2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985
2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Vist tilgub läbi jah. Küttekulu oligi natuke suur, näidiku järgi ca pool paaki 50 rajakilomeetri kohta.
Stanged jah lõikasin õhemaks. Idee 5+, teostus 3-. Esimesele stangele oleks ka võinud servad alles jätta. Peale seda lõikasin vedamisaasad (sestap ka oranz pael) torudelt ära ning süvistasin stanged kerre. Umbes 7...8 cm. Tänu kroomliistu kadumisele on stanged nüüd nii uskumatult kerge et sisuliselt polegi vaja ilma sõita. Ja konstaablile ei hakka ka nii silma.
Stanged jah lõikasin õhemaks. Idee 5+, teostus 3-. Esimesele stangele oleks ka võinud servad alles jätta. Peale seda lõikasin vedamisaasad (sestap ka oranz pael) torudelt ära ning süvistasin stanged kerre. Umbes 7...8 cm. Tänu kroomliistu kadumisele on stanged nüüd nii uskumatult kerge et sisuliselt polegi vaja ilma sõita. Ja konstaablile ei hakka ka nii silma.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
AG Suvekarika 3. etapp Tabasalus: kolmas koht A-klassis (...-80kW)
Esimeses voorus oli mul koguni teine aeg kuid kolmest voorust kahe parema aegade summa põhjal jäin siiski kolmandaks. Ise olen rahul.
Lõpptulemused siin
Taaskord pidi tõdema, et selle autoga saaks tublisti kiiremini sõita ilma, et peaks mootorit edasi aretama. Tõsta tuleb lihtsalt keskmist kiirust Mingi tegevuskava hakkab mõtteis valmima.
Umbes kuu aja pärast siis Ladaklubi Suvelaagris näeme!
Esimeses voorus oli mul koguni teine aeg kuid kolmest voorust kahe parema aegade summa põhjal jäin siiski kolmandaks. Ise olen rahul.
Lõpptulemused siin
Taaskord pidi tõdema, et selle autoga saaks tublisti kiiremini sõita ilma, et peaks mootorit edasi aretama. Tõsta tuleb lihtsalt keskmist kiirust Mingi tegevuskava hakkab mõtteis valmima.
Umbes kuu aja pärast siis Ladaklubi Suvelaagris näeme!
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Täna õnnestus ülevaatus ära teha oma pillile. Kohas kus käinud olen oma masinatega, on ülevaatajatel Ladadele soojem koht südames, eriti sellistele millega vahel ka sõidumeisterlikkuses mõõtu võetakse. Selle tarbeks sai muidugi ka salong jälle komplekteeritud (üleüldiselt 5. korda äkki?).
Zajetzile tänud deja vu eest: kolmveerand kaksteist öösel tõi mulle jooksu mustriga rehve. Peab vist poisile väikse meene ostma abistamise eest juba
Kahju et rattad tagasi tuleb anda, välimuselt ülisobivad (Velgedega seoses on endal ka natuke veider olla juba - aasta jooksul 7. jooks seal all, kahega neist sõita ei jõudnudki aga siiski).
Zajetzile tänud deja vu eest: kolmveerand kaksteist öösel tõi mulle jooksu mustriga rehve. Peab vist poisile väikse meene ostma abistamise eest juba
Kahju et rattad tagasi tuleb anda, välimuselt ülisobivad (Velgedega seoses on endal ka natuke veider olla juba - aasta jooksul 7. jooks seal all, kahega neist sõita ei jõudnudki aga siiski).
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Üks selle suve plaanidest, sõita veerandmiili korraliku foori ja ajamõõtmistehnikaga, sai nüüd tehtud.
Kõiki enda sõidetud aegu veel näinud ei ole kuid veerandmiili aeg ehk ET algas hommikul 17,2 sekundiga eelsõidust ning päeva lõpuks kergelt jõulise käiguvahetusega "pika vända" finaalist sain kirja 16,8 sekundit lõppkiirusega 124,3km/h. Sealjuures oli sõit väga tasavägine, Jarmari sõnul võitsin esitiiva pikkusega. Temalt finaalis apsakas 3. käigule vahetusel, ise tõmbasin teisele minnes peaaegu käigukangilt nupu otsast. Kahju et Zajetzi bee? kopikas enne võistlust rikki läks, see on ka üks sitke väike putukas
Karikariiulis nüüd teine liige juures.
Järgmine sõit siis 20. augustil Audru ringrajal AG Karikasarja neljanda etapi näol. Eks näis kas õnnestub suurel ringil ka A-klassis natuke kaarte segada või mitte. Homme tuleb küll istmed jälle taburettide vastu tagasi vahetada kuna pole millegi muuga tänaval sõita enne septembri algust.
Kohtumiseni rajal
EDIT: Jätkuvalt ei oska pilte linkida
[Muudetud: 9-8-2009 Moss]
Kõiki enda sõidetud aegu veel näinud ei ole kuid veerandmiili aeg ehk ET algas hommikul 17,2 sekundiga eelsõidust ning päeva lõpuks kergelt jõulise käiguvahetusega "pika vända" finaalist sain kirja 16,8 sekundit lõppkiirusega 124,3km/h. Sealjuures oli sõit väga tasavägine, Jarmari sõnul võitsin esitiiva pikkusega. Temalt finaalis apsakas 3. käigule vahetusel, ise tõmbasin teisele minnes peaaegu käigukangilt nupu otsast. Kahju et Zajetzi bee? kopikas enne võistlust rikki läks, see on ka üks sitke väike putukas
Karikariiulis nüüd teine liige juures.
Järgmine sõit siis 20. augustil Audru ringrajal AG Karikasarja neljanda etapi näol. Eks näis kas õnnestub suurel ringil ka A-klassis natuke kaarte segada või mitte. Homme tuleb küll istmed jälle taburettide vastu tagasi vahetada kuna pole millegi muuga tänaval sõita enne septembri algust.
Kohtumiseni rajal
EDIT: Jätkuvalt ei oska pilte linkida
[Muudetud: 9-8-2009 Moss]
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
värv on sama, porilapakad on punased, xenon ja madaldus küll puudub, järsku nägid sa kapa autot http://landdragon.pri.ee/camp2009/img_0083.htmlAlgselt postitas: Suska
Oskad sa öelda, kellel on ka 05 või 07 siis selline.. Vaatasin et sinu auto, bee? ja madal. Aga siis jäid silma punased porilapakad ja xenon. Vist ikka ei olnud?
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Täna oli AG Cup'i 4. võistlus, Audrus. Põhimõtteliselt jäin rahule aga natuke ikka kripeldab ka kuna asi toimus täpselt sama stsenaariumi kohaselt - alguses teine ja viimase vooru järel ikkagi kolmas. Aga las siis olla, vast motiveeribki rohkem
Positiivne on see, et sai oma isiklikku parimat seal rajal parandatud. 1:12,494 nihutasin 1:11,129'le. Ringide ajad on läinud stabiilsemaks mis on hea märk, suuremosa ringe jäid 1:11,5 ja 1:12 kanti. Ilmselt teen kuskil koguaeg sama viga ning tollel kiirel ringil lihtsalt joppas. Kahju, et esimese sessiooni ajal ei olnud RaceChronoga varustatud, saanuks teada kus see koht rajal asub.
Eelmise korraga võrreldes pole tehtud muud kui autot kergemaks. Kui palju täpsemalt, kaalun järgmine nädal aga peaks olema u. 20...25 kg jagu.
Lisaks sain täna ka väikse ehmatuse. Teisel sessil kadus neljanda ringi alguses masinal äkitselt jõud ja hääl muutus madalaks jorinaks. Ukerdasin kuidagi boksi ära, ise mõeldes et kõik ju Murphy seaduste kohaselt - kui otsustan ilma treilerita tulla, laguneb maha. Õnneks oli viga väike, süütepoolide voolud on läbi kruviklemmidega pistiku. Selle tagant murdus üks juhe ära niiet ühe ringi sain 2 silindriga sõita. Võtsin selle vahelt ära, sidusin juhtmed kokku, natuke MacGyveri teipi ja masin oli taas raja-aldis.
