2102, Kytt, 1973
2102, Kytt, 1973
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
2102, Kytt, 1973
Kevadel sai siis järjekordne 02 soetatud. Seekordne ost on pärit aastast 1973. Seisukord oli nagu yhel poolikul projektikal ikka - suur segadus uuele omanikule. Jupid olid kõikjal laiali, osa sai autoga kaasa, osa läks kõige kaduva teed. Keevitustööd oli eelmine omanik ise ära teinud, aga nooh, rallika jaoks sobiks, originaalmasina jaoks jätab soovida.
ostes nägi ta välja selline:
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
ostes nägi ta välja selline:
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Autoga sai kaasa kena punase salongisisustuse, nii polstrid kui istmed. Kahjuks on ligi 35 aastat oma töö teinud ja uksepolstrid on käetugede kohapealt üpris kulunud. Kylge lähevad need siiski, vähemalt niikauaks kuni hakkan usinamalt uusi otsima. Kas ka punased istmed oma koha seal autos leiavad on veel kysitav sest üpriski mugavad eksportistmed omastkäest võtta.
Veel ühkes imepisikeseks takistuseks on auto dokumendid, aga sai enne ostu ARKist järgi uuritud ja sealt kinnitati, et arvelevõtt ei ole probleemiks
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
Veel ühkes imepisikeseks takistuseks on auto dokumendid, aga sai enne ostu ARKist järgi uuritud ja sealt kinnitati, et arvelevõtt ei ole probleemiks
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Paraku läksid vahepealse perioodi pildid arvutist kaotsi ja telefoniga tehtud pilte siia üles ei hakka riputama, seega praegune seis on selline:
- autol lõpetatud keretööd, pahtel ja värv sai lastud peale panna Eesti Ladaajaloos üpris tähtsal positsioonil olnud teeninduses Aravetel
- küljes tutikas tagaluuk, eelmine omanik oli taha clean-looki planeerinud, see aga minu plaanidega kokku ei läinud, seega vana luuk küljest ja uus "varuosariiulist" asemele
- veermikul kõik vardad/puksid uued, vedrud/amordid ued(külge kruvimata vaid esimesed amordid ja stabikavarras)
- pidurisysteemis kõik uued jupid
- roolisysteemis kõik uued jupid
- küljes kõik klaasid, tagumine osa õrna tehasetooniga(ei mingit toonkilet)
- ustele tehtud väike pigimatikuur
- küljes enamus tuledest/viledest, sealhulgas tutikas tagastange, uued esituled ning parktuled
- vaikselt alustasin tööd auto põhjaall, sest ostes polnud küljes ja kaasa ka ei saanud isegi mitte mööda kardaanitunnelit jooksvat bensutoru, kardaanist, käikarist, mootorist rääkimata
- laeall sai maha kistud vana tehases pandud klaasvill ning see asendatud 10mm vildiga, pandud sai ka uus laepolster aga mitte just kõige edukamalt (selle panekut ei soovita vaenlasele ka mitte)
paar pilti praegusest seisust:
Asi areneb visalt aga ta areneb siiski, oleks vaid rohkem aega, raha ja oskusi, ning ega parematest töötingimustest ka ära ei ytleks(ilma kanali ja korralike tööriistadeta kipuvad enamus näiliselt lihtsatest töödest väga ajamahukaks osutuma)
Algne plaan auto see suvi tänavalegaalseks saada kipub kalendrisse vaadates hääbuma, aga sooja ja vihmavaese sügise korral saab ehk paar prooviringigi teha enne kui auto talveunne poeb
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
- autol lõpetatud keretööd, pahtel ja värv sai lastud peale panna Eesti Ladaajaloos üpris tähtsal positsioonil olnud teeninduses Aravetel
- küljes tutikas tagaluuk, eelmine omanik oli taha clean-looki planeerinud, see aga minu plaanidega kokku ei läinud, seega vana luuk küljest ja uus "varuosariiulist" asemele
- veermikul kõik vardad/puksid uued, vedrud/amordid ued(külge kruvimata vaid esimesed amordid ja stabikavarras)
- pidurisysteemis kõik uued jupid
- roolisysteemis kõik uued jupid
- küljes kõik klaasid, tagumine osa õrna tehasetooniga(ei mingit toonkilet)
- ustele tehtud väike pigimatikuur
- küljes enamus tuledest/viledest, sealhulgas tutikas tagastange, uued esituled ning parktuled
- vaikselt alustasin tööd auto põhjaall, sest ostes polnud küljes ja kaasa ka ei saanud isegi mitte mööda kardaanitunnelit jooksvat bensutoru, kardaanist, käikarist, mootorist rääkimata
- laeall sai maha kistud vana tehases pandud klaasvill ning see asendatud 10mm vildiga, pandud sai ka uus laepolster aga mitte just kõige edukamalt (selle panekut ei soovita vaenlasele ka mitte)
paar pilti praegusest seisust:
Asi areneb visalt aga ta areneb siiski, oleks vaid rohkem aega, raha ja oskusi, ning ega parematest töötingimustest ka ära ei ytleks(ilma kanali ja korralike tööriistadeta kipuvad enamus näiliselt lihtsatest töödest väga ajamahukaks osutuma)
Algne plaan auto see suvi tänavalegaalseks saada kipub kalendrisse vaadates hääbuma, aga sooja ja vihmavaese sügise korral saab ehk paar prooviringigi teha enne kui auto talveunne poeb
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Jaaaaa, tõsiselt kena.. Ei olegi sõnu, väga hea töö tehtud
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Väga ilus! Värv on super ilus ning läigib kenasti
Hea meel on selle üle, et keegi ehitab ka originaalset 02-te.
02 on minu silmis alati eriline auto olnud, just seepärast et neid nii vähe liikvel on.
Jõudu sulle auto lõplikult kokku panemisel ! Pisikesed detailid moodustavad täiusliku terviku
Hea meel on selle üle, et keegi ehitab ka originaalset 02-te.
02 on minu silmis alati eriline auto olnud, just seepärast et neid nii vähe liikvel on.
Jõudu sulle auto lõplikult kokku panemisel ! Pisikesed detailid moodustavad täiusliku terviku
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
tänud kõigile heade soovide eest
andole: vahele läheb 1,5 moto, millele ehk järgmine aasta kapremondi lasen teha
raxole: hetkel vaid kaks ongi, see ja endine reno masin. Kolmandalt kruvisin kõik vajamineva(mootor, sisu, armatuur, käikar, klaasid) küljest ja saatsin kotitäie roostet, mida autoks kutsuti, emexisse.
Ehk siis teisisõnu, praeguse masina küljest(kui ta ykskord valmis saab)võib leida kolme erineva 02 juppe
kapa: tahad ka? siis peab kannatust olema, ma otsisin omale taastamist väärivat dvoikat ca 3 aastat. yhe korra arvasin selle juba leidnud olevat, aga selle saatust võib mõne ülevalpool oleva pildi pealt natuke näha olla
andole: vahele läheb 1,5 moto, millele ehk järgmine aasta kapremondi lasen teha
raxole: hetkel vaid kaks ongi, see ja endine reno masin. Kolmandalt kruvisin kõik vajamineva(mootor, sisu, armatuur, käikar, klaasid) küljest ja saatsin kotitäie roostet, mida autoks kutsuti, emexisse.
Ehk siis teisisõnu, praeguse masina küljest(kui ta ykskord valmis saab)võib leida kolme erineva 02 juppe
kapa: tahad ka? siis peab kannatust olema, ma otsisin omale taastamist väärivat dvoikat ca 3 aastat. yhe korra arvasin selle juba leidnud olevat, aga selle saatust võib mõne ülevalpool oleva pildi pealt natuke näha olla
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 837
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
tänase seisuga peal mootor, kylge sai kruvitud ka esistabikas ja esiamordid, aga ka need, näiliselt lihtsad tööd, ei läinud ilma tagasilöökideta. nimelt suutsin puruks keerata ühe alumise õõtsa kylge keevitatud amordi kinnituse poldi. Sellega aga jamad ei lõppenud, radikat paigaldama hakates avastasin, et uue(loe: kollase 02 pealt maha kruvitud) radika alumine osa oli auto esiotsa matsu tagajärjel nii kõveraks sõidetud, et ei istunud mitte mingil moel neisse ettenähtud pesadesse. Seega sai esivanematele kätte antud ylesanne joota(lasta joota) paisupaaki minev, iga hetk kyljest murduv, torujupp, et kylge panna vana punase dvoika radikas.
Järgmiseks eesmärgiks on natuke seadust rikkuda. Võimetus ilma kanali/tõstukita käigukasti kylge panna sunnib mind ette võtma 1+1 kilomeetrise nööriotsas-reisi taarakastil istudes, et lähima kanalini jõuda Aga sellest kõigest nädala-pooleteise pärast, alles siis aega uuesti autot nokkima minna.
Järgmiseks eesmärgiks on natuke seadust rikkuda. Võimetus ilma kanali/tõstukita käigukasti kylge panna sunnib mind ette võtma 1+1 kilomeetrise nööriotsas-reisi taarakastil istudes, et lähima kanalini jõuda Aga sellest kõigest nädala-pooleteise pärast, alles siis aega uuesti autot nokkima minna.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Selleks aastaks autoehitus lõpetatud
Suvel enamik vabu päevi maal autokallal veedetud, nyyd sygis käes ja aeg puhata
Kyljes uus jooks summuit, samuti all käigukast, põhi bituumenmastiksiga mökerdatud(tegemata veel kõik koopad, sest möks sai otsa), uksed, tagaluuk ning mootori ja salongi vaheline sein kaetud nikesound myramatiga.
Kuna vana originaalne "mürasummutusmatt" oli täielikult läbi vettind, ostsin uue. See aga osutus kordi õhemaks ning sisaldas vaid põrandat ja käigukasti ümbrust katvat matti, kuna läbi oli vettind ka mootori ja salongi vahel oleva seina matt, siis võtsin appi käärid ka lõikusin tagaistuja jalgealuse matist sinna katted - seega salongi tagumine osa jäi ilma originaal müramatita.
Armatuuripaigalduse ja sealse juhtmemajanduse muutmine lükkus minust olenematutel põhjustel edasi. Hakkasin ülejäänud salongi kokku panema, aga ka sellega ma väga kaugele ei jõudnud, sest juhiistme kronsad on põhja kylge valesti keevitatud ning iste ei kavatse mingit moodi sinna sobida, sammuti puuduvad karpide küljes turvavööde kinnituste kohad - seega vaja ka need sinna meisterdada.
Ahjaa, eelmise omaniku vedrulõikamismaania on viinud selleni, et 175/70r13 esirehv käib välja pöörates vastu koopa äärt juba kiirusel 40 km/h, tea mis veel siis saab kui ma logarid külge panen:kuri
Seega järgmisesse aastasse jäävad rattakoobaste katmine mastiksiga ja logarid, elekter ja armatuur, veidi keevitamist, salongi kokkupanek ning uute dokumentide ja ÜV tegemine - loodame et summercamp toimub hilissuvel, siis saan ka mina esimest korda isikliku LADAga sellest üritusest osa võtta
[Muudetud: 24-9-2007 MUST KYTT]
Suvel enamik vabu päevi maal autokallal veedetud, nyyd sygis käes ja aeg puhata
Kyljes uus jooks summuit, samuti all käigukast, põhi bituumenmastiksiga mökerdatud(tegemata veel kõik koopad, sest möks sai otsa), uksed, tagaluuk ning mootori ja salongi vaheline sein kaetud nikesound myramatiga.
Kuna vana originaalne "mürasummutusmatt" oli täielikult läbi vettind, ostsin uue. See aga osutus kordi õhemaks ning sisaldas vaid põrandat ja käigukasti ümbrust katvat matti, kuna läbi oli vettind ka mootori ja salongi vahel oleva seina matt, siis võtsin appi käärid ka lõikusin tagaistuja jalgealuse matist sinna katted - seega salongi tagumine osa jäi ilma originaal müramatita.
Armatuuripaigalduse ja sealse juhtmemajanduse muutmine lükkus minust olenematutel põhjustel edasi. Hakkasin ülejäänud salongi kokku panema, aga ka sellega ma väga kaugele ei jõudnud, sest juhiistme kronsad on põhja kylge valesti keevitatud ning iste ei kavatse mingit moodi sinna sobida, sammuti puuduvad karpide küljes turvavööde kinnituste kohad - seega vaja ka need sinna meisterdada.
Ahjaa, eelmise omaniku vedrulõikamismaania on viinud selleni, et 175/70r13 esirehv käib välja pöörates vastu koopa äärt juba kiirusel 40 km/h, tea mis veel siis saab kui ma logarid külge panen:kuri
Seega järgmisesse aastasse jäävad rattakoobaste katmine mastiksiga ja logarid, elekter ja armatuur, veidi keevitamist, salongi kokkupanek ning uute dokumentide ja ÜV tegemine - loodame et summercamp toimub hilissuvel, siis saan ka mina esimest korda isikliku LADAga sellest üritusest osa võtta
[Muudetud: 24-9-2007 MUST KYTT]
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !