2106, AsjaPulk, 1981
2106, AsjaPulk, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Viimasel ajal on iga päev autot tehtud... Alustasin siis kõige hullemast kohast sellel autol, juhipoolne tagumine koobas. Koopaserv oli roostes poolenisit ja karbi tagumine ots.
Alustasin sellest, et ostsin uue pool tiivakaart ja lõikasin selle järgi vana maha:
Karp on tagant otsast seest roostes, aga auke pole õnneks. Sinna katsun pintsliga nii kaugele värvi panna, kui saan (isegi hästi, et auke pole arvestades, et roostetõrjet see auto näinud ei ole)
Siis selline koht oli ka roostes ja lõikasin välja, ning värvisin ära. Lappi veel peale pole pannud (sellest siis, kui valmis uued pildid):
Ka need kohad said mõlemalt poolt vanast mastiksist ja värvist puhastatud, ning krunditud:
Kuna sattus üks ilus päev ka vahepeale sai hakatud mootori mahavõtmisega tegelema. Mootor maas:
Peale mootori maha võtmist sai starter osadeks võetud, puhastatud, määritud, värvitud:
Generaatorit polnud keegi kunagi lahti võtnudki ja oli alles täiesti tehase koostes. Laagrid olid küll korralikud, aga pmst kuivad määrdest. Panin laagrid uuesti määret täis. Lisaks on vaja osta uued harjad.
Alustasin sellest, et ostsin uue pool tiivakaart ja lõikasin selle järgi vana maha:
Karp on tagant otsast seest roostes, aga auke pole õnneks. Sinna katsun pintsliga nii kaugele värvi panna, kui saan (isegi hästi, et auke pole arvestades, et roostetõrjet see auto näinud ei ole)
Siis selline koht oli ka roostes ja lõikasin välja, ning värvisin ära. Lappi veel peale pole pannud (sellest siis, kui valmis uued pildid):
Ka need kohad said mõlemalt poolt vanast mastiksist ja värvist puhastatud, ning krunditud:
Kuna sattus üks ilus päev ka vahepeale sai hakatud mootori mahavõtmisega tegelema. Mootor maas:
Peale mootori maha võtmist sai starter osadeks võetud, puhastatud, määritud, värvitud:
Generaatorit polnud keegi kunagi lahti võtnudki ja oli alles täiesti tehase koostes. Laagrid olid küll korralikud, aga pmst kuivad määrdest. Panin laagrid uuesti määret täis. Lisaks on vaja osta uued harjad.
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Tänane päev jälle garaa?is oldud.
Sai esimene koobas käsile võetud:
Sai ka see koht ära keevitatud, maha lihvin hiljem keevitusjäljed:
Võtan vana mastiksist kruvikaga sealt maha, kus vaja. Siis rooste lasen haljaks, värvin üle, ning siis uuesti mastiksiga üle:
Seest päris tühi:
Kapoti alt lasin ka rellaka otsas oleva terasharjaga pinnaroostet ja kobrutavat värvi maha, kust vaja oli:
Sai esimene koobas käsile võetud:
Sai ka see koht ära keevitatud, maha lihvin hiljem keevitusjäljed:
Võtan vana mastiksist kruvikaga sealt maha, kus vaja. Siis rooste lasen haljaks, värvin üle, ning siis uuesti mastiksiga üle:
Seest päris tühi:
Kapoti alt lasin ka rellaka otsas oleva terasharjaga pinnaroostet ja kobrutavat värvi maha, kust vaja oli:
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Ega viga ei ole jah... Selle kohta, et roostetõrjet pole tehtud ja taga logareid pole olnud imestan isegi kere seisukorda. Enamus piirdub siiski pinnaroostega või lahtise mastiksiga. 27 aasta jooksul see tehasemastiks ikka mõnest kohast natuke lahti... Eriti just pleki servadest.Algselt postitas: hautz
Krt jumala heas seisus kere.
Edu!
Aga edu tarvis!
-
vvisible
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2101 '72
... ja pärast kraapida ja uuesti katta roostesurmaga ja kraapida niikaua kui enam eriti midagi roostest alles pole. Ise olen tähendanud, et kõige efektiivsem on teha nii, et roostesurm peale, oodata mingi 5 minutit ja siis panna veel üks kerge kiht roostesurma ja hakata märjalt asja noaotsaga kraapima - tulemuseks see, et rooste hakkab oluliselt paremini maha tulema ning seda pehmet jura on lihtsam kraapida ka.Algselt postitas: omega
Aga ära unusta enne kruntimist ka need roostekolded roostesurmaga üle käia.
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Üks porikoobas hakkab ka valmis saama... Või noh, valmimisest on asi kaugel, sest peale kruntimist tuleb veel pinnakattevärviga üle värvida ja siis uus mastiks peale lasta paljastele kohtadele ja terve koobas ka veel punaseks seest värvida.
Valmis = enamus roostet kõrvaldatud. Tegemata vaid see lanseka tala esimene külg, sest sinna rellaka traatharjaga kehv ligi pääseda ja hetkel trell "küla peal", et sinna otsa traathari panna.... Ja paar pisemat kohta veel...
Paar pilti ka:
Valmis = enamus roostet kõrvaldatud. Tegemata vaid see lanseka tala esimene külg, sest sinna rellaka traatharjaga kehv ligi pääseda ja hetkel trell "küla peal", et sinna otsa traathari panna.... Ja paar pisemat kohta veel...
Paar pilti ka: