2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Pikka aega pole autot näinud, ega midagi teinud. Vaikselt hakkab aga ilm lubama ja jalg tatsuma, et saaks ainult rajale. See aasta tõime auto talvekorterist otse Pärnusse ja hakkasime otsast pihta. Kõige esmasem asi mida tegime oli tagasilla ülekande vahetamine. 4.88 jäi uuel Pärnu rajal väheseks, sest enne kiiret kurvi (nüüd Velt Motocenter kurv) olin juba viiendaga piirajas. Asemele tellisime Soomest Lautamäki Motorspordist 4.56 arvuga hammaspaari, ning terve laupäeva hukkasime selle vahetamisele. Tuhat proovimist ja kokku-lahti võtmist, ning lõpuks olime rahul tulemusega. Hambumist testisime värviga ja jälg jäi kenasti ühtlaselt kogu hambale. Uue tükiga on 8000 pöörde juures kiiruseks vana 184km/h asemel ~200km/h.
Watts lingi keskmine polt saab ka uue puksi, sest lõtk oli juba ebameeldivalt suur. Õnneks on isal nädalake puhkust ja viib tükid töösse.
Veel sai kokku mootori alumine ots, mis nüüd ootab pea valmimist, ning seejärel võib juba kõik ülejäänud tükid autole külge kruvida. Kahjuks unustasin uue displei Tallinna ja see jäigi omale kohale sobitamata. Tuppa leiab uue koha ka OMP HTE 400 iste, sest vana homologeering on aegunud.
Lisaks olemasolevale südamele valmistame veel ühe - tagavaraks. Sinna sisse läheb uus H-keps koos Wiseco kolviga, ning pea on hetkel ka uus valmimas Liguri garaažis. Siis on 2 komplektset kärts-mürts mootorit, juhuks kui ühega peaks midagi juhtuma. Surveastme ajasime 12.5 kanti, ning eks paistab mis saama hakkab.
Esimene etapp on 11.05 auto24ringil, kuid kahjuks viibin Eestist eemal ja ei saa osaleda. Järgimine kord kui joonele saab panna on 14-15.06 ja selleks ajaks on kõik kindlasti valmis. Esimesed prooviringid tahaks ära teha mai kuus.
Watts lingi keskmine polt saab ka uue puksi, sest lõtk oli juba ebameeldivalt suur. Õnneks on isal nädalake puhkust ja viib tükid töösse.
Veel sai kokku mootori alumine ots, mis nüüd ootab pea valmimist, ning seejärel võib juba kõik ülejäänud tükid autole külge kruvida. Kahjuks unustasin uue displei Tallinna ja see jäigi omale kohale sobitamata. Tuppa leiab uue koha ka OMP HTE 400 iste, sest vana homologeering on aegunud.
Lisaks olemasolevale südamele valmistame veel ühe - tagavaraks. Sinna sisse läheb uus H-keps koos Wiseco kolviga, ning pea on hetkel ka uus valmimas Liguri garaažis. Siis on 2 komplektset kärts-mürts mootorit, juhuks kui ühega peaks midagi juhtuma. Surveastme ajasime 12.5 kanti, ning eks paistab mis saama hakkab.
Esimene etapp on 11.05 auto24ringil, kuid kahjuks viibin Eestist eemal ja ei saa osaleda. Järgimine kord kui joonele saab panna on 14-15.06 ja selleks ajaks on kõik kindlasti valmis. Esimesed prooviringid tahaks ära teha mai kuus.
Watts link-i erinevus võrreldes nö. diagonaal reaktiiv vardaga.
http://www.youtube.com/watch?v=a8cJCqWkfgk
Teinekord abistab google. Mõtteaineks või nii...
http://www.youtube.com/watch?v=a8cJCqWkfgk
Teinekord abistab google. Mõtteaineks või nii...
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Sellal kui teised juba testivad autosid on meie oma jätkuvalt osadena. Täna sai kast alla, mootori alumine ots aistevahele. Ühendasime kõik õlivollad ja el. veepumba lõdvikud. Tegin valmis uue armatuurlaua taguse kuhu kinnitasin uue LCD displei ja selle juhtimiseks mõeldud nupupaneeli. Ainsa kellana läks omale kohale tagasi mehhaniline õlirõhk, millest igaks juhuks ei tahaks loobuda.
Pea on veel Grossmani juures tegemises, kuid varsti saame sellegi tagasi ja siis on veel mõni üksik juhe+volla ja rajale. Tegelikult on veel pidurid ka õhutamata, sest vedelik sai otsa ja Castroli sinist just igast poest ei osta ka.
Ise kaon Eestist nädalaks ajaks, peale mida tuleb vutt-vutt viimased tööd lõpetada. Tahaks juba sõita
Pea on veel Grossmani juures tegemises, kuid varsti saame sellegi tagasi ja siis on veel mõni üksik juhe+volla ja rajale. Tegelikult on veel pidurid ka õhutamata, sest vedelik sai otsa ja Castroli sinist just igast poest ei osta ka.
Ise kaon Eestist nädalaks ajaks, peale mida tuleb vutt-vutt viimased tööd lõpetada. Tahaks juba sõita
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Lühidalt läks sedasi - Trennides timmisime autot ja harjusin rajaga. Reedel kvallis sõitsin niiskel rajal tutika slikiga välja II aja ja vihmasesse starti läksin juba vihmakatel. Stardis avastasin et kojamees ei tööta enam, mis tegi sõitmise päris tülikaks. Finišisse jõudsin IV kohal, mis arvestades konkurente on väga kõva sõna. Laupäeval oli õnneks kuiv ja stardiruut oli eelmise sõidu aegade põhjal, ehk IV taas. 3 konkurenti kooles ära ja finišis taas IV. Omas 1600 arvestuses sõitnis uhkes üksinduses ja seega 2x I koht Pikemalt pajatan juba Petrolheads.EE vahendusel ja väike videomontaaž ka parasjagu pooleli. Parim ringiaeg jäi 1.27,458.
Tulemused - BalticOpen
Tulemused - BalticOpen
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Nüüd on selliselt, et sõidan Baltic Open klassis -1600 arvestuses. Veel on sellised klassid mis siis kõik koos joonele pannakse:
Class 1:-1600cm³
Class 2:-2000cm³
Class 3:-3000cm³
Class 4: 3000+ cm³
Class 5: GT
Class 6: X1 (prototüüp)
Point ongi selles, et erineva kubatuuriga autod saaks koos sõita. Tähtis on ju ringiaeg ja see, et oleks kellega koos kihutada. Vana Super1600 muudeti Kumho Challenge'ks ja kõik läksid üle 15" monorehvile (tänavarehv). Mulle meeldib sõita slikiga ja kiiresti, seega on see Kumho selline üsna nigel valik. Varsti proovin selle õuduse enda auto all ära ja eks siis paistab, kas lähen mõnes sõidus ka Kumho klassis peale või mitte.
Class 1:-1600cm³
Class 2:-2000cm³
Class 3:-3000cm³
Class 4: 3000+ cm³
Class 5: GT
Class 6: X1 (prototüüp)
Point ongi selles, et erineva kubatuuriga autod saaks koos sõita. Tähtis on ju ringiaeg ja see, et oleks kellega koos kihutada. Vana Super1600 muudeti Kumho Challenge'ks ja kõik läksid üle 15" monorehvile (tänavarehv). Mulle meeldib sõita slikiga ja kiiresti, seega on see Kumho selline üsna nigel valik. Varsti proovin selle õuduse enda auto all ära ja eks siis paistab, kas lähen mõnes sõidus ka Kumho klassis peale või mitte.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: