2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Sai veel viimast korda pläristamas käidud oktoobri keskpaigas. Nii uue Avoni keskmise seguga pool-sliki kui vana tuttava Dunlopi slikiga skõitsin pingutamata 1:28.0 aja mis vaid 0,7 sek isiklikust rekordist aeglasem. Õhusooja oli vaid 5c ja pidamist suht polnud. See loob uueks hooajaks päris kõrged lootused, äkki meelitab sinna 1:25.9 sisse ikka lõpuks ära. Lootust on
http://youtu.be/ixUrhQz7Bwk
http://youtu.be/ixUrhQz7Bwk
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Kevad käes, lumi lännu ja esimene treeninglaager Pärnus ukseees. Laupäeval saamegi taas rajale. Masin ise on valmis, vahetust vajab vaid üks uniballi/rooliots, mis eelmine aasta šarniiri murdumisega viga sai. Veel pöörame tähelepanu esivedrustusele, kus kergeid parendusi teha plaanime.
Mis puutub ülejäänud hooaega, siis kavatsen sõita mõne Pärnu etapi ja ka ühe Riia, sest seal saab osa rajast uue välumuse mida tahaks proovida. Klassijaotus on samuti muutunud, sellest saate lähemalt lugeda www.batcc.eu lehelt, kel huvi. Mina sõidan BTC 1 klassis.
Mis puutub ülejäänud hooaega, siis kavatsen sõita mõne Pärnu etapi ja ka ühe Riia, sest seal saab osa rajast uue välumuse mida tahaks proovida. Klassijaotus on samuti muutunud, sellest saate lähemalt lugeda www.batcc.eu lehelt, kel huvi. Mina sõidan BTC 1 klassis.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Vahekokkuvõte viimase poole aasta sündmustest.
Kevadine treeninglaager oli väga viis, sai isiklik rekord nihutatud 1:27 sisse. Lootus oli ikka 1:26 sisse ära mahtuda, aga mitte veel. Enne laagrit kruvisime külge ka alumise õõtsa uued sisemised kinnitused, mis bumpsteeri kõvasti paremaks tegid.
1:26 lähedale sain küll ja seda juba esimesel etapil mis toimus peale treeninglaagrit, puudu on vaid 0.5 sekki. Toona õnnestus BalticOpen arvestuses tuua koju kolmas koht. Sõidud olid päris põnevad ja pakkusid palju kifte lahinguid.
Järgmine etapp, Suur Võidusõit 2015, nime all läks aga hoopis teises valguses. Trennis murdus ära taas juhipoolne alumine õõts, aga õnneks päris pooleks ei läinud, Jõujaama service abiga sai masin taas välgukiirusel jonksu. Lisaks ei liikunud auto sirgel absoluutselt edasi, viimati seisma jäi pill peale kevadist OT-d ja 100% kiirena. Vahepealsel ajal sai külge kruvitud lühemad trompetid, mille kohe pikemate vastu tagasi vahetasime, kuid tulemuseta. Sai veel palju pisiasju proovitud muuta, aga tulemust njetu. Lisaks murdus esimese stardi käigus VL kolle 4-1 liitekohast ja kolmas silinder pagutas gaasid lühemat teedpidi atmosfääri. Ka see sai korda, kuid teise sõidu vältel murdus uuesti. Eks oli teine juba üle 10 aasta vana ja kurat teab kaua ta juba enne meid kasutusel oli.
Nüüd on autol uus 4-1 kolle, mille valmistasid Tartu Agito Preformance kutid, eesotsas Indrek Teppaniga. Ka sai selgeks miks auto ei liikunud. Nimelt oli käbi peale kinnitatud trigger wheel oma pesa ära nämmutanud ja seetõttu oli süüde ~10kraadi hilisem. Lähiajal tahan uuesti proovima jõuda, et enne augusti lõppu toimuvaks Riga Summer Race'ks kõik OK oleks.
Ühtlasi on käima lükatud ka projekt toruõõtsad, mis ehk aasta lõpuks ka ära saavad katsetatud.
Kevadine treeninglaager oli väga viis, sai isiklik rekord nihutatud 1:27 sisse. Lootus oli ikka 1:26 sisse ära mahtuda, aga mitte veel. Enne laagrit kruvisime külge ka alumise õõtsa uued sisemised kinnitused, mis bumpsteeri kõvasti paremaks tegid.
1:26 lähedale sain küll ja seda juba esimesel etapil mis toimus peale treeninglaagrit, puudu on vaid 0.5 sekki. Toona õnnestus BalticOpen arvestuses tuua koju kolmas koht. Sõidud olid päris põnevad ja pakkusid palju kifte lahinguid.
Järgmine etapp, Suur Võidusõit 2015, nime all läks aga hoopis teises valguses. Trennis murdus ära taas juhipoolne alumine õõts, aga õnneks päris pooleks ei läinud, Jõujaama service abiga sai masin taas välgukiirusel jonksu. Lisaks ei liikunud auto sirgel absoluutselt edasi, viimati seisma jäi pill peale kevadist OT-d ja 100% kiirena. Vahepealsel ajal sai külge kruvitud lühemad trompetid, mille kohe pikemate vastu tagasi vahetasime, kuid tulemuseta. Sai veel palju pisiasju proovitud muuta, aga tulemust njetu. Lisaks murdus esimese stardi käigus VL kolle 4-1 liitekohast ja kolmas silinder pagutas gaasid lühemat teedpidi atmosfääri. Ka see sai korda, kuid teise sõidu vältel murdus uuesti. Eks oli teine juba üle 10 aasta vana ja kurat teab kaua ta juba enne meid kasutusel oli.
Nüüd on autol uus 4-1 kolle, mille valmistasid Tartu Agito Preformance kutid, eesotsas Indrek Teppaniga. Ka sai selgeks miks auto ei liikunud. Nimelt oli käbi peale kinnitatud trigger wheel oma pesa ära nämmutanud ja seetõttu oli süüde ~10kraadi hilisem. Lähiajal tahan uuesti proovima jõuda, et enne augusti lõppu toimuvaks Riga Summer Race'ks kõik OK oleks.
Ühtlasi on käima lükatud ka projekt toruõõtsad, mis ehk aasta lõpuks ka ära saavad katsetatud.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Käidud, proovitud. Toimib.
Kokku sai maha nühitud 35 ringi, parimaks ajaks kulunud pehme rehviga 1:28.2, mis on täitsa okei aeg. Päeva lõpuks sai otsa nii rehv, bensiin, kui aku pinge. Aga tuju on laes, niiet 22-23.08 tuleb tee Riiga ette võtta ja balti MV järgmisele etapile võimsamaid autosid kollitama minna.
Kokku sai maha nühitud 35 ringi, parimaks ajaks kulunud pehme rehviga 1:28.2, mis on täitsa okei aeg. Päeva lõpuks sai otsa nii rehv, bensiin, kui aku pinge. Aga tuju on laes, niiet 22-23.08 tuleb tee Riiga ette võtta ja balti MV järgmisele etapile võimsamaid autosid kollitama minna.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Riias üle mitme aasta taas rajale saadud ja seekord väga tihedas konkurentsis. Siiski ei jäänud puudu pisivead, millega sõitude vahepeal maadeldud sai. Esimeses vabatrennis sain sõita 6 ringi, sest boksikohtunik, kes autosid rajale lubab, ei suutnud uskuda, et Lada kuulub BalticOpen arvestusse, lõpuks sain rajale, aga väärtuslikud minutid olid niigi lühikesest trennist kaduma läinud. Viimasel ringil suutsin näidata aega 1.34,4, mis tähendab isikliku rekordi ligi 1,5 sekundilist parandust. Tõsi, rada on vahepeal saanud uued/madalamad äärekivid ja esimene kurv ka uue asfaltkatte, seega päris pädevat võrdlust ei olnud võtta. Teadsin, et saan veel kiiremini, sest pidurdused olid küllalt varajased ja oli tegu puudevarjude vahel sobivaid pidepunkte leida.
Kvalliks lendasin rajale suurte ootustega, et püüda 1.33.** aega, kuid kahjuks sain kirja vaid ühe kiire ringi gaasitrossi purunemise tõttu, ja selle tulemuseks 1.34.9.
Järgmise hommiku vabatrenniks paigaldasime uue trossi, mis viimasel ringil täpselt samas kohas järgi andis. Kui vana tross purunes väsimusest, siis uus kiilus kõris lihtsalt kinni ja puru ta oligi. Sõiduks leiutasime olemasolevatest vahenditest uue tross, mis toimis kenasti kogu ülejäändu päeva.
