21044, LandDragon, 1995
21044, LandDragon, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Kurb teatada, aga rooste on autost võitu saanud. Hetke koosseisus see auto enam liikuma ei hakka.
Otsin doonorit, aga ilmselt tulutult, eks näis, mis saama hakkab, kunagi ma sellise LADA endale igal juhul saan/teen, mille TODO nimekirjas pole mitte midagi, aga tolle päevani...
RIP
Temakese tipphetk:
Otsin doonorit, aga ilmselt tulutult, eks näis, mis saama hakkab, kunagi ma sellise LADA endale igal juhul saan/teen, mille TODO nimekirjas pole mitte midagi, aga tolle päevani...
RIP
Temakese tipphetk:
-
ssamara1500
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 05 Jaan 2009 22:20
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada samara 1.5 97a
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Ega süda ei anna ikka rahu jah.
Tuleb omajagu keevitada ja ilmselt tuleb autot üleni värvida ka. Pmst tagatiivad ja kõik uksed lähevad hetke seisuga vahetusse. Kui leiaks esi tiivad ka saaks need ka ära vahetada. Kapott on ka tegelikult ühest nurgast mäda, aga 05 kapotti pole vist küll kuskilt otsima mõtet hakata. Põhja all on ka mitu päeva tööd.
Hetkel vahetan siduri käppa, oli lihtsalt pooleks murdunud ja ühtlasi ka käigukasti tagumise salniku vahetus ja tuleb kuskilt üles otsida mootori õlileke. Reduktor ajab ka õli nii eest kui silla ühenduskohast välja. Üks pooltelje salnik ajab ka õli välja.
Roolikarp on ka viimase veere peal, enam peale keerata ei saa ja ajab pärast tihendi vahetust ikkagi õli välja.
Sellega seoses küsimus, et kas tutt-uus roolikarp on siis selline, millel igas suunas on 0 lõtku, et täiesti stabiilne või natuke ikka on. Sest hetkel on nii, et otse lõtku pole, aga äärtel on tugev lõtk. Või kas on olemas mingi number normaallõtku jaoks.
Väga hull ei ole jah;), et kolm viga on autol ainult. Õli ajab välja, roostetab ja värvimist tahab ja ongi kõik.
Tuleb omajagu keevitada ja ilmselt tuleb autot üleni värvida ka. Pmst tagatiivad ja kõik uksed lähevad hetke seisuga vahetusse. Kui leiaks esi tiivad ka saaks need ka ära vahetada. Kapott on ka tegelikult ühest nurgast mäda, aga 05 kapotti pole vist küll kuskilt otsima mõtet hakata. Põhja all on ka mitu päeva tööd.
Hetkel vahetan siduri käppa, oli lihtsalt pooleks murdunud ja ühtlasi ka käigukasti tagumise salniku vahetus ja tuleb kuskilt üles otsida mootori õlileke. Reduktor ajab ka õli nii eest kui silla ühenduskohast välja. Üks pooltelje salnik ajab ka õli välja.
Roolikarp on ka viimase veere peal, enam peale keerata ei saa ja ajab pärast tihendi vahetust ikkagi õli välja.
Sellega seoses küsimus, et kas tutt-uus roolikarp on siis selline, millel igas suunas on 0 lõtku, et täiesti stabiilne või natuke ikka on. Sest hetkel on nii, et otse lõtku pole, aga äärtel on tugev lõtk. Või kas on olemas mingi number normaallõtku jaoks.
Väga hull ei ole jah;), et kolm viga on autol ainult. Õli ajab välja, roostetab ja värvimist tahab ja ongi kõik.
Äärtes peabki lõtk olema. Keskasendis ei tohi midagi olla. Kui äärtes lõtku kinni keerad, kiilub keskasendis rool kinni! Mõistlik tuleb selle pealekeeramisega olla.
05 kapotti on poest ka uuena saada, eurodes peaks hind kuhugi 70-75 kanti jääma...
Jõudu-jaksu tegemistes, ei maksa meelt heita - Žiguli roostetaks ilmselt vaakumpakendis kah jõudsalt, ega selle vastu saa:P
05 kapotti on poest ka uuena saada, eurodes peaks hind kuhugi 70-75 kanti jääma...
Jõudu-jaksu tegemistes, ei maksa meelt heita - Žiguli roostetaks ilmselt vaakumpakendis kah jõudsalt, ega selle vastu saa:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Mõned hullemad pildid põhja all toimuvast.
Siit ei ole nii arugi saada, aga juhipoolne istme kronsteini äärne ja jalgade alune on täiesti läbi ja auke esineb kõrvalistuja pool ka.
Vahepeal sai käigukast ära võetud ja paar toimingut sellega tehtud ning samal ajal asendatud vana mitte toimiv trossiga käsipidur taolise isendiga:
OLULINE!
Aga üks oluline küsimus ka. Kas alumisel pildil olevad ukse hinged käivad kuidagi lahti ka? Seal on näha seda kolmelist risti, et kas seda saab kuidagi keerata vms? Mul on "uutel" ustel hinged relakaga maha lõigatud ja hetkel ei tea, kuidas ma nüüd neid külge saaks panna.
Siit ei ole nii arugi saada, aga juhipoolne istme kronsteini äärne ja jalgade alune on täiesti läbi ja auke esineb kõrvalistuja pool ka.
Vahepeal sai käigukast ära võetud ja paar toimingut sellega tehtud ning samal ajal asendatud vana mitte toimiv trossiga käsipidur taolise isendiga:
OLULINE!
Aga üks oluline küsimus ka. Kas alumisel pildil olevad ukse hinged käivad kuidagi lahti ka? Seal on näha seda kolmelist risti, et kas seda saab kuidagi keerata vms? Mul on "uutel" ustel hinged relakaga maha lõigatud ja hetkel ei tea, kuidas ma nüüd neid külge saaks panna.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tungi koht ehita kinnisemaks või kaota hoopiski - kõvasti mingeid kereliime ja asju peale möksida, siis ehk ei mädane kohe ära küljest
aga hullu pole midagi ju - ainult põhi ja välisplekid..
kui motivatsioon otsa saab siis vaata foorumis teiste kasutajate teemasid, kodanik Hautz ehitas katuse külge uue auto, seega asi on tehtav.
edu ja rahulikku meelt...
aga hullu pole midagi ju - ainult põhi ja välisplekid..
kui motivatsioon otsa saab siis vaata foorumis teiste kasutajate teemasid, kodanik Hautz ehitas katuse külge uue auto, seega asi on tehtav.
edu ja rahulikku meelt...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Vahepeal olen pmst iga tööpäeva garaažis veetnud ja toimunud nii mõndagi. Väga kiiresti just ei kulge, aga teen ihuüksi ja pmst keevitasin esimest korda üldse, lihvisin esimest korda üldse ja noh kõik eeltöödega seotud oli minu jaoks uus. Ise just ülemäära rahul ei ole tööde tulemustega, aga 1.5-2 meetri kauguselt on veel väga ilus. Värvimise teostas isa, kes viimati värvis 10 aastat tagasi, aga see eest tegi ta too aeg seda raha eest.
Globo värvid mängisid natuke mäkra. Nimelt juba krunti peale lastes selgus, et pakendit ja müüat ei tasu usaldada. Sai kõik kõvendi vastavalt purgi koguse järgi sisse lastud ja pmst kuivas krunt juba püstolist väljudes õhus ära ja terve auto oli nagu 80nene lihvpaber. Noh 18 tundi tööd ja sain ta pmst jälle peegliks. Tagaluuk aga ei saanud ikka nii sile kui vaja ja nüüd, kui on värvitud, siis on näha, et on krobeline.
Ja ega päris värviga paremini ei läinud. Nüüd olime küll veits targemad. Panime täpselt poole vähem kõvendit, nii et 2l värvikohta 0.5l kõvendit. Aga pmst sai ikka veits palju ja tulemus see, et värvides ei valgunud värv päris peegel läikivaks ja ei ole 5+. Nii et ärge usaldage seda, mida teile must-valgelt purgi peal ette söödetakse ja ärge usaldage seda ka, mida teile räägitakse. Usaldage mind ja pange Globo värvidesse mingi nii 40% määratud kogusest kõvendit.
A noh, pole asju, mida lihvpasta ja vaha peita ei suuda, nii et elab üle vast.
Ää küll, aitab tekstist, enjoy pics::)
Pmst halli krundi pildi pealt on näha, et selline tumedam märja asfaldi hall oleks ka päris kena värv 04'le.
Globo värvid mängisid natuke mäkra. Nimelt juba krunti peale lastes selgus, et pakendit ja müüat ei tasu usaldada. Sai kõik kõvendi vastavalt purgi koguse järgi sisse lastud ja pmst kuivas krunt juba püstolist väljudes õhus ära ja terve auto oli nagu 80nene lihvpaber. Noh 18 tundi tööd ja sain ta pmst jälle peegliks. Tagaluuk aga ei saanud ikka nii sile kui vaja ja nüüd, kui on värvitud, siis on näha, et on krobeline.
Ja ega päris värviga paremini ei läinud. Nüüd olime küll veits targemad. Panime täpselt poole vähem kõvendit, nii et 2l värvikohta 0.5l kõvendit. Aga pmst sai ikka veits palju ja tulemus see, et värvides ei valgunud värv päris peegel läikivaks ja ei ole 5+. Nii et ärge usaldage seda, mida teile must-valgelt purgi peal ette söödetakse ja ärge usaldage seda ka, mida teile räägitakse. Usaldage mind ja pange Globo värvidesse mingi nii 40% määratud kogusest kõvendit.
A noh, pole asju, mida lihvpasta ja vaha peita ei suuda, nii et elab üle vast.
Ää küll, aitab tekstist, enjoy pics::)
Pmst halli krundi pildi pealt on näha, et selline tumedam märja asfaldi hall oleks ka päris kena värv 04'le.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Globo värv 127 koodiga. Värvi oli 2 liitrit ja vedelat segu jäi ülegi veel ning värvitud kõik uksevahed, kapoti, luugi jms vahed ning kere kaks korda nii, et jagus.Zetec kirjutas:Korralik töö... Kuigi näha et auto oli ikka päris mäda... Aga noh tegemist vene autoga kah.
Antud värv sobib väga hästi, mõtlen punast.
Edu edaspidiseks
Kui saladus pole siis mis firma värviga värvisid ning palju seda kulus ? Värvisid uksevahed ka ära ikka jah?
Sai kuidagi jagu jah, suht halb lahtine värv oli peal ja no ikka eriti palju pahtlit kulus sinna.kõrv kirjutas:Ikkagi said sellest kapotist asja tore näha et nii ilusa asja valmis oled teinud . Muidu jõudu ja raha ja mõistust !
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Nii vahepeal jälle aega mööda läinud. Täpsustuseks ütlen eelnevale, et globo värvidele ei tohi üldse kinnitit panna, ükskõik, mis purgi peale kirjutatud on, isegi nii kuivab liiga kiiresti. Võimalusel üldse mitte globoga värvida.
Aga vahepeal sai auto korralikult kokku lapitud ja täiustusi tehtud nii uute asjade kui ka vanade täiustamise nöol. Sai tagumist tooniringi uuendatud, sellega koos tagaklaasi soojenduse ribid parandatud, nüüd töötavad kõik. Sai tagaluuk kesklukustusse sisse toodud, sai modifitseeritud esiuste elektriaknatõstukite süsteemi paremuse poole. Kõik põhi on ilusti mastiksiga koos(vana hea "tanki" määre). Karpidesse, ustesse jne sai lastud grafiitõli.Piduritorud ees ja taga vahetatud, mis vahetamist tahtsid. Nii esi kui ka tagastange 3cm kerele lähemale viidud. Sain uue originaal tuuleklaasi koos toonribaga. Vana klaas läks tagasi pannes täkke kohtadest ämblikuvõrguks. Siin seal sai tehtud muiduki asju, mis eraldi välja toomist vast ei vaja.
Mõned uued pildid:
Aga vahepeal sai auto korralikult kokku lapitud ja täiustusi tehtud nii uute asjade kui ka vanade täiustamise nöol. Sai tagumist tooniringi uuendatud, sellega koos tagaklaasi soojenduse ribid parandatud, nüüd töötavad kõik. Sai tagaluuk kesklukustusse sisse toodud, sai modifitseeritud esiuste elektriaknatõstukite süsteemi paremuse poole. Kõik põhi on ilusti mastiksiga koos(vana hea "tanki" määre). Karpidesse, ustesse jne sai lastud grafiitõli.Piduritorud ees ja taga vahetatud, mis vahetamist tahtsid. Nii esi kui ka tagastange 3cm kerele lähemale viidud. Sain uue originaal tuuleklaasi koos toonribaga. Vana klaas läks tagasi pannes täkke kohtadest ämblikuvõrguks. Siin seal sai tehtud muiduki asju, mis eraldi välja toomist vast ei vaja.
Mõned uued pildid: