topeltstabikas
topeltstabikas
topeltstabikas
Siin-seal on olnud juttu, et pannakse esisillale veel teine stabikas juurde. Teab ehk keegi täpsemalt selle kohta midagi rääkida?
stabikas
Ma just hiljuti panin omale topelt esi stabika. Effekt on märgatav nüüd ei kaldu auto kurvides enam üldse kui enne oli asfaldi peal kiiresti kurve läbides tunne et ühe poole rattad tõusevad õhku siis nüüd on mure et rehvid velgede peal püsiksid (mul on tavaliste velgede peale pandud kummid ilma sisekummita) tegingi peale stabika allapanekut proovisõitu ühel platsil pärast mida mul üks tagumine kumm tühjaks läks pingutasin üle külglibisemisega käisin ka kruusateedel proovimas oli kindlalt parem kuid kahjuks ei julenud täie rauaga anda kuna mul seal kodukandis on kruusateed selliste pimedate kurvidega peaaegu olekski mingi tagurdava opeli sodiks sõitnud. Tegelt ei soovita seda eriti topeltstabikat teha sest linnas on väga sitt sõita igast august annab märku iga väike tee kalle kallutab autot. Ma arvan et pukside vahetusest peaks ka piisama.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kas jutt käib strud - barist, mis käib kapotialla ja ühendab omavahel vedrupäiseid.
Kui on tihti sõitu suurtel kiirustel, kus juhitavus oluline, siis on see tõesti kasulik asi, samas lada puhul on minu arvates probleemiks pigm tagumik, mis kipub ujuma. Selle vastu leidsid ungarlased rohtu ja panid sellise stabika taha, kus pikad reaktiivid on omavahel ühendatud. See lisab stabiilsust tunduvalt juurde. See oli mingi Fiati oma vist ja ei nõudnudki palju ümberehitamist.
http://www.celtia.hu/ladaklub/muszaki/musz_hatso_stab_en.html
Kui on tihti sõitu suurtel kiirustel, kus juhitavus oluline, siis on see tõesti kasulik asi, samas lada puhul on minu arvates probleemiks pigm tagumik, mis kipub ujuma. Selle vastu leidsid ungarlased rohtu ja panid sellise stabika taha, kus pikad reaktiivid on omavahel ühendatud. See lisab stabiilsust tunduvalt juurde. See oli mingi Fiati oma vist ja ei nõudnudki palju ümberehitamist.
http://www.celtia.hu/ladaklub/muszaki/musz_hatso_stab_en.html
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
stabikas
Ei jutt käib sellest stabikast mis on ees ja ühendab pooltelgesid ja keret auto all siis ühesõnaga.
Ma ei tea kuidas nad seda Strud -bar 'i panevad aga tundub et seda ei ole just eriti lihtne paigaldada ta peaks ju amordi ülemisi otsi ühendama. Muuseas lugesin kuskilt et see esimene strud-bar pidi auto alajuhitavamaks tegema nii et seda ei tahaks küll paigaldada. Aga meie tallinna auklikel teedel oleks vist natuke abiks küll.
See fiati stabikas oleks abiks küll aga kust sa selle võtad ma üritasin seda hankkida aga eestist seda küll ei saa isegi Ardil pole pakkuda. Selle asemel võib panna ka stabika tagasilla ja kere vahele effekt pidi sama olema, sobib Scorpio oma on pandud ainuke asi et romulas tahtsid nad selle roostes juraka eest 250.- saada mistõttu jäi ost katki.
Ma ei tea kuidas nad seda Strud -bar 'i panevad aga tundub et seda ei ole just eriti lihtne paigaldada ta peaks ju amordi ülemisi otsi ühendama. Muuseas lugesin kuskilt et see esimene strud-bar pidi auto alajuhitavamaks tegema nii et seda ei tahaks küll paigaldada. Aga meie tallinna auklikel teedel oleks vist natuke abiks küll.
See fiati stabikas oleks abiks küll aga kust sa selle võtad ma üritasin seda hankkida aga eestist seda küll ei saa isegi Ardil pole pakkuda. Selle asemel võib panna ka stabika tagasilla ja kere vahele effekt pidi sama olema, sobib Scorpio oma on pandud ainuke asi et romulas tahtsid nad selle roostes juraka eest 250.- saada mistõttu jäi ost katki.
jah, pannakse jah kaks stabikat ja üks
rallisõitja teadis rääkida, et taha poole
pandi veel kolmas aga too oli aint mõni kord vajalik, muidu pingutas asja täiega üle. Selles suhtes, et kogu see jama seal ees muutub ju üheks liikuvaks massiks ja mida rohkem seda on, seda negatiivsem. auklikul teel sõites(nagu jäik sild) ei kohandu ratas teega.
rallisõitja teadis rääkida, et taha poole
pandi veel kolmas aga too oli aint mõni kord vajalik, muidu pingutas asja täiega üle. Selles suhtes, et kogu see jama seal ees muutub ju üheks liikuvaks massiks ja mida rohkem seda on, seda negatiivsem. auklikul teel sõites(nagu jäik sild) ei kohandu ratas teega.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Tagumine stabikavarras.
http://www.mihail-a.mailru.com/stab-rast/
http://www.mihail-a.mailru.com/stab-rast/
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
scorpa variant ongi nii et ostad selle kuskilt romulast (ma sain 150 krooniga Kadaka tee romulast) ja keevitad oma ladale alla milles siin küsimus on maisaaru ? Kui enda autole kunagi külge aretan siis panen pildi üles ka. Talvel seda eriti vaja ei lähe ma arvan Aga see tagastabikas mida Ardi näitas paistab küll päris vinge olema scorpa oma on ikka nõrgema konstruiga.Originally posted by Mel
Ruudi räägi täpsemalt sellest scorpa variandist. Mul ühel tuttaval peaks vist üks scorpa vedelema, äkki saab sealt küljest.
Ja üks asi veel tuli meelde see Ardi leitud variant on kindlasti mingi sertifikaadi või paberiga heaks kiidetud ja peale selle suht lihtsalt eemaldadtav mis on ka oluline et näiteks ülevaatuse vendadel ei oleks põhjust kobisema hakata (a'la mis iseehitatud käkk see siin tagasillal on vms. ) ma küsisin et mis nad arvavad tagastabikast siis ütlesid ,et ei tohiks seda ise panna sinna. Aga topelt esistabikaga küll probleeme ei olnud probleeme tekitas hoopis esistabika puudumine.
esistabikas
topelt stabika ees vöib vahetada näiteks transportöörlindiga keera rulli ja pane vedru sisse .
töötab
töötab