2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!
2108/16v, m6mm, 2000 (rahvaralli projekt) MÜÜDUD!!!!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nii, paar päeva olen autoga ringi uhanud. Auto mootor saab ainult kiidusõnu: minek hea, tühikäik olemas ja temperatuur ei tõuse enam keemiseni:bouncing (isegi linnas ilma ventikata:o). Täna käisin ülevaatusel, auto läbis CO testi edukalt:).
Nüüd veel ARKi ja mootori vahetuse võib lõppenuks kuulutada. Seejärel võib seda autot nimetada tinglikult 21085:).
Nüüd veel ARKi ja mootori vahetuse võib lõppenuks kuulutada. Seejärel võib seda autot nimetada tinglikult 21085:).
Nii, auto passis vajalikud muudatused tehtud. Kuna aastast 1998 ülespoole on kõikidel autodel mingi "E" tähis, ei läinud mul ARKis nii lihtsalt, kui algul räägiti. Lühidalt saadeti auto ekspertiisi. Helistasin esimesele numbrile, kus hakati rääkima auto kiirendus ja pidurdus mõõtmisest, müra jne. See inimene ajas nii ametlikku juttu, et ajas hirmu nahka, kas saan oma autoga ikka läbi? Otsustasin järgmisele eksperdile helistada, ise lootes, et ta esimese eksperdiga lauanaaber ei oleks:D. Teisega oli juba oluliselt mõnusam arutada ümberehituse suurusest. Lõpuks vadati mootori kinnitused üle, tehti mõned pildid, uuriti minu käest mida olin ringi teinud ja oligi kogu ekspertiis. Umbes kolm nädalat ootasin otsust, mis lõpuks saabus minu jaoks positiivselt:bouncing.
Järgmine sõit tuleb nädala pärast Ridala 1+1(Haapsalus), kui tehnika vastu peab, olen platsis ka Ladaklubi suvepäevadel, peale mida võtan k-kasti maha ja saadan garantiiremonti:(.
Järgmine sõit tuleb nädala pärast Ridala 1+1(Haapsalus), kui tehnika vastu peab, olen platsis ka Ladaklubi suvepäevadel, peale mida võtan k-kasti maha ja saadan garantiiremonti:(.
Nii, täna sai käidud Dynomaxis auto võimu mõõtmas! Esimene kokkupuude mõõtmise protseduriga oli huvitav, aga tulevikus tõenäoliselt sinna enam ei lähe. Asi algas sellega, et kui kokkulepidud ajal sinna läksin, ei teadnud selles keegi midagi. Natukese aja pärast hakati vene keelsete roppustega ruumi tegema. Lõpuks toimus mõõtmine 3x ja kui midagi küsisin siis tuli vingus nägu. Kokkuvõttes tundus mulle , et minuga tegeleti vastu tahtmist:puzzled. Veel jäi mulle segaseks mõõtja mehe arvutused KW. Kuna kõik toimus kiiruse peale, siis võisin ka ise valesti kuulda või aru saada. Ütles, et mootorist 101kw ja rattast 75kw, pole paha stokk mootori kohta ! Jõudsin koju ja uurisin saadud graafikut ega saanud kuidagi 75kw:yllatunud, 89,2hj=65,6kw?! Ega see 65kw (originaalis 67kw) polegi paha aga kokkuvõttes oli klienditeenindus nigel ja numbrid sassis. Või ei oska ma sellest graafikust õigeid numbreid välja lugeda?
Nii, Haapsalu rallil käidud! Kahjuks lõppes seegi ralli pooltelje purunemisega eelviimasel katsel:(. Õnneks oli Doris seal samas pilti tegemas, kes pakkus küüti Haapsallu hooldebussi järgi, muidu oleksime seal poole ööni olnud (~20km Haapsalust). Kui tagasi jõudsin, olid teed juba avatud ja sain kohe auto juurde ilma passimiseta. Sealt vedasime auto köie otsas esimese asfaltteeni kus vahetasime pooltelje ja rehvid ära ja kodudee võis alata. Ralli kiiruskatsete valik meeldis meile väga, oli kiireid ja oli tehnilisi lõike. Võistlusrada pidas üllatavalt hästi vastu (võreldes Põlva ralliga). Aga aru ei saa, kuidas selliseid legende kirjutatakse (kuidas neid läbi lastakse), kus 550m asemel oli tsikaan 150m kaugusel või legendi oli märgitud vasakule täisnurk ja ennem seda oli tegelikult paremale täisnurk.
Kuna auto on jälle korras, siis laupäeval Ohekatku rajapäeval näeme. Aga katkestamise ja puudulikust legendist hoolimata oli see ralli selle aasta toimunud rallidest parim meie meelest.
Ja meie ekipa?i õnnitlused Olaafile, kes tõusis ?Lada Liiga? arvestuses enne viimast etappi liidriks (Laitse ei toimu) ja Mikkule pikki ja unetuid ööid garaa?is, et se auto oma endise välimuse saaks;)!
[Muudetud: 13-9-2009 m6mm]
Kuna auto on jälle korras, siis laupäeval Ohekatku rajapäeval näeme. Aga katkestamise ja puudulikust legendist hoolimata oli see ralli selle aasta toimunud rallidest parim meie meelest.
Ja meie ekipa?i õnnitlused Olaafile, kes tõusis ?Lada Liiga? arvestuses enne viimast etappi liidriks (Laitse ei toimu) ja Mikkule pikki ja unetuid ööid garaa?is, et se auto oma endise välimuse saaks;)!
[Muudetud: 13-9-2009 m6mm]
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
20 km ja poole ööni??? olgu olgu ega siis kõik joosta armasta nagu mina.
jah rada oli hea... legend võsas... ja kahju et pooltelje pärast jälle katkestama pidid. Aga jõle mõnus oli vaadata tahavaatepeeglisse enne katse starti, kui m6mmi ilus Samara sinna ilmus. Täitsa hea nägi välja kohe
Aga loodan et ise väga unetuid öid ei veeda, aega on selle kiire asjaga aga tänud sellegi poolest;)
jah rada oli hea... legend võsas... ja kahju et pooltelje pärast jälle katkestama pidid. Aga jõle mõnus oli vaadata tahavaatepeeglisse enne katse starti, kui m6mmi ilus Samara sinna ilmus. Täitsa hea nägi välja kohe
Aga loodan et ise väga unetuid öid ei veeda, aega on selle kiire asjaga aga tänud sellegi poolest;)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kohapeal kommentaator ütles et Laitse ralli asemel on LAitse rahvasprint..
ilgelt nõme küll, et see krdi poolassi ots just eelviimasel saba andis - loodame, et kestab edaspidi.
igal katsel loputasid küll meid vägevalt aegadega
[Muudetud: 14-9-2009 olaaf]
ilgelt nõme küll, et see krdi poolassi ots just eelviimasel saba andis - loodame, et kestab edaspidi.
igal katsel loputasid küll meid vägevalt aegadega
[Muudetud: 14-9-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Jah, mul on kaks sellist. Viimasel Laitse rajapäeval olid need esisillal all. Pidamise üle ei kurtnud, kahes esimeses voorus kus startisin, tuli kiireim vooru aeg?! Aga see ei ole eriline näitaja (otsene võrdlus kruusakaga puudus). Eelmise jutu jätkuks, hr Toom väitis, et kui laitse rada on ideaalses korras, siis pidavat slikk 7 sek-i kiirem olema kruusast:yllatunud.Algselt postitas: olaaf
peab miskite slikkide poole vaatama siis hoopis,
markgumi n-rally pidas kruusal normaalselt? sul vist oli paar säherdusi...
Kuidas Ohekatku rajapäeva kava välja näeb (rajaga tutvumine/ treeningsõidud)? Võiksin sinna slikid kaasa võtta ja otseselt kruusaga võrrelda. Seal rajal on slikkidega kindlasti aeglasem (pole asfalti), aga kui palju:puzzled?
Nii, eile enne ära tulekut Ohekatkult sai slikke proovitud. Kui kruusakatega oli parim aeg 3,11 siis slikiga 3,21 (3 ringi). 3seki ringi peale aeglasem pole paha, arvestades seda, et rada oli lõpuks päris rööpas ja aukus, skiki profiil madalam ja külg pehmem.
NB! Slikiga prooviringi ei teinud, kohe aja peale:P!
NB! Slikiga prooviringi ei teinud, kohe aja peale:P!