Tükk aega pole midagi kirja pannud aga üht-teist siiski.
Tänaseks läbi sõidetud peale ülevaatust (4.juuli) ligi 3000km.
Septembris sai teostatud mootori jahutussüsteemi läbipesu. Küttesüsteem hakkas toimima aga vahel ei taha enne sooja tulla kui alles 80 kraadi peal. Kütteradikas on ilmselt ikka umbes. Näeb, mis esimeste külmadega teeb.
Starter ütles üles. Korrastasin kiirelt viimase mootoriga kaasa saadud starteri ja panin selle peale. Tundub, et ka sellel starteril on puksid otsa saamas (poob), võtsin eelmise starteri lahti ja sain teada põhjuse, miks pendiks alati järgi ei lülitunud
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/90134687 See täiesti poeuus kahvel oli töödanud 3-4 kuud ja pooleks ta läkski. Ime, et need viimased päevad starter üldse järgi võttis. Võtsin teise kahvli ühe varus oleva starteri küljest. Siiani töötab, muret pole.
Huvitav n veel,et just kiirendamise ajal kipub vingu sisse viskama, eriti lahtise aknaga sõites. Hiljuti kontrollisin väljalaskesüsteemi üle kuni pükste lõpuni, mitte ühtegi lekkekohta! Isegi kollektorilt ei leidnud väiksematki tahmast kohta mis võiks näidata pragu!
Parempoolseid õõtshoobasid on uusi vaja, mõlemil on väiksed praod sees. Mu kogus on üks ülemine uus õõts aga see krt vasaku poole oma.
Seoses õõtsadevahetusega, kas vedruga paigaldamisel ei teki probleeme? Kas on vaja kokku suruda või saab selleks ära kasutada auto enda raskust? Pärast lammutan laiali ja enam kokku ei saa, sest pole vedru kokkusurumiseks abivahendeid...
Mootor sööb õli endise isuga, 400km ja liiter. Pole klapisääretihendeid siiani saanud vahetada (sõita on millegagi vaja) ja lisaks on hakanud õli lekitama esimese otsakaane ja osaliselt "märjaks" teinud ka õlivanni tihendi vahelt. Kahtlustan ka jagaja jala liitekohast õli leket. Kõiki neid liiteid on pingutatud, erilist tolku pole. Tihendite vahetusest pole pääsu, seni käin nädalas korra lapiga kapoti alt üle muidu läheb see nii pasaseks,et anna olla. Veel loobib ventika tiivik kusagilt õli vasakpoolse lanseroni ja kapoti peale. Seda nii vähe, et kohapeal kontrollida pole mõtet, lekkekoht ennast näole ei anna. Väntvõlli simmer ei leki, see on kuiv. Tõmbad lanseroni ja kapoti puhtaks, sõidad 10-15km ja jälle mõned piisad tekkinud. Ei saa aru kust seda tuleb...
Väga häiris suunatule kangi väljalülitusmehhanism. Teatud rooliratta asendist ei saanud suunakangi sisse lükata ja kippus kangi iga väikse rooli liigutuse peale neutraali lükkama, eriti tüütu oli ringristmikul toimetada, ühe käe pidid koguaeg vabaks jätma, et suunda sees hoida või olla valmis kangi sisse tagasi lükkama.
Igastahes hiljuti sai mul sellest keberniidist kõrini ja likvideerisin tuledekangilt need 2 munakujulist junni ära, vähemalt seisab nüüd suund sees ja välja olen seda nagunii juba varemgi ise harjunud lükkama.
Käigukast ka undab, 4 käik just 90km/h algab ja lõpeb 100 kohal (tagasild ei ole, eelmise kastiga ei unnanud), õlitased nii kastis kui sillas normis, kontrollitud.
Mootor on sellist kõlinalaadset häält hakanud juba tihedamalt tegema. Kahtlustan midagi muud. Polstrid-armatuur see pole, kahtlustan ehk mõnda armatuuri alla jäänud viimastest demonteerimistest "ära kadunud" polti või kruvi, mis vastu metalli kõliseb aga kontrollida on seda tülikas. Viskan homme prooviks kindalaeka tühjaks, ehk on seal põhjus.
Bensiinikulu on igapäevaselt 10 liitrit ja 3 päeva (päevas on 2 külmkäivitust ja läbisõitu kokku 26-30km), maantee peal tuli sammuti 10L, sõidukiirus siis suht pidevalt 100km/h piirimail. Kahtlustan suurevõitu kulu ka selles, et suurtel pööretel kaob jõud ära ning gaasipedaali peab rohkem vajutama.