21044, LandDragon, 1995
21044, LandDragon, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
21044, LandDragon, 1995
Niisiis, mõtlesin, et näitan ka siin oma ladakest.
Tegu siis eksport varjandiga, millel on sissepritsega 1700. (1690)kuubikuga mootor, 62 kW ja viiekäiguline kast. Difri kavatsen ka varsti siin foorumis leiduva õpetuse järgi tuvastada.
Minek on ülikõva, linnas kasutan teist käiku enamasti, muidu tekib tunne nagu ma tahaks rõvedalt kiirendada. Top speed on sipa alla 160, sirgel. Modifitseeritud ei ole jõuülekande juures midagi. Maanteel on korras süsteemi korral kütusekulu 8.5.
Konstantselt olen autot putitanud ja korras hoidnud, lisanud olen ka mõned aksessuaarid, mis küll ei anna midagi performaansi poolele juurde, küll aga enese rahulolule ja väljanägemisele.
Nimelt, kaugjuhtimispuldiga kesklukk + nurgaanduriga signalisatsioon ja korda on tehtud kõik ukseandurid ja lisatud luugiandur.
Autol on tagasihoidlik Pioneeri stereosüsteem, ilma subwoofrita. Kõlarid on kenasti 'tuunitud' siniste LEDidega nii, et kui maki käima paned, siis LEDid süttivad, need siis kõigil 4jal kõlaril. Ning makk läheb ise käima kui alarmi maha võtad, juhul kui maki paneel on konsooli ees.
Hiljuti sai tehtud ka armatuuri taustavalguse ja taustade vahetus, millest on ka pildid.
Üks asi on veel, mida LADA põhivarustuses pole - lisa salongi valgustus. Panin tahavaatepeegli ees üleval olevasse armatuuri 2 suurt valget LEDi ja lüliti, mis pimedas eriti hästi näitavad. Kuna originaal külje salongivalgustid ei kõlba ntx kaardi ,raha vms lugemiseks pimedas, siis see on üsna hea abimees olnud.
Jutu vahele ka mõned pildid.
Siin on auto aasta või paar tagasi:
Siin on auto praegusel momendil, paar tundi tagasi:
Siin on auto armatuur enne:
...tegemisel..:
...pimedas..:
...päeval..:
[Muudetud: 29-3-2011 LandDragon]
Tegu siis eksport varjandiga, millel on sissepritsega 1700. (1690)kuubikuga mootor, 62 kW ja viiekäiguline kast. Difri kavatsen ka varsti siin foorumis leiduva õpetuse järgi tuvastada.
Minek on ülikõva, linnas kasutan teist käiku enamasti, muidu tekib tunne nagu ma tahaks rõvedalt kiirendada. Top speed on sipa alla 160, sirgel. Modifitseeritud ei ole jõuülekande juures midagi. Maanteel on korras süsteemi korral kütusekulu 8.5.
Konstantselt olen autot putitanud ja korras hoidnud, lisanud olen ka mõned aksessuaarid, mis küll ei anna midagi performaansi poolele juurde, küll aga enese rahulolule ja väljanägemisele.
Nimelt, kaugjuhtimispuldiga kesklukk + nurgaanduriga signalisatsioon ja korda on tehtud kõik ukseandurid ja lisatud luugiandur.
Autol on tagasihoidlik Pioneeri stereosüsteem, ilma subwoofrita. Kõlarid on kenasti 'tuunitud' siniste LEDidega nii, et kui maki käima paned, siis LEDid süttivad, need siis kõigil 4jal kõlaril. Ning makk läheb ise käima kui alarmi maha võtad, juhul kui maki paneel on konsooli ees.
Hiljuti sai tehtud ka armatuuri taustavalguse ja taustade vahetus, millest on ka pildid.
Üks asi on veel, mida LADA põhivarustuses pole - lisa salongi valgustus. Panin tahavaatepeegli ees üleval olevasse armatuuri 2 suurt valget LEDi ja lüliti, mis pimedas eriti hästi näitavad. Kuna originaal külje salongivalgustid ei kõlba ntx kaardi ,raha vms lugemiseks pimedas, siis see on üsna hea abimees olnud.
Jutu vahele ka mõned pildid.
Siin on auto aasta või paar tagasi:
Siin on auto praegusel momendil, paar tundi tagasi:
Siin on auto armatuur enne:
...tegemisel..:
...pimedas..:
...päeval..:
[Muudetud: 29-3-2011 LandDragon]
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Näidikubloki taustavalguse muutmine
Alustasin kujundusest, sellele läks suht 1 päev, kogusin siin foorumis olevad taustad kokku ja vaatasin, millised elemendid mulle nende juures meeldivad ja siis hakkasin ühte neist ümber tegema photoshopis. Esialgu tuleb kindlasti nende resolutsiooni suurendada, ma panin kohe 3000*4000 pikslit ja muutsin gifi bmp'ks, et ei oleks kvaliteedi kaotusi, pilt tuli ~35 mega ja siis hakkasin, seda ümber joonistama, kuna vana template oli väga väike(mingi 600*400 midagi), siis tegin kõik ääre jooned alustuseks sama suure pintsliga üle, et ei oleks ähmane, lisasin muud värgid ja nüüd hakkavad komplikatsioonid. Nimelt tuleb see pilt skaalas välja printida, mul oli see 15,4% originaalsuurusest. Muidugi võiks pildi resolutsiooni väiksemaks teha, aga siis kaotab rõvedalt kvaliteedi pealt, niisiis skaalas.
Seda oskavad aga 'targemad' programmid, nagu Photoshop, Adobe Elements, Nero Photosnap Viewer ja kindlasti muud fototöötlusega seotud programmid, AGA kindlasti mitte Mikropehme image viewer, mida kahjuks kasutatakse ntx OÜ Koopiakeskuses, kui sul on vaja tarvisvärvilist trükki ja endal värviprinterit pole. Põhimõtteliselt, ei ole Tartus võimalik korralikku värvitrükki leida, st nende jaoks mõeldud asutustes(digicopp, Koopiakeskus, bytehouse) on ebaadekvaatsed inimesed ja mõttetud programmid, suutsin päris vihaseks saada seal. Kindlalt tuleb leida keski, kellel on värviprinter ja mõni ülal nimetatud programmidest. Hea oleks kui saaks selle printida kleepsule(laser printeri jaoks on kirjatarvete kaupluses spets kuumakindel kleeps) või siis 100grammisele paksemale paberile ja pärast liimid millegagi.
See on siis üks osa. Teine osa on LEDide ost ja nendega mässamine. Esialgu tuleb kindlaks teha palju LEDe vaja läheb, mõtle palju sa neid paned ja mis värvi need tulevad. Näiteks sinine: Sinised LEDid töötavad suurema voldi peal, mistõttu saab neid panna 4 tükki ritta, kõige kasulikum oleks tegelikult kõigile LEDidele takistid vahele panna, aga ma panin ainult nendele, mis jäid üksikult, st ei mahtunud neljasesse punti. Panin siis 4 tükki jadas (ühe LEDi pluss ja teise LEDi miinus) ja blokid ühendasin paralleelselt. Üldiselt on algteadmised elektroonikast kasulikud, sest vigu tuleb kindlasti sisse ja kui sa tead, mida sa teed, siis on lihtsam pärast oma vigu tuvastada.
Minu LEDid maksid 7.- tükk ja neid läks natuke üle 40ne, takistid ei maksa midagi ja neid ostsin 10 tükki ja jäi ülegi. Ise kasutasin odmeetri valgustuseks veel punaseid ja valgeid LEDe.
KINNITATUD on see krempel kuumaliimiga, mis tuleb püstolist, kuhu käib pulk liimi sisse, ideaalkorras oleks kasutanud läbipaistvat, aga ainuke läbi paistev pulk sai suht alguses otsa, kokku läks mingi 3 pulka liimi(suurt), nimelt ma kasutasin tööstusliimipüstolit 150W, aga ehituspoes on müügil ka väikseid 10W'seid, millele lähevad väiksed pulgad sisse, maksab mingi 60-70EEKu.
