2102, ando, 1979

2102, ando, 1979

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

2102, ando, 1979

Postitus Postitas ando »

Lõpuks jõudis kätte aeg kui suutsin endale leida korraliku 02. Otsisin endale korralikku masinat passiivselt pool aastat ja leidsin selle kogemata.

Eelmise aasta suvel käis onupoeg ühes talus puid riita ladumas. Puhtjuhuslikult nägi ta kõrvalkuurist paistmast 02 tagaosa, millel oli heas korras luuk. Otsingutel üks tähtsamaid kriteeriume seisukorrale oli korras tagaluuk ja meil oli arvamus, kui tagaluuk korras, siis ka ülejäänud auto korras(vähemalt kere seisukohalt). Vahepeal sai käidud paari 02 piilumas aga nõbu mainis siis mullegi, et nägi heas korras 02 Jõksi külas.

Hüppasin siis talle kukile, et lähme käime vaatamas ja uurime, äkki saab endale. Selgus, et omanik oli praegu 93 aastane vanamees, kes kahjuks ise enam rooli ei olnud võimeline keerama. Teistel sugulastel puudus ka huvi auto vastu ja nii ta siis seal seisis.

Esimene kord vaatamas käies, ei olnud auto üle müügivolitust omav isik kohal(auto omaniku pojal oli müümiseks voli)- Teisel korral oli ka too isik kohal ja sai hinnast kõneldud. Asi aga jäi tookord soiku ,kuna mina pakkusin liiga madalat hinda ja ta ei tundnud enam äri vastu eriti huvi. See oli 2007 kevadel.

Kuna suvel käisin tööl ja olin kindel, et ostan teenitud raha eest auto, siis oli ikka tarvidus see 02 sealt ära osta. Pärast töölt ära tulemist augusti alguses, oli vajadus tööga saadud raha realiseerida ja osta auto. Isik aga kellega ma pidin äri ajama, elas ise Tallinnas ja sattus maakohta Kanepi valda, Jõksi külasse harva. Ja üks harv kord oli eelmine nädalavahetus (17-19 august).

Sai kohe kasutatud juhust ja lennatud platsi, liikuriks hallikas 110, omanik arvas kohe, et mingi Lada teema vist :P.

Meil oli kaasa haaratud natukene varuosi, aku ja värsket kütust, kuna auto käis viimati 3 aastat tagasi. Mitu tundi möllasime käivitada, selgus et omanikul oli peal salalukk elik süütekatkesti. Kuigi saime auto käima, suutis mingi sodi sattuda bensutorustiku. Auto lahkus õuelt, roolis uus omanik ja puksiiriks 110. Teel sai niisama proovitud, käik sees käivitada. Auto käivitus ja üritas ees sõitvale uuemale ?igulile sisse hüpata ;) .Sai köis eemaldatud ja asutud teele kodu poole.

Kuid mingine tükike otsustad jälle torustikku ronida ja sõit jäi lühikeseks. Sai sleppi võetud masin ja kodu ära veetud.

Kodus sai paak tühjendatud sodist, välja tuli u.45 l kütust :o .
Seejäres sai proovitud käivitada, küll esimesel korral ei õnnestunud, kuna ununes süütekatkestuslüliti. Kui masina aga käima saime käis mootor kui häälestatud orel.

Hoolimata seismisperioodist, töötasid kõik funktsioonid, ka käsipidur :wow . Auto on väga hästi hooldatud ja mina olen selle teine omanik(mitte veel paberitega, kuna tegime müügilepigutega).

Järgmine päev sai mindud üritusele ,,Rehepapi 7 ametit'' mis toimus Mesipuu talus. Auto sai oma esimese sõiduga probleemivabalt hakkama. Paar autokooli õpilast said ka proovida sõita ja nentisid, et Žiguliga on parem sõita kui uue passatiga autokoolis :spin .Paljud autos istunud inimesed kiitsid pehmeid istmeid ja seda, et autos on NII palju ruumi. Ja nüüd pildid :P Sellele pildile on peale minu onutütre ja minu hüpanud ka üks juhuslik kutt, kes tahtis seista ilusa autu kõrval :P

Pilt
Jõud taga, peab minema.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Veel pilte paluks :spin
Paistab väga korralik olema..
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Ülejäänud pildid saabuvad homme kunagi, kuna piltide valdajal tekkis probleeme seoses igivana dial-up ühenduse ja suurte piltidega. Autost aga veel, et algselt olnud oran?ikas punane (vist nimetatakse corrida punaseks), aga nüüd on värvitud alumine ring tumepunaseks. Tagaluuk, uksed seest ja katus on oran?ikaspunased.
Sisu on musta värvi, hetkel peal punased istmekatted, mis sobivad minu arvates ülihästi ning hetkel ka sinna jäävad. Mootor on originaal 1.2 ja läbisõit peaks olema kas 49 või 59 tuhat kilomeetrit(näidik on täpselt kahevahel) ja auto ei pidanud olema läbinud 100000 km.
Eelmise omaniku korralikkusest annab veel märku see, et kilbid ja kojamehed võeti iga aasta talveks ära ja pandi õlitatud ajalehtede sisse. Kaasa sain ka varuosi(uued esituled, tagatuleklaasid, süütepool). Auto ei ole talvel sõitnud ja ei sõida ka edaspidi.
Läbivat roostet on ainult tagaluugi all olevas põlle osas, mis on arvatavasti saanud alguse mööda tihendi serva jooksnud veest(rooste on tihendi servas, ei paista välja. Natukene haiget on ka saanud kõrvalistujapoolne karp, millele on sügav mõlk, viga on saanud ka karbiliist.
Plaanidest niipalju, et tahaks paigadada ka kõrvalistujapoolse kroompeegli,sümmeetria huvides, vaja oleks uut armaka liistu ja ka ajastuga sobivat raadiot. Keretööd ja loodetavasti ka värvimine jäävad vist järgmisesse aastasse.

[Muudetud: 20-8-2007 ando]
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

tere tulemast ladaklubi universaalide sektsiooni :D meeldiv näha kui järjekordne klassik klubisse siginenud
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

vaatan ,et ilusaid(nagu sul) universaale tuleb klubisse nagu seeni.Peaks ka enda omast vist teema tegema:D.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

Algselt postitas: zigulimasuurik
vaatan ,et ilusaid(nagu sul) universaale tuleb klubisse nagu seeni.
minu ilus universaal on juba ammu olemas !

edit: tahtsin veel lisada et kytt otsis KAUA korralikku 02-te aga peaaegu ei leidnudki. seega soovitan ka teistel minna pid riita laduma maapiirkondadesse.

[Muudetud: 21-8-2007 moosmoosik]
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Lubatud pildid.



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Jõud taga, peab minema.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Väga kena ! :cool:
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Täna sai Tartu Lada varuosadega tegelevates poodides kolatud ja ostetud igasugust kraami.
Ostsin ka vene raadio, pidi sobima 01 armakasse.
Nüüd oleks ainult vaja inimest, kes oskaks panna sellesse sisse Fm ploki, et saaks tänapäevaseid raadiojaamu ka kuulata. Kui te teate kedagi, võite mulle kuidagi märku anda kas u2u teel või ka siia teemasse. Homme proovin veel natuke kraami leida Tartu poodidest. ;) . Kas keegi teab kustkohast võiks leida originaal esimesi porilapakaid? PS: Tartus, Ülo äris silmasin maas kilepakendis 01 tagastanget, hinnaks 1500 eek. Esimest stanget ei pidanud olema. Pakuti ka 02 tagaluuki, hinnaks 2500 eek.

[Muudetud: 6-1-2008 ando]
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui Tartusse lähed, astu selle raadioga mõnda parandustöökotta sisse, saad ehk abi. Ma väga kindel ei ole, kas sellisele, millel eelnevalt üldse ukv-d pole olnud, saabki lääne FM-i panna, aga eks ise kuuled sealt täpsemalt.
E... ja see raadio 011 orikas tglt.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Sinna sisse tuleb uus raadio ehitada kui tahad FM kuulata. Märksõnaks TDA7000.

[Muudetud: 21-8-2007 tiit]
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

Mina teeks raadioga nii:
roogiks seest puhtaks, esipaneeli jätaks originaali koos kahe potega, nuppude alla paneks igasugu seadeid line-in ümberlülitus, toide jms. vastuvütja bloki leiaks igalt polt 12V toitega (analog/digi), siis laoks ise kokku korraliku võimu 12V ja kahe kanaliga. radio osa võimendaks siis läbi võimu. võimule tooks veel vahele sisendi kuhu saaks näiteks mp3 playerit yhendada jms.

tda7000 raadio osa.

[Muudetud: 21-8-2007 GhostRider]Pilt
Kasutaja avatar
Zetec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 128
Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
Asukoht: Tartu
Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106

Postitus Postitas Zetec »

Kõrvalistujapoolse esitiiva küljest midagi ärakukkund, igatahes koledalt roostes.
Huvitav et pole ise seda autot kunagi näinud ringi liikumas, jõksi muidu alla 2km mul.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

See auto asus tegelikult Jõksi külas, aga mitte seal Otepää tee ääres. Auto tõin suhteliselt Silgu bussipeatuse lähedalt, pigem lähedal Võru maanteele, aga siiski Jõksi küla. Parema esitiivaga on vist nii, et alus on jäänud kehv ja värv on lihtsalt killuna eemale tõmbunud.
Jõud taga, peab minema.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Raadio osas pöördu Fibo/Käbi poole, tema oma kopikale minu teada tegi/lasi teha FM raadio originaal kesta sisse.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Autoga lood siis niimoodi, et see paremalt tiivalt eemalehoidev "asi" oli hoopis õhuke plekk, millega oli tehtud kunagi kereremonti. See aga tähendab seda, et plekid, mis olid selle all, tuleb ära vahetada, kuna liitekohad on väga tugevate roostekahjustustega. Vahetusse peaksid minema siis esipõll(kas ainult alaosa või kõik)ja mõlemad tiivad. Ka on parandatud juhi jalgealust, neetides sinna peale tüki uuest põhjast. Tagaosas ma esmapilgul sellist pealevaltsimise meetodit ei märganud ja siiralt loodan, et seda seal ka kasutatud ei ole.
Auto keretööd tuleb igatahes ette võtta tunduvalt varem, kui ma planeerisin. Sellegipoolest üritan autole ülevaatuse ära teha ja auto oma nimele ümber registreerida selle nädala jooksul, et tulevikus saaks transpordi mure lahendada ilma treileri abita.
Pilte mul roostest ei ole, tahate roostet näha, võite korra oma ?igulit vaadata, saate aimu :lol nali, kõikide autod kindlalt ei roosteta ;)
PS: Kui kellelgi vedeleb uus 01 plekist tiib või esipõll, võib minuga julgelt ühendust võtta ja neid osi pakkuda.
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
Zetec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 128
Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
Asukoht: Tartu
Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106

Postitus Postitas Zetec »

Põhi on autol väga hea, kui väljaarvata juhi jalgealune, mis pole muidugi teab-mis hull asi. Väga korralik on ka summuti mis on vist hiljaaegu vahetatud.
Muidu tagaluugi all olevaid augukesi pole ka raske parandada.
Loodan et ülevaatuse tehtud saad ;)
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Üv olemas. Esimesel liigud juba tehtud ja sugugi mitte probleemivabalt. Laupäeval ei olnud laadimist ja oli plaan enne Setumaa trippi asi korda ajada. Täna hommik algas minu jaoks kell 7 generaatori mahavõtmisega. See võttis u2,5h aega koos soojenduskraani vahetusele kuluva ajaga.
Genekal kahtlustasime kinniseid harju, ja sai proovitud neid eemaldada. Kahjuks oli kinnituspoldi pea pehmest materjalist ja kruvikas käis tühja. Proovisin jõu ja nõuga, jõud sai jagu ning murdus ära harjade jaoks mõeldud kõrvake. Siis oli juba kerge paanika, kuna kohe pidid saabuma Kytt ja Moos. Sai siis mingid vanad juustud harjad külge topitud, kinnitusvahendeiks traat ja puukiil.
Käivitamisel selgus, et laadime töötab ja kõik on OK. Aga istudes sisse, nägin, et olin tilkuva soojenduskraani vahetanud jooksva kraani vastu. Parim abinõu: toru voolikute ühenduseks.
Sai siis Kytt rooli sunnitud, ja setumaa tripile mindud. Auto pidas superhästi vastu, kuigi tagaosas teeb miski ülemõistuse tugevat lärmi alates 90 km/h. Laadismistester näitas, et aku laadib isegi üle- Geneka remont tuleb peagi niikuinii ette võtta niiet selle pärast ma ei muretse. Nüüd vaja soetada ka keraamiline soojenduskraan.
Tänan Kytti, et ta loobus alkoholist ja nõustus autoga sõitma :P ja foorumlast Zetec, kes lahkelt lubas kasutada oma kanalit.

[Muudetud: 7-4-2011 ando]
Jõud taga, peab minema.
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

ma nii muuhulgas panen mingihetk ülesse ka roosteussi passipildid...
läheb veidi aega.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Täna suutsin ennast roheliseks vihastada. Tuli idee ära vahetada lekkiv soojenduskraan keraamilise kraani vastu. Soojendusradika mahavõtmisel suutsin ära lõhkuda parema tagumise kõrva, kuhu kinniti kinnitub. Paanikat ei tekitanud, kuna teadsin, et kolmega püsib see kompunn kah väga edukalt.
Pealepanekul suutsin aga kogemata ära lõhkuda ka eesmise parempoolse kõrva ning närvi saatsin kohe kaugele maale. Mina krt pole veel ühtki seda plastikjunni terveks suutnud jätta :sein. Kui keegi on saanud sellega hakkama, võib vihjata oma nipile. Homme lähen uurin palju poes plastikjunni eest küsitakse.
PS: Keraamiline kraan maksis Mekre äris 85 eek, kui kellelgi peaks seda inffi juhuslikult vaja olema.

[Muudetud: 5-9-2007 ando]
Jõud taga, peab minema.
Vasta