2102, Kytt, 1973
2102, Kytt, 1973
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Eile hilisõhtuks oli see juba auto all ja prooviringidki tehtud.
Edit 1.10.2013 Kütusekulu viiese kastiga tempokal maanteesõidul, kus kiirused möödasõitudel olid 130 GPS järgi 8,7l/100km.
Velgedega sai omamoodi tsirkust, põhjus miks ma ühe jooksu kokku saamiseks 7 velge pidin muretsema on näha videolt: http://www.youtube.com/watch?v=nD9HED89 ... e=youtu.be Siinkohal tänud foorumlasele Kristjan92, kes mulle mu hädas appi tuli ja kolm sirgelt keevitatud velge müüs
Kui jätta kõrvale kõverad uksepolstrid, siis salong on täitsa viisakas. Armatuur ja salongivalgustus sa LEDide peale ümber tehtud. Tuhatoos tahab taastamist saada, vaja oleks ta võimalikult originaalilähedaseks värvida, aga siiamaani pole suutnud välja mõelda kuidas seda veidi relieefset värvkatet sinna peale saada; senikaua aga katab toosi auku Zajetzi autolt laenatud kate. Kuna uksepolstreid ma lõikuda ei tahtnud, siis kõlarid panin istmete alla ehitatud kastidesse.
Kapotialune näeb suht rääbakas välja, eks näis kas talvel tekib piisavalt motivatsiooni selle korrastamiseks.
Mingiaeg läks pikanäpumeestel uusi ventiilikorke vaja, seega ka need sai uued muretsetud
Kui kellegil juhtub tekkima küsimus, milleks mu autol "vurrud", siis neil on oma kindel otstarve ja nagu näha, õigustavad nad end igati.
Eile hilisõhtul sa tehtud maanteel veidi testisõitu ja tuleb tunnistada, et ka koos kulmudega näitavad Dvoika tuled oluliselt paremini kui mu igapäevasõidukiks oleva Opeli omad.
Aga üldiselt on tegu siiski "heatuju autoga", mis ei pretendeeri ei originaaliks ega üüberkvaliteetselt taastatud vanasõidukiks.
Edit 1.10.2013 Kütusekulu viiese kastiga tempokal maanteesõidul, kus kiirused möödasõitudel olid 130 GPS järgi 8,7l/100km.
Velgedega sai omamoodi tsirkust, põhjus miks ma ühe jooksu kokku saamiseks 7 velge pidin muretsema on näha videolt: http://www.youtube.com/watch?v=nD9HED89 ... e=youtu.be Siinkohal tänud foorumlasele Kristjan92, kes mulle mu hädas appi tuli ja kolm sirgelt keevitatud velge müüs
Kui jätta kõrvale kõverad uksepolstrid, siis salong on täitsa viisakas. Armatuur ja salongivalgustus sa LEDide peale ümber tehtud. Tuhatoos tahab taastamist saada, vaja oleks ta võimalikult originaalilähedaseks värvida, aga siiamaani pole suutnud välja mõelda kuidas seda veidi relieefset värvkatet sinna peale saada; senikaua aga katab toosi auku Zajetzi autolt laenatud kate. Kuna uksepolstreid ma lõikuda ei tahtnud, siis kõlarid panin istmete alla ehitatud kastidesse.
Kapotialune näeb suht rääbakas välja, eks näis kas talvel tekib piisavalt motivatsiooni selle korrastamiseks.
Mingiaeg läks pikanäpumeestel uusi ventiilikorke vaja, seega ka need sai uued muretsetud
Kui kellegil juhtub tekkima küsimus, milleks mu autol "vurrud", siis neil on oma kindel otstarve ja nagu näha, õigustavad nad end igati.
Eile hilisõhtul sa tehtud maanteel veidi testisõitu ja tuleb tunnistada, et ka koos kulmudega näitavad Dvoika tuled oluliselt paremini kui mu igapäevasõidukiks oleva Opeli omad.
Aga üldiselt on tegu siiski "heatuju autoga", mis ei pretendeeri ei originaaliks ega üüberkvaliteetselt taastatud vanasõidukiks.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Eelmine nädal sai tasapisi alustatud auto valmis seadmisega uueks hooajaks. Kui lõpuks pärale jõudis, et kommuka juhtme võiks ära ühendada, siis polnud peale kuudepikkust seismist käivitamisega mingeid probleeme
Päris "võta aianurgast ja sõida" masinaga siiski tegu pole, niiskus on salongis natuke kurja teinud. Siinkohal tervitaks auto eelmist omanikku, kes oma keretööde maanias on blokeerinud esiklaasi raami vee äravoolu voolikute tee, seega kogu klaasiraami vahele sattunud vesi tuleb otse tuppa. Tänu sellele on lisaks läbi vettinud põrandakattele niigi kõverad uksepolstrid veelgi kõveramaks tõmmanud, kinni on roostetanud juhiukse kesklukumootor ja eks seda hallitustki oli omajagu.
Pilt küll petab veidi, kuid esiuste polstrid olid ikka totaalselt laines ja ega tagauste omadki palju paremad polnud.
Kuna kaotada polnud midagi, panin polstrid mõneks ajaks raskuse alla sirguma.
Etteruttavalt võib öelda, et seis läks veidi paremaks, kuid tõenäoliselt jääb see hooaeg punasele sisule viimaseks ja seda mitte kõverate polstrite vaid istmete pärast. Juhiistme seljatoe õmblused rebenevad, katse seljatoel "nahk üle kõrvade" tõmmata läks luhta, sest materjal on selle 41 aastaga kõvasti kokku tõmmanud ja hapraks muutunud ning õmblused on nii pudedad, et kätte saab selle vaid tükkhaaval.
Karbiliistud olid osaliselt end lahti löönud, seega otsustasin need küljest võtta. Kahjuks need kohad mis kinni olid, olid ikka väga tugevasti. Lõppresultaat on pildil.
Tuhatoosi taastamisest ma loobusin, jätan kasutatud variandi tagavaraks ning külge läheb kasutamata tükk
Korrosioonitõrjet olen pidevalt edasi lükanud, kuid auto säilivuse huvides saab täna paar purki Würthi kerevaha tühimikesse ja õõnsustesse puristada.
Hetkeseisuga on kavas reedel või laupäeval ülevaatusele jõuda, kuidas see plaan õnnestub on näha nädala lõpuks.
Päris "võta aianurgast ja sõida" masinaga siiski tegu pole, niiskus on salongis natuke kurja teinud. Siinkohal tervitaks auto eelmist omanikku, kes oma keretööde maanias on blokeerinud esiklaasi raami vee äravoolu voolikute tee, seega kogu klaasiraami vahele sattunud vesi tuleb otse tuppa. Tänu sellele on lisaks läbi vettinud põrandakattele niigi kõverad uksepolstrid veelgi kõveramaks tõmmanud, kinni on roostetanud juhiukse kesklukumootor ja eks seda hallitustki oli omajagu.
Pilt küll petab veidi, kuid esiuste polstrid olid ikka totaalselt laines ja ega tagauste omadki palju paremad polnud.
Kuna kaotada polnud midagi, panin polstrid mõneks ajaks raskuse alla sirguma.
Etteruttavalt võib öelda, et seis läks veidi paremaks, kuid tõenäoliselt jääb see hooaeg punasele sisule viimaseks ja seda mitte kõverate polstrite vaid istmete pärast. Juhiistme seljatoe õmblused rebenevad, katse seljatoel "nahk üle kõrvade" tõmmata läks luhta, sest materjal on selle 41 aastaga kõvasti kokku tõmmanud ja hapraks muutunud ning õmblused on nii pudedad, et kätte saab selle vaid tükkhaaval.
Karbiliistud olid osaliselt end lahti löönud, seega otsustasin need küljest võtta. Kahjuks need kohad mis kinni olid, olid ikka väga tugevasti. Lõppresultaat on pildil.
Tuhatoosi taastamisest ma loobusin, jätan kasutatud variandi tagavaraks ning külge läheb kasutamata tükk
Korrosioonitõrjet olen pidevalt edasi lükanud, kuid auto säilivuse huvides saab täna paar purki Würthi kerevaha tühimikesse ja õõnsustesse puristada.
Hetkeseisuga on kavas reedel või laupäeval ülevaatusele jõuda, kuidas see plaan õnnestub on näha nädala lõpuks.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Whitewallide tervise huvides sai kevadürituse jaoks valukas alla kruvitud, lisaks suurenes tänu rattavahetusele ka auto kliirens ligi sentimeetri võrra.
Põhimõtteliselt võis kevadüritusel käiku dvoika testsõiduks nimetada, oli ju auto sel hooajal vaid linnavahel lühikesi otsi töristanud. Positiivse poole pealt võib välja tuua kütusekulu, kogu trip sai näidikut uskudes tehtud kõvasti vähem kui 20 liitriga, negatiivse poole pealt jäi kõiki tarbijaid sisse lülitades särtsust veidi väheseks, lisaks sai tagasiteel meelde tuletatud kui vedel ja ebastabiilne on originaalseades Lada, kui veermikudetailid on all olnud rohkem kui 1-2 hooaega
Lõpetuseks pilt ühest rokasest peletisest
Põhimõtteliselt võis kevadüritusel käiku dvoika testsõiduks nimetada, oli ju auto sel hooajal vaid linnavahel lühikesi otsi töristanud. Positiivse poole pealt võib välja tuua kütusekulu, kogu trip sai näidikut uskudes tehtud kõvasti vähem kui 20 liitriga, negatiivse poole pealt jäi kõiki tarbijaid sisse lülitades särtsust veidi väheseks, lisaks sai tagasiteel meelde tuletatud kui vedel ja ebastabiilne on originaalseades Lada, kui veermikudetailid on all olnud rohkem kui 1-2 hooaega
Lõpetuseks pilt ühest rokasest peletisest
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Dvoika on põhimõtteliselt igapäevases kasutuses ja Opeliga teen vaid pikemaid maanteeotsi.
Remonti pole see auto rohkem tahtnud kui stabika otsapukside vahetus ning roolikarbi peale keeramine. Plaan on ka see auto polüpuksidega varustada ja seda mitte niivõrd nende jäikuse kui vastupidavuse pärast, esimesed "kollased" on seega autole külge jõudnud. Edasi panen neid külge vastavalt vajadusele ehk siis, kui mõni all olev kummipuks saba annab.
Kohatine voolu puudujääk kummitab dvoikat endiselt, väljendub see võimendi hetkelises väljalülitumises piduripedaali vajutamise hetkel. Seniks kuni põhjus teada pole, aitab ka volüüminupuga tagasihoidlikum ümberkäimine.
Särts kulub siis sellise kasti ära toitmisele
Mingi aeg muretsetud tuhatoosi leidsin kapinurgast üles ning külge sai seegi
Remonti pole see auto rohkem tahtnud kui stabika otsapukside vahetus ning roolikarbi peale keeramine. Plaan on ka see auto polüpuksidega varustada ja seda mitte niivõrd nende jäikuse kui vastupidavuse pärast, esimesed "kollased" on seega autole külge jõudnud. Edasi panen neid külge vastavalt vajadusele ehk siis, kui mõni all olev kummipuks saba annab.
Kohatine voolu puudujääk kummitab dvoikat endiselt, väljendub see võimendi hetkelises väljalülitumises piduripedaali vajutamise hetkel. Seniks kuni põhjus teada pole, aitab ka volüüminupuga tagasihoidlikum ümberkäimine.
Särts kulub siis sellise kasti ära toitmisele
Mingi aeg muretsetud tuhatoosi leidsin kapinurgast üles ning külge sai seegi
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Eks see tali tule ikka ootamatult. Ega täna suvekatega liiklusesse ei tuisanud.
https://www.youtube.com/watch?v=8cz1jxfsbaU
https://www.youtube.com/watch?v=8cz1jxfsbaU