2106, Ats97, 1982
2106, Ats97, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
2106, Ats97, 1982
Sai üle pika aja omale muretseda taas paberitega lada. Otsitud ning vaadatud sai piisavalt ning lõpuks ka sobiv isend 28.01.08 koju sõidutatud. Masinale paneka koondhindeks rahuldav. Keretöid on kunagi tehtud ning ka üle värvitud, kuid on teostatud ka pintsliga värviparandusi jms. Mootor (1,6) tundub suht kenasti käivat, kuid karburaator tuleks üle vaadata. Kardaan vajab vahetust/osade vahetust kuna vibratsioon sees(tugilaager läbi), juhiukse klaasi tõstuk vajab vahetust, samuti ka tagumine stange mis on väga roostes. Peale on aretatud kontaktivaba süüde, kuid see plaanis välja vahetada õige vastu kuna muidu vist ei saa tahhomeetrit tööle. Leidub ka roostet ning suvel plaanis keretööd ette võtta. Esialgu vist kõik. http://public.fotki.com/ats97/vaz-2106/imgp0605zf2.html
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Auto on hetkel niipalju korras, et on sõiduvõimeline, välimus on ka talutav, kui tagumine stange välja arvata. Selle hinna eest autot küll. Seda tahhomeetri töötamist pean vaatama - ehk saab ka nii selle tööle. Autoga sain kaasa ka osturaamatu - ostetud on ta septembris 1982, lisakirjena "Eksport" ja tempel "raadioga". Üks vigadest mis meenus veel on kergelt pealejääv esimene parem pidur ja salongi on tekkinud istmetele natuke hallitust seismisest. Uusi pilte üritan homme teha.
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
paar pilti nüüd juures, kuid ilm kahjuks vilets ning ei hakanud lund maha pühkima. http://public.fotki.com/ats97/vaz-2106/imgp0953.html
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Täna õnnestus saada uus kilepakendis kroompeegel. Asja teeb huvitavaks aga see, et tegu on õhukese peegliga, mis kinnitub autole kolmnurkse kolme auguga jalaga. Õhtupoole lähen ostan teise ka kuna polnud too moment rohkem raha kaasas(peegli hind ise oli ka hea muide). Kilepakendis ka pabersedel kirjaga MADE IN USSR ja aasta tempel 7 83. Kaup pärit mingist nõukaaja laost - kokku oli 10 peeglit , praegu järel 9 ja õhtul kahandan seisu siis kaheksale.
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Vahepeal on vahetatud kardaan uue vastu ning alla krutitud talverehvid. Eile sai ka kindlustus tehtud ning ülevaatusel käidud. Vigadeks olid kerge loks vasakus rooliotsas ning paremas ülemises śharniiris, kuid läbi ta läks. Nüüd siis vaja vahetada rooliotsad ning śharniirid. Tagumised vedrud peaks ka vahetama kuna tundub liiga madalal "istuma".
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Pikka aega vaikus olnud - ega polegi midagi erilist juhtunud. Sai vahetatud piduriklotsid, purunenud generaatori rihm, süütelukk ning mõningad pudinad veel. Auto igapäevases kasutuses ning on ennast ausalt ülal pidanud. Lisaks sai muretsetud säärane abivahend -vajadusel olen nõus Pärnus sellega abiks olema!
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Pole väga pikalt kirjutanud siin.
See auto on hetkel kurvas seisus maal ning ootab otsust, mida edasi teha sellega. Nimelt oli auto igapäevases kasutuses ning heas korras, kui mõni aasta tagasi see Koonga kaakide poolt ära varastati - varasteks Priit Põder, Ain Konstabel ning Martin Kõks.
Saime auto küll kätte, kuid autot oli ikka julmalt retsitud - stanged läinud, uueväärsed rehvid pm ribadeks, mahlad kõik väljas jne.
Kohtukaudu mõisteti meile auto eest rahad välja, kuid kätte pole miskit saanud - meestel pole endil miskit hingetaga ning võtta pole miskit.
Peale pikka otsimist tõin eelmisel kevadel uue masina koju. Otsisin 03 või 05´te, kuid naise ärgitusel läksime vaatama ühte 21063me mille müügikuulutuse pilt eriti ei vaimustanud.
Auto oli 84 aastase mehe oma, kuid müügiga tegeles tütar. Kohale minnes oli pilt ilusam, kui kuulutuses ning sai soovitud proovisõitu teha. Auto oli sügisest saadik seisnud, kuid käivitus peale aku peale panemist ning bensiini üles pumpamist koheselt ning sõitis hästi - ning nii ma temaga Sauelt Pärnusse sõitsingi. Hind oli ka muidugi positiivne.
Auto on aastast 1989 ning 1,3 mootoriga, läbisõiduga 57000km.
Pinnaroostet natuke on, kuid muidu viisakas. Kodus sai pestud ning vahatatud, lahti aetud kergelt peale jäävad esipidurid, lisatud katuseraam ning alla läksid korrastatud veljed(tagumised ka tibakese laiemad).
Talvel sõitnud pole.
Siin siis ka üks sügisel tehtud pilt:
See auto on hetkel kurvas seisus maal ning ootab otsust, mida edasi teha sellega. Nimelt oli auto igapäevases kasutuses ning heas korras, kui mõni aasta tagasi see Koonga kaakide poolt ära varastati - varasteks Priit Põder, Ain Konstabel ning Martin Kõks.
Saime auto küll kätte, kuid autot oli ikka julmalt retsitud - stanged läinud, uueväärsed rehvid pm ribadeks, mahlad kõik väljas jne.
Kohtukaudu mõisteti meile auto eest rahad välja, kuid kätte pole miskit saanud - meestel pole endil miskit hingetaga ning võtta pole miskit.
Peale pikka otsimist tõin eelmisel kevadel uue masina koju. Otsisin 03 või 05´te, kuid naise ärgitusel läksime vaatama ühte 21063me mille müügikuulutuse pilt eriti ei vaimustanud.
Auto oli 84 aastase mehe oma, kuid müügiga tegeles tütar. Kohale minnes oli pilt ilusam, kui kuulutuses ning sai soovitud proovisõitu teha. Auto oli sügisest saadik seisnud, kuid käivitus peale aku peale panemist ning bensiini üles pumpamist koheselt ning sõitis hästi - ning nii ma temaga Sauelt Pärnusse sõitsingi. Hind oli ka muidugi positiivne.
Auto on aastast 1989 ning 1,3 mootoriga, läbisõiduga 57000km.
Pinnaroostet natuke on, kuid muidu viisakas. Kodus sai pestud ning vahatatud, lahti aetud kergelt peale jäävad esipidurid, lisatud katuseraam ning alla läksid korrastatud veljed(tagumised ka tibakese laiemad).
Talvel sõitnud pole.
Siin siis ka üks sügisel tehtud pilt:
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
See valge on suveauto ning olulisi tuuninguid ei saa - muidugi kohustuslikud ajastukohased lisad on plaanis. Lisadest siis katuseraam on küljes, kärukonks on puhastatud ning värvitud ja ootab paigaldust, merevaigust käigukangi nupp ootab paigaldust ning kapsariiv tagaaknale peaks ka lähiajal lisanduma. Lisana lähevad vahetusse turvapaelad rullikutega turvavööde vastu. Esimesed laiad taastatud veljed on ka olemas, kuid neid vist alla ei pane - meeldib omale nii nagu hetkel on. Mootori vahetuse mõte on ka 1500 v 1600cc vastu, kuid eks see paistab kuidas viitsimist on - pealolev on 5+ olukorras(aga ega 1,5 ja 1,6 vastu ei saa). Üks 1500cc ootab kuuris remonti nii, et vaatab mis saab.
Vana pruun ootab inspiratsiooni - kas hakata taastama või visata puur sisse ja lustisõiduks. Põhi on hea, vaja vahetada karbid ning üks uks ning mõned väiksemad keevituskohad. Muidu on ta sõitev ju ka hetkel, kuid peale ärandamist ning mootori mahlade väljumist suitseb ja teeb kummalist häält - see vaja kindlasti remontida. Sama ka sildadega - vaja kõik üle vaadata. Lihtsad asjad, kuid aja leidmine on väga keeruline.
Ats.
Vana pruun ootab inspiratsiooni - kas hakata taastama või visata puur sisse ja lustisõiduks. Põhi on hea, vaja vahetada karbid ning üks uks ning mõned väiksemad keevituskohad. Muidu on ta sõitev ju ka hetkel, kuid peale ärandamist ning mootori mahlade väljumist suitseb ja teeb kummalist häält - see vaja kindlasti remontida. Sama ka sildadega - vaja kõik üle vaadata. Lihtsad asjad, kuid aja leidmine on väga keeruline.
Ats.