2104, ToM, 1987
2104, ToM, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Streetrace foorumis müüs üks mees oma ladat põlluralliks/lõpuks viis vanarauda. Ma vaatasin, et wuopstiii, selline rool peal, saatsin talle kirju jne et ta mulle maha müüks selle. Kaubad olid peaaegu koos, kuid vahepeal pani ta selle rooli veel eraldi müüki, läks veits oksjoniks asi, kuid lõpuks omandasin ma selle 400 eesti krooni eest (ELS maksis ka 62 krooksu:P).Algselt postitas: PohlA
kus kohast sa sellise rooli leidsid?
Eks neid aegajalt ikka liigub ma arvan, kui ostusoov, siis tasuks kuulutada foorumites.
Mina oma roolist igatahes enam ei loobu, kuni surm meid lahutab:D
m'kay
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Rool on ikka megakena:wow;)
Aga tundub, et selle kompressoriga on vist jamamist parajalt, teine nii vanake ju .
Küsiks siis, et mis salongi põrandale tuleb?(pigimatt?mürasummutus vilt?uus värv?).
Aga see vihmaveerenni liistu eemaldamine tuleb mul endal ka käsile võtta, kui värvimiseks läheb:rolleyes(kuramus värv koorub sealt tagant:mad: ).
Aga jõudu ja jaksu ehitamisel;)
[Muudetud: 27-2-2008 siksaator]
Aga tundub, et selle kompressoriga on vist jamamist parajalt, teine nii vanake ju .
Küsiks siis, et mis salongi põrandale tuleb?(pigimatt?mürasummutus vilt?uus värv?).
Aga see vihmaveerenni liistu eemaldamine tuleb mul endal ka käsile võtta, kui värvimiseks läheb:rolleyes(kuramus värv koorub sealt tagant:mad: ).
Aga jõudu ja jaksu ehitamisel;)
[Muudetud: 27-2-2008 siksaator]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Rool on küll ilus;)Algselt postitas: siksaator
Rool on ikka megakena:wow;)
Aga tundub, et selle kompressoriga on vist jamamist parajalt, teine nii vanake ju .
Küsiks siis, et mis salongi põrandale tuleb?(pigimatt?mürasummutus vilt?uus värv?).
Aga see vihmaveerenni liistu eemaldamine tuleb mul endal ka käsile võtta, kui värvimiseks läheb:rolleyes(kuramus värv koorub sealt tagant:mad: ).
Aga jõudu ja jaksu ehitamisel;)
[Muudetud: 27-2-2008 siksaator]
Kompressor on küll vana, aga jutud liiguvad et päris tubli. Isegi autorestauraator Märt Aarne kasutab sellist:P Rohkem muretsen ma enda värvimisoskuste (või pigem nende puudumise pärast ), kuid eks tuleb ka see ära õppida.
Põrandale tuleb küll uus värv (pärast keevitustöid). Seda, mis põranda ja vaiba vahel olema hakkab, ei kujuta ma veel täpselt ette. Arvan et ikka kõige alla pigimatt ja siis mürasummutus vilt.
Selle kuramuse liistuga on küll jama, ma kahtlen et ma suudan selle niimodi ära võtta ja tagasi panna et asi ilus jääb. Renn on mul selline, kujutan ette et selle peaks väikese traat kettaga saama puhtaks lasta.
Jõudu ja jaksu läheb alati tarvis:D
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Ilmad soojenevad, linnud laulavad. See teeb mulle ainult rõõmu, saab hakata vaikselt nokitsema. Näiteks ükspäev tõstsin eest üles, eemaldasin logarid, uurisin esi silda. Mõned järeldused:
*Roostetõrje on logarite all ilus
*Miskipärast roostetavad kerel peamiselt ühenduskohad, kus on kasutatud liitehermeetikut ( vihmavee renn, esitiibade kinnituskohad)
*Esisild on kulunud (üllatus:P). Kõik rooliotsad, ?arniirid, pendelhoob jne on lõtkuga, rooli vabakäik ka jube suur, rattad loksuvad isegi paar senti väljapoole. Õnneks enamik uusi juppe olemas, puudu veel see keskmine roolivarras, pendelhoob ja rooliotste klambrid. Loodan et pärast remonti saab sõitu nautida ka, seni on isegi maanteel kulgemine elamus olnud. Enam nii ei taha:P
Vaikselt peab mõtlema hakkama keevitamisele, kellelgi pole kedagi head seppa soovitada?
Ja on vana tõde, et nothing beats the cube inches. Niisiis sai ostetud 1600cc mootor omale (micro block:P)
Igatahes on see mootor oma elu alustanud niva peal, siis on mingi superkrossi tüüp seda väidetavalt tuuninud, siis on see käinud paari auto peal ja nüüd siin ta on. Eelmine omanik rääkis et oli sellega kruusal 180 spidosse lasknud:P kalamehejutud...
Esimest korda kui ma seda mootorit nägin, ehmatasin ma päris ära, lubati head mootrit ja sain mingi sitakäkerdise:P See kui hea too pada on, pole veel selgunud, kuid käkerdis nägi ta välja küll. Mulle lubati ka kangemate kraadidega nukki, olla pealekeevitamisega tehtud. Klapikamri kaane all oli küll pilt suht ilus, kui kange see nukk on, seda ma ei osanud tuvastada.
Kas keegi tahab pakkuda, mis värvi plokk on?:D Mina tean, selle pasakihi all on muide üsna normaalne värv, korralik välispesu tuleb teha, et see taas päevavalgele tuua.
Huvitav on see, et mootoril on kaks õlivarrast. Niiet kui ülemise pealt näitab et on alla normi, tuleb vaadata teise pealt, mille skaala on madalamal ja seega tase ok. Vene insenerid:lol
Vaheajal tahaks uue mootori hääli kuulda.
*Roostetõrje on logarite all ilus
*Miskipärast roostetavad kerel peamiselt ühenduskohad, kus on kasutatud liitehermeetikut ( vihmavee renn, esitiibade kinnituskohad)
*Esisild on kulunud (üllatus:P). Kõik rooliotsad, ?arniirid, pendelhoob jne on lõtkuga, rooli vabakäik ka jube suur, rattad loksuvad isegi paar senti väljapoole. Õnneks enamik uusi juppe olemas, puudu veel see keskmine roolivarras, pendelhoob ja rooliotste klambrid. Loodan et pärast remonti saab sõitu nautida ka, seni on isegi maanteel kulgemine elamus olnud. Enam nii ei taha:P
Vaikselt peab mõtlema hakkama keevitamisele, kellelgi pole kedagi head seppa soovitada?
Ja on vana tõde, et nothing beats the cube inches. Niisiis sai ostetud 1600cc mootor omale (micro block:P)
Igatahes on see mootor oma elu alustanud niva peal, siis on mingi superkrossi tüüp seda väidetavalt tuuninud, siis on see käinud paari auto peal ja nüüd siin ta on. Eelmine omanik rääkis et oli sellega kruusal 180 spidosse lasknud:P kalamehejutud...
Esimest korda kui ma seda mootorit nägin, ehmatasin ma päris ära, lubati head mootrit ja sain mingi sitakäkerdise:P See kui hea too pada on, pole veel selgunud, kuid käkerdis nägi ta välja küll. Mulle lubati ka kangemate kraadidega nukki, olla pealekeevitamisega tehtud. Klapikamri kaane all oli küll pilt suht ilus, kui kange see nukk on, seda ma ei osanud tuvastada.
Kas keegi tahab pakkuda, mis värvi plokk on?:D Mina tean, selle pasakihi all on muide üsna normaalne värv, korralik välispesu tuleb teha, et see taas päevavalgele tuua.
Huvitav on see, et mootoril on kaks õlivarrast. Niiet kui ülemise pealt näitab et on alla normi, tuleb vaadata teise pealt, mille skaala on madalamal ja seega tase ok. Vene insenerid:lol
Vaheajal tahaks uue mootori hääli kuulda.
m'kay
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See vihjabki sellele, et on Niva mootor. Nival on kasutusel ülemine varras, et tagavararatta kõrvalt saaks õli vaadata. Alumisel varda kohal on lihtsalt punn ees (sinna ei pääse hästi ligi). Keegi on tahtnud, et ka alumises kohas varras sees on.Algselt postitas: ToM
Huvitav on see, et mootoril on kaks õlivarrast.
C
Tagaveolistel mingist aastast alates too niva-tüüpi õlivõtuvarras kasutusel, mugavam ilmselt käsitseda.
Esmese raksuga, kui pilti silmitsesin, arvasin, et mootor pärit põlenud autolt:yllatunud. Aga andekaid inimesi leidub ka mootori sittamise alal, tuleb välja...
Esmese raksuga, kui pilti silmitsesin, arvasin, et mootor pärit põlenud autolt:yllatunud. Aga andekaid inimesi leidub ka mootori sittamise alal, tuleb välja...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Logareid alt ära võttes hakkas silma, et mõlemal pool tiiva ja kere vahel oli makrofleksi moodi asja. Ei pööranud tähelepanu siis sellele
Täna hakkasin huvipärast sonkima.:kuri
Et siis mingi "meister" on makrofleksi abil masinale ilusama välimuse andnud. Kõik karpide otsad on niimoodi tehtud:P Üldse ei kannata ma kui keegi selliset jura teeb ja veelvähem kui selline jama mulle satub. See alumine must ring oligi kahtlane, nüüd siis vähemalt tean mis seis on. Plaane see ei muuda, karbid lähevad vahetusse+eest tükike tiiba ja tagant tükike tiivakaart. Ikkagi jube üllatav oili selline leid:P
Lansekad on vähemalt ilusad
Aga jätkame kere probleemsete kohtadega
Kõige koledam koht, niimoodi enam sõita ei saa.
Mõlemalt poolt on koopad niimoodi roostetanud. Oleks taga ka logarid olnud...
Esipõllesse on roosteuss pesa teinud, motamees rääkis ka rooste teemas miks
Ja lõppu paar üldisemat pilti. Vägisi on saabumas keretööd:puzzled Pean vist SMS laenu võtma. Mitu kohe:spin
Ilma stangeta näeb ülbem välja:lol
Pagass
Keegi ei oska öelda mingit hinda (suurusjärku), mis võiks kuluda keevitamisele (karbid, tiivatükid, poolraam, tagakoopad jne mõned väiksemad asjad).
Täna hakkasin huvipärast sonkima.:kuri
Et siis mingi "meister" on makrofleksi abil masinale ilusama välimuse andnud. Kõik karpide otsad on niimoodi tehtud:P Üldse ei kannata ma kui keegi selliset jura teeb ja veelvähem kui selline jama mulle satub. See alumine must ring oligi kahtlane, nüüd siis vähemalt tean mis seis on. Plaane see ei muuda, karbid lähevad vahetusse+eest tükike tiiba ja tagant tükike tiivakaart. Ikkagi jube üllatav oili selline leid:P
Lansekad on vähemalt ilusad
Aga jätkame kere probleemsete kohtadega
Kõige koledam koht, niimoodi enam sõita ei saa.
Mõlemalt poolt on koopad niimoodi roostetanud. Oleks taga ka logarid olnud...
Esipõllesse on roosteuss pesa teinud, motamees rääkis ka rooste teemas miks
Ja lõppu paar üldisemat pilti. Vägisi on saabumas keretööd:puzzled Pean vist SMS laenu võtma. Mitu kohe:spin
Ilma stangeta näeb ülbem välja:lol
Pagass
Keegi ei oska öelda mingit hinda (suurusjärku), mis võiks kuluda keevitamisele (karbid, tiivatükid, poolraam, tagakoopad jne mõned väiksemad asjad).
m'kay
Mul oli lansedega sama lugu. Kui mastiika peal oli, siis oli kõik väga ilus ja kena. Aga kui natuke sai puhastatud, siis tulid roosteaugud välja. Pildil näidatud punase ringiga kohas, mõlemal lansel, mõlemal pool seda läbilöögi muhvi.
Tegin vajalikud tugevdus plekid ja keevitasin külge. Muidu vähe kõvema läbilöögiga lööb lanse kortsu.
Tegin vajalikud tugevdus plekid ja keevitasin külge. Muidu vähe kõvema läbilöögiga lööb lanse kortsu.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Ega vähe ei ole
Seda kuradima roostet ikka tuleb uksest ja aknast kui otsida:P
Näiteks tagumised koopad on ikka suht otsas ja üldse see osa seal tagaratta tagant, seal siukesed lollid kohad, kuhu kõik sopp pidama jääb:sein Aga veel päris alla ma andnud pole, kuigi nüüd on plaanid ka kõik tiivad uued panna.