Aga hoiatan, et UV LEDid on palju kallimad ja neid ei pruugi poes vajalikus koguses müügil olla. Ma tõmbasin leti sinistest puhtaks. Kõik kaup ostetud Oomipoest, seal saab ilusti tabelist vaadata, millised LEDid kõige rohkem valgust välja annavad kandlites.
Selle teise osaga(va pildi töötlus) läks mul 2 päeva, nüüd läheks kindlalt kiiremini, aga see tinutamine ja mõtlemine, kuidas ratsionaalselt paigutada ja siis prahmakad tõmbavad töökiiruse esialgu alla. Mõned LEDid lasin õhku ka, mingi 6 tükki, alguses mõtlesin, et 3 LEDi jadas on maa ja ilm, aga jah, nii see ei olnud. NB! Punased töötavad kõige väiksema voldi pealt, neid peaks jadas panema umbes 5 tükki vähemalt. Googeldades saab ka abi.
Töövahendid: tinutuskolb, tina, tinutuspasta, kuumaliimipüstol, liimipulgad, 4m peenikest kaablit, rõvedalt LEDe, MULTITESTER!, vana arvuti toiteblokk(12V jaoks), värviprinter, pakspaber/kleeps, paberiliim, vihikukile(kleepiv), terava otsaga nuga(?ilett nuga, millel on vahetatavad terad), peenikeste otstega tangid, millega osutid küljest tõmmata.
NB! tee osutite asukohad harilikuga sihverplaadi pinnale, pärast lihtsam tagasi panna.
PS! LEDid tuleb paigutada täpselt sihverplaadi äärde, natuke isegi üle servade, aga suhteliselt üles poole vaatega, et ta hakkaks ühtlaselt peegeldama; loota sellele, et kui sa paned nad sihverplaadi alla ja et sealt hakkab siis kumama midagi, on mõttetu, proovisin, väga mõttetu, kuna 07 (06 omal ka)armatuurlaual on armatuurivalgustuse jaoks reostaat, siis pimadas saab valgust alati madalamaks võtta, kui segama hakkab, aga esialgu tuleks kindlasti maksimum valgustuse peale välja minna.
[Muudetud: 14-6-2008 LandDragon]
[Muudetud: 14-6-2008 LandDragon]
Seda oskavad aga 'targemad' programmid, nagu Photoshop, Adobe Elements, Nero Photosnap Viewer ja kindlasti muud fototöötlusega seotud programmid, AGA kindlasti mitte Mikropehme image viewer, mida kahjuks kasutatakse ntx OÜ Koopiakeskuses, kui sul on vaja tarvisvärvilist trükki ja endal värviprinterit pole. Põhimõtteliselt, ei ole Tartus võimalik korralikku värvitrükki leida, st nende jaoks mõeldud asutustes(digicopp, Koopiakeskus, bytehouse) on ebaadekvaatsed inimesed ja mõttetud programmid, suutsin päris vihaseks saada seal. Kindlalt tuleb leida keski, kellel on värviprinter ja mõni ülal nimetatud programmidest. Hea oleks kui saaks selle printida kleepsule(laser printeri jaoks on kirjatarvete kaupluses spets kuumakindel kleeps) või siis 100grammisele paksemale paberile ja pärast liimid millegagi.
See on siis üks osa. Teine osa on LEDide ost ja nendega mässamine. Esialgu tuleb kindlaks teha palju LEDe vaja läheb, mõtle palju sa neid paned ja mis värvi need tulevad. Näiteks sinine: Sinised LEDid töötavad suurema voldi peal, mistõttu saab neid panna 4 tükki ritta, kõige kasulikum oleks tegelikult kõigile LEDidele takistid vahele panna, aga ma panin ainult nendele, mis jäid üksikult, st ei mahtunud neljasesse punti. Panin siis 4 tükki jadas (ühe LEDi pluss ja teise LEDi miinus) ja blokid ühendasin paralleelselt. Üldiselt on algteadmised elektroonikast kasulikud, sest vigu tuleb kindlasti sisse ja kui sa tead, mida sa teed, siis on lihtsam pärast oma vigu tuvastada.
