21061, ando, 1992
21061, ando, 1992
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Aluskiht kumab läbi, värvisime pimedas kuuris, tolm lendas ja paljud teised vabandused. Ka värvalid tegid tööd esmakordselt... Matistatud sai ka 500-se paberiga, niiet kena see käe all ei ole. Rallimiseks sai väga ilus, mina olen rahul. Ja järgmine kord kui keretöid tellin, siis tean, mille eest maksan.
All on Fiat Bravo 14' plekid, 4x98 ja keskava ka klapib.
All on Fiat Bravo 14' plekid, 4x98 ja keskava ka klapib.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Värvi nimetus on Okean, Sadolini toodang.
Eesmärk oligi vabaneda roostetäppidest, vähemalt sai enamvähem ühtlane.
Istmed hankisin siit foorumist kommiraha eest, seljatugi elektriline, peaks olema peal ka soojendus ja sees olid mingid padjad, mille nupud ka istmepuldil näha. Täitsa mitmeti regullitavad ja hoiavad hästi paigas.
[Muudetud: 17-1-2010 ando]
Eesmärk oligi vabaneda roostetäppidest, vähemalt sai enamvähem ühtlane.
Istmed hankisin siit foorumist kommiraha eest, seljatugi elektriline, peaks olema peal ka soojendus ja sees olid mingid padjad, mille nupud ka istmepuldil näha. Täitsa mitmeti regullitavad ja hoiavad hästi paigas.
[Muudetud: 17-1-2010 ando]
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Sai natukene nokitsetud:
vahetatud radikas
karpasse uued kuuesed tikud sisse keeratud
esisild tikkude peale ümber tehtud
kapott splintidega pealekäivaks tehtud(mälestus rohelisest nullkuuest)
talvekad alla keeratud
lõdvikuid kohendatud
Vaja teha enne talve:
plokikaane tihend vahetada
sild paika panna
tiibu lõikuda(ratas käib vastu hetkel)
2 tikku juurde teha
Auto oli pea terve suve ühe koha peal seisnud, käivitus enamvähem hästi, tühikäik kuskile ära kadunud. Enne uue kütuse lisamist ei hakka kruttima igaks petteks. 14" veljed sai vahetatud 13" Mangelsite vastu(4x100, pidi lisama ühe vaheplaadi, et ees vastu supporte ei käiks)
vahetatud radikas
karpasse uued kuuesed tikud sisse keeratud
esisild tikkude peale ümber tehtud
kapott splintidega pealekäivaks tehtud(mälestus rohelisest nullkuuest)
talvekad alla keeratud
lõdvikuid kohendatud
Vaja teha enne talve:
plokikaane tihend vahetada
sild paika panna
tiibu lõikuda(ratas käib vastu hetkel)
2 tikku juurde teha
Auto oli pea terve suve ühe koha peal seisnud, käivitus enamvähem hästi, tühikäik kuskile ära kadunud. Enne uue kütuse lisamist ei hakka kruttima igaks petteks. 14" veljed sai vahetatud 13" Mangelsite vastu(4x100, pidi lisama ühe vaheplaadi, et ees vastu supporte ei käiks)
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Ja kas siis enam jäärajale ka asja oleks?;) Tegelikult piisab mõnusa auto kõrguse saavutamiseks sellest, kui unustad 45kg terveks suveks pagasnikusse-järgmine kord teine samapalju kapoti alla ka panna...Algselt postitas: GTA
Nüüd vaja ainult vedrud pooleks lõigata ja 175/50 rehv otsida:D
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Enne lõppu tippu
Aeg on pea 3 aastat püsinud vaikus autoteemas lõpetada, teha kokkuvõtted ning anda teada kurvast sündmusest.
2012 talv jäi autol omaniku eemaloleku tõttu vahele ning pildimaterjal puudub.
2013 talveks hakkasime koos Kuningriigi võidusõidumeeskonnaga valmistuma siis, kui lumi juba maas ning kõik tööd ebameeldivalt külmad olid.
Stiilinäide sillaregullist
Suure remondi preemiaks saime auto kohale WinterCamp 2013-le, mis toimus meist mitte kaugel, Vehendis. Auto pidas end kenasti üleval ning hoolimata puuduvatest kojameestest ja meeletust lahkujooksust suutis meie jaoks kiiresti liikuda. Päeva lõpuks lahkus kastist kolmas käik, mis selle auto lemmiktoiduks oli.
2014 hooajale otsustasin peale minna paremini ettevalmistununa ning sai autoga käidud isegi silda regulleerimas. 2013 hooaja eel paikapandud sild oli kalletega 3.0 ja 3.2, kokku/lahkujooksu ei kommenteeri.
Silla regulleerimiseks sai väisatud isegi Tartu kesklinna.
Hooaja ootuses
Kõige suurema külmaga otsustas auto siiski streikima hakata ning probleemid süütega oleksid auto jaoks eksistentsi Kuusakoski väravas juba enne sõite lõpetanud.
Talv oli sel aastal nagu ta oli, pärast suuremaid remonttöid sai osa võetud vaid ühest võistlusest, Ilmatsalu jääraja esimesest etapist. Hoolimata vanast rehvist sai pakutud konkurentsi BMW-dele ja isegi Sansale, mille üle mul kõige suurem heameel oli.
Rohkem võistlusi ei toimunud ning autoga sai selsamal nädalavahetusel sõpradega Ilmatsallu lustima mindud. See aga lõppes auto jaoks kehvasti, pimeda kurvi taga tehtud spinn ja ebapiisav pikivahe kutsusid esimesse paremasse tiiba külla ühe VW Golfi, mis lõhkus šarniiri, piduriketta, ülemise õõtsa ja murdis minu vaimu.
Samal päeval sai tänu Ingmarile auto kokku pandud, aga avarii tagajärgede tõttu kiirus oli hale ning antud päeva võib lugeda ka auto lõpuks - eriti pärast kolmanda käigu taaskordset allaandmist.
Kuupäevaks oli 2. veebruar 2014.
4. veebruaril sai auto toimetatud oma viimsesse seisupaika, tagasi põllu veerde.
13. juuli, pärast kanuuretke sai relakas autole Sansa abiga sisse löödud ning väärtuslikud osad eraldatud.
14. ja 17. juulil leidis auto tee tükkidena Kuusakoski väravate vahelt sisse, loodetavasti saab temast tubli osa mõnest Jaapanis toodetud unistuste pereautost.
Kurb oli vana hea sõbraga nii teha, aga aeg läheb edasi ning tulevad uued ja huvitavad väljakutsed. Autost jäi mälestuseks minule numbrimärk, mis peagi leiab koha kodus kapi peal.
2012 talv jäi autol omaniku eemaloleku tõttu vahele ning pildimaterjal puudub.
2013 talveks hakkasime koos Kuningriigi võidusõidumeeskonnaga valmistuma siis, kui lumi juba maas ning kõik tööd ebameeldivalt külmad olid.
Stiilinäide sillaregullist
Suure remondi preemiaks saime auto kohale WinterCamp 2013-le, mis toimus meist mitte kaugel, Vehendis. Auto pidas end kenasti üleval ning hoolimata puuduvatest kojameestest ja meeletust lahkujooksust suutis meie jaoks kiiresti liikuda. Päeva lõpuks lahkus kastist kolmas käik, mis selle auto lemmiktoiduks oli.
2014 hooajale otsustasin peale minna paremini ettevalmistununa ning sai autoga käidud isegi silda regulleerimas. 2013 hooaja eel paikapandud sild oli kalletega 3.0 ja 3.2, kokku/lahkujooksu ei kommenteeri.
Silla regulleerimiseks sai väisatud isegi Tartu kesklinna.
Hooaja ootuses
Kõige suurema külmaga otsustas auto siiski streikima hakata ning probleemid süütega oleksid auto jaoks eksistentsi Kuusakoski väravas juba enne sõite lõpetanud.
Talv oli sel aastal nagu ta oli, pärast suuremaid remonttöid sai osa võetud vaid ühest võistlusest, Ilmatsalu jääraja esimesest etapist. Hoolimata vanast rehvist sai pakutud konkurentsi BMW-dele ja isegi Sansale, mille üle mul kõige suurem heameel oli.
Rohkem võistlusi ei toimunud ning autoga sai selsamal nädalavahetusel sõpradega Ilmatsallu lustima mindud. See aga lõppes auto jaoks kehvasti, pimeda kurvi taga tehtud spinn ja ebapiisav pikivahe kutsusid esimesse paremasse tiiba külla ühe VW Golfi, mis lõhkus šarniiri, piduriketta, ülemise õõtsa ja murdis minu vaimu.
Samal päeval sai tänu Ingmarile auto kokku pandud, aga avarii tagajärgede tõttu kiirus oli hale ning antud päeva võib lugeda ka auto lõpuks - eriti pärast kolmanda käigu taaskordset allaandmist.
Kuupäevaks oli 2. veebruar 2014.
4. veebruaril sai auto toimetatud oma viimsesse seisupaika, tagasi põllu veerde.
13. juuli, pärast kanuuretke sai relakas autole Sansa abiga sisse löödud ning väärtuslikud osad eraldatud.
14. ja 17. juulil leidis auto tee tükkidena Kuusakoski väravate vahelt sisse, loodetavasti saab temast tubli osa mõnest Jaapanis toodetud unistuste pereautost.
Kurb oli vana hea sõbraga nii teha, aga aeg läheb edasi ning tulevad uued ja huvitavad väljakutsed. Autost jäi mälestuseks minule numbrimärk, mis peagi leiab koha kodus kapi peal.
Jõud taga, peab minema.