2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Ma saan Indrekust aru ja vaadake see ei ole enam väike liivakast, kus on vaja osta 100 krooni eest juurde veel üks mänguasi. Autosport on olnud kulukas spordiala ja jääb ka selleks, tänasel päeval selle spordiala kilomeetri hind tõuseb iga päevaga! Olgem nüüd ausad, reaalselt leiame siit klubist maksimaalselt 50 inimest ( kui sedagi ), kes annavad 200 eeki! Hädaga saab Indrek võibolla tehtud oma minimaalsed vajalikud muudatused, see aga ei tähenda seda et kõik oleks maksimaalne ja proffesionaalne! Kui su esimene sõit lõppeb mingi totaalse Stalingradiga mootoriruumis, sellepärast et su eelarve ei lubanud enam mingit 500 kroonilist lisakulutust, oled sa õhku lasknud 100000 krooni ? tehke siit omad järeldused. Lisaks tulevad mängu siin sportlase uhkus, ego, au ja mis iganes muud faktorid, tsiteerin Markus Grönholm“i ? ?mehed saage aru ralli ei ole maailmas kõige tähtsam asi!? On loogiline et sul on sponsorid, toetajad ja fännid, aga sul ei saa olla autopeal 200 nime kümnese fondi suurusega! Kui ma oleksin Indreku peasponsor, küsiksin kohe mis kuradi nimede loendus siin toimub?? ? võibolla on see minu kriitiline arvamus!
Kui sa oled sportlane, siis ole niikõva et oskad kaotada ja tunnistada et sul ei ole hetkel võimalust startida! Eelmine aasta jäi mitu väga kiiret meeskonda ralliraja äärde ja kes tunnistasid et praegu on kitsas käes, elame näeme! See et sul on hetkel piiratud resursid ei ole häbiasi, nagu mõned arvavad! Selle rahaeest mis Indrek ühe minutiga õhku laseb õigemini ühe nädalavahetusega, saaks ta oma perega terve nädala Kanaaridel puhata ja ei pea mõtlema mida veel vaja osta!!!
Tean ise väga hästi, kuidas näpud sügelevad et saaks juba sõita, aga toetan igatepidi Indrekut, seadista rahulikult auto parimasse seadesse, kui võimalused lubavad tee üks start hooaja parimal üritusel, kus võimalik leida häida kontakte ja naudi elu!!!
Kui sa oled sportlane, siis ole niikõva et oskad kaotada ja tunnistada et sul ei ole hetkel võimalust startida! Eelmine aasta jäi mitu väga kiiret meeskonda ralliraja äärde ja kes tunnistasid et praegu on kitsas käes, elame näeme! See et sul on hetkel piiratud resursid ei ole häbiasi, nagu mõned arvavad! Selle rahaeest mis Indrek ühe minutiga õhku laseb õigemini ühe nädalavahetusega, saaks ta oma perega terve nädala Kanaaridel puhata ja ei pea mõtlema mida veel vaja osta!!!
Tean ise väga hästi, kuidas näpud sügelevad et saaks juba sõita, aga toetan igatepidi Indrekut, seadista rahulikult auto parimasse seadesse, kui võimalused lubavad tee üks start hooaja parimal üritusel, kus võimalik leida häida kontakte ja naudi elu!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Ja kellel on võimalus, saab teha suure või väikese toetuse, seda ka 2011 aastat silmas pidades....
http://www.kopikasracing.ee/contact/contact.htm
MTÜ Kopikas Racing
Äriregistri kood: 80261523
Hansapank a/a: 221039675845
Soovid seda projekti toetada? Iga kopikas aitab, Hansapank a/a: 221039675845, MTÜ Kopikas Racing
http://www.kopikasracing.ee/contact/contact.htm
MTÜ Kopikas Racing
Äriregistri kood: 80261523
Hansapank a/a: 221039675845
Soovid seda projekti toetada? Iga kopikas aitab, Hansapank a/a: 221039675845, MTÜ Kopikas Racing
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Photographer tegelikult väga hästi olukorda kirjeldanud, loomulikult nõustun ka Uzzac väitega, aga muus suhtes oli eelnevalt mainitud jutt väga asine.
Teades Indrekut ei jää kindlasti see projekt kuhugi garaazi nurka tolmu koguma ja stardidakse kindlasti esimesel võimalus. Aga nagu eelnevalt Grönholmi sõnadega öeldud on elus muudki kui ainult motosport.
