21043, Ronn, 1987

21043, Ronn, 1987

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1051
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#201

Postitus Postitas zajetz » 08 Mär 2011 15:05

ei tea mis valemiga te selle 20% / 30% sisse kavatsete mahtuda oma ümberehitus loaga?

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#202

Postitus Postitas apsu » 08 Mär 2011 21:22

04ja tehti küll 1,7 mootoriga, aga Ronn juba kusagil rääkis, et plaan 1,6-ks teha see Fiati mootor :D
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#203

Postitus Postitas Ronn » 18 Mär 2011 21:04

Esimesed sammud tehtud omal jõul ;). Eks oli ka aeg ja peaks tänama siinkohal klubilisi kes tagant tõukasid. Suured tänud Tartsule kes ei lubanud pooleni jätta ka kell 6 hommikul vaid alles siis kui töö oli tehtud ja tänud Margele mõistva suhtumise eest, et ta meest paar päeva kodus polnud. Nüüd vaja salong kokku panna, klaasid ette ja sõittu. Praegu jäi vanadest juppidest külge esisillatala ja tagasild. Kõik muud jupid läksid vahetusse.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt



[Muudetud: 18-3-2011 Ronn]

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1051
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#204

Postitus Postitas zajetz » 18 Mär 2011 23:18

mida mu silmad peavad nägema, kas tõesti on tugevdamata õõtsad alla pandod :kuri

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#205

Postitus Postitas reiner » 18 Mär 2011 23:20

Algselt postitas: zajetz
mida mu silmad peavad nägema, kas tõesti on tugevdamata õõtsad alla pandod :kuri


Seda minagi..
Vale kaitsmeplokk ka sellisele masinale ja nokkida võiks veel;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#206

Postitus Postitas apsu » 18 Mär 2011 23:41

mis need klapikambrikaaned on värvitud puitimitatsiooni või kleebitud?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#207

Postitus Postitas maalo » 19 Mär 2011 15:56

ma arvan, et see ei ole puitimitatsioon, vaid pigem sõrmega laiali aetud värv ja lakk :P aga põnev ikkagi..

ilus vaadata tutnovõi'd asju...
Lujaa laatua Lada :)

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 747
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#208

Postitus Postitas Viin » 19 Mär 2011 16:02


Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#209

Postitus Postitas Ronn » 19 Mär 2011 17:34

Õõtsad on tõesti tugevdamata - pole plaanis kruusale sõitma minna ja nõrgim lüli siiski tagasild. Esisild nii nõrk ka ju ei ole? Kaitsmeploki vahetus on kõige väiksem mure. Polnud muud käepärast ja esialgu sobib küll. Natuke peab ju originaali ka säilima ju ;). Suunad on lada/gaz omad ja need juba aastaid mu käes olnud - ootasid õiget hetke. Kusjuures vahepeal olid ka müügis aga siis ei tundnud keegi huvi. Klapikambrikaas on värvitud "crystal effect" tehnoloogiat kasutades. Tarts oskab ehk paremini rääkida sellest aga eks pilt nii palju ei ütle, kui oma silmaga näha. Igaljuhul äärmiselt huvitav jäi :)

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#210

Postitus Postitas VAZ » 19 Mär 2011 20:14

Hakkab looma :)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1051
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#211

Postitus Postitas zajetz » 19 Mär 2011 23:29

ronn minul murdus bee?il kunagi õõts nõmme teel normaalse sõiduga, enne olin august läbisõitnud. Lada õõtsad on väga nõrgad, kui vähegi tahad kiiremini kurve kangutdad siis väntsutad selle õrna metalli lihtsalt läbi.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1214
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#212

Postitus Postitas VäikeMägilane » 20 Mär 2011 13:09

Algselt postitas: zajetz
ronn minul murdus bee?il kunagi õõts nõmme teel normaalse sõiduga, enne olin august läbisõitnud. Lada õõtsad on väga nõrgad, kui vähegi tahad kiiremini kurve kangutdad siis väntsutad selle õrna metalli lihtsalt läbi.


Võis vabalt ka mingi defekt olla - olen mitmeid Vaz'e ülal pidanud või kasutanud, ka sihtotstarbeliselt krossi või lumeradadel.
Ühtegi õõtsa pole suutnud veel katki sõita

Kui kere on korralik, siis pigem hakkab väänama kuskilt, kuid kohe pooleks miskit naljalt ei lähe.

Pole suurem asi auto kasutajal lihtsalt punkti kohad üle keevitada õõtsadel, et asi koos püsiks.

Küll on aga käändtelg katki läinud - võib tuleneda ka valest ET-ga veljest ja liiga paksudest vahe flantsidest või valu praagist.

Minu kogemused lihtsalt.
Festina lente!

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1051
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#213

Postitus Postitas zajetz » 20 Mär 2011 15:22

ladal rebib sarniiri õõtsa küljest litsalt ära. kaks polti on küljepeal ja see on ka kõige nõrgem koht nii alumisel kui ka ülemisel õõtsal. Meie peres on 2 õõtsa puruks läinud.

Kasutaja avatar
mossekutt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 26 Mär 2009 18:49
Asukoht: harjumaa,Kose
Autod: Moskvich iz 2125,Vaz 2109,iz2715

#214

Postitus Postitas mossekutt » 20 Mär 2011 20:10

Tubli töö tehtud ;)
Lada Vaz 2109, moskvich iz 2125,iz2715

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#215

Postitus Postitas hautz » 24 Mär 2011 22:31

Ärge hirmutage oma õõtsa jutuga. Mul ka uued, üle keevitatud originaalõõtsad all. Siiani all püsinud, kuigi kruusal peenestatud ja kõvasti löökauke saanud.

Aga autoga edu!
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

#216

Postitus Postitas Tarts » 25 Mär 2011 15:51

Algselt postitas: maalo
ma arvan, et see ei ole puitimitatsioon, vaid pigem sõrmega laiali aetud värv ja lakk :P aga põnev ikkagi..

ilus vaadata tutnovõi'd asju...

Ei ole asi näpuga laiali aetud ,teema järgmine
http://www.dailymotion.com/video/x40s6i ... 1_creation
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#217

Postitus Postitas olaaf » 25 Mär 2011 17:18

ega enne pole mingit isu õõtsasid tugevdama hakata kui esimene putket alt teeb :)
mina olen tugevdamata õõtsadega tuhandeid kilomeetreid poolat ja tsehhit läbi kärutanud - saab hakkama küll

kõige hullem koht ongi alumise õõtsa sarniirisilma ümbrus, sellel peaks silma peal hoidma - sinna tavaliselt tekivad praokesed..

samas ronnil niikuinii raha enam kütte jaoks ei jätku peale masina valmimist seega esialgu hirmu pole :)

resultaat on hea igatahes, progress silmaga näha..
ja ei tohi unustada lauset, et
Mitte auto ei lagune juhil, vaid juht lõhub autot!


[Muudetud: 25-3-2011 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1372
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#218

Postitus Postitas Mel » 29 Mär 2011 09:12

Huvitav palju see õõtsade purunemine on tingitud jäigast vedrustusest ja madalast kummist. Mul pere peale erinevate Ladadega tuleb läbisõitu kokku umbes 1,4 miljonit kilomeetrit ja seni pole veel esisillas midagi ootamatult purunenud (sh ükski õõts). Küll aga praegusel 06-l, mis on nii linnas, radadel kui ka metsavahel kõvasti vatti saanud, on ülemised õõtsad vastu kummist leevendit parajalt banaaniks tagunud. Samas kogu esisild on veidi enam kui 100 000 km pidanud vastu ilma ühtegi juppi vahetamata (vahetatud ainult piduriga seotut - piduriklotsid, -voolikud ja üks pidurisilinder).
Samasuguse sõidustiili juures olen aga paar läänekat suutnud juba 30 tuhandega sillaremonti saata.

[Muudetud: 3-29-2011 Mel]

Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

#219

Postitus Postitas Tarts » 21 Apr 2011 00:21

Nonäe ,aega läks ja moll jällegi sirge


Pilt


Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#220

Postitus Postitas Ronn » 14 Mai 2011 22:20

Nii asi siis nüüd niikaugel, et väljalase on ka valmis :). Simonsi lõpupütt, bemmi reso, opeli juppe ka natuke ja valmis ta ongi.


Pilt


Pilt


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline