2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
loodame, et see karteris pöörlev malmist kärakas sellepeale krõps ei tee, kui rohkem koormama hakkate
kas venest tulnud kaanel siis klapiajami ja nukamajandus juba lahendatud pole?
või proovite jämedamaid tõukureid ja hästi suuri nukkasid peale mahutada?
kas venest tulnud kaanel siis klapiajami ja nukamajandus juba lahendatud pole?
või proovite jämedamaid tõukureid ja hästi suuri nukkasid peale mahutada?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Ei ole Venest tulnud kaas, vaid kohalike ässade ülejääk. Tahaks ju sellist vedru mis lihtsalt plänn puruks ei lenda kui üle 8000 pöörde pähe saab mitu tundi. CatCams toodab täitsa adekvaatseid tükke, mis on safe for 8500+10%, niiet sinna tuleb pelgalt sobiv tops pähe leida. Topelt vedrudega ei tahaks jändama hakata, pole nii suured need pöörded ka, aga originaalid ei sobi kindlasti.
Nukk ei ole midagi enneolematult raju, tõus ~11mm tuuri ja selline 290-300kraadi kanti. Täpsed graafikud peaks ka olemas olema, sest käisid mõlemad võllid Artmani pingist läbi.
Vändaga ei tohiks häda olla, viimati kui garaažis käisin siis nägin mingit "sportivnõi" detaili riiulis, kas ka tegu oli meile sobiva tükiga ei oska hetkel kommenteerida. Niipea kui ilmad kannatavad garaažis puhvaika seljast heita olen ametis ja proovime võimalikult varakult rajale pääseda.
Nukk ei ole midagi enneolematult raju, tõus ~11mm tuuri ja selline 290-300kraadi kanti. Täpsed graafikud peaks ka olemas olema, sest käisid mõlemad võllid Artmani pingist läbi.
Vändaga ei tohiks häda olla, viimati kui garaažis käisin siis nägin mingit "sportivnõi" detaili riiulis, kas ka tegu oli meile sobiva tükiga ei oska hetkel kommenteerida. Niipea kui ilmad kannatavad garaažis puhvaika seljast heita olen ametis ja proovime võimalikult varakult rajale pääseda.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
uuri http://www.racingsprings.com/BeehiveValveSprings ka,
väljamaal kasutavad neid küll 8v mootoris, kus kogu klapiajam sigaraske võrreldes 16v pisikeste plönnidega...
väljamaal kasutavad neid küll 8v mootoris, kus kogu klapiajam sigaraske võrreldes 16v pisikeste plönnidega...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tuli välja, et ikkagi on venelaste pea. Peaks olema 1600 Kit Cari detail, mille mõned osad on ka homologeeritud ja seega mitte väga karmiks aetud.
Topsid peaksid jääma originaalid, et mitte liiast tööd endale juurde teha. Cat Cams pakub originaal topsi parajat vedru, mis peaks klapi-nukaga hästi kokku sobima. Ainult titaanist vedrualuseid seibe on vaja natuke kohandada.
KitCari prototüübist pilti ka
Topsid peaksid jääma originaalid, et mitte liiast tööd endale juurde teha. Cat Cams pakub originaal topsi parajat vedru, mis peaks klapi-nukaga hästi kokku sobima. Ainult titaanist vedrualuseid seibe on vaja natuke kohandada.
KitCari prototüübist pilti ka
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ma ainult huvipärast küsin, miks vedrualuseid seibid titaanist tehtud on?!
Edit Priidic, ilmselt selleks:
"Kaks kõige kasulikumat omadust on titaani vastupidavus korrosioonile (sealhulgas mereveele, kuningveele ja kloorile) ja tema suurim tugevuse ja kaalu suhe metallide hulgas. Puhtal kujul on ta sama tugev kui mõned terase sulamid, kuid 45% kergem. "
Edit Priidic, ilmselt selleks:
"Kaks kõige kasulikumat omadust on titaani vastupidavus korrosioonile (sealhulgas mereveele, kuningveele ja kloorile) ja tema suurim tugevuse ja kaalu suhe metallide hulgas. Puhtal kujul on ta sama tugev kui mõned terase sulamid, kuid 45% kergem. "
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Olaafil on tuline õigus ja minu keelevääratus ei jäänud talle märkamatuks. Mõtlesin ma ikka ülemisi taldrikuid, aga näe näpud arvasid teisiti. Lähen nüüd nädalavahetusel üle pika aja Pärnusse ja proovin olukorrast kerge fotoülevaate ka luua. Tehtud töid ikka omajagu juba on, niiet väike update ei tee paha.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Venemaalt sõidab meie poole üks tehtud 16v kaas, et kindlalt rajale saada juuni lõpus, ostsime tutika 16v kaane ja teeme ühe igaks juhuks ise valmis.
Portimine tehtud, pesad lõigatud ja hetkel seisab klappide taga, mis peaks lähipäevil siia jõudma. Järgmine nv viskame ühe ploki ja suvalise kaane koos tühja käigukastiga autosse sisse, et väljalaske tegemisse saaks pilli viia. Selle võiks nädalaga valmis jõuda, et siis jaanipäeva pikal nädalavahetusel saaks lõplikult kokku ja tööle, ning ka rajal esimesed tiirud tehtud.
Portimine
Portimine tehtud, pesad lõigatud ja hetkel seisab klappide taga, mis peaks lähipäevil siia jõudma. Järgmine nv viskame ühe ploki ja suvalise kaane koos tühja käigukastiga autosse sisse, et väljalaske tegemisse saaks pilli viia. Selle võiks nädalaga valmis jõuda, et siis jaanipäeva pikal nädalavahetusel saaks lõplikult kokku ja tööle, ning ka rajal esimesed tiirud tehtud.
Portimine
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Esimene sõit seljataga. Neljapäeval alustasime vabatrennides auto häälestamisega, mis võttis õnneks oodatust vähem aega ja viimased sõidud sai juba põhjagaasiga tehtud. Masin toimis ja tuju oli hea.
Reedel, esimeses trennis, murdus alumine šarniiri kinnitus õõtsa küljest lahti ja sõitsin rajalt välja. Tänu ringrajal pesitseva, Jõujaama service kuttide kiirele tegutsemisele, olin kvalifikatsiooniks rajal tagasi.
Laupäeval esimene võistlussõit möödus üsna nukralt, sest tõdesin uuest ja kõrgemast rehvist tingitud puudujääke. Ei astunud auto enam kurvist hästi välja ja käiguvahed läksid üüratu pikaks. Selge on see, et tuleb 4.88 peale tagasi minna.
Pühapäeval hakkas kergelt tibutama ja lootust oli, et nüüd on vähem kahju kehvast ülekande kombost. Võta näpust! Sadu tugevnes ja meie poolslikk Avon oli nagu plastmass kandik rataste all. Igas kurvis oli auto totaalselt risti ja pidamisest võisin ainult unistada.
Tulemust head ei tulnud, aga vähemalt püsis 16v kenasti koos.
Parimate hetkede video:
https://www.youtube.com/watch?v=l8BgA4c--Q8
Reedel, esimeses trennis, murdus alumine šarniiri kinnitus õõtsa küljest lahti ja sõitsin rajalt välja. Tänu ringrajal pesitseva, Jõujaama service kuttide kiirele tegutsemisele, olin kvalifikatsiooniks rajal tagasi.
Laupäeval esimene võistlussõit möödus üsna nukralt, sest tõdesin uuest ja kõrgemast rehvist tingitud puudujääke. Ei astunud auto enam kurvist hästi välja ja käiguvahed läksid üüratu pikaks. Selge on see, et tuleb 4.88 peale tagasi minna.
Pühapäeval hakkas kergelt tibutama ja lootust oli, et nüüd on vähem kahju kehvast ülekande kombost. Võta näpust! Sadu tugevnes ja meie poolslikk Avon oli nagu plastmass kandik rataste all. Igas kurvis oli auto totaalselt risti ja pidamisest võisin ainult unistada.
Tulemust head ei tulnud, aga vähemalt püsis 16v kenasti koos.
