2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
tegu siis 3.dat aastat minu küsutuses oleva ringraja 2101-ga...kes vähegi on end eesti ringraja ja eelkõige Super 1600 klassiga kursisi hoidnud peaks too masin teada olema küll
autost endast: samara mootor, sierra käimakast (T9) ja tagasild on volvo 240 alt (plokkdiffer ka ofcourse) vedrustus on kõik koni coiloverid...pilte lasen ka üles nv jooksul
autost endast: samara mootor, sierra käimakast (T9) ja tagasild on volvo 240 alt (plokkdiffer ka ofcourse) vedrustus on kõik koni coiloverid...pilte lasen ka üles nv jooksul
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
palju stendis samara mootor kätte andnud on jõudu?
palju see mootor pöördeid teeb ka? 9/10k?
toitesüsteemi weberite või pritsega?
millal järgmised võistlused on, kus see auto liigub
rinka kohta jube vähe (=0) reklaami kahuks...
kui spetsiaalselt ei otsi ei tea midagi...
palju see mootor pöördeid teeb ka? 9/10k?
toitesüsteemi weberite või pritsega?
millal järgmised võistlused on, kus see auto liigub
rinka kohta jube vähe (=0) reklaami kahuks...
kui spetsiaalselt ei otsi ei tea midagi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Puma Racing Weekendil sõitis see auto www.ladaklubi.ee kleepsuga lausa ringi, kui ma midagi väga puusse ei pane
Tegu järjekordse näitega lada potensiaalist motospordis, meeldis vaadata kuidas sirge peal golfe söödi. Kaspar on päris andekas sõitja ja usun et kui samara mootor veel 30 jõudu lisa annaks oleks kopikas esikoha konkurentsis. Puma racing weekendil tuli vist neljas koht (parandage mind kui eksin)tasub veel mainida et selline tulemus sõideti välja startides mõlemas sõidus tagareast. Järgmisena võib kopikat näha 01.-02.09 Riias.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
MOMO on asjaga väga hästi kursis...ja tuli jah 4 koht kokkuvõttes...esimene start olin rivis 8 ja lõpetasin 5 ja teine start jäin taharitta kuna auto ei tahtnud starterist käivituda ja kõrvalise abi kasutamise eest pidin startima viimaselt 13 kohalt....lõpptulemus 1start 5 koht ja 2 start 4 koht mis kokku tegi gi 4.da koha
vastused veel siis et hekel pöörded 7500 piiratud sest on "lahja" mootor vahel...viimaseks võistluseks pärnus sept keskel tahaks õige asja vahele saada mis teeb dünos ikka 115 kw ära (praegu oli düno 97kw)...hetkel kubatuur 1530 aga meie klassis 1640 lubatud ja hekel valmiv mootor tuleb 1635 kuubikut...niiet leedukad ja lätlased rsk hoidke alt...puudu on veel quaifest tellimisel olevad käimakasti ülekanded mis koos lisahobustega peaks pärnu ringrajal aja 1:01.00 peale viima lõpptulemisena....
toitena kasutusel 2x weber 45 avaga..pea on tehtud Pipra juures ja kokku lasud Härra Grossmani juures panna...alumine ots on kerged kepsud ja mahle kolvid...laksu mootor mis hakkab 8500 pööret laulma saab H profiiliga kepsud PO-racingult ja Wiseco sepistatud kolvid, mis kunagi on kõik kokku andnud surveastme 13.5 ja parim düno oli 196 hobust tagarattalt...see oli päris karm, kuid kahjuks andis üks klapivedru alla ja jooksutas klapi läbi kolvi...
vastused veel siis et hekel pöörded 7500 piiratud sest on "lahja" mootor vahel...viimaseks võistluseks pärnus sept keskel tahaks õige asja vahele saada mis teeb dünos ikka 115 kw ära (praegu oli düno 97kw)...hetkel kubatuur 1530 aga meie klassis 1640 lubatud ja hekel valmiv mootor tuleb 1635 kuubikut...niiet leedukad ja lätlased rsk hoidke alt...puudu on veel quaifest tellimisel olevad käimakasti ülekanded mis koos lisahobustega peaks pärnu ringrajal aja 1:01.00 peale viima lõpptulemisena....
toitena kasutusel 2x weber 45 avaga..pea on tehtud Pipra juures ja kokku lasud Härra Grossmani juures panna...alumine ots on kerged kepsud ja mahle kolvid...laksu mootor mis hakkab 8500 pööret laulma saab H profiiliga kepsud PO-racingult ja Wiseco sepistatud kolvid, mis kunagi on kõik kokku andnud surveastme 13.5 ja parim düno oli 196 hobust tagarattalt...see oli päris karm, kuid kahjuks andis üks klapivedru alla ja jooksutas klapi läbi kolvi...
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
täna tehtud värsked pildid siis ka nagu sai lubatud
http://www.zone.ee/uzzac/Lada%201600/
seletusi ka siis natsa....
armatuuris vasakult paremale: vee temp., pöörded, õli temp., õlirõhk ja keskel see must kandiline plönn on pöörete piiraja ja sigaretisüütaja auk on DriftBoxi toite jaoks
siis nupuplokis tähised:
TB - tagavara bensupump
B - bensupump
T - tuled
K - kojamees
DB - DriftBox
V - mootori ventilaator
[Muudetud: 18-8-2007 uzzac]
http://www.zone.ee/uzzac/Lada%201600/
seletusi ka siis natsa....
armatuuris vasakult paremale: vee temp., pöörded, õli temp., õlirõhk ja keskel see must kandiline plönn on pöörete piiraja ja sigaretisüütaja auk on DriftBoxi toite jaoks
siis nupuplokis tähised:
TB - tagavara bensupump
B - bensupump
T - tuled
K - kojamees
DB - DriftBox
V - mootori ventilaator
[Muudetud: 18-8-2007 uzzac]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
google.ee esimene result:Algselt postitas: searil
ilus auto aga tahaks teada mis asi see driftbox on?
http://www.driftbox.com
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
ainus litsenseeritud edasimüüja eestis on http://www.artman-racing.ee/artman/?mid=89&id=10
Algselt postitas: MuKi14Tekkis kohe selline küsimus, et kuskohast selliseid asju eestist ka saab?:rolleyesAlgselt postitas: uzzac
see on üks imepärane vahend oma sõiduoskuste stabiliseerimiseks ja üldse tulemuste ja erinevate seadete testimiseks
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
sellekskorraks siis hooaeg seljataga...kokkuvõttes tuli ära 2 koht kindasti ja kui kõik veel plaanikohaselt ja reeglite kohaselt läheb siis võimalus ka päris eesti meistriks klassis Super1600 tulla...aga viimane etapp päenus läks suurepäraselt...mõlemas sõidus teine ja kiireim ringiaeg ka minu nimel..
järgmiseks hooajaks suured plaanid ja alla esikolmiku ei taha leppida
järgmiseks hooajaks suured plaanid ja alla esikolmiku ei taha leppida
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
nii olen tükk aega vaikinud siin foorumis niiet nüüd siis aeg väike update teha...
hooaeg lõppes siiski kokkuvõttes II kohaga, mis ei ole teps mitte halb...
talvised plaanid on aga suured...see nv hakkan autole külge aretama tiivalaindeid et suurenada auto rööbet ja et saaks tagarehvideks kasutusele võtta 215/510 R13 rehvid praeguste 185/535 R13 asemel...tagu velgeseks saavad 8*13 tolli veljed ( http://www.autoracing.fi/pics/comp_cxr.jpg )...laiendid mis külge aretan on pärit Raimo Kulli 2007 aasta Golf V ringraja autolt...niiet väljanägemine saab olema tige...lisaks plaan veel auto seest, kapoti alt ja pagassist valgeks värvida ja kere ka uuesti ilusaks kollaseks...lootetavasti saab kevadeks auto sõitma ja ennem esimest võistlust ka kõvasti trenni teha et esimesel etapil heal tasemel olla...
hooaeg lõppes siiski kokkuvõttes II kohaga, mis ei ole teps mitte halb...
talvised plaanid on aga suured...see nv hakkan autole külge aretama tiivalaindeid et suurenada auto rööbet ja et saaks tagarehvideks kasutusele võtta 215/510 R13 rehvid praeguste 185/535 R13 asemel...tagu velgeseks saavad 8*13 tolli veljed ( http://www.autoracing.fi/pics/comp_cxr.jpg )...laiendid mis külge aretan on pärit Raimo Kulli 2007 aasta Golf V ringraja autolt...niiet väljanägemine saab olema tige...lisaks plaan veel auto seest, kapoti alt ja pagassist valgeks värvida ja kere ka uuesti ilusaks kollaseks...lootetavasti saab kevadeks auto sõitma ja ennem esimest võistlust ka kõvasti trenni teha et esimesel etapil heal tasemel olla...