2104, ToM, 1987
2104, ToM, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Täna oli ilus ilm (soe:D) Sai siis veidike ladadega askeldatud.
Valgel oli avarii tulemusena oli esitiib liikunud niipalju taha, et kõrvaistuja uks lahti ei tulnud. Selle vea parandmine polnud raske, kuvalda ja heebel aitasid hädast välja. Nüüd on uks avatav ja suletav.
Kuna enne ma sealt poolt sisse ei saanud, tekkis tahtmine uurida, kas aju asub tal ikka istme all.
Järgmine probleem oli see, et iste ei tahtnud kuidagi siinide peal liikuda. Universaal määre ja keskmine vasar aitasid seekord. Seejärel poldid lahti ja iste välja.
Pildil näha ka pagasikate:
Btw, kas mulle tundub või ongi 07 iste näiteks 01 omast kergem?
Edasi sai eemaldatud turvavöö, läve liist ja riiul ning sai vaipa üles kergitada. Ja alt tuligi välja hõbedane karbikene, LADA kirjaga:spin
Ainult see oli kehva, et kusagilt on vett sisse tulnud:kuri Vaipa üles tõstes vaatas sealt alt vastu paras loik, hea et aju polnud ära uppunud. Loodan et niiskus talle viga ei teinud, põranda kuivatasin ära, läbivettinud vildi moodi asja visakasin välja.
Natuke uurisin seda juhme majandust, aju ja lambda ja värgid on ikkagi ülejäänud (tavalisest) el.süsteemist suhteliselt eraldatud, ma ei tea miks ma vastupidist arvasin. Suht-koht arvan et see värgendus läheb beezile peale, sest olemas ta juba on, eks katsetab ära. Kui ei toimi, on ju lihtne klassikalise toitesüsteemi juurde tagasi pöörduda:P
Beeziga sõitsin niisama ringi nats õuepeal (niipaljukest kui kulunud tagarehvid seda võimaldasid) ja tegin plaane:spin
Tekkis tahtmine vaiba alla piiluda ja seda ma tegin ka. põhi paistis ilus, niiaplju kui ma seda nägin nurgast, aga jälle oli kõik niiske vaiba alt:kuri vett tuleb sisse kuskilt, ise kahlustan antenni auku (aga samas juhi poolt on ka vaip märg, seal antenni auku pole, esiakna vahelt ehk?) Kui soojad ilmad jätkuvad, kisun rohkem lahti vaipa, siis saab parema ülevaate.
Teine probleem on hallitus, mis on ka hakanud nüüd auto seistes tekkima. Õnneks on see veel kergesti lapiga eemaldatav.
Ja lõppu üks ilus kevadine pilt:D
Valgel oli avarii tulemusena oli esitiib liikunud niipalju taha, et kõrvaistuja uks lahti ei tulnud. Selle vea parandmine polnud raske, kuvalda ja heebel aitasid hädast välja. Nüüd on uks avatav ja suletav.
Kuna enne ma sealt poolt sisse ei saanud, tekkis tahtmine uurida, kas aju asub tal ikka istme all.
Järgmine probleem oli see, et iste ei tahtnud kuidagi siinide peal liikuda. Universaal määre ja keskmine vasar aitasid seekord. Seejärel poldid lahti ja iste välja.
Pildil näha ka pagasikate:
Btw, kas mulle tundub või ongi 07 iste näiteks 01 omast kergem?
Edasi sai eemaldatud turvavöö, läve liist ja riiul ning sai vaipa üles kergitada. Ja alt tuligi välja hõbedane karbikene, LADA kirjaga:spin
Ainult see oli kehva, et kusagilt on vett sisse tulnud:kuri Vaipa üles tõstes vaatas sealt alt vastu paras loik, hea et aju polnud ära uppunud. Loodan et niiskus talle viga ei teinud, põranda kuivatasin ära, läbivettinud vildi moodi asja visakasin välja.
Natuke uurisin seda juhme majandust, aju ja lambda ja värgid on ikkagi ülejäänud (tavalisest) el.süsteemist suhteliselt eraldatud, ma ei tea miks ma vastupidist arvasin. Suht-koht arvan et see värgendus läheb beezile peale, sest olemas ta juba on, eks katsetab ära. Kui ei toimi, on ju lihtne klassikalise toitesüsteemi juurde tagasi pöörduda:P
Beeziga sõitsin niisama ringi nats õuepeal (niipaljukest kui kulunud tagarehvid seda võimaldasid) ja tegin plaane:spin
Tekkis tahtmine vaiba alla piiluda ja seda ma tegin ka. põhi paistis ilus, niiaplju kui ma seda nägin nurgast, aga jälle oli kõik niiske vaiba alt:kuri vett tuleb sisse kuskilt, ise kahlustan antenni auku (aga samas juhi poolt on ka vaip märg, seal antenni auku pole, esiakna vahelt ehk?) Kui soojad ilmad jätkuvad, kisun rohkem lahti vaipa, siis saab parema ülevaate.