Parimate hetkede video:
https://www.youtube.com/watch?v=l8BgA4c--Q8
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Taaskord on viimasest postitusest omajagu aega möödas. Sõitmas pole vahepeal käinud, vahetasime vaid ülekande 4.88 vastu tagasi, mis peaks andma parema mineku kurvist välja. Samuti installisime uue mootori, millel nüüd venelaste reissing pea. Kuna rajaaega on ja keeruline mitme inimesega kombineerida, siis võtsime vastu otsuse, et teeme seekord häälestamise dünos. Eile käiski isa koos Albert Särjega Tartu Maaülikooli dünopingis, kus peale 7-t tundi sebimist saavutasime 1.6 16v mootorist tulemuseks 150kw/205hj ja 210nm. Rattase jõuab sellest 133kw/180hj ja 183nm. See tähendab, et antud mootor peaks olema üks võimsamaid omasuguste seas Proovime veel see aasta rajale ka jõuda, näpud igatahes sügelevad. Graafikud peaks ka lähipäevil üles saama.
edit: PILT
edit: PILT
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Tervitus,
oli ka juba aeg:)
Pildilt kehva kõike arusaada, aga tundub et vääne hakkab ikkagi ennem võimu kõverat ää kukkuma?
Ja huvitav et see väände kõver nii ebaühtlane on?
Ilmselt tuleb veel mõned tunnid kulutada - aga võibolla pole ka vaja, oleneb kas sõidu ajal annab see jõnksutamine oluliselt tunda või ei... aga au peab andma, sest 16V-d juba nii lihtne paika saada pole. Numbrite poolest suht ok tulemus, ses mõttes et see vaev tasub ikkagi ära, kui see kompott ka kestma jääb, vähemalt hooaja.
Mul on ka väga hea meel et moto toimib:)
Ootame siis mõnd videot, et näha ja kuulda kuda hääl ja kiirus on.
Edu!
PS: mille te Tartu düno valisite? Korrektsuse huvides oleks ju võind ikkagi seal eelmises käija, kus te 8V-ga olite?
oli ka juba aeg:)
Pildilt kehva kõike arusaada, aga tundub et vääne hakkab ikkagi ennem võimu kõverat ää kukkuma?
Ja huvitav et see väände kõver nii ebaühtlane on?
Ilmselt tuleb veel mõned tunnid kulutada - aga võibolla pole ka vaja, oleneb kas sõidu ajal annab see jõnksutamine oluliselt tunda või ei... aga au peab andma, sest 16V-d juba nii lihtne paika saada pole. Numbrite poolest suht ok tulemus, ses mõttes et see vaev tasub ikkagi ära, kui see kompott ka kestma jääb, vähemalt hooaja.
Mul on ka väga hea meel et moto toimib:)
Ootame siis mõnd videot, et näha ja kuulda kuda hääl ja kiirus on.
Edu!
PS: mille te Tartu düno valisite? Korrektsuse huvides oleks ju võind ikkagi seal eelmises käija, kus te 8V-ga olite?
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tartu sellepärast, et sinna oli Albertil kõige mugavam minna. Sai ta Viljandist peale korjata, kui isa autoga Tartusse läks Pärnust. Eks aususe huvides võib järgmine aasta ühe tõmbe TKTK omas ka teha, kuigi noh, ega numbrid võidu ei sõida
Mis puutub jõnksudesse, siis pildipeal on üks graafik 45 ja teine 90mm trompetitega. Pikematega on vääne ~300rpm varem käes. Aga jõnksud sai veel siledamaks, sest hiljem nad neid veel timmisid. Põhjus, et miks nad üldse seal on, peitub vast vl ja sl kolles, mis on ikkagi ilma igasuguste arvutuseta loodud. Vaadanud oleme vaid pikkust sisselaske puhul. Pealegi on need jõnksud koguaeg olnud ka ja sõidu ajal pole aru veel saanud, et segaks.
Tänud heade sõnade eest ja eks me pusime ikka edasi vaikselt. Loodan nv-l rajale saada, eks siis saab tagumikudünoga ka hinnata
Mis puutub jõnksudesse, siis pildipeal on üks graafik 45 ja teine 90mm trompetitega. Pikematega on vääne ~300rpm varem käes. Aga jõnksud sai veel siledamaks, sest hiljem nad neid veel timmisid. Põhjus, et miks nad üldse seal on, peitub vast vl ja sl kolles, mis on ikkagi ilma igasuguste arvutuseta loodud. Vaadanud oleme vaid pikkust sisselaske puhul. Pealegi on need jõnksud koguaeg olnud ka ja sõidu ajal pole aru veel saanud, et segaks.
Tänud heade sõnade eest ja eks me pusime ikka edasi vaikselt. Loodan nv-l rajale saada, eks siis saab tagumikudünoga ka hinnata
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: