21043, Ronn, 1987
21043, Ronn, 1987
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 573
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Esimesed sammud tehtud omal jõul . Eks oli ka aeg ja peaks tänama siinkohal klubilisi kes tagant tõukasid. Suured tänud Tartsule kes ei lubanud pooleni jätta ka kell 6 hommikul vaid alles siis kui töö oli tehtud ja tänud Margele mõistva suhtumise eest, et ta meest paar päeva kodus polnud. Nüüd vaja salong kokku panna, klaasid ette ja sõittu. Praegu jäi vanadest juppidest külge esisillatala ja tagasild. Kõik muud jupid läksid vahetusse.
[Muudetud: 18-3-2011 Ronn]
[Muudetud: 18-3-2011 Ronn]
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 573
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Õõtsad on tõesti tugevdamata - pole plaanis kruusale sõitma minna ja nõrgim lüli siiski tagasild. Esisild nii nõrk ka ju ei ole? Kaitsmeploki vahetus on kõige väiksem mure. Polnud muud käepärast ja esialgu sobib küll. Natuke peab ju originaali ka säilima ju . Suunad on lada/gaz omad ja need juba aastaid mu käes olnud - ootasid õiget hetke. Kusjuures vahepeal olid ka müügis aga siis ei tundnud keegi huvi. Klapikambrikaas on värvitud "crystal effect" tehnoloogiat kasutades. Tarts oskab ehk paremini rääkida sellest aga eks pilt nii palju ei ütle, kui oma silmaga näha. Igaljuhul äärmiselt huvitav jäi
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1490
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Võis vabalt ka mingi defekt olla - olen mitmeid Vaz'e ülal pidanud või kasutanud, ka sihtotstarbeliselt krossi või lumeradadel.Algselt postitas: zajetz
ronn minul murdus bee?il kunagi õõts nõmme teel normaalse sõiduga, enne olin august läbisõitnud. Lada õõtsad on väga nõrgad, kui vähegi tahad kiiremini kurve kangutdad siis väntsutad selle õrna metalli lihtsalt läbi.
Ühtegi õõtsa pole suutnud veel katki sõita
Kui kere on korralik, siis pigem hakkab väänama kuskilt, kuid kohe pooleks miskit naljalt ei lähe.
Pole suurem asi auto kasutajal lihtsalt punkti kohad üle keevitada õõtsadel, et asi koos püsiks.
Küll on aga käändtelg katki läinud - võib tuleneda ka valest ET-ga veljest ja liiga paksudest vahe flantsidest või valu praagist.
Minu kogemused lihtsalt.
Festina lente!
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Ei ole asi näpuga laiali aetud ,teema järgmineAlgselt postitas: maalo
ma arvan, et see ei ole puitimitatsioon, vaid pigem sõrmega laiali aetud värv ja lakk aga põnev ikkagi..
ilus vaadata tutnovõi'd asju...
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ega enne pole mingit isu õõtsasid tugevdama hakata kui esimene putket alt teeb
mina olen tugevdamata õõtsadega tuhandeid kilomeetreid poolat ja tsehhit läbi kärutanud - saab hakkama küll
kõige hullem koht ongi alumise õõtsa sarniirisilma ümbrus, sellel peaks silma peal hoidma - sinna tavaliselt tekivad praokesed..
samas ronnil niikuinii raha enam kütte jaoks ei jätku peale masina valmimist seega esialgu hirmu pole
resultaat on hea igatahes, progress silmaga näha..
ja ei tohi unustada lauset, et
Mitte auto ei lagune juhil, vaid juht lõhub autot!
[Muudetud: 25-3-2011 olaaf]
mina olen tugevdamata õõtsadega tuhandeid kilomeetreid poolat ja tsehhit läbi kärutanud - saab hakkama küll
kõige hullem koht ongi alumise õõtsa sarniirisilma ümbrus, sellel peaks silma peal hoidma - sinna tavaliselt tekivad praokesed..
samas ronnil niikuinii raha enam kütte jaoks ei jätku peale masina valmimist seega esialgu hirmu pole
resultaat on hea igatahes, progress silmaga näha..
ja ei tohi unustada lauset, et
Mitte auto ei lagune juhil, vaid juht lõhub autot!
[Muudetud: 25-3-2011 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Huvitav palju see õõtsade purunemine on tingitud jäigast vedrustusest ja madalast kummist. Mul pere peale erinevate Ladadega tuleb läbisõitu kokku umbes 1,4 miljonit kilomeetrit ja seni pole veel esisillas midagi ootamatult purunenud (sh ükski õõts). Küll aga praegusel 06-l, mis on nii linnas, radadel kui ka metsavahel kõvasti vatti saanud, on ülemised õõtsad vastu kummist leevendit parajalt banaaniks tagunud. Samas kogu esisild on veidi enam kui 100 000 km pidanud vastu ilma ühtegi juppi vahetamata (vahetatud ainult piduriga seotut - piduriklotsid, -voolikud ja üks pidurisilinder).
Samasuguse sõidustiili juures olen aga paar läänekat suutnud juba 30 tuhandega sillaremonti saata.
[Muudetud: 3-29-2011 Mel]
Samasuguse sõidustiili juures olen aga paar läänekat suutnud juba 30 tuhandega sillaremonti saata.
[Muudetud: 3-29-2011 Mel]