Üldiselt tundub, et see 04 on jäämas nagu pikaajalisemaks projektiks, mida teen nii hästi nagu suudan.
Väike plaan on hankida mingi teine klassik, mis ei vajaks kohe suurmaid keevitustöid ja millega saaksin kohe jaanuaris uhama hakata. Selline masin millest LIIGA kahju poleks, sellise rallika stiili teeks, 1600'se mootori ja asjadega. Ülejäänud asjad on mul olemas kõik, norm plekki vaja ainult, poldiks mingi raceri kokku. Põhimõtteliselt ma veel ostma ei hakka, aga kui kellgi on mõni selline kere, võib juba vaikselt rääkima hakata.
Aga aeg annab arutust, hetkel kraabin 04'ja põhja alt ja toksin kruvikaga:lol
Näiteks tagumised koopad on ikka suht otsas ja üldse see osa seal tagaratta tagant, seal siukesed lollid kohad, kuhu kõik sopp pidama jääb:sein Aga veel päris alla ma andnud pole, kuigi nüüd on plaanid ka kõik tiivad uued panna.
Üldiselt tundub, et see 04 on jäämas nagu pikaajalisemaks projektiks, mida teen nii hästi nagu suudan.
Väike plaan on hankida mingi teine klassik, mis ei vajaks kohe suurmaid keevitustöid ja millega saaksin kohe jaanuaris uhama hakata. Selline masin millest LIIGA kahju poleks, sellise rallika stiili teeks, 1600'se mootori ja asjadega. Ülejäänud asjad on mul olemas kõik, norm plekki vaja ainult, poldiks mingi raceri kokku. Põhimõtteliselt ma veel ostma ei hakka, aga kui kellgi on mõni selline kere, võib juba vaikselt rääkima hakata.
Aga aeg annab arutust, hetkel kraabin 04'ja põhja alt ja toksin kruvikaga:lol
m'kay
Jah. Mõte on sul bueno. Endal ka kaks viimast aastat peas olnud, resursse pole leidnud ja aega. Romugi ostetud. Kiidavad küll, et hea mootor, aga mina lasin oma romul kolinaga kokku, tänaval, mitte rajal. Ja sellepärast ehitusmõtted maha matsin, kahtlane, kas kaevabki üles.
[Muudetud: 25-4-2009 kapa]
[Muudetud: 25-4-2009 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Mjaa, ma arvan et su romu oli lihtsalt liiga romu:lol Selle mootori kohta tuleb igalt poolt ainult kiidusõnu, mul on küll plaan asi ära teha. Aga millal - kurat seda teab. Lihtsalt sain romu hea hinnaga ja suhteliselt ligidalt:PAlgselt postitas: kapa
Jah. Mõte on sul bueno. Endal ka kaks viimast aastat peas olnud, resursse pole leidnud ja aega. Romugi ostetud. Kiidavad küll, et hea mootor, aga mina lasin oma romul kolinaga kokku, tänaval, mitte rajal. Ja sellepärast ehitusmõtted maha matsin, kahtlane, kas kaevabki üles.
m'kay
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
neid kereplekke ikka liigub. Endal olid esimesed poolraamid täiesti läbi. Kaks uut tükki läksid mingi 1200.- maksma, aga võin sulle laupäeval öelda näiteks, mis hinnaga meil siin kohaliku venelase juures saada, kui on huvi. (Tal võivad odavamad olla )
Selline küsimus veel, et ega sa ei tahaks loovutada doonori pealt ühte turvavööde komplekti (kui oled, siis kirjuta U2U peale)
ja muidugi kuhjaga aega, käruga motivatsiooni ja paksu rahakotti.
ja velg jääb endale, või lihtsalt proovid kellegi oma? täitsa kena on.
[Muudetud: 3-5-2009 apsu]
Selline küsimus veel, et ega sa ei tahaks loovutada doonori pealt ühte turvavööde komplekti (kui oled, siis kirjuta U2U peale)
ja muidugi kuhjaga aega, käruga motivatsiooni ja paksu rahakotti.
ja velg jääb endale, või lihtsalt proovid kellegi oma? täitsa kena on.
[Muudetud: 3-5-2009 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad