VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D
VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1030
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Näh... terviseradadega läks jah nihu nats, aga auto edenes natuke ikkagi edasi... ladamarki istmed sees ja rändas ka teine rool peale. Ehk saab homme veel aegu klapitatud ja veel midagi head ära tehtud. Suured tänud muidugi jälle olkule põhitöö tegemise eest. Muidugi tänud ka Hendule kõvatamise eest ja atzkarikule rooli eest, walterile istmete eest... ohh eks see tänamise nimekiri veel pikeneb kuni rallini.... palju veel teha ja kokku laenata.
eilse õhtu seisuga vaatavad esirattad jälle enamvähem ühes suunas,
klapid sai ära regullitud ja süüdet seatud,
karterikaitse korralikult alla riputatud,
miskid vähe kobedamad rehvid sai ka välja valitud, et mikk ikka teel ka püsiks,
silver sai nõusse räägitud kaarti lugema,
neljap tuleb veel esisild kiirelt üle vaadata ning kustuti kinnitada ja ehk jõuab korra proovi ka teha autodega kuskil natukene
ja seda kõike siis sellel ajal, kui teised jaanilõkke ääres head ja paremat sisse valasid omale...
[Muudetud: 24/6/09 doris]
klapid sai ära regullitud ja süüdet seatud,
karterikaitse korralikult alla riputatud,
miskid vähe kobedamad rehvid sai ka välja valitud, et mikk ikka teel ka püsiks,
silver sai nõusse räägitud kaarti lugema,
neljap tuleb veel esisild kiirelt üle vaadata ning kustuti kinnitada ja ehk jõuab korra proovi ka teha autodega kuskil natukene
ja seda kõike siis sellel ajal, kui teised jaanilõkke ääres head ja paremat sisse valasid omale...
[Muudetud: 24/6/09 doris]
Roolin nii kuis jaksan
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1030
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Jah... aitäh abistajatele ja mulle tundub, et ma ei pea ise ka teemat uuendama, alles nüüd panin tähele, et ka teema pealkiri muutunud. Ja vahepeal sai Raldo jälle mu auto putitamisega tegeleda... tänud.... töö läheb ikka libedamalt, kui asjatundlike mehi kõrval on ja oma abistava käe ulatavad.
AH jah... täna õhtul kõvatades märkasime, et õlileke ikka suureks läinud... ehk siis homme parandame asja.. juba läheb kiireks, sest teised enne planeeritud üritused on ka vahepeal.
[Muudetud: 24-6-2009 Mikk]
[Muudetud: 24-6-2009 Mikk]
AH jah... täna õhtul kõvatades märkasime, et õlileke ikka suureks läinud... ehk siis homme parandame asja.. juba läheb kiireks, sest teised enne planeeritud üritused on ka vahepeal.
[Muudetud: 24-6-2009 Mikk]
[Muudetud: 24-6-2009 Mikk]
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1030
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Noh... lõpuni sai tuldud, autole ka liiga ei teinud... vähemalt esialgu tundub. Muidugi väljaarvatud värvikahjustused, mis veel tulevad sellest, et võistlusnumbrid tuleb mahatõmmata, praegu tundub, et tulevad koos värviga. 87 startiast lõpetasin 77-ndal kohal.... oma klassi viimane üldarvestuses eelviimane.... mõned mehed ka katkestasid. Reede õhtu tehniline möödus viperusteta, kuid autot ei saanud kuidagi korralikult jooksma ja nii siis olku seda karpat õhtul nats togisigi ja laupäeval sai mindud antud hetkel leitud parima seadega. Esimene voor sai suht koht rahulikult läbitud, kuigi rada oli peale teiste meeste kruusarehve juba üsna libedad ja auto ei tahtnud kohe kuidagi talverehvidega teel püsida. Hoidsin kiirused väiksed ja jäin teele... isegi ilmselt liiga väiksed, samas aga ega ei saanud autotki hästi kolmandaga pöördesse, märg kruus pidurdas palju ja vahegaasi ei oska veel nii hästi kasutada. Enne teist vooru sai rehvirõhke korrigeeritud aga kuna ühel esimesel rehvil ei tahtnud ventiili kork maha tulla ja seda riski ei võtnud et suure jõuga maha väänata, siis rõhku sai alandatud ainult tagumistes... tulemuseks see, et vedu paranes, aga nina ei pidanud, tahtis kogu aeg otse minna. Teisel voorul oli rada juba nii ära sõidetud, et sõitsid nagu trammiga rööbaste peal. Kuigi vahest ka seal ohtlikul välja viskas. Ja auto lihtsalt ei jõudnud vedadada, kuna istus kogu aeg põhjapeal kinni. Võimsamad läksid tublisti eest. Aga jah selleks korraks möödas.... kogemust andis ja eks siis järgmine kord tuleb rohkem peal hoida ja korralikumad rehvid muretseda.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Polnud need teed nii roopas midagi, ainult mahapööretes, tagasipööretes tekkisid vaod, aga see on igalpool nõnda.
Kuid ega siin muud üle jää kui 14" alla, aeglane sild ja keret kergendama hakata...minu juurest veeres masin nagu tigu:)
mootor tundus hääle järgi kuidagi väsinud...ei jõudnud rattaid korralikult ringi vedada (kohaks oli süvahavva, enne silda olev tagasipööre, oli hea kiirendusi jälgida)
sama oli ka võrdlus olavi ja "mõmm"'i masinate vahel, viimasel jooksis kone kuidagi väga paindlikult edasi ja kiirendus oli parem...milles võib "süüdi" olla õigesti valitud ülekande ja hea k.kasti koostöö...või kergemad sõitjad:)
ilmaga ainult väga ei vedanud, kui ei olnud just suurem asi vihmafiil. Märg nigu kõutsi sohilaps jõudsin koju
Kuid ega siin muud üle jää kui 14" alla, aeglane sild ja keret kergendama hakata...minu juurest veeres masin nagu tigu:)
mootor tundus hääle järgi kuidagi väsinud...ei jõudnud rattaid korralikult ringi vedada (kohaks oli süvahavva, enne silda olev tagasipööre, oli hea kiirendusi jälgida)
sama oli ka võrdlus olavi ja "mõmm"'i masinate vahel, viimasel jooksis kone kuidagi väga paindlikult edasi ja kiirendus oli parem...milles võib "süüdi" olla õigesti valitud ülekande ja hea k.kasti koostöö...või kergemad sõitjad:)
ilmaga ainult väga ei vedanud, kui ei olnud just suurem asi vihmafiil. Märg nigu kõutsi sohilaps jõudsin koju
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mina võin ausalt öelda, et läksin masina ettevalmistamis strateegiaga totaalselt alt - järgmiseks korraks tehakse teine käigukast korda ja pannakse natuke teine nukkvõll tagasi.
mõmmile ilmselt siiski järgi ei jõua seadistuse poolest.
mikul on vahel väsinud 1600 mis varsti uuenduse saab - tehakse nii ühte kui teist ja sobiv nukkvõll on mikku juba ootamas..
ekk järgmiseks ralliks on lootust masinad korralikult minemas näha
mõmmile ilmselt siiski järgi ei jõua seadistuse poolest.
mikul on vahel väsinud 1600 mis varsti uuenduse saab - tehakse nii ühte kui teist ja sobiv nukkvõll on mikku juba ootamas..
ekk järgmiseks ralliks on lootust masinad korralikult minemas näha
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1030
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
eh.... on mootor väsinud küll, aga ütleme ausalt, et roomas nagu tigu rohkem ühe tihendi pärast, mis suurematel kiirustel pahinal lekkima hakkab.... olin kindla peal väljas, et mitte välja sõita ja kindlalt lõpuni. Eks oli nats harjumatu ka seda mootorit selle karpa seadistusega seal vagudes pöördes hoida, esimese kambri düüs oli nii palju suurem, et juu käigu vahetusega pahistas ikka liiga täis ja kui käiku ei vahetanud sai peale hoo maha võtmist liiga järsku pedaal põhja löödud, mis tõttu liigse bensiini kogusega enam mootor hakkama ei saanud.... rohkem julgust ja vähem pidurdamist oleks täiesti piisanud, aga näe julgust ei olnud seal vagudes, läks mul teine ju laugetes V1 ja P1 nende rehvidega lappama, sest teekalded ja keskel olev pehme kruus kohe kandis autot vales suunas. Ja eks sai kurvides rool ka liiga risti keeratud, mistõttu autol ka tunduvalt juhitavus kadus, oleks pidanud pikemalt välja sõitma ja vähem keerama oleks jäänud suuremad kiirused ja pöörded, aga oleksid on oleksid vigadest õpitakse. Järgmine kord ihkan lihtsalt ette vähemalt saada kruusakaid... mootori arendamine niii väga hetkel ei huvitagi.... enne pean lapsikud vead käest välja juurima. Aga eks näeb.... olku ju käib kogu aeg mootoriga peale... iseenest ju võimalust on, aga eriliselt ei kipu seda kasutama, sest aeg on näidanud, et autot veel ei valitse
[Muudetud: 29-6-2009 Mikk]
[Muudetud: 29-6-2009 Mikk]
-
sSilks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 26 Jaan 2008 17:24
- Asukoht: Tallinn/Rannamõisa
- Autod: Seat
nu rehv pidas jah eest pisut kehvasti aga siiski saime kenasti selle ürituse lõpetatud, mis oligi eesmärk:) aga natukene veel masinat näppida ja sild paika panna korralikult ning hea rehv ette installida ja natukene trenni teha siis peaks juba saja saama hakkama. kui järgine kord mind kaardilugejaks peaksid võtma siis kisan kõvemini ja palju rohkem kõrval istmel et HOIA PEAAL, HOIA PEAAL:D:D ja siis vaatame mis saab:P
aga muidu oli tore üritus ja SUURED tänud Mikule, Olavile ja Dorisele kes mind fakti ette panid et nüüd on minek Põlva ja kogu jutt.
aga muidu oli tore üritus ja SUURED tänud Mikule, Olavile ja Dorisele kes mind fakti ette panid et nüüd on minek Põlva ja kogu jutt.