2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha
2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha
Lihtsalt nokkimiseks, siis praktika on näidanud, et marker pole parim asi märkimiseks. On olnud juhus kus lihvi ja lihvi ning ta ei tahagi maha tulla. Võib-olla sattus jama eksemplar lihtsalt.
Vähemalt hendu lõpuks tegi selle tagumiste tiivakaarte asja ära, aga eks välimuselt ma olen juba ise selle kallal mitu korda vingunud. Tubli teostus m6mm!
Vähemalt hendu lõpuks tegi selle tagumiste tiivakaarte asja ära, aga eks välimuselt ma olen juba ise selle kallal mitu korda vingunud. Tubli teostus m6mm!
Olaaf, ma küll täpselt ei tea, aga mul on jäänud mulje, et Hendu ainult suuri investeeringuid teebki!Algselt postitas: olaaf
ma jään siis ootama ja veedan pikki õhtuid garaazhis enne üritust.
küll hendu ka oma masina õigesti liikuma saab.
selleks, et minu auto kiiremini liikuma hakkaks tuleb suuri investeeringuid teha
Hendu masin on ikkagi püss
Tegelikult LIIGUB Hendu auto väga hästi, seal on juba muud mured. Esiteks on 100-seeria ja Samara kaalu vahe 100kg mis jääb seda autot igavesti kummitama. Teiseks on vaja käigukang ja nüüd ka peale eilset käigukast üle vaadata!
Hendu anna teada kui sulle sobib külla tulla. Vaatame tiivaääred üle, teeme korrosjooni tõrje ja mul on mitu mõtet mida käigukangiga proovida!
[Muudetud: 1-8-2010 m6mm]
Auto õnnelikult tagasi Tallinnas, pidas enamvähem Cambi vastu, 3. käik kipub välja tulema ja 4. käik vabatahtlikult sees ei püsi, aga eks miski aeg vaatab kasti üle. Vahepeal sai vist tõesti veidi liiga palju raha Lada peale pandud, aga kui oskusi ei lihvi siis vanad kalad on palju kiiremad . Käiguvahetus süsteem tuleb kindlalt üle vaadata, kuna 2. käik kipub väga kummalise koha peale jäema, oma osa selle probleemi juures annab ka nn. shortshift hoovastik, millel üks juht osa (et ei aetaks 1. ja R käiku segamini) pole päris õige kujuga. Ise hetkel autoga ikka täitsa rahul, samuti tahaks tänada kõiki kes Cambil nõu ja jõuga abistasid!
Enne Campi sai Lada ka uued Tuha poolt tehtud nukid, millega tunde järgi auto käib veidi üle 7000 pöörde väga kenasti, samuti aretas Tuha alla ka pantseri, et oleks julgem kruusal sõita. Miski aeg sai Raldo abiga paigaldatud Ladale reguleeritavat õõtsad ja vahetatud sarniirid, välimised pooltelje kaitsekummid ja rooli otsad. Pärast mida reguleeris Walter esisilla paika. Nädal enne Campi sai avastatud, et käigukastis ei taha õli sees püsida ja kipub juhipoolse pooltelje juurest vaikselt välja immitsema, sedapuhku tulid appi Olaaf ja Robi, kelle abiga sai vahetatud pooltelje simmerling.
Tänud kõigile kes on aidanud autot remontida ja paremaks muuta!
[Muudetud: 1-8-2010 hendu]
Enne Campi sai Lada ka uued Tuha poolt tehtud nukid, millega tunde järgi auto käib veidi üle 7000 pöörde väga kenasti, samuti aretas Tuha alla ka pantseri, et oleks julgem kruusal sõita. Miski aeg sai Raldo abiga paigaldatud Ladale reguleeritavat õõtsad ja vahetatud sarniirid, välimised pooltelje kaitsekummid ja rooli otsad. Pärast mida reguleeris Walter esisilla paika. Nädal enne Campi sai avastatud, et käigukastis ei taha õli sees püsida ja kipub juhipoolse pooltelje juurest vaikselt välja immitsema, sedapuhku tulid appi Olaaf ja Robi, kelle abiga sai vahetatud pooltelje simmerling.
Tänud kõigile kes on aidanud autot remontida ja paremaks muuta!
[Muudetud: 1-8-2010 hendu]