Ja nagu ka Robi ütles, kellel võimalust, aga palun konto on olemas toetage. Julgen garanteerida et raha kasutatakse Kopika projekti arendamiseks.
Päikest
Ja edu Indrekule ja Evele;)
Teades Indrekut ei jää kindlasti see projekt kuhugi garaazi nurka tolmu koguma ja stardidakse kindlasti esimesel võimalus. Aga nagu eelnevalt Grönholmi sõnadega öeldud on elus muudki kui ainult motosport.
Ja nagu ka Robi ütles, kellel võimalust, aga palun konto on olemas toetage. Julgen garanteerida et raha kasutatakse Kopika projekti arendamiseks.
Päikest
Ja edu Indrekule ja Evele;)
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Mul on kirjeldamatult hea meel teie postitusi lugedes. Ütlen ausalt et ei osanud kuidagi vastata nendele. Aga see andis nüüd uut jõudu ja ka lõpuks otsuse: see aasta võistleme!
Eelarve kärpisime küll minimaalseks, aga sellegi kokkusaamine on ikka veel raske, sellepärast mingeid ulme aegasid see aasta väga loota ei tasu.
Esimene võistlus on juba juuni alguses ja selleks ajaks autot valmis ei jõua. Praegu on plaanitud sõita EMV teine ja kolmas etapp ja Tartu dragi 2 võistlust.
Suur üllatus tabas mind ka MTÜ Kopikas Racing kontojääki vaadates - praeguseks oli juba kaks inimest projekti toetanud.
Tänutäheks teemegi nii nagu üleval oli M6mmi idee ja paneme kõigi nimed autole ja ka kodulehele sponsorite alla, kes on toetanud vähemalt 200.-. Nimed reastataksime summade alusel. Kui keegi soovib siiski anonüümseks jääda, siis palun kirjutage ülekande selgitusse "anonüümne". Kõik kogutud raha läheb muidugi ainult auto ehitusse.
Kuigi siinsele rahvale ei pea vist seda ütlema, kuid siiski igaks juhuks mainin. Kuna tegemist on tehnikaspordiga ning isegi 110% endast andes võib midagi juhtuda ja me ei saa lubada, et kõik läheb plaanitult. Küll aga julgen lubada seda, et Kopikas Racing Team teeb endast kõik, et kõik läheks plaanipäraselt.
------------------------------------------------------------
MTÜ Kopikas Racing
Swedbank a/a: 221039675845
------------------------------------------------------------
Eelarve kärpisime küll minimaalseks, aga sellegi kokkusaamine on ikka veel raske, sellepärast mingeid ulme aegasid see aasta väga loota ei tasu.
Esimene võistlus on juba juuni alguses ja selleks ajaks autot valmis ei jõua. Praegu on plaanitud sõita EMV teine ja kolmas etapp ja Tartu dragi 2 võistlust.
Suur üllatus tabas mind ka MTÜ Kopikas Racing kontojääki vaadates - praeguseks oli juba kaks inimest projekti toetanud.
Tänutäheks teemegi nii nagu üleval oli M6mmi idee ja paneme kõigi nimed autole ja ka kodulehele sponsorite alla, kes on toetanud vähemalt 200.-. Nimed reastataksime summade alusel. Kui keegi soovib siiski anonüümseks jääda, siis palun kirjutage ülekande selgitusse "anonüümne". Kõik kogutud raha läheb muidugi ainult auto ehitusse.
Kuigi siinsele rahvale ei pea vist seda ütlema, kuid siiski igaks juhuks mainin. Kuna tegemist on tehnikaspordiga ning isegi 110% endast andes võib midagi juhtuda ja me ei saa lubada, et kõik läheb plaanitult. Küll aga julgen lubada seda, et Kopikas Racing Team teeb endast kõik, et kõik läheks plaanipäraselt.
------------------------------------------------------------
MTÜ Kopikas Racing
Swedbank a/a: 221039675845
------------------------------------------------------------
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Tänud Ervin. Su nimi ka kodulehel kirjas nüüd.
Uudistest niipalju et eile jõudis lõpuks pakk mikidemaalt, milles siis regullitavad dragi amordid (ees saab panna 60/40 80/20 ja 90/10 ning taga 50/50 40/60 ja 30/70) th350 kõige nõrgema jupi tugevdatud versioon ja transbrake'ga full manual reverse valvebody.
