21072, GTA, 1985
21072, GTA, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rrammstein107
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 19 Nov 2008 18:57
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2107
Kena auto.
Endal on maal täitsa samasugune põllu peal
Mõtlesin, et kui sul mingit doonorautot vms juppe vaja, siis võiksin enda oma müüa kellegile. Mitte kallilt. 03-e mootor veel peal.
Peale pilti sai matsu ka pandud ja auto eest väikse defektiga
[Muudetud: 25-12-2008 rammstein107]
[Muudetud: 25-12-2008 rammstein107]
Endal on maal täitsa samasugune põllu peal
Mõtlesin, et kui sul mingit doonorautot vms juppe vaja, siis võiksin enda oma müüa kellegile. Mitte kallilt. 03-e mootor veel peal.
Peale pilti sai matsu ka pandud ja auto eest väikse defektiga
[Muudetud: 25-12-2008 rammstein107]
[Muudetud: 25-12-2008 rammstein107]
gogogo
Tänud! Head soovid on alati teretulnud:)
Aga doonorautost..., noh:D Enda meelest on hetkeseisuga olevad kolm erinevas komlektsuses ja seisus autot parajad doonorid kõik, milledest ühel heal päeval ühe korraliku ka kokku laduda saaks. Optimaalne arv on neid olemas ja rohkem juurde ei taha, vähemalt "doonoreid" mitte:D
Aga doonorautost..., noh:D Enda meelest on hetkeseisuga olevad kolm erinevas komlektsuses ja seisus autot parajad doonorid kõik, milledest ühel heal päeval ühe korraliku ka kokku laduda saaks. Optimaalne arv on neid olemas ja rohkem juurde ei taha, vähemalt "doonoreid" mitte:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Nagu siis aru saada on, sai suuresti Corrado abiga sebitud ühed veljed väga korralike rehvidega. Tänud, et viitsisid jamada minuga!
Tegu on Mangels Powertech'idega, 4x98, 13x7, et25. Rehvid on praktiliselt uued 175/50 Bridgestone'id. Ostma hakatud sai neid vana 05-t silmas pidades, aga selle valmimiseni on veel aega - kindlasti saab need enne rajal ära proovitud!
Ilupilte pole millestki nagu teha esialgu... ei hakka siis panema kah:rolleyes
Tegu on Mangels Powertech'idega, 4x98, 13x7, et25. Rehvid on praktiliselt uued 175/50 Bridgestone'id. Ostma hakatud sai neid vana 05-t silmas pidades, aga selle valmimiseni on veel aega - kindlasti saab need enne rajal ära proovitud!
Ilupilte pole millestki nagu teha esialgu... ei hakka siis panema kah:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
07-st siis kah natuke:)
Põhjaaluse täiesti pehmeks muutnud rooste kiuste auto esialgu veel liigub. Kui kaua - ei oska veel öelda. Hädapäraseid remonte tehes ja välimust mitte väga käest ära lastes mõnda aega veel kindlasti... Kiita midagi aga pole.
Möödunud nädalavahetusel sai pagassi poolt lahti lõigata kundepoolse amordipoldi pesa ja see polt kinni keevitada. Auklike teede ja ennast ammendanud kere omavaheline mõju on ilmne Paar päeva tagasi murdus aga sama poole lühike reaktiivvarras - Hulkurilt (tänusõnad talle siinkohal järjekordselt:D) sain ühe kasutatud puksideta varda, millele täna puksid sisse majandasin ja auto alla paigaldasin.
Maha on monteeritud pritse. Bensiinikulu oli pidevalt 12-13 liitri tuuris, natuke palju nagu. Kahtlustan, et aeglasema ülekande ja ilma viienda käiguta kipubki see monopritse janune olema. Nõukogudeaegsete igandite, karpa ja kontaktidega jagaja koostöös vähemalt auto täitsa töötab ja kütusekulu on ka vähe talutavam.
Tagumised piduriklotsid said ka vahepeal otsa ja radikas hakkas lekkima, süüteluku olen vahetanud ja veel esiustele lisatihendeid kleepinud et tuulevilinat vähemaks võtta. Tegevust selle autoga ikka jagub:D Viriseda ei viitsi, tegelikult on ta mind siiski päris hästi teeninud. Läbib iga nädal kuskil 3-400km tuuri ja ükski sõit pole sõitmata jäänud.
Vähemalt pidi kaugelt ilus paistma:) Tuttavate sõnul.
Siin siis üks õnnetu varras:
ja auto ise kah:) - lööktöö käigus sai üks õhtu koos VRT-ga roosteparandused ära teha, nii et kõige hullem ta ka välja ei näe:
Põhjaaluse täiesti pehmeks muutnud rooste kiuste auto esialgu veel liigub. Kui kaua - ei oska veel öelda. Hädapäraseid remonte tehes ja välimust mitte väga käest ära lastes mõnda aega veel kindlasti... Kiita midagi aga pole.
Möödunud nädalavahetusel sai pagassi poolt lahti lõigata kundepoolse amordipoldi pesa ja see polt kinni keevitada. Auklike teede ja ennast ammendanud kere omavaheline mõju on ilmne Paar päeva tagasi murdus aga sama poole lühike reaktiivvarras - Hulkurilt (tänusõnad talle siinkohal järjekordselt:D) sain ühe kasutatud puksideta varda, millele täna puksid sisse majandasin ja auto alla paigaldasin.
Maha on monteeritud pritse. Bensiinikulu oli pidevalt 12-13 liitri tuuris, natuke palju nagu. Kahtlustan, et aeglasema ülekande ja ilma viienda käiguta kipubki see monopritse janune olema. Nõukogudeaegsete igandite, karpa ja kontaktidega jagaja koostöös vähemalt auto täitsa töötab ja kütusekulu on ka vähe talutavam.
Tagumised piduriklotsid said ka vahepeal otsa ja radikas hakkas lekkima, süüteluku olen vahetanud ja veel esiustele lisatihendeid kleepinud et tuulevilinat vähemaks võtta. Tegevust selle autoga ikka jagub:D Viriseda ei viitsi, tegelikult on ta mind siiski päris hästi teeninud. Läbib iga nädal kuskil 3-400km tuuri ja ükski sõit pole sõitmata jäänud.
Vähemalt pidi kaugelt ilus paistma:) Tuttavate sõnul.
Siin siis üks õnnetu varras:
ja auto ise kah:) - lööktöö käigus sai üks õhtu koos VRT-ga roosteparandused ära teha, nii et kõige hullem ta ka välja ei näe:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Reidikas kah:D Katuseraamiga. Leidsin teise kuu või kaks tagasi ühelt pööningult ja tarisin koju. Äkki läheb vaja, vaesed ajad ja ei ole mul järelkäru kah millega laiamas käia:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Tahaks pilte näha. Need hirmkallid keretööd mis sai tehtud!
35% autost on metall, 15% autos sisu, 30% autost klaaskiudpahtel ja viimased 20% autost on sittarattas roolis!
On see GTA kah vast sell. Käib siin ümber minu garaasi ja auto ja sügab kukkalt ja endamisi räägib, et oleks ikka vaja seda ja seda ja ahh sa nagunii enam ei kasuta seda ja seda kah. PMS-t tervikust autost hoovis järel vaid kere. Varsti veab ka selle minema!
PS-mul üks 05 tagaluuk. Vii minema jääb jalgu! kaasa annan veel kottitäie akna/ukse tihendeid
35% autost on metall, 15% autos sisu, 30% autost klaaskiudpahtel ja viimased 20% autost on sittarattas roolis!
On see GTA kah vast sell. Käib siin ümber minu garaasi ja auto ja sügab kukkalt ja endamisi räägib, et oleks ikka vaja seda ja seda ja ahh sa nagunii enam ei kasuta seda ja seda kah. PMS-t tervikust autost hoovis järel vaid kere. Varsti veab ka selle minema!
PS-mul üks 05 tagaluuk. Vii minema jääb jalgu! kaasa annan veel kottitäie akna/ukse tihendeid
Ka surnust peast tuleb ta mind kummitama... Kui tavaliselt on Via hädas, et ta autost pildid netis levivad, siis täna sain ise väikse üllatuse. Seda siis okidokis kuulutusi sirvides.
http://www.okidoki.ee/item/908553/
Ei, auto pole Läänemaal, ikka minu kuuri all ja täiesti ametlikult varuosadoonoriks taandunud. Lukku ei taha teemat veel panna, mine tea ehk läheb tarvis:D.
http://www.okidoki.ee/item/908553/
Ei, auto pole Läänemaal, ikka minu kuuri all ja täiesti ametlikult varuosadoonoriks taandunud. Lukku ei taha teemat veel panna, mine tea ehk läheb tarvis:D.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme