2104, ToM, 1987
2104, ToM, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Jah, miliseks kevadeks, seda ei oska öelda.Algselt postitas: maalo
jah, aga milliseks kevadeks ?
sa pane ka edev värv selga, nagu Ronn..
Candyapple Red ja valged ATSid oleks päris kena.
Jõudu, Tom
Värv peaks tulema midagi sellist nagu GTA nullviiel on, metallik beez. Veljed ja stangede alu osa valgeks. Aga see on alles nii kauge muusika, et ei viitsi lubadusi loopida siin:D
Jõudu alati vaja, mootor on üsna raske:P
m'kay
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
See ongi väga hea variant, mahub ilusti ilma lõikumata äraAlgselt postitas: vussvillem
oota ma ei saa nüüd päris täpselt aru mis teema selle jagajaga on. Tavaliselt see ikka ploki tagaosas ja vaja ladal tulemüüri kõvasti lõikuda. See on küll hea varjant et ta niimoodi kõrval on. Sellist varjanti oleks omalgi vaja Igaljuhul jõudu projekiga ja pane ikka rohkelt pilte ja juttu
Jagaja süsteem on ka päris huvitav:
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Õlitust ei ole, kinniste laagrite peal on jagaja (seal määre sees siis). Pingutust vist ei olegi:D Rihm lihtsalt peale venitatud, küllap ei ole seal siis nii suuri jõude, et eraldi pingutust oleks vaja.Algselt postitas: MuKi14
kas jagajal mingi õlitus ka on ja kuidas sa selle rihma pingutad?
No ikka:D Säravvalged, nagu uued:P Need on sinu veljed?Algselt postitas: Ervn
Kas sellised valged?
Stanged ka valgeks nagu enne mainisin.
m'kay
2104 GM 2,0i
Nojah mahub ära küll aga nüüd hakkavad probleemid. Kuidas väljalase ,roolikarp jääb ju segama. Kustkaudu jahutustorud radiaatorisse ? See on ju vana mootor 8 klappi ja malmplokk kas on lada mootorist raskem ? Kuidas sa ARK-ga kokkuleppele saad ? Minuarust on samara mootor igati mõtekam ladale. Ärme tee Ladast Opelit !
Algselt postitas: ToM
Kätte sain Rekordi käigukasti (GETRAG 240), mis on Omega omast tunduvalt väiksem. Esimene mootori proov tehtud, siiani on kõik enam-vähem roosiline, tundub et mahub ära. Nibin-nabin on ainult parallelvarda juures ruumiga, õlifilter ei taha ka eriti stabikast mööda minna. Järgmine etapp on kinnituste meisterdamine.
- fless
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 88
- Liitunud: 10 Dets 2003 13:00
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Autod: 2103 & 21011
ARK-iga kokkuleppele saada vast ei tasu ära, aga ega Samara mootorigagi ARK-iga vast vähem probleeme poleks. Muu auto moto paigaldamine vast kõige lihtsam moodus võimsuse näitajaid parandada ja seejuures üldjuhul kütusekulu ei pruugi suureneda, võimalik, et isegi väheneb.
Aga räägi kas Rekordi kast istub ilusti Omega moto otsa? Oled juba proovinud ka, et kas kast mahub ilma keret lõikumata oma kohale?
Aga räägi kas Rekordi kast istub ilusti Omega moto otsa? Oled juba proovinud ka, et kas kast mahub ilma keret lõikumata oma kohale?
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
No kõik on lahendatav. Üldiselt roolikarbist olen mõtetes loobunud juba, latt rool tulekul.Algselt postitas: ruudi
Nojah mahub ära küll aga nüüd hakkavad probleemid. Kuidas väljalase ,roolikarp jääb ju segama. Kustkaudu jahutustorud radiaatorisse ? See on ju vana mootor 8 klappi ja malmplokk kas on lada mootorist raskem ? Kuidas sa ARK-ga kokkuleppele saad ? Minuarust on samara mootor igati mõtekam ladale. Ärme tee Ladast Opelit !
Torud lähevad ikka samamoodi radikasse. On vana mootor, pommikindel. Plokk on sama mis 16 klapilisel XE mootoril, selle vahele panemine ei ole ka enam raske, kui see 8v juba korra pandud on.
Ladal on ka malm plokk või olen ma millegist valesti aru saanud? Marginaalselt raskem ta kindlasti ei ole.
Arki unustame ära hetkel. Ei ütle lihtsalt talle.
Tegelikult hakkasin opeli mootorit paigaldama oma punasele 01'ele. Sellest saab nii mõneski mõttes katse variant, kui asi end ei õigusta, siis 04 seda ei saa.
Samara mootorist ei tea ma tuhkagi. Tahan mootorit mis kestab, 20NE kohta kuuleb kiidulaulu igalt poolt. Tegu saab olema standard mootoriga, kahe liitriga tehasest, mitte mingi steroide täis pinistajaga. Ei no las igal ühel on oma arvamus, minu peamine eesmärk on odavalt läbi ajada, selles suhtes on minu valik hea.
Ma tahan kiiret autot, julgen väita et kui ma selle kokku saan, on see kiirem kui samara mootoriga masin.
Just, just. Kulu on ka üks teema ja üldse mitte vähe tähtis. Suurem ta ei ole kui lada mootoriga, arvan ma.Algselt postitas: fless
ARK-iga kokkuleppele saada vast ei tasu ära, aga ega Samara mootorigagi ARK-iga vast vähem probleeme poleks. Muu auto moto paigaldamine vast kõige lihtsam moodus võimsuse näitajaid parandada ja seejuures üldjuhul kütusekulu ei pruugi suureneda, võimalik, et isegi väheneb.
Aga räägi kas Rekordi kast istub ilusti Omega moto otsa? Oled juba proovinud ka, et kas kast mahub ilma keret lõikumata oma kohale?
Kast peab istuma, füüsiliselt ei ole mina enda omasi veel kokku pannud, aga peab sobima. Lõikumise kohta ei tea enam, ma hakkasin juba lõikuma:lol
Kes tahab ka sama asja teha, siis:9x mõõda, 9x lõika, 9x keevita. Ja siis võibolla saab asja.
m'kay