Esimeses sõidus oli minu ees 5-6 konkurenti, kes ajasõidus küllalt sarnast tempot näitasid ja seetõttu oli oodata põnevat kihutamist. Kaks minu ees olnud M3 BMW-d ei saanud alguses hoogu üles ja jäime ülejäändu grupist veidi maha. Ka minul ei õnnestunud neist kohe mööda saada, sest kurvist välja kiirendades 1.6L ja 200hj ikka 3.2L ja 320hj vastu ei saa. Ühest õnnestus paari ringi möödudes mööduda ja teisest lipsasin mööda päris viimasel ringil ja eelviimases kurvis.
Teiseks sõiduks oli seega siht kõrgemale seatud, kuid kordus sama saaga, too sama M3 sai stardisaginas mööda ja jäime 4-se pundiga teda jälitama. Teisel ringil tuli rajale turvaauto, sest esiotsa sõitjad olid suutnud väikse kõksu organiseerida ningi rajale kruusa ja muud soga kanda. See tõmbas rivi kokku ja kordustardiga suutsin tagant ühe konkurendi maha raputada. Ees taas katmas see sama M3, kes möödunud korralgi. Selajataga piidles Leedu Civic Type-R, kuid suutsin teda seni kinni hoida, kuniks ise M3-est pidurdusel mööda sain. Ka Civic lipsas mööda ja asus mulle kannule. Õnneks viimased kaks ringi ei takistandu eestpoolt keegi minu edenemist ja kasvatasin vahe turvaliseks.
Kokkuvõttes oli BalticOpen arvestuses rajal 5 sõitjat, ning teiste ebaõnne läbi lõpetasin sõidud oma aarvestuses 4 ja 2 kohaga, mis andis kokkuvõttes II koha, ning kena karika mälestuseks. Hooajas on jäänud veel üks etapp, samuti Riias 26-27.09. Kui kõik koos püsib ja sõidud lõpuni tulen, olen kindlustandu Balti MV-l BalticOpen arvestuses kolmanda koha.
Kvalliks lendasin rajale suurte ootustega, et püüda 1.33.** aega, kuid kahjuks sain kirja vaid ühe kiire ringi gaasitrossi purunemise tõttu, ja selle tulemuseks 1.34.9.
Järgmise hommiku vabatrenniks paigaldasime uue trossi, mis viimasel ringil täpselt samas kohas järgi andis. Kui vana tross purunes väsimusest, siis uus kiilus kõris lihtsalt kinni ja puru ta oligi. Sõiduks leiutasime olemasolevatest vahenditest uue tross, mis toimis kenasti kogu ülejäändu päeva.
Esimeses sõidus oli minu ees 5-6 konkurenti, kes ajasõidus küllalt sarnast tempot näitasid ja seetõttu oli oodata põnevat kihutamist. Kaks minu ees olnud M3 BMW-d ei saanud alguses hoogu üles ja jäime ülejäändu grupist veidi maha. Ka minul ei õnnestunud neist kohe mööda saada, sest kurvist välja kiirendades 1.6L ja 200hj ikka 3.2L ja 320hj vastu ei saa. Ühest õnnestus paari ringi möödudes mööduda ja teisest lipsasin mööda päris viimasel ringil ja eelviimases kurvis.
Teiseks sõiduks oli seega siht kõrgemale seatud, kuid kordus sama saaga, too sama M3 sai stardisaginas mööda ja jäime 4-se pundiga teda jälitama. Teisel ringil tuli rajale turvaauto, sest esiotsa sõitjad olid suutnud väikse kõksu organiseerida ningi rajale kruusa ja muud soga kanda. See tõmbas rivi kokku ja kordustardiga suutsin tagant ühe konkurendi maha raputada. Ees taas katmas see sama M3, kes möödunud korralgi. Selajataga piidles Leedu Civic Type-R, kuid suutsin teda seni kinni hoida, kuniks ise M3-est pidurdusel mööda sain. Ka Civic lipsas mööda ja asus mulle kannule. Õnneks viimased kaks ringi ei takistandu eestpoolt keegi minu edenemist ja kasvatasin vahe turvaliseks.
Kokkuvõttes oli BalticOpen arvestuses rajal 5 sõitjat, ning teiste ebaõnne läbi lõpetasin sõidud oma aarvestuses 4 ja 2 kohaga, mis andis kokkuvõttes II koha, ning kena karika mälestuseks. Hooajas on jäänud veel üks etapp, samuti Riias 26-27.09. Kui kõik koos püsib ja sõidud lõpuni tulen, olen kindlustandu Balti MV-l BalticOpen arvestuses kolmanda koha.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Ma ei ole kusagile kadunud Tanavu aset leidnud sündmused sai ka lõpuks üles täheldatud.
Kevadel käisin Riias OpenTrackil rajal, kus oli esimest korda autos kõrvaliste. Hommikul peale mõnd soolo ringi kulus ülejäänud päev soovijate sõidutamisele. Kahjuks lõppes päev pisut varem, kui käigukast peale kuute aastat unustas ära neljanda käigu. Kogu ülejäänud suvi mööduski juppide otsimise ja tellimisega. Pole sellele vanale Quaife kastile midagi niisama lihtne leida. Plaanis oli Riia Summer Race nimeliseks sõiduks auto kokku saada, kuid 6 päeva enne starti olid veel mõned hammakad puudu. Läbi ma ei tea mis ime, jõudis õnneks pakk vajalike asjadega 3 päeva enne starti kohale ning kibekiire töö algas.
Võistluspäeva hommikuks oligi pill tagasi jonksus ja liikusime Riia poole. Trennid-kvall möödus rahulikult ja stardiks sain 19-st sõitjast 15. aja. Eespool oli paar pisut kiiremat kutti, kellega kogu sõidu vältel käis tihe rebimine. Finishise tulin 13. kohal. Teine start oli sisuliselt sama stsenaarium, kuid selle lõpetas üks väga tugev avarii. Finishis kirjas üldi 12 koht.
Julius Skrimanatase avarii
Kuna minu klassis oli ainult 2 sõitjat sain mälestuseks ja kohaletuleku eest kena karika. Enda sõidust mul kahjuks videot pole, sest unustasin kaamera maha
Viimased tiirud sel aastal sai tehtud möödunud laupäev, kui Mannergute Mõõduvõtu eel oli vaba rada. Polnudki Pärnus sel aastal korralikult lammutada saanud, seega nautisin seda täiega. Kulutasime niisama rehvi ja kütust. Tagantvaates nägi see välja sedasi Siimu E46 sisekaader külksitamisest
Raido Subaru WRX STI
Pilti ka
Kevadel käisin Riias OpenTrackil rajal, kus oli esimest korda autos kõrvaliste. Hommikul peale mõnd soolo ringi kulus ülejäänud päev soovijate sõidutamisele. Kahjuks lõppes päev pisut varem, kui käigukast peale kuute aastat unustas ära neljanda käigu. Kogu ülejäänud suvi mööduski juppide otsimise ja tellimisega. Pole sellele vanale Quaife kastile midagi niisama lihtne leida. Plaanis oli Riia Summer Race nimeliseks sõiduks auto kokku saada, kuid 6 päeva enne starti olid veel mõned hammakad puudu. Läbi ma ei tea mis ime, jõudis õnneks pakk vajalike asjadega 3 päeva enne starti kohale ning kibekiire töö algas.
Võistluspäeva hommikuks oligi pill tagasi jonksus ja liikusime Riia poole. Trennid-kvall möödus rahulikult ja stardiks sain 19-st sõitjast 15. aja. Eespool oli paar pisut kiiremat kutti, kellega kogu sõidu vältel käis tihe rebimine. Finishise tulin 13. kohal. Teine start oli sisuliselt sama stsenaarium, kuid selle lõpetas üks väga tugev avarii. Finishis kirjas üldi 12 koht.
Julius Skrimanatase avarii
Kuna minu klassis oli ainult 2 sõitjat sain mälestuseks ja kohaletuleku eest kena karika. Enda sõidust mul kahjuks videot pole, sest unustasin kaamera maha
Viimased tiirud sel aastal sai tehtud möödunud laupäev, kui Mannergute Mõõduvõtu eel oli vaba rada. Polnudki Pärnus sel aastal korralikult lammutada saanud, seega nautisin seda täiega. Kulutasime niisama rehvi ja kütust. Tagantvaates nägi see välja sedasi Siimu E46 sisekaader külksitamisest
Raido Subaru WRX STI
Pilti ka