Algselt postitas: raskelt
ühestükis katsid armatuuri?
Armatuur on kaetud kolmes osas. Liitekohti silmaga näha pole küll aga käega kombates tunned üleminekuid. Tehnoloogia sama kui tapeedi panek. Üle ja siis ziletiga pooleks. Saab serva - serva vastu. Aga kes see armatuuri ikka nii väga näpib
jah seda küll,kuid väga hästi tuli välja sull see;)
mis liimi ja mis riie maksab sinna ja palju läks?
Sul mälupulk on? - Jah, siinsamas (hoiad jalgevahelt), pistan sulle kuskile, et mäletad seda elu lõpuni.
Jah, Olku poolt näidatud koht tuleb kohe kindlasti tugevdada, tehase keevitus üle käia ja mõned nurgad juurde lisada.
Hetkel liigun kodu poole. Peab stangedelt tolmu maha lükkama
Helistan homme!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Ronni autol vast piisab lihtsalt üle keevitamisest, teatud kohtadest. Need sillad mis ära lagunevad on ikka päris läbiroostetanud üldjuhul. Minu kopikal ei ole midagi sillaga juhtunud kuigi viimased aastad sõitsin 15" rattaga asfaldil külgees ka rööpas teedel. enne lõhub kere ära kui sild ära laguneb, vb läheb kõveraks aga see diagonaal varda kinnitus vaevalt et lahti tuleb.
Ronn ju vaevalt kruusale oma iludust lõhkuma läheb.
Noh selle sillaga on nagu ta on, kuid kui ta juba niimoodi maas vedeleb ja bilsud ja suured rattad alla lähevad, siis see ju lausa kisub silda tugevdama:)
pole teab mis suur töö ka kui õigeid kohti tugevdada.
Aga miks mitte volvo seeria silda mitte alla panna-tekib kohe küsimus? Eluaegne ja odav ka (ilma lukuta ja suure ülekandeta), boonuseks ongi maanteele mingi 3.6-3,7 ülekanne ja tsipa laiem rööbe ja parem poldi vahe, kui nagunii suurem mootor tuleb...oleks nagu loogilisem kui vazi sild.
Algselt postitas: VäikeMägilane
Noh selle sillaga on nagu ta on, kuid kui ta juba niimoodi maas vedeleb ja bilsud ja suured rattad alla lähevad, siis see ju lausa kisub silda tugevdama:)
pole teab mis suur töö ka kui õigeid kohti tugevdada.
Aga miks mitte volvo seeria silda mitte alla panna-tekib kohe küsimus? Eluaegne ja odav ka (ilma lukuta ja suure ülekandeta), boonuseks ongi maanteele mingi 3.6-3,7 ülekanne ja tsipa laiem rööbe ja parem poldi vahe, kui nagunii suurem mootor tuleb...oleks nagu loogilisem kui vazi sild.
miks on 5x108 parem poldivahe kui küsida tohib. Muidu volva silla mõtte igati õigustatud ma usun. ka kardaaniga vast saab kaubale ilma lõikamata kui õige mudeli tükke kasutada.
raskelt : Materjali kulus 140x80cm. Jooksev meeter maksab 95.- ja liimiks kasutasin spray liimi 110.-. Lisainfo liimi kohtaSIIN
Sild saab kergemat sorti tugevduse. Põhiline on ülekeevitamine ja eks kindlasti saab üle vaadatud ka Olku poolt märgitud piirkonna. Olen mõelnud ka Volvo sillale aga küll jõuab. Ei saa kõikke ühekorraga ka valmis ehitada muidu hakkab igav äkki. Aga mis peamine siis esialgu tahaks auto valmis saada ja eks siis jõuab täiustada ja paremaks teha.
Algselt postitas: Ronn
raskelt : Materjali kulus 140x80cm. Jooksev meeter maksab 95.- ja liimiks kasutasin spray liimi 110.-. Lisainfo liimi kohtaSIIN
Sild saab kergemat sorti tugevduse. Põhiline on ülekeevitamine ja eks kindlasti saab üle vaadatud ka Olku poolt märgitud piirkonna. Olen mõelnud ka Volvo sillale aga küll jõuab. Ei saa kõikke ühekorraga ka valmis ehitada muidu hakkab igav äkki. Aga mis peamine siis esialgu tahaks auto valmis saada ja eks siis jõuab täiustada ja paremaks teha.
Auto ühekordne valmisehitamine on alati odavam, kui hilisem ehituste ümbertegemine ja/või remontimine:)
Parem tee juba korraga ära ja suveni on veel aega ka 2kuud.
Volvo sildade PCD -d on erinevaid ja samas saab seda ise ka muuta. 4x98 on defka saada asju, 4x100, 5x108 peaks asju rohkem liikvel olema ja 5x xxx on alati tugevam kui 4x xxx suurtele velgedele...
Algselt postitas: tann
Kaugele juba kokku panemine on arenenud?
Pole suurt midagi teinud vahepeal. Kiired ajad hetkel .. eks kui midagi suuremat korda saatnud siis annan teada. Millal auto valmib seda hetkel veel raske prognoosida!
Mootor pärineb 80te tagaveoliste fiatide ja lanciate pealt.
Suur pluss et istub Ladale peaaegu üks ühele, miinuseks kättesaadavus, väga raskesti leitav mootor...
Antud juhul tegemist 2.0 dohc 8 klapisega, ja ilusti järgi aidatud isendiga. Ütleks et võimsus 200 hobuse ringis
Tegemist jah 2.0L Fiat Argenta mootoriga. Kui juba spioonifotod ilmusid siis ei saa enam midagi saladuses hoida . Tegemist Tartsu (vana) mootoriga. Mootor sai endale uue ploki ja uued rõngad. Muidugi sai ära vahetatud ka kõik tihendid ja klapid sooveldatud. Täpsemat infot mootorikohta leiab ülal olevalt lingilt. Seal ka juttu kardaani sobivusest ja kõigest muust . 1600-ne mootor endiselt alles ja see jääb esialgu mu valdusesse.
Sedasi valmis siis uus 2.0L mootor. Hetkel pole seda veel vahele tõstetud kuid kui kõik hästi läheb siis juba selle kuu lõpus peaks mootor peal olema ja juhtmed veetud!
Kaugel su furgoon üldse on? Hakkad vanaks jääma ja ei viitsi garaasis poleerida?:D nõnna pisitasa.Ma juba aasta aega tagasi lootsin et suvel näha saab...