21061,EdR,1984

21061,EdR,1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Kaua aega viimasest postitusest mööda läinud. Oh mind laiska:D Aga VAZ on ikkagi siiani igapäevaselt sõidus, kuigi mõningaid tagasilööke on vahepeal ette tulnud.
Selle DAAZ-2101 karburaatori panin peale tagasi, vähemalt ei söönud kütet enam nii palju.
Suvel sai ka süüteluku kontaktplaati vahetatud. Vana suri ootamatult ära (mootor töötas niikaua, kuni starterit andsid).
Sai mässatud ka esimeste piduritega. Klotside kontrollides avastasin, et neljast üks oli võrreldes teistega peaaegu lõpuni kulunud, vast mõni mm oligi katet järgi. Selline pilt oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/104230925 Asendasin selle klotsi vähemkulunumaga, sõidab ära kuni töösilindrite vahetuseni.
Kardaani vahetasin ka (taaskord:D), Sellele olin eelnevalt pannud uue vahepuki ja risti keskosas. Otsapealne rist jäi vana, see liikus ilusti ja tuugalt.
Vaatamata tehtud töödele hakkab vibratsioon peale 75km/h sisse tulema. Ei oska mina kardaane teha, enne lammutamist märgid ära, kuidas olid ja koostad sammuti, aga ikka... Tegelt tuleks need peale tööd üle balanseerida, muidu vibratsioonist ei pääse.
Detsembris sai toodud järgmine mootor, mille nüüd jaanuaris peale installisin. Töö läks üle kivide ja kändude, sai sülitatud tuld ja kurja, aga peale ta sai. Hiljem läks karburaator vahetusse, aga vat nagu nuhtlusena hakkasid lambist just siit jamad. Starterit ketra palju tahad, ei lähe käima, samas tõmmates ja lükates läheb kohe. Sinna kadus 2 päeva, kuni sai Autotall 59 teenust kasutatud, kes karburaatori paika pani. Sealt soovitati ära vahetada süüteluku kontaktplaat. Avastati (ja isegi nagu vahest täheldasin), et starteri andmise ajal sädet nagu pole. Suure surmaga lõpuks siis selgus, et mootori ja kere vaheline mass oli hapuks läinud, aga jääb mõistmatuks, kuidas see sai juhtuda täpselt karburaatori vahetuse ajal? Issand kui palju halle karvu tekkis selle ajaga pähe:D Vedasin uue massjuhtme, aga vaatamata sellele mõningatel üksikutel juhtudel on kuni tänaseni see anomaalia küljes. Kus krt see on, ei tea, aga vähemalt läheb hästi käima ja küttekulu igapäevaselt on alla 10L (seda siis viimasel "sita suusailmaga talvel"), maantee kulu 70km/h kiiruse juures sain 14L/169km. Sõitnud olen selle mootoriga nüüdseks 2300km, käib ilusa häälega ja õli mootorisse lisanud pole, küll natuke lekib vända tagumine simmerling.
Pidurivõim. Jah muidugi see kah:D Et mootor sai pandud 1,2-ne ja moto vahetuse käigus hakkasin võimu voolikut kolle külge panema ja tutkit:D polegi panna kuhugi:D Sellel kollektoril polnudki vaakumotsa väljavõtet.
Hiljem läks kollektor vahetusse ja piduripedaali ei pea enam nüüd nii kõvasti vajutama.
Koos mootorivahetusega otsustasin proovida eelmine suvi koostatud käigukasti. Teine käik ei tahtnud sees püsida, samas 1. ja 4. püsisid kindlalt. Selle põhjusena pakun käigukasti peavõlli paari mm suurust pikilõtku. Nojah, ma ei saanud ühele laagrile kuidagi stopperseibi külge ja et sinna läks nagunii üks kruvidega moodustis ette, otsustasin selle panemata jätta.
Käigukasti vahetusega otsustasin natuke oodata, aga kui paar nädalat hiljem lihtsalt lambist 4. käik sees püsida ei tahtnud, tuli see kiiremas korras ringi panna.
Mootorivahetusest näeb pilte alates sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/105582515
Kastivahetusest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/105773001 Ajalooline hetk, kui minu kõik käigukastid koos olid :D Sain viimase mootori ostuga ka käigukasti kaasa ja peale väikest ettevalmistust läks see alla, kus ta töötab tänaseni.
Starteri panin eraldi lüliti alla. Autotall59 soovitas ja ega see midagi halvemaks ei muutnud.

Praegu vist pükste ja kollektori vaheline ühendus lekib, gaas põhja vajutada, siis mölin kipub kurdistama:D homme lähen pidureid üle vaatama ja roolivardad peab ära vahetama. Sealt edasi on juba rohkem "tilganäppimise" moodi tegevused:D. Need peab ära tegema, siis ülevaatust pikendama minema. Mul on ju ülevaatuseks määratud see loll kuu, kus ise olen tihedalt hõivatud, tüdinud ja väsinud ja ei jõua kuidagi teha ning märts ja veebruar jälle nõmedalt tobetate ilmadega ja rahavaesed kuud:P
Aga ära peab ta tegema. Mina olen selle Ladaga sõitnud peaaegu 50 000km. Omanud vahemikus 27.detsembrist 2007a. kuni tänini ja odomeetri näitude vahemikus 20 953 - 69 919km (18. aprilli 2014a.seisuga). Palju see kõik rahas teeb, seda te teada ei tahaks:D
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1200 mootor on huvitav valik, kindlasti tuleks märgatav kütusekulu kokkuhoid surveastme tõstmisest 8,5 pealt ~10ni
lisaks sellele peaksid kindlasti jagaja vaakumi tööle panema ning 2105 osoon tüüpi karburaatori kasutusele võtma..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Eile vahetasin siis esimesed pidurite töösilindrid, voolikud ja klotsid. Tundub, et sai hea, isegi torude-voolikute liited jäid esimese korraga pidama.
Hoopis huvitav on Lada esimeste töösilindrite leidmine poodidest. Kas tõesti käib alati poes õigete otsimine hullema tuhlamise saatel? 2 oli mul olemas, kolmanda sain "Volgast" ja neljandat käisin otsimas Torreros. Sealt uut sobivat ei leitudki ja pakuti väheste kasutamisjälgedega kasutatut. Mis mul muud üle jäi, töö oli vaja ära teha ja nii see minu omaks saigi, odavama hinnaga, kui uus, aga hetkel paistab, et tööle nad hakkasid.
Rohkem on otsimist sisemiste silindritega, need on nõutavam kaup?

Mootori koos kastiga sain hea hinnaga, sellest ka see valik.
Jagaja on juba vaakumiga, aga karburaator DAAZ-2101 1107-03 ilma vaakumita. 05 karbal peaks vist olema lisaseadmega, kuhu käivad voolikud ja paar juhet? Minu Ladal neid küljes pole ja ei olnud ka juba ostes, aga juhtmed ripuvad kapoti all. Joonise järgi peaksid need juhtmed just karburaatori külge minema, aga siiani pole neid vaja läinud ja nii nad seal vedelevad, mulle pole nad ette ka jäänud, las olla:D
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Eile said välimised roolivardad, nii lühikesed kui pikad, vahetatud. Muutust nagu ei toimunud. Tundub, et lõpuks on käes aeg roolikarp vahetada. On selle vahetusega venitatud juba paar aastat. Aitab küll, on sellest "vedelavõitu" roolist juba ammu siiber, ime, et üldse ülevaatused on siiani probleemideta läbinud.
Mis hinnaga kasutatud roolikarpe pakutakse? Tallinn ja selle lähiümbruses võiks paikneda.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Ülevaatus läbitud. Tagumised amordid ja kardaani rist tahaksid vahetust. Pidurite efektiivsus 53% (tõlkige mulle ära, mida see peaks tähendama) aga muid erilisi vigu ei leitud. VAZ jätkab kilomeetrite mõõtmist.

Lada21061_30042014a.JPG-thumb.jpg
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

....Sõiduki rataste pidurdusjõudude summa suhe sõiduki massist teepinnale põhjustatud koormusesse sõidupiduriga pidurdamisel peab olema vähemalt 50%.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Spido töötab jälle. Tross oli süüdlane, kasti poolne ots nii ümaraks kulunud, et viskas üle.
Leidsin oma varudest ühe kasutatud trossi. See on küll oma 10cm pikem, aga esialgu ajab asja ära, kuni poest uus toodud saab.
"Puuduolevad" km kerisin trelliga "järgi":D Neid oli 14km. Puudu ei tohi midagi jääda:D Mis teha, ma olen pedant, kogu see elu selle auto ümber algab ja lõpeb odomeetrga (mitte hodomeeter, sellist sõna pole olemas!) :D
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Vahepeal tõin poest uue ja sobiva pikkusega spido trossi ning vahetasin ringi. Vana jääb tagavaraks.
Nüüd on hakanud kapoti alt kriginaid kostma. Oli seda juba mõni nädal tagasi vahel harva kuulda, aga tekkekohta ei suutnud tuvastada. Seekord asi selge: jagaja. Võllil on ka lõtk sees, aga üllatavalt hästi käib vaatamata lõtkule. Panin jagaja võllile õli ettenähtud ava kaudu, aga muutusi pole, krigiseb ikka. Tuleb jagaja vahetus ette võtta. 1,2 mootoril on lühikese jalaga jagaja? Mul tagavaraks pika jalaga vähemalt 2 komplektset töötavat, lühikesi mitte ühtegi. Peab jälle otsima hakkama...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
a
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

Postitus Postitas amfiibinimene »

 
EdR kirjutas:...lõpeb odomeetrga (mitte hodomeeter, sellist sõna pole olemas!) :D
Võõrsõnade leksikon annab kirjapildi hodomeeter koos päritolu seletusega: sõna tuleb kreeka keelest, hodós "tee" ja metre? "mõõdan"

http://uudised.err.ee/v/varia/737edf24- ... 8e9b8c606e
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
amfiibinimene kirjutas: 
EdR kirjutas:...lõpeb odomeetrga (mitte hodomeeter, sellist sõna pole olemas!) :D
Võõrsõnade leksikon annab kirjapildi hodomeeter koos päritolu seletusega: sõna tuleb kreeka keelest, hodós "tee" ja metre? "mõõdan"

http://uudised.err.ee/v/varia/737edf24- ... 8e9b8c606e
OK, hea küll sellega. Ise kogu elu ainult "odo" kuulnud.

Tunnen huvi, kas pika jalaga jagajat ei saa lühikese asemele kuidagi panna? Ise pole juhust olnud proovida ja ei tahaks praegu veel töötavat asja laiali kiskuma hakata.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
a
andre.palang
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 03 Okt 2011 13:17
Asukoht: kadrina
Autod: Vaz 21074; primera p10

Postitus Postitas andre.palang »

Ikka saab, kui sobiva pikkusega flants treida, et jagaja piisavalt kõrgele jääks. Ei mäleta, kas hammasratas ka klappis või mitte, aga selle vahetamine pole ka midagi keerulist.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Tuhlasin tükk aega mööda foorumit, aga ei leidnud, kui mitu mm on lühikese ja pika jagaja vahe?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

VAZ muudkui sõidab ja üht-teist on vahepeal ka nokitsetud, aga foorumis ei ole viitsinud kajastada. Oh mind laiska:D
Suve jooksul sai mõningad jupid vahetatud:
jagaja ja nädal hiljem ka rootor;
väntvõllil uus simmerling;
siduri töösilinder ja ketas;
mootoripadi;
esimesed uksepolstrid;
juhiukse käepide koos luku vahetusega;
kardaan;
starteri harjad. vanad olid nii lühikeseks kulunud, ime, et üldse siiani toimisid;
tulede ümberlüliti roolisambal. Ei tahtnud suunatule kang enam üldse liikuda;
roolikarp. Et ka selle karbiga rahul ei ole, läheb lähiajal uuesti vahetusse. Kui teol ja rullil on defektid pinnal, midagi head loota pole (jah, rooliratta vabakäigu sain küll juba enam vähem paika);
Et simmeri vahetusega käis kast ka küljest ära, läks viimane vahetusse. Tollel teine käik sisse lülitades kippus ragisema;
veepump. Üks hetk hakkasid kapoti alt kahtased krõbinad ja lõpuks ka lekkima. Nii logisevat veepumpa pole mina enne näinud;
Sügisel kadus ühelt esirattalt ka kapsel. Ei ole hullu, võtsin oma varudest järgmise:D

Pisemaid nokkimisi oli veelgi.
See 01 mootor on siiani hästi kestnud. Õlikulu pea olematu, enne simmeri vahetust sain 3000km sõita, kui 1 liitri lisama pidin. Nüüd peaaegu 8000km sellega sõidetud, ainus häda, et edasi ei jõua minna:D 64 hobust on vähevõitu:D

Suvel umbes kuu aega 06-ga ei sõitnud, selleks ajaks soetasin teise Lada ("kaubaveo Kopikas" nagu seda kutsun), millega sain ka Haapsalus cambil käidud. Too läks nüüd sügisel talveks garaazi ja 06 liigub talvel kuni kevadeni aprilli lõpuni. Peale seda tuleks tal keretööd ette võtta, väga laiguline on ja roostetab siit-sealt. Esialgu tegin värviparandusi, parem ikka, kui roosteplekine.

Mul on olemas 07 rool, aga puudub keskmine osa (signaalinupp). Kas sellist asja eraldi kellelgi pakkuda on?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

aga võtab midagi ette mootori suhtes?
tule külla, mingi õhtu võiks seda teemat arutada ;)

1200S oleks väga intrigeeriv projekt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
olaaf kirjutas:aga võtab midagi ette mootori suhtes?
tule külla, mingi õhtu võiks seda teemat arutada ;)

1200S oleks väga intrigeeriv projekt..
Mootori koha pealt praegu midagi suurt ette ei võta. Mõttes on tulevikus 1,6 ja 06 käigukast peale panna aga hetkel ajan olemasolevaga läbi.

Nädalavahetustel on mul võimalik ringi liikuda. Laupäev-Pühapäev on võimalik?

02 on tuttava vanapapi garaazis ja enne kevadet seda puutuda ei kavatse. On sellelga ka mõned väiksemad tegemised mõttes, aga see tuleviku teema.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

07 rool ilma keskosata on ikka peal:D Las olla, seni, kui keskosa ka kusagilt leiab. See rool sobib hästi pihku, nii et ei tahagi seda enam ära võtta:D
Juhtus see, et juhiukse klaasil murdus krontsein (kuhu kinnitub tross) alt ära. Kunagi seda juba vahetasin, põhjus ikka, et klaas jookseb siinides kuidagi raskelt, on proovitud siit-sealt ust painutada, ei midagi. Oligi aja küsimus, millal jälle ära murrab. See jama juba algusest saati ja esimest korda klaasi vahetades oli näha, et seal oli kronsat korra juba keevitatud.
See uks läheb nagunii vahetusse, kui ükskord keretöid tegema hakkan, ei hakka klaasivahetusega kohe jändama.
Järgmisena läks puruks gaasipedaaliga ühenduses olev vardal kõrv. Järsk gaasi vajutus ja pooleks oligi. Polnud seda juppi kohe kusagilt võtta ka, seniks asendasin selle trossiga, mida pidin käsitsi tirima:D Mis teha, ebamugav oli, aga ajas asja ära. Kohe järgmise päeva hommikul läksin Pae tn Torrerosse, seal müügis seda polnud, siin müügikuulutuses tuli üks pakkumine, seegi oleks kindla vastuse nädalavahetuseks andnud. Ei midagi, pusisin niivisi kuni tänaseni, laupäev "Volga" kauplusest sain uue ja täna intstallisin ta külge. Väga pahas kohas, mootori ja tulemüüri vahel. Muidu paika ei saanud, kui moto patjadelt lahti+mitmed teised ühenduses olevad detailid lahti ja tungide peal sain motot paar cm edasi (või autot tagas) nihutatud nii, et vahele mahtus.
Vene detail nagu ikka, painded vana detailiga võrreldes polnud päris samad, lisaks oli tagasitõmbe vedru kõrv sent-poolteist teise kohta pandud nii, et pidin juhipoolsele uue kinnituse tegema.
See jebi läks mul 4 tundi. Pedaali varrast peaks painutama, võrreldes teiste pedaalidega jäi see liiga üles. Hoovastiku reguleerimine erilist tulemust ei andnud.
Olen juba tükk aega probleemi ees, milleks gaas algusesse nagu kinni poob. Tahad õrnalt gaasi vajutada, tuleb korraga ja palju. Paistab, et karburaatoril seguklapi võll ise poob kuhugi kinni (kas mõni seib puudu või üle), sellest ka tingitud ebaühtale tühikäik, vahel gaasi vabastades jääb 1500 pööret, teinekord alla 1000.
Igal juhul hetkel rohkem ei viitsinud teha, õuepeal pimedas ei taha ja linna tagasi täna sõitma ei hakanud. Tuleb järgmine kord linnas käies seda teha.
Pilt ka. Trossiotsa tõin samasse kohta, kus muidu käib õhuklapi käepide. Viimase pidin jätma mootoriruumi, sest tulemüüris polnud teist auku, kuhu see salongi vedada ja ei hakanud pimedas majaees ka puurima. Hommikul kõigepealt kapott püsti, õhuklapi käepide välja tõmmata ja käima. Sõitsin mõne km ja siis teeäärde, kapott jälle üles ning käepide sisse (õhuklapp lahti) lükatud. Tülikas oli, aga mis hädaga teed:D

phpHCcSfd

16.12.2014_gaasikäepide.JPG-thumb.jpg
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Jube vastik kui gaasipedaal liialt kõrgel. Olen pikemate sõitude korral kasutanud puuklotsi ja jala sinna peale pistnud, et gaasi hoides jalg ei väsiks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
Arvos kirjutas:Jube vastik kui gaasipedaal liialt kõrgel. Olen pikemate sõitude korral kasutanud puuklotsi ja jala sinna peale pistnud, et gaasi hoides jalg ei väsiks.
Painutan pedaali natuke, puuklots põhja ja varda vahele. Tea, kui raskelt-kergelt paindub? Muidu sõites gaasijalg nii kõveras, et põlv ulatub roolini...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Vaata,et liialt ei painuta,muidu tekib piiraja peale gaasil.:D
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

 
MargusR kirjutas:Vaata,et liialt ei painuta,muidu tekib piiraja peale gaasil.:D
Ei ole hullu, reguleeritavatest varrastest karba juures saab natuke ka tagasi keerata, kui vajutamisega liiale lähen:D
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Vasta