Amordid muidugi ameerika autodele mõeldud aga leidsin enamvähem sama pikkuse ja kinnitustega. Puksid tuleb küll ümber teha, kui keegi teab kust võiks mõõdu järgi neid leida palun andke teada.
Abi oleks vaja veel selles osas, et kui kellelgi volga esivedrusid vedelemas, siis võiks ära mõõta vedru materiali paksuse. Samuti kui keegi teab mis vedrud veel alla mahuvad (ka natuke modifitseerides) et tagaots jääks suht jäik andke teada. (02 vedrusid pole mõtet pakkuda need liiga lahjad).
Ette tänades,
Indrek
Uudistest niipalju et eile jõudis lõpuks pakk mikidemaalt, milles siis regullitavad dragi amordid (ees saab panna 60/40 80/20 ja 90/10 ning taga 50/50 40/60 ja 30/70) th350 kõige nõrgema jupi tugevdatud versioon ja transbrake'ga full manual reverse valvebody.
Amordid muidugi ameerika autodele mõeldud aga leidsin enamvähem sama pikkuse ja kinnitustega. Puksid tuleb küll ümber teha, kui keegi teab kust võiks mõõdu järgi neid leida palun andke teada.
Abi oleks vaja veel selles osas, et kui kellelgi volga esivedrusid vedelemas, siis võiks ära mõõta vedru materiali paksuse. Samuti kui keegi teab mis vedrud veel alla mahuvad (ka natuke modifitseerides) et tagaots jääks suht jäik andke teada. (02 vedrusid pole mõtet pakkuda need liiga lahjad).
Ette tänades,
Indrek
Selguse huvides märgin, et 2410-l ja 24-l on samad vedrud.
Meil on kopikal all 24 vedrud, millelt lõigatud 2 keerdu. Isegi nii on nina üpris kõrgel (alumise õõtsa kinnitus maast 21cm). Originaalamordid olid koormamata asendis "põhjas". Samas on meil kere ka võimalikult tühjaks loobitud/lõigatud.
Scorpa vedrudest niipalju, et need on keretüüpidel erinevad. Kõige jäigemad on universaalil.
Meil on kopikal all 24 vedrud, millelt lõigatud 2 keerdu. Isegi nii on nina üpris kõrgel (alumise õõtsa kinnitus maast 21cm). Originaalamordid olid koormamata asendis "põhjas". Samas on meil kere ka võimalikult tühjaks loobitud/lõigatud.
Scorpa vedrudest niipalju, et need on keretüüpidel erinevad. Kõige jäigemad on universaalil.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Vahepeal siis paar sõna progressist.
Paar nädalat tagasi jõudis lõpuks mikidemaalt pakk, mis sisaldas full manual transbrake valvebody (kasti aju, mis töötab nagu kiire järjestikkast ja lisaks stardiks esimese ja tagumise käigu korraga sisselülitamise võimalus) ning peale pikka kaalumist sai otsustatud, et võtame ka th-350 kasti kõige nõrgema jupi korraliku asenduse (hoopis teistsugune tühikäigu sidur kui originaalis, peaks juttude järgi kestma ka 700hp-d). Veel tulid spets regullitavad dragi amordid firmalt Competition Engineering.
Käigukasti juppidega oli kokkuvõttes päris suur jama, ei sobinud nad ükski sinna ilusti. Õnneks leidsime Imre'ga, kes kasti kokku pani, lahendused ja käigukast nüüdseks valmis. Amordid on muidugi usa autole mõeldud ja Ladale paigaldamiseks tuleb kinnitusi modida.
Veel oleme tegelenud väljalaske süsteemi ümbertegemisega, reeglites on sellel aastal punkt, et kõhu all ei tohi väljalase lõppeda nagu meil oli eelmine aasta. See aasta tulevad nii turbo kui wastegate otse tiivast välja Lisaks oleme ümber teinud nii elektri kui aju juhtmestikku, pidureid, silla vardaid, tulekustutussüsteemi, jahutussüsteemi jm, mis meelde praegu ei tule.
Mootori poole pealt ei olnud ka ilma üllatuseta, õnneks need saame korda. Uuendused sellest vallast, et kepsu saaled tulevad Chevy small blocki omad. Leidsime ja on paigaldamises uued lisavõllisaaled. Kaane keskmine õlirõhukanal on nüüd kummirõnga peal. Kõik kaane poldid uued 12,9 tugevusega. Turbo õlitusele tuleb eraldi õlifilter. Väntvõll teise remonti.
Osad mootori jupid peaksid nüüd veel varsti jõudma, siis saab kõik kokku lapata.
Veel uudiseid niipalju et BHRA lükkas edasi EMV II etapi 17ndalt juulilt 31.07 ja see toimub Haapsalus Kiltsil“.
Tänud ka kasutajale -grazy- vedrude eest.
Paar nädalat tagasi jõudis lõpuks mikidemaalt pakk, mis sisaldas full manual transbrake valvebody (kasti aju, mis töötab nagu kiire järjestikkast ja lisaks stardiks esimese ja tagumise käigu korraga sisselülitamise võimalus) ning peale pikka kaalumist sai otsustatud, et võtame ka th-350 kasti kõige nõrgema jupi korraliku asenduse (hoopis teistsugune tühikäigu sidur kui originaalis, peaks juttude järgi kestma ka 700hp-d). Veel tulid spets regullitavad dragi amordid firmalt Competition Engineering.
Käigukasti juppidega oli kokkuvõttes päris suur jama, ei sobinud nad ükski sinna ilusti. Õnneks leidsime Imre'ga, kes kasti kokku pani, lahendused ja käigukast nüüdseks valmis. Amordid on muidugi usa autole mõeldud ja Ladale paigaldamiseks tuleb kinnitusi modida.
Veel oleme tegelenud väljalaske süsteemi ümbertegemisega, reeglites on sellel aastal punkt, et kõhu all ei tohi väljalase lõppeda nagu meil oli eelmine aasta. See aasta tulevad nii turbo kui wastegate otse tiivast välja Lisaks oleme ümber teinud nii elektri kui aju juhtmestikku, pidureid, silla vardaid, tulekustutussüsteemi, jahutussüsteemi jm, mis meelde praegu ei tule.
Mootori poole pealt ei olnud ka ilma üllatuseta, õnneks need saame korda. Uuendused sellest vallast, et kepsu saaled tulevad Chevy small blocki omad. Leidsime ja on paigaldamises uued lisavõllisaaled. Kaane keskmine õlirõhukanal on nüüd kummirõnga peal. Kõik kaane poldid uued 12,9 tugevusega. Turbo õlitusele tuleb eraldi õlifilter. Väntvõll teise remonti.
Osad mootori jupid peaksid nüüd veel varsti jõudma, siis saab kõik kokku lapata.
Veel uudiseid niipalju et BHRA lükkas edasi EMV II etapi 17ndalt juulilt 31.07 ja see toimub Haapsalus Kiltsil“.
Tänud ka kasutajale -grazy- vedrude eest.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Kahjuks on kurvad uudised. Haapsalu II EMV etapp jääb meil sõitmata. Auto saime tööle küll juba eelmine nädal ja esimesed katsetused olid kõik positiivsed. Siis nädala vahetusel tekkis probleem kui jahutusvedelikku oli kadunud ja see oli õli sees. Kahtlustasime alguses sisselaske kollektori tihendit aga peale selle vahetamist ja sillaregullis käimist tuli viga tagasi.
Uut plokikaane tihendit lähemalt uurides (ostsime igaksjuhuks 2tk) leidsime defekti. Tootjaga juba rääkisin, nad tunnistasid viga ja teevad uued tihendid ning lubasid ASAP posti panna. Praegu tuleb ainult loota et järgmine nädal need siia jõuavad ja on veel aega mootor kokku lapata et Tartu Dragile jõuda. Plokikaane tihendile kahjuks alternatiivi pole, originaaltihendiga kokku pannes on väga suur tõenäosus et lõhume terve mootori.
Eile hakkasime mootorit uuesti lahti lappama. Jääb loota et saame jupid kätte ja rohkem uusi üllatusi ei tuleks.
Uut plokikaane tihendit lähemalt uurides (ostsime igaksjuhuks 2tk) leidsime defekti. Tootjaga juba rääkisin, nad tunnistasid viga ja teevad uued tihendid ning lubasid ASAP posti panna. Praegu tuleb ainult loota et järgmine nädal need siia jõuavad ja on veel aega mootor kokku lapata et Tartu Dragile jõuda. Plokikaane tihendile kahjuks alternatiivi pole, originaaltihendiga kokku pannes on väga suur tõenäosus et lõhume terve mootori.
Eile hakkasime mootorit uuesti lahti lappama. Jääb loota et saame jupid kätte ja rohkem uusi üllatusi ei tuleks.