2107, Anti, 1985
2107, Anti, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Vahepeal ei ole viitsinud eriti tegeleda siksiga, aga midagi siiski tehtud on.
Ette panin topelt stabika, kinnitub poltidega läbi poolraami, millesse tegin vastavad torupuksid, muu jäi vanamoodi.
Juba ammu oli soov saada tagumine stabikas. Kõige lihtsam oleks olnud see osta ja külge kruvida, aga tahtsin ise aretada.
Tulemus on siin: Kasutasin vectra 4x4 esistabikat, läbimõõt 22mm, kinnitused tehtud 3mm materjalist.
Nüüd tuleks istmetele kinnitused teha, roolisamba kinnitus vähe allapoole tuua, akukast pagassi aretada ja võiks alustada keretöödega. Välimusega on plaan selline, et minimaalselt pahtlit, kruntida ja värv selga tuisata.
Ette panin topelt stabika, kinnitub poltidega läbi poolraami, millesse tegin vastavad torupuksid, muu jäi vanamoodi.
Juba ammu oli soov saada tagumine stabikas. Kõige lihtsam oleks olnud see osta ja külge kruvida, aga tahtsin ise aretada.
Tulemus on siin: Kasutasin vectra 4x4 esistabikat, läbimõõt 22mm, kinnitused tehtud 3mm materjalist.
Nüüd tuleks istmetele kinnitused teha, roolisamba kinnitus vähe allapoole tuua, akukast pagassi aretada ja võiks alustada keretöödega. Välimusega on plaan selline, et minimaalselt pahtlit, kruntida ja värv selga tuisata.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Ikka viitsin.
Ma ainult, ei tea kuidas seda pildistada, pole ruumi seal ja kõik musta värvi. Tegin käsitsi väikse visandi, silla külge kinnitub siis kolmest kohast: 2 kinnitus punkti on pooltelje poltide alla ja kolmas pika varda poldi alla. See parempoolne üksik auk on stabika liigendi kinnitus koht. Pooltelje kinnituspoltide juurest tuleb diagonaalis kolmnurk tugevdus stabika liigendi kinnituse juurde. Pole küll parim joonistaja, aga loodan, et vähe aimu tuleb sellest. See alles katse eksemplar, kui vaja, siis tugevdan, las nõrgad kohad annavad näole.
Ma ainult, ei tea kuidas seda pildistada, pole ruumi seal ja kõik musta värvi. Tegin käsitsi väikse visandi, silla külge kinnitub siis kolmest kohast: 2 kinnitus punkti on pooltelje poltide alla ja kolmas pika varda poldi alla. See parempoolne üksik auk on stabika liigendi kinnitus koht. Pooltelje kinnituspoltide juurest tuleb diagonaalis kolmnurk tugevdus stabika liigendi kinnituse juurde. Pole küll parim joonistaja, aga loodan, et vähe aimu tuleb sellest. See alles katse eksemplar, kui vaja, siis tugevdan, las nõrgad kohad annavad näole.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Nii, tänase päeva tulemuseks on: istmed sees, aku kinnitus pagassis, trossiga gaasi pedaal ja roolisammas vähe allapoole toodud.
Esimese asjana panin roolisamba enam-vähem paika, siis panin gaasi pedaali külge(bolt on, kuna kasutan pritsega lada pedaali) ja hakkasin istmele korralikku asendit otsima. Nüüd on iste normaalse nurga all ja ise ka istmes kinni, mitte nagu org. istmetega. Istmed on opeli recarod ja musta värvi.
Pedaal on selline, äkki kellelegi abiks kui tahab trossi peale üle minna. Tuleb puurida tulemüüri ca 16mm ava, kuhu trossi kõri kinnitub, pedaal kinnitub ise piduri võimu poltide alla.
Esimese asjana panin roolisamba enam-vähem paika, siis panin gaasi pedaali külge(bolt on, kuna kasutan pritsega lada pedaali) ja hakkasin istmele korralikku asendit otsima. Nüüd on iste normaalse nurga all ja ise ka istmes kinni, mitte nagu org. istmetega. Istmed on opeli recarod ja musta värvi.
Pedaal on selline, äkki kellelegi abiks kui tahab trossi peale üle minna. Tuleb puurida tulemüüri ca 16mm ava, kuhu trossi kõri kinnitub, pedaal kinnitub ise piduri võimu poltide alla.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Täna sai mootori ruum, pagass, salong puhastatud ja happekrunt peale tõmmatud. Samuti sai väljast kõik roostekohad ja lahtine pahtel eemaldatud ja happekrunditud. Ma ei tea miks, aga esitiibadel oli u 1mm - 3mm lauspahtel, kuigi all olid täiesti korralikud tiivad, igatahes pahtel tuli kruvikaga lükates ilusti maha. Järgmiseks krundin ära ja värvin sisemuse, pagassi ja mootori ruumi ära, muidugi ka luukide ja uste avade servad. Seejärel luugid, uksed seestpoolt korda ja ette, siis saab ülejäänud välimuse korrastada ja üle värvida.
Väike pilt ka
Väike pilt ka
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Tegelikult pole ma selle peale isegi mõelnud, aga sarnaseid jooni leiab. Mul omal pilt silme ees, milline tulema peab. Aga väga hea tähelepanek sellegipoolest.Algselt postitas: robi
Kas tõesti top gear lada tulemas?
Täna otsisin üles põhjavaiba, vedasin välja istmed ja pesin need plexu ja survekaga puhtaks. Algselt väga määrdunud istmetest said nagu uued. Juhiuks sai omale uue alumise hinge tihvti, kuna õiget asja ei saanud, läks selle asemele pikk 8mm polt, millelt keerme osa maha lõikasin. Peale seda sai luugid ja uksed happekrunditud. Nüüd tuleb varsti hakata mõtlema mootoriga seonduvale.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Sai tehtud proovi värvimine
Tahtsin näha kui laines ja auklik tuleb - tuli auklik ja laines;)
Tahtsin näha kui tolmu täis värvi pind tuleb - tuli ikka väga täis;)
Eeltöid ei plaaninudki korralikult teha, vaid suuremad augud ja lohud tasasemaks. Nüüd siis laseb värvil kuivada, mõni koht üle lihvida ja matistada, ning lõplikult värvida, aga seekord mitte kodugaraazis, vaid vähe paremas kohas.
Oleks vaid suvi, teeks väljas nagu selle tegin. Pilt tehtud novembris kui tuli ootamatu lumi:D
Tahtsin näha kui laines ja auklik tuleb - tuli auklik ja laines;)
Tahtsin näha kui tolmu täis värvi pind tuleb - tuli ikka väga täis;)
Eeltöid ei plaaninudki korralikult teha, vaid suuremad augud ja lohud tasasemaks. Nüüd siis laseb värvil kuivada, mõni koht üle lihvida ja matistada, ning lõplikult värvida, aga seekord mitte kodugaraazis, vaid vähe paremas kohas.
Oleks vaid suvi, teeks väljas nagu selle tegin. Pilt tehtud novembris kui tuli ootamatu lumi:D
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Vahepeal tehtust:
Välja otsitud kogu piduri süsteemi osad(2 auto jagu) ja nüüd vaja puhastada ning komplekteerida parimatest osadest üks ja korralik. Torud ja voolikud on poest juba uued toodud. Ketastele teen sooned sisse ja esialgu kasutan tava klotse.
Piduri ja siduri vedeliku anumad ning paisupaak ka ilusad valged olemas.
Tagatule klaasid, esisuunad ja iluvõre ka uued muretsetud. Esituled tulid doonorilt, kõik muu on ülimalt korralik, aga spray värviga kõvasti pihta saanud:D
Kere ootab värvimist, selle nädala lõpuks peaks saama värvi alla loodetavasti.
Natuke bling-blingi: leidsin kroomitud klapikambri kaane, kroomitud kork ka olemas.
Välja otsitud kogu piduri süsteemi osad(2 auto jagu) ja nüüd vaja puhastada ning komplekteerida parimatest osadest üks ja korralik. Torud ja voolikud on poest juba uued toodud. Ketastele teen sooned sisse ja esialgu kasutan tava klotse.
Piduri ja siduri vedeliku anumad ning paisupaak ka ilusad valged olemas.
Tagatule klaasid, esisuunad ja iluvõre ka uued muretsetud. Esituled tulid doonorilt, kõik muu on ülimalt korralik, aga spray värviga kõvasti pihta saanud:D
Kere ootab värvimist, selle nädala lõpuks peaks saama värvi alla loodetavasti.
Natuke bling-blingi: leidsin kroomitud klapikambri kaane, kroomitud kork ka olemas.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Eile õhtul sadas sõber garaazi sisse ja rikkus mu piduri osade puhastamise ära. Käis välja idee, et võiks vähe värvimisega tegeleda(paar päeva tagasi olin kõik ettevalmistused teinud värvimiseks). Võtsin sõnasabast kinni, viisin mõned sületäied kase halge, kütsime garaazi soojaks, ajasime sixi sisse soojenema ja läksime poodi õlle järele:D Ja kohe tekkisid probleemid värvi püssiga(230eek maksva aljaava püssiga eriti ei saagi midagi head tahta), sõber andis oma sumake ja vahe oli nagu öö ja päev(vana püssi enam ei kasuta, kuna käisin poes sumake järel juba ära). Lasin ise 2 kihti ära, andsin püssi sõbrale üle ja lasin tal kogu au omale võtta kolmanda läike kihiga:D Ma jäin igatahes väga rahule!!! Hetkel lasen paar päeva värvil taheneda ja hakkan seda konstruktorit kokku panema:lol
mõned pildid ka:
mõned pildid ka:
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Tegelikult peaks mainima, et ehitan seda ikkagi sihtotstarbeliselt(tahaks autot millega ennast välja elada) ja kindlasti läheb ta 2010 aastal kuskile jää rajale või suve poole rinkale. Mainiks veel seda, et ehitan autot täiesti üksi ja seepärast võtab valmimine palju aega, eesmärk on seatud veebruar 2010. Selleks ajaks peaks veekogud olema kaanetatud:D
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Vahepeal olnud käre pakane pole lasknud garaazis toimetada, aga midagi siiski tehtud on. Vedasin voolu kaablid tagant ette, otsisin massilülitile koha ja kapotialla paigaldasin "harukarbi".
Kaablid said võetud jaguarilt, harukarp samuti. Mõlemad kaablid täies pikkuses kõri sees, peaks olema kaitstud. Massilüliti panin keskkonsooli, kella asemele.
Piduri/siduri jubinad sai ka kõik lahti võetud, puhastatud ja värvitud ning mõned mansetid vahetatud. Ehk viskan külge mõnipäev. Hetkel plaan jõulude ajal salong kokku saada ning piduri ja siduri süsteem külge installida.
Mõned pildid, kus tuled ja võre küljes:
Kaablid said võetud jaguarilt, harukarp samuti. Mõlemad kaablid täies pikkuses kõri sees, peaks olema kaitstud. Massilüliti panin keskkonsooli, kella asemele.
Piduri/siduri jubinad sai ka kõik lahti võetud, puhastatud ja värvitud ning mõned mansetid vahetatud. Ehk viskan külge mõnipäev. Hetkel plaan jõulude ajal salong kokku saada ning piduri ja siduri süsteem külge installida.
Mõned pildid, kus tuled ja võre küljes:
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Täna ladusin ikkagi salongi peaaegu kokku. Rooli tahaks natuke lähemale tuua, aga kõrgus suht hea. Kui ükskord mootor ja kast ka peale saavad, siis näeb käigukangi kauguse ka ära, äkki tuleb mõlemaid vähe muuta.
Istmed sobivad ka päris hästi interjööriga kokku.
Tagaistmed jäid originaalid, tulid peale istmekatted. Katte materjal tuli opeli tagumistelt istmetelt, vähe harutamist, siis õmblusmasin korra pöördesse ja valmis nad saidki. Seljatugi jäi vähe kiskuma, aga parem ikka kui pleekinud pruun.
Istmed sobivad ka päris hästi interjööriga kokku.
Tagaistmed jäid originaalid, tulid peale istmekatted. Katte materjal tuli opeli tagumistelt istmetelt, vähe harutamist, siis õmblusmasin korra pöördesse ja valmis nad saidki. Seljatugi jäi vähe kiskuma, aga parem ikka kui pleekinud pruun.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Mootori ja kasti kohapealt toimusid väiksed muudatused ehk moto tuleb 1600 ja kast 4k ning seda puht majanduslikel põhjustel. Sai üks 1600, mis 76 aasta 06 pealt pärit, pulkadeks kistud ning leitud sealt mõned huvitavad detailid.
Õlipumba ühendus oli tehtud paremaks
Kolbide peal eriti suur süvend, mahtu mõõtnud veel ei ole, aga sügavus umbes 2,3mm.
Kas need võivad olla surveastme alandamiseks, topelt plokikaane tihendi asemel, et saaks sõita odava bensiiniga?
Ühtegi tähist pealt ei leidnud, seega peaksid olema ise üle treitud.
Vänt oli 0,25 mõõdus, saaled ka nagu uued. Rõngad olid päris läbi omadega, ülemise surverõnga lukuvahe oli 1,4mm, õlirõngal veel suurem. Hea, et sisse piilusin. Plokil erilist ranti tunda ei olnud. Kaane võtan eelmiselt mootorilt, millelt 2mm maha võetud ja voolavust parandatud. Nukkvõll tuleb kellegi isearetatud, igatahes tavanukist on laiem, tõus sama ja reg. nukaratas.
Õlipumba ühendus oli tehtud paremaks
Kolbide peal eriti suur süvend, mahtu mõõtnud veel ei ole, aga sügavus umbes 2,3mm.
Kas need võivad olla surveastme alandamiseks, topelt plokikaane tihendi asemel, et saaks sõita odava bensiiniga?
Ühtegi tähist pealt ei leidnud, seega peaksid olema ise üle treitud.
Vänt oli 0,25 mõõdus, saaled ka nagu uued. Rõngad olid päris läbi omadega, ülemise surverõnga lukuvahe oli 1,4mm, õlirõngal veel suurem. Hea, et sisse piilusin. Plokil erilist ranti tunda ei olnud. Kaane võtan eelmiselt mootorilt, millelt 2mm maha võetud ja voolavust parandatud. Nukkvõll tuleb kellegi isearetatud, igatahes tavanukist on laiem, tõus sama ja reg. nukaratas.