Laskarpoiss kirjutas:Ilus, Jätka samas vaimus.
Annan endast parima...
Teeks siis vahekokkuvõtte ka.
Ei taha see jahtuvedelik väga sees seista. 28.06 käisime koos kasutajaga Kritjan92 männikul mootoreid seadistamas. Plokikaane polte kannatas kaks pööret veel peale keerata. Sellega seoses lakkas ka plokikaas lekkimast. Veel said reguleeritud klapid ja Olku valis välja ka sobivama tüüsi.
Tänu sobivamale tüüsile astub auto ka mehisemalt edasi. Seda nii mehiselt, et läks ka Kristjaniga mõõdu võtmieks, mille tulemusena lahkus mu mootori külmakork ja mõõduvõtmine lõppes nööriotsas- 30 km Lada vedu.
Nädala seisis auto ja ootas tegutsevaid käsi. Motivatsiooni tekitas lõpuks soov teha Ladaga pisike Eesti reis ja külastada Vanavanemaid ja Lõuna-Eesti sugulasi.
Ls 6374- Vahetatud esimene parem külmakork, Vasaku tagumise suure varda puksid, õli, õlifilter, jahutusvedelik ja kollektorite tihendid.
Ja reis võis alata, rehvidesse törts õhku ja TULD!
Sõidetud sai 556km ja läbitud selline teekond
Puhkab reisist:
Üldiselt pidas auto kenasti vastu. Sai selgeks see, et veepumba rihmaratta poldid tahavad lahti kerida- tuleb törts keermeliimi panna. Ja et kütusekulu on natuke suur 9,6 l/100km lisaks kadus paduvihmas aegajalt laadimine, kuna põhjakaitseplekk veel panemata ja vesi pääses kergelt generaatori rihmale.