Algselt postitas: motamees
Rääkisin ühe ex rallimehega juttu.
Tema väitis, et alumiinium radikas ei kõlba kohe mitte. Nad olid ehitamise käigus pannud omale Al radika kerguse pärast. Kaks korda suutsid mootori praadi teha enne, kui taipasid vaskradika panna. Peale seda kõik OK.
Al radikas oli täitsa uus.
mul oligi vask...ja veel lisa vent jne...ühesõnaga ei usu et siin originaalist piisab...see jutt tundub niisamajutuna...
kui sul on 1600-st ladast võetud originaalist 3 KORDA rohkem hj-de, siis ei ole loogiline, et lada insenerid panid juba tehases ladale 3 korda suurema läbilaskega jahutuse.... ei muidugi kui surve aste miskine 10.... 10,5 on, siis pole häda neid 100hj VFTS'e ennegi olnud, mis vaata et hullemad originaalistki, kuid kui sul surveaste on juba 11 ja edasi, siis ei maksa ajada juttu originaalsusest:spin
sõitke ladaga ~30km metsavahet nii et pöörded alla 5000 ei lähe....usun et väike mulin juba dosooli potskas sees;)
ise arvan, ja olen ka näinud mingeid kummalisi radikaid ees olevat...on ka alusid aga kuidagi õhemad ja laiemad...seega ikka õigetel masinatel on asi lääne asjadega lahendatud!?
muidugi ise kahtlustan seda radika ja plokikaane vahelist kõrguse suhet....ja ka veepumpa näiteks!? selle suutlikuses.
et pakkuge edasi ja parandage kui ma siin miskit pada olen ajanud:rolleyes
PS: läks keema isegi siis kui termostaat oli sund puhkusel(suur ring kogu aeg)