Minu LEDid maksid 7.- tükk ja neid läks natuke üle 40ne, takistid ei maksa midagi ja neid ostsin 10 tükki ja jäi ülegi. Ise kasutasin odmeetri valgustuseks veel punaseid ja valgeid LEDe.
KINNITATUD on see krempel kuumaliimiga, mis tuleb püstolist, kuhu käib pulk liimi sisse, ideaalkorras oleks kasutanud läbipaistvat, aga ainuke läbi paistev pulk sai suht alguses otsa, kokku läks mingi 3 pulka liimi(suurt), nimelt ma kasutasin tööstusliimipüstolit 150W, aga ehituspoes on müügil ka väikseid 10W'seid, millele lähevad väiksed pulgad sisse, maksab mingi 60-70EEKu.
Aga hoiatan, et UV LEDid on palju kallimad ja neid ei pruugi poes vajalikus koguses müügil olla. Ma tõmbasin leti sinistest puhtaks. Kõik kaup ostetud Oomipoest, seal saab ilusti tabelist vaadata, millised LEDid kõige rohkem valgust välja annavad kandlites.
Selle teise osaga(va pildi töötlus) läks mul 2 päeva, nüüd läheks kindlalt kiiremini, aga see tinutamine ja mõtlemine, kuidas ratsionaalselt paigutada ja siis prahmakad tõmbavad töökiiruse esialgu alla. Mõned LEDid lasin õhku ka, mingi 6 tükki, alguses mõtlesin, et 3 LEDi jadas on maa ja ilm, aga jah, nii see ei olnud. NB! Punased töötavad kõige väiksema voldi pealt, neid peaks jadas panema umbes 5 tükki vähemalt. Googeldades saab ka abi.
Töövahendid: tinutuskolb, tina, tinutuspasta, kuumaliimipüstol, liimipulgad, 4m peenikest kaablit, rõvedalt LEDe, MULTITESTER!, vana arvuti toiteblokk(12V jaoks), värviprinter, pakspaber/kleeps, paberiliim, vihikukile(kleepiv), terava otsaga nuga(?ilett nuga, millel on vahetatavad terad), peenikeste otstega tangid, millega osutid küljest tõmmata.
NB! tee osutite asukohad harilikuga sihverplaadi pinnale, pärast lihtsam tagasi panna.
PS! LEDid tuleb paigutada täpselt sihverplaadi äärde, natuke isegi üle servade, aga suhteliselt üles poole vaatega, et ta hakkaks ühtlaselt peegeldama; loota sellele, et kui sa paned nad sihverplaadi alla ja et sealt hakkab siis kumama midagi, on mõttetu, proovisin, väga mõttetu, kuna 07 (06 omal ka)armatuurlaual on armatuurivalgustuse jaoks reostaat, siis pimadas saab valgust alati madalamaks võtta, kui segama hakkab, aga esialgu tuleks kindlasti maksimum valgustuse peale välja minna.
[Muudetud: 14-6-2008 LandDragon]
[Muudetud: 14-6-2008 LandDragon]
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
tervitan siinkohal kaas punase 04 omanikku hea töö eest ning uurin nüüd siis veel seda,et kas sa ühendasid armatuurivalguse ka läbi selle (ilmselt) reostaadi nupu mis võimaldab muuta valguse heledust. pildilt paistis üsna erk olema see valgus ja veel valgel taustal. seega kas pimedas sõidul ei sega,et "proze" akna alla silma pasitab ?
minule isiklikult meeldib küll kui armatuuris tuled põlevad täisvõimsusega.
kirjutasid,et mootor ja kõik muu on parimas korras. kuidas on lood kerega?
minule isiklikult meeldib küll kui armatuuris tuled põlevad täisvõimsusega.
kirjutasid,et mootor ja kõik muu on parimas korras. kuidas on lood kerega?