Tagasild undab nüüd igal kiirusel, k.kasti 5. käik on kahisema hakanud. 4. käigu sünkrod arvatavasti lõpus omadega. Ehk peab kast sügiseni niipalju vastu, et pärast midagi taastada on.
Selleks kuuks kõik, septembris loodan kolmel korral sõitma jõuda, järgmine start siis kõigi eelduste kohaselt 12. septembril Tartu Autoklubi Dragrace'i raames. Seal A-klass kuni 1600cm3 millesse praegune mootor tänu +3% tolerantsile nibin-nabin sisse mahub. Arvatavasti saab väikseid Hondasid jälitada... Siinjuures mainin ära, et olen tasapisi asunud mootorile jämedamat nukkvõlli otsima, tahaks Tartus võimalikult konkurentsis olla. Jahin sellist heahinna pakkumist kuna ei ole paraku üle 1k EEKi selle eest septembris välja käia. Kel midagi pakkuda, võiks arutada asja.
Aga muidu on kõik timm
PS. Keegi helistas mulle hommikul ja küsis vaid seda kas ma lähen Pärnusse või mitte. Hea oleks teada, kellega tegu oli - helistati minujaoks tundmatu numbri pealt.
Positiivne on see, et sai oma isiklikku parimat seal rajal parandatud. 1:12,494 nihutasin 1:11,129'le. Ringide ajad on läinud stabiilsemaks mis on hea märk, suuremosa ringe jäid 1:11,5 ja 1:12 kanti. Ilmselt teen kuskil koguaeg sama viga ning tollel kiirel ringil lihtsalt joppas. Kahju, et esimese sessiooni ajal ei olnud RaceChronoga varustatud, saanuks teada kus see koht rajal asub.
Eelmise korraga võrreldes pole tehtud muud kui autot kergemaks. Kui palju täpsemalt, kaalun järgmine nädal aga peaks olema u. 20...25 kg jagu.
Lisaks sain täna ka väikse ehmatuse. Teisel sessil kadus neljanda ringi alguses masinal äkitselt jõud ja hääl muutus madalaks jorinaks. Ukerdasin kuidagi boksi ära, ise mõeldes et kõik ju Murphy seaduste kohaselt - kui otsustan ilma treilerita tulla, laguneb maha. Õnneks oli viga väike, süütepoolide voolud on läbi kruviklemmidega pistiku. Selle tagant murdus üks juhe ära niiet ühe ringi sain 2 silindriga sõita. Võtsin selle vahelt ära, sidusin juhtmed kokku, natuke MacGyveri teipi ja masin oli taas raja-aldis.
Tagasild undab nüüd igal kiirusel, k.kasti 5. käik on kahisema hakanud. 4. käigu sünkrod arvatavasti lõpus omadega. Ehk peab kast sügiseni niipalju vastu, et pärast midagi taastada on.
Selleks kuuks kõik, septembris loodan kolmel korral sõitma jõuda, järgmine start siis kõigi eelduste kohaselt 12. septembril Tartu Autoklubi Dragrace'i raames. Seal A-klass kuni 1600cm3 millesse praegune mootor tänu +3% tolerantsile nibin-nabin sisse mahub. Arvatavasti saab väikseid Hondasid jälitada... Siinjuures mainin ära, et olen tasapisi asunud mootorile jämedamat nukkvõlli otsima, tahaks Tartus võimalikult konkurentsis olla. Jahin sellist heahinna pakkumist kuna ei ole paraku üle 1k EEKi selle eest septembris välja käia. Kel midagi pakkuda, võiks arutada asja.
Aga muidu on kõik timm
PS. Keegi helistas mulle hommikul ja küsis vaid seda kas ma lähen Pärnusse või mitte. Hea oleks teada, kellega tegu oli - helistati minujaoks tundmatu numbri pealt.