn. Statti, kus on digitaalne robot, sellega sain lõpuks rõhud paika - rehvides oli kõigis umbes 1at.
rool läks kergemaks küll.
Esimene paagitäis ka sõidetud - 28L ja 388km, arvutuslik keskmine on liiga väike, et tõsi olla. Pean võtma teise paagitäie ka siia otsa.
nalja nabani.
[Muudetud: 20-7-2009 maalo]
homme vaatan, mida veel vaja osta on.. esimesi kettaid vaadates, siis on seal vist valed klotsid või valed kettad - maru suur ketas ning klotside tööpind on vaid nõks üle poole ketta paksusest..
täna huvipärast mõtlesin, et võiks rehvirõhud ka üle vaadata. Kino algas sellega, et läksin tanklasse - manomeeter katki..
Läksin järgmisse Statoili - ei jaksa õhku puhuda.. Läksin siis lõpuks Võru tn. Statti, kus on digitaalne robot, sellega sain lõpuks rõhud paika - rehvides oli kõigis umbes 1at.
rool läks kergemaks küll.
Esimene paagitäis ka sõidetud - 28L ja 388km, arvutuslik keskmine on liiga väike, et tõsi olla. Pean võtma teise paagitäie ka siia otsa.
nalja nabani.
[Muudetud: 20-7-2009 maalo]
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Paar uuemat pildikest kah siis:
öökull
Lisaks, laekusid auto pagassi veel elektriakna mootorid ja keskluku mootorid.
Nädalavahetusel läheb ratsimiseks. Saaks vähemalt juhiaknagi toimima.
Ega kellelgi ei juhtu üle olema neid kolmnurkakna õigeid kinnitusi? Mu masinal on need kunagi klaasi küljest ära tulnud ja asendatud riividega, mis ei ole ka hea lahendus. Tahaks õiget asja ikka saada.
Samuti uurisin udutule puudumist - lüliti on, kuid juhtmestik puudub. Pagasiruumis pole ühtegi üleliigset juhet allapoole minemas.
Istmekatted on samuti läinud, nagu piltidelt näha.
Maki osas on ka väike dilemma - kas jätkata senise setupiga - Pioneer, millel võimendi ja bassikas järgi (vaja veel kõlarid korralikud osta) või siis, täna sattus mulle pihku tehase pakendis 2.a vana blaupunkt London, millel liiniväljund puudub, kuid on boksi võimalus ja saaksin soodsalt ka boksi siia juurde.. Ka sel juhul nõuab see kvaliteetsete kõlarite ostu..
Oehh, eks näis.
öökull
Lisaks, laekusid auto pagassi veel elektriakna mootorid ja keskluku mootorid.
Nädalavahetusel läheb ratsimiseks. Saaks vähemalt juhiaknagi toimima.
Ega kellelgi ei juhtu üle olema neid kolmnurkakna õigeid kinnitusi? Mu masinal on need kunagi klaasi küljest ära tulnud ja asendatud riividega, mis ei ole ka hea lahendus. Tahaks õiget asja ikka saada.
Samuti uurisin udutule puudumist - lüliti on, kuid juhtmestik puudub. Pagasiruumis pole ühtegi üleliigset juhet allapoole minemas.
Istmekatted on samuti läinud, nagu piltidelt näha.
Maki osas on ka väike dilemma - kas jätkata senise setupiga - Pioneer, millel võimendi ja bassikas järgi (vaja veel kõlarid korralikud osta) või siis, täna sattus mulle pihku tehase pakendis 2.a vana blaupunkt London, millel liiniväljund puudub, kuid on boksi võimalus ja saaksin soodsalt ka boksi siia juurde.. Ka sel juhul nõuab see kvaliteetsete kõlarite ostu..
Oehh, eks näis.
Lujaa laatua Lada