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
aitäh,
ei pidanud midagi ekstra ühendama, armatuurivalgustus on 04'al juba ühendatud selle reostaadiga, see selle otstarve ongi, see reguleerib kella taustavalgust ka, linnasõidul see valgus ei sega ja maanteele ei ole veel sattunud
üldiselt on kere heas korras, eelmine aasta sai vahetatud karbid ja mais oli vaja tagasilla pika suppordi kerepoolset kändu keevitada, õrnad roostetäpid on kapoti esiäärel ja mõlema esiukse esiservadel
paar aastat tagasi sai vahetatud ka tagasilla korpus, huvitaval kombel oli tagasilla pika suppordi sillapoolne ots koos poole vedrukausiga läbi roostetanud ja alt kukkunud
veosüsteemi kohta nii palju, et kõik töötab ülihästi, aga siiski oleks vaja töötada mootori tagumise tihendi kallal, käigukasti surveklapp on sodi täis ja peksab õli ülevalt välja ja põhjaalt on märg, aga õli eriti kaduma ei lähe siiski, tagasillal tahab vahetamist reduktori esimene salnik, mida ma kunagi vahetanud pole, niisiis pean enne hoogu koguma, kui kallale lähen
oleks normaalne kanal, kus surnuks ei kuku, saaks veits tegeledagi, nimelt vanaemal on kanaliga garaa?, aga see mingi 3m sügav, nii et ma ronin 1.2m laua otsa ja siis saan püsti seistes askeldada nii, et kael on napilt üle kanali taseme ja seda kanalit on isegi täidetud ning ma olen 1,94 m pikk, see ei ole normaalne kanal, sellises kohas ei taha kahekeisigi käigukasti maha kakkuda, aga noh vähemalt on
ei pidanud midagi ekstra ühendama, armatuurivalgustus on 04'al juba ühendatud selle reostaadiga, see selle otstarve ongi, see reguleerib kella taustavalgust ka, linnasõidul see valgus ei sega ja maanteele ei ole veel sattunud
üldiselt on kere heas korras, eelmine aasta sai vahetatud karbid ja mais oli vaja tagasilla pika suppordi kerepoolset kändu keevitada, õrnad roostetäpid on kapoti esiäärel ja mõlema esiukse esiservadel
paar aastat tagasi sai vahetatud ka tagasilla korpus, huvitaval kombel oli tagasilla pika suppordi sillapoolne ots koos poole vedrukausiga läbi roostetanud ja alt kukkunud
veosüsteemi kohta nii palju, et kõik töötab ülihästi, aga siiski oleks vaja töötada mootori tagumise tihendi kallal, käigukasti surveklapp on sodi täis ja peksab õli ülevalt välja ja põhjaalt on märg, aga õli eriti kaduma ei lähe siiski, tagasillal tahab vahetamist reduktori esimene salnik, mida ma kunagi vahetanud pole, niisiis pean enne hoogu koguma, kui kallale lähen
oleks normaalne kanal, kus surnuks ei kuku, saaks veits tegeledagi, nimelt vanaemal on kanaliga garaa?, aga see mingi 3m sügav, nii et ma ronin 1.2m laua otsa ja siis saan püsti seistes askeldada nii, et kael on napilt üle kanali taseme ja seda kanalit on isegi täidetud ning ma olen 1,94 m pikk, see ei ole normaalne kanal, sellises kohas ei taha kahekeisigi käigukasti maha kakkuda, aga noh vähemalt on
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Sai siin miski paar-kolm nädalat tagasi ketaspiduritega tagasild ilma difrita muretsetud, nüüd siis juba ammu alla pandud ja miski 500 kilti maha sõidetud. Töötavad väga hästi, kui et mitte paremini kui trummelpidurid, tunduvad küll paremad. Ainuke asi on see, et käsipidur võtab lahjalt, kallaku peal blokeerib küll ära, aga mingit külge sellega küll ette ei keera. Muidugi on ästi ilus ka, kui nüüd kuskilt ilusad valuveljed ka leiaks, siis oleks eriti tore. Olen ikka siit sealt otsinud - on küll õige poldivalemiga, aga mitte ilusaid ja offsetti on maru palju alati. Aga noh, see selleks ...
Pidurisuppordid on Fiati omad, tähistusega 'fiat c'.
Paar pilti ka alla panekust:
Pidurisuppordid on Fiati omad, tähistusega 'fiat c'.
Paar pilti ka alla panekust:
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Vahepeal on niipalju juhtunud, et sai valuveljed muretsetud ja natuke ilukuuri tehtud, mis aga ei tulnud kõige paremini välja, kuid siiski parem, kui must kivikaitse riba auto all osas.
Juhtunud on ka see, et autol on kaks mõlki juures. Nimesid nimetamata, sõitis üks tegelane parempoolse taga ukse mõlki ja natuke ka esimest ning ise driftisin talvel lumehange, mis oli niivõrd kõvaks külmunud, et lõi esistangele muhu sisse. Piltide pealt ei pea palju otsima, et üles leida.
Vahel on ka regulaarseid asju auto küljes tehtud: a'la reduktori tihend, roolivardad, karteritihend, klapikambrikaane tihend, sumpa, õli- ja õhufiltrid, piduritorud jne.
Mis on aga teisiti on see, et nüüd on mootoris tavalise ?iguli õli asemel sees Valvoline mineraalõli 10w40. Selline valges pudelis kvaliteetsem kraam.
Ei riskinud poolsündile üle minna, kuna mingi aeg tundsin õlil bena lõhna. Mõned teadsid rääkida, et võib olla kolvirõngastes asi?? ja kui juba mineraal kuskilt läbi pressib, siis poolsünt teeb asja veel hullemaks.
Igatahes mõned pildid ka autost käesoleval hetkel:
[Muudetud: 29-3-2011 LandDragon]
Juhtunud on ka see, et autol on kaks mõlki juures. Nimesid nimetamata, sõitis üks tegelane parempoolse taga ukse mõlki ja natuke ka esimest ning ise driftisin talvel lumehange, mis oli niivõrd kõvaks külmunud, et lõi esistangele muhu sisse. Piltide pealt ei pea palju otsima, et üles leida.
Vahel on ka regulaarseid asju auto küljes tehtud: a'la reduktori tihend, roolivardad, karteritihend, klapikambrikaane tihend, sumpa, õli- ja õhufiltrid, piduritorud jne.
Mis on aga teisiti on see, et nüüd on mootoris tavalise ?iguli õli asemel sees Valvoline mineraalõli 10w40. Selline valges pudelis kvaliteetsem kraam.
Ei riskinud poolsündile üle minna, kuna mingi aeg tundsin õlil bena lõhna. Mõned teadsid rääkida, et võib olla kolvirõngastes asi?? ja kui juba mineraal kuskilt läbi pressib, siis poolsünt teeb asja veel hullemaks.
Igatahes mõned pildid ka autost käesoleval hetkel:
[Muudetud: 29-3-2011 LandDragon]
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
vahepeal sai siis jälle raha maetud
niisiis värvisin stanged ilusti kere värvi ja lisasin lisa kaug/udutuled, imo näeb kobedam kui enne välja, aga eks igaüks otsustab ise:
enne tulede lisamist:
ja pärast:
tunduvad nagu sobivat need tuled, öösel on küll ilusad, kui säravad seal all, eks näis kuidas seda funktsionaalsust ka on
[Muudetud: 29-3-2011 LandDragon]
niisiis värvisin stanged ilusti kere värvi ja lisasin lisa kaug/udutuled, imo näeb kobedam kui enne välja, aga eks igaüks otsustab ise:
enne tulede lisamist:
ja pärast:
tunduvad nagu sobivat need tuled, öösel on küll ilusad, kui säravad seal all, eks näis kuidas seda funktsionaalsust ka on
[Muudetud: 29-3-2011 LandDragon]