Teine probleem on hallitus, mis on ka hakanud nüüd auto seistes tekkima. Õnneks on see veel kergesti lapiga eemaldatav.
Ja lõppu üks ilus kevadine pilt:D
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Hr. SexSix, mõtlete ikka süüte oma jah? Hmm, minu omal on küll vasakpoolse loonzeroni peal, siduri totsiku kõrval. Ja klemmid on ka maa poole:rolleyesAlgselt postitas: SexSix
Toitesüsteem on keeruline!Kontaktivaba süüde hea lahendus.Katalüsaator-vuih!Pead kombineerima-vahetama el.süsteemi ka.Seisab avariilisel komutaator ja mingi juhtplokk(karburaatori,lambda ja katalüsaatori pärast).Kõrvalistuja istme all.Komutaator on alvas asendis süütepooli kõrval-klemmid taeva poole. isiklikult ühe ära vahetanud-komutaatori klemmid olid ära mädanenud!
m'kay
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Nii mul oli ka sama jama ja kahtlustasin ka antenniauku aga selgus hoopis, et vesi tuli esiakna tihendi vahelt:flaming(ülevalt vasakust nurgast.). Probleemi lahendas värvitu silikon;) Niiet kontrolli esiakna tihendit;)Algselt postitas: ToM
Tekkis tahtmine vaiba alla piiluda ja seda ma tegin ka. põhi paistis ilus, niiaplju kui ma seda nägin nurgast, aga jälle oli kõik niiske vaiba alt:kuri vett tuleb sisse kuskilt, ise kahlustan antenni auku (aga samas juhi poolt on ka vaip märg, seal antenni auku pole, esiakna vahelt ehk?)
[Muudetud: 26-1-2008 siksaator]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Njaa, kahjuks päris elus ta nii särav pole. Veel:DAlgselt postitas: carl93
kena masin!!
Aga täna tekkis kihk ladaga tegeleda, otsustasin eest mati ja värgendused välja võtta, et põhja seisukorda hinnata.
Enne
Pärast
Tundub et päris hapuks läinud veel ei ole, aga roostet ikka on. Need originaal mürasummutus matid olid ikka päris vett täis, kuid õnned ühtegi auku ma veel tuvastanud pole. No muidugi selle mastiksi alt võib veel üht koma teist leida.
m'kay
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Mürasummutusmatid kuivata ära, saad veel kasutada.
Uute soetamine pole just odav lõbu.
Kasulikud lingid:
http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=71
http://raituning.ee/shop.php?i=486
[Muudetud: 10-2-2008 Indy]
Uute soetamine pole just odav lõbu.
Kasulikud lingid:
http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=71
http://raituning.ee/shop.php?i=486
[Muudetud: 10-2-2008 Indy]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Njaa, eile lammutades oli mul jube tahtmine need matid kõrge kaarega ära vistata, kuid taltsutasin end ja panin need kuuri hoiule. Ja näed, võibolla läheki neid tarvis veel.Algselt postitas: siksaatorLoodame, et ta saab neid kasutada:P. Igatahes mul olid samuti läbiligunenud ja haisesid jubedalt:reganAlgselt postitas: Indy
Mürasummutusmatid kuivata ära, saad veel kasutada.
Uute soetamine pole just odav lõbu.
Aga siksaator, sa viskasid need originaal matid välja ja panid vildi eksole? Palju maksma läks sul see? Mulle need originaal matid millegipärast üldse ei sümpatiseeri..
Nii täna eemaldasin kõrvalistuja poolt mastiksi ja tegin kerge pesu lakibensiiniga. Kokkuvõtteks leidsin ühe augu ja kõvasti roostet, mõlema poole istmekandurid on katki.
[Muudetud: 24-5-2010 ToM]
m'kay
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Noo mul läks kokku 380krooni+liim=umbes mingi 450 läks kokku kogu värk;). Seda vilti tellisin 4m kokku aga mul jäi natuke puudu, oleks pidand mingi 5m kokku tellima, siis oleks saand tagant ilusti rattakoopa pealsed ka ära teha:D
Aga siksaator, sa viskasid need originaal matid välja ja panid vildi eksole? Palju maksma läks sul see? Mulle need originaal matid millegipärast üldse ei sümpatiseeri..
Sul läheb vist veel rohkem vilti:D
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Esitulede modimine
Sai siis selline asi ette võetud.
Parempoolsel tulel võtsin klaasi lahti ja suunatule klaasi välja. Prooviks panin ette, et saada aimu, kuidas asi välja nägema hakkab.
Nüüd vaja liimhermeetikut varuda, klaas tagasi liimida ja siis teine tuli samamoodi ära teha. Ning veel oranzid pirnid ka suundadesse panna. Ma ei tea kas teie, aga mina olen igatahes tulemusega rahul;)
Parempoolsel tulel võtsin klaasi lahti ja suunatule klaasi välja. Prooviks panin ette, et saada aimu, kuidas asi välja nägema hakkab.
Nüüd vaja liimhermeetikut varuda, klaas tagasi liimida ja siis teine tuli samamoodi ära teha. Ning veel oranzid pirnid ka suundadesse panna. Ma ei tea kas teie, aga mina olen igatahes tulemusega rahul;)
m'kay
Keretööde algus, jah?:P
Kui pirni otsid, siis ehk leiad sobiva led-pirni, mis sealt august ka läbi läheb. Kõik ei mahu. Tavaline oran? pirn jääb ikkagi enamike nurkade alt reflektorisse oran?i kuma heitma ja efekt pole päris see, mis praegu ilma pirnita on - kena ja selge.
Kui pirni otsid, siis ehk leiad sobiva led-pirni, mis sealt august ka läbi läheb. Kõik ei mahu. Tavaline oran? pirn jääb ikkagi enamike nurkade alt reflektorisse oran?i kuma heitma ja efekt pole päris see, mis praegu ilma pirnita on - kena ja selge.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
No eks kuskilt peavad need ju algama:PAlgselt postitas: GTA
Keretööde algus, jah?:P
Kui pirni otsid, siis ehk leiad sobiva led-pirni, mis sealt august ka läbi läheb. Kõik ei mahu. Tavaline oran? pirn jääb ikkagi enamike nurkade alt reflektorisse oran?i kuma heitma ja efekt pole päris see, mis praegu ilma pirnita on - kena ja selge.
Aga mida kujutavad endast sellised pirnid http://avsk.ee/tdetail.php?cat=9986&de=4008 Kas need on sellised, et näevad välja nagu peegel, kuid vilguvad oranzilt?
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Mul on tekkinud paar küsimust.
1. Sigullil on kapoti all selline Standox kleeps, lada märgikesega. Mida see tähendab, kas tal on siis Standox lakk peal või värv? Ja kas see on siis juba tehasest?
2. Kas ja kuidas saab vihmarenni äärest liistu kätte? Nimelt renn roostes mul, tahaks selle puhtaks lasta, aga liistu sirgena eemaldamine tundub võimatu.
3. Kas nullkahel on taga-aknal kroomliist (ja kas see 04le sobib, tagaaken sama ju?)? Ega kellelgi ei vedele sellist liistu?:D
Ja selline asi ka, et kui kellelgi on ees lada kerekallutus rauad, pakkuge neid mulle:spin!
1. Sigullil on kapoti all selline Standox kleeps, lada märgikesega. Mida see tähendab, kas tal on siis Standox lakk peal või värv? Ja kas see on siis juba tehasest?
2. Kas ja kuidas saab vihmarenni äärest liistu kätte? Nimelt renn roostes mul, tahaks selle puhtaks lasta, aga liistu sirgena eemaldamine tundub võimatu.
3. Kas nullkahel on taga-aknal kroomliist (ja kas see 04le sobib, tagaaken sama ju?)? Ega kellelgi ei vedele sellist liistu?:D
Ja selline asi ka, et kui kellelgi on ees lada kerekallutus rauad, pakkuge neid mulle:spin!
m'kay
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
2. Vihmaveerenni liistu ongi väga raske, pigem võimatu siregelt eemaldada ning pärast tagasi panna. Kui võimalik ürita seda üldse mitte ära võtta. Tagasipanek on detaili vigastamata ülikeerukas isegi kummihaamrit ja muid pehmendusi kasutades, mõlgid tulevad sisse. Poes pole 02/04 liiste näha olnud, sedaanide omi küll, järelt ei tohi detaile ära rikkuda:(.
3. Kas mõeldud tagumisi küljeaknaid? Kui jah, siis 02-l on kroomitud vaid alumine horisontaalselt jooksev liist, teised kaks kerevärvi. Selliseid kroomliiste saab veel odavalt romulatest, enamalt jaolt on nad korralikud ja kaetud vaid kahe kõrvalasuva liistu roostega, mis eemaldatav.
(Tagaluugi aknatihendis kroomitud välimusega vits, mille saad poest).
Mainitud 02-e ja 04-e detailid ühtivad.
3. Kas mõeldud tagumisi küljeaknaid? Kui jah, siis 02-l on kroomitud vaid alumine horisontaalselt jooksev liist, teised kaks kerevärvi. Selliseid kroomliiste saab veel odavalt romulatest, enamalt jaolt on nad korralikud ja kaetud vaid kahe kõrvalasuva liistu roostega, mis eemaldatav.
(Tagaluugi aknatihendis kroomitud välimusega vits, mille saad poest).
Mainitud 02-e ja 04-e detailid ühtivad.
Iga ilmaga aktsioonis!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See vits on klaasi tihendi kiil.
Aga vihmarennide kroomitud liistud olen maha võtnud kahel masinal ja ühele tagasi kah pannud.
Näpitsad ei tohi pinnal libiseda ja ülearu kõvasti muljuda ka pole mõtet. Tagasipanek täpselt vastupidises suunas vajutades. Kõige hullem, kui renn ise pehmeks roostetanud, siis enam hästi liist maha ei tule, sest renn paindub järgi. Algus on raske, otsa kätte saad, siis edasi läheb juba jõudsalt.
Kasutasin ettevaatlikult näpitsaid sellisel viisil (pilt on omaette huumorinurk ) :
[Muudetud: 25-2-2008 logman]
Aga vihmarennide kroomitud liistud olen maha võtnud kahel masinal ja ühele tagasi kah pannud.
Näpitsad ei tohi pinnal libiseda ja ülearu kõvasti muljuda ka pole mõtet. Tagasipanek täpselt vastupidises suunas vajutades. Kõige hullem, kui renn ise pehmeks roostetanud, siis enam hästi liist maha ei tule, sest renn paindub järgi. Algus on raske, otsa kätte saad, siis edasi läheb juba jõudsalt.
Kasutasin ettevaatlikult näpitsaid sellisel viisil (pilt on omaette huumorinurk ) :
[Muudetud: 25-2-2008 logman]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Njaa, pilt võttis muigama küll:D aga sain mõttest aru küll.
Paistab selline vaikselt ja rahulikult nokkimise töö olema, kahjuks läks just 03 vanarauda ära, selle peal oleks hea olnud harjutada:sein Aga eks paistab mis saab, ära peab ta ikkagi minu ettekujutuse järgi võtma,värvimisel pole ju sügavat mõtet, kui rooste alla jääb.
Sõbra käest sain kasutamiseks sellise asja ka, vajab teine natuke hoolt (õli, uus voolik, uus juhe, filter, võibolla automaatika jne):P aga loodan et sellega saan oma värvimised värvitud. Plaanis nimelt auto ise üle värvida (esialgu tähtis et saaks roostest priiks ja ühte tooni).
Täna sain ühe väga toreda asja kätte; Luisi sportrooli:spin Nimelt olen kogu aeg sellist tahtnud, mulle väga meeldib see vanakooli sportrool:D 1983 aasta väljalase muide.
Asi on ilus ja terve, mõnusasti nahaga kaetud, ideaalne ühesõnaga:D Ainult fiati kiri on peal, aga see pole suur probleem.
Kraapisin juhi poolt ka selle pigimati üles, erilisi üllatusi ei leidnud selle alt, sama nagu teisel pool.
[Muudetud: 27-2-2008 ToM]
Paistab selline vaikselt ja rahulikult nokkimise töö olema, kahjuks läks just 03 vanarauda ära, selle peal oleks hea olnud harjutada:sein Aga eks paistab mis saab, ära peab ta ikkagi minu ettekujutuse järgi võtma,värvimisel pole ju sügavat mõtet, kui rooste alla jääb.
Sõbra käest sain kasutamiseks sellise asja ka, vajab teine natuke hoolt (õli, uus voolik, uus juhe, filter, võibolla automaatika jne):P aga loodan et sellega saan oma värvimised värvitud. Plaanis nimelt auto ise üle värvida (esialgu tähtis et saaks roostest priiks ja ühte tooni).
Täna sain ühe väga toreda asja kätte; Luisi sportrooli:spin Nimelt olen kogu aeg sellist tahtnud, mulle väga meeldib see vanakooli sportrool:D 1983 aasta väljalase muide.
Asi on ilus ja terve, mõnusasti nahaga kaetud, ideaalne ühesõnaga:D Ainult fiati kiri on peal, aga see pole suur probleem.
Kraapisin juhi poolt ka selle pigimati üles, erilisi üllatusi ei leidnud selle alt, sama nagu teisel pool.
[Muudetud: 27-2-2008 ToM]
m'kay