2108, ccve, Rallikross MÜÜDUD!
2108, ccve, Rallikross MÜÜDUD!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
iinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 13 Mär 2007 18:05
- Asukoht: Võru
- Autod: Lada Samara
Ei ma tean et krossi pole sidetud, aga ma mõtlesin et kas nüüd hakatakse sõitma?:D Või et mis plaanid on selle autoga? Aga tuled võivad olla küll ees, kui sul need ära teibitud on(oli vist nii kui õieti mäletan), Aga erilst mõtet küll nendel pole, sest muidu ei jää neist erilist midagi järgi:D, Muidugi kui sa pimedal ajal ei sõida takka:DAlgselt postitas: ccvePole kunagi sellega krossi sõidetud, aint rallisprindid ning E klassi. Aga miks ei või krossis tulesi ja asju olla ?Algselt postitas: inimene
Nagu ma aru saan, on tegu superkrossi autoga? Kui nii, siis milleks need kõik tuled ja asjad? Aga mis plaanid muidu on, sk sõita, või külakrossi edasi?
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Tuleb mõistlikult sõita siis jäävad nad ka alles
Kuna ei sõida autoga ainult päeval ning ainult mööda radu siis peavad nad ka küljes olema. Varsti plaan ülevaatusele minna ning kõik tiptop korda saada. Auto arvel ning puudu aint ülevaatus ning tehnilinekaart mis saavad varsti tehtud ja auto siis E klassi kõlblik
Kuna ei sõida autoga ainult päeval ning ainult mööda radu siis peavad nad ka küljes olema. Varsti plaan ülevaatusele minna ning kõik tiptop korda saada. Auto arvel ning puudu aint ülevaatus ning tehnilinekaart mis saavad varsti tehtud ja auto siis E klassi kõlblik
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
kopipeist teisest foorumist:
Pole ammu kirjutanud.
Nagu eelmistest postidest näha siis andsid alla poolteljed, selge pilt, uued alla ning korras jälle. Natuke trenni ja sõitmist ning kõik tundub hea.
12.04.2008 Audru superkross, minek!
Kiire klaaside vahetus, uued veljed ja rehvid, uus rool, õlid jms vahetada ning valmis. Rinka auto see kahjuks pole, sai põrratud seal viimaste kohtade vahel ning finaalis andis alla pooltelg ( jälle!! ). Mitte ükski start ei saanud sisse 2'st käiku, alati on nii kui minemas pooltelg ( hea märguanne ). Sellest ka startides suur maha jäämine. Sõit käis rallikrossi reeglite järgi, stardid olid mõnusad, koguaeg kas civicute ja golfi, citroeni vastu
Mõned pildid:
Koju tulek, üldjuhul võistlusega rahul, kurvides sain natukenegi järgi kuid sirgel pole midagi teha. Jälle uued poolteljed alla ning peaks olema nagu tiptop.
27.04.2008 Taali superkross, minek!
Proovisõidus pooltelg, jälle!! Täiesti uus, praak ? Kiiresti uus all ning valmis sõiduks. Sõit jällegi rallikrossi reeglite järgi. 1 sõit kokkuvõttes 3's aeg. Väga hea. Teine sõit 5's aeg ning kolmas sõit 3's aeg. Finaalis seega 4's stardikoht. 1. Stardikoht Karl Raudsepp ( civic ), 2. Joel Alliksaar ( golf ) 3. Nikolai Martsenko ( saxo ). 1 ring sai pusitud tugevasti Martsenkoga, möödusin ning olin kolmas. 3ndal ringil õnnestus suurel hool peale hüpet tulles sõita välja tulnud kivi otsa, rehv puruks, ratas täiesti viltu all, roolilatt, roolivarras ning enamus esisillast puruks. Maha tulek ning väike nördimus. Üldiselt võib väita, et Taalis on auto konkurentsi võimeline ning jäin võistlusega väga rahule!
Mõni pilt:
11.05.2008 Tarvastu Rallisprint (kohalik sõit)
10.05 kell 01:30 auto veel seisis samas seisus mis Taalist tulles oli. Kuna plaan oli võtta ette suurem remont, siis mis ikka, täna sõitma minek! Kähku auto garaazi ning tegema. Kuna Taalis olid lõpuks ikkagi alla andnud poolteljed mis ragisesid kõvasti. Vahetatud sai ainult roolivarras ning rattad sirgu aetud. proovisõit, oioi mis häält poolteljed teevad, need küll vastu ei pea. Sõitsin vabaklassi kus on ikka üpris kõvad sõitjad üle eesti ning SK'st jne. 4's aeg, kaotus kolmandale kohale 0,1 sek. Auto veel pidas vastu. 2 sõit, start neljandana. Möödusin kolmandana startinust ning suurendasin vahemaad, minu ja neljanda koha aja vahe miski 12 sekundit 8). Selge pilt kui kolmandas voorus mingit üli ebareaalset aega ei sõideta siis kolmas koht kindlustatud (raja olud jms olid juba väga hullud). Teisest sõidust maha tulles kostis väga halb asi, mootoris sees kolin . Kokkuvõttes kolmas koht ning päevaga rahul.
Mõni pilt:
Nüüdseks auto suhteliselt laiali. Eest-poolt uksi pole ühtegi plekki, saavad natuke sirgendamist mis vajab ja värvi. põhi-koopad-esiosa(kapotialune ja plekkide alt) läheb värvimisse. Amordid plaan panna coiloverid, 14" pidurid ja uued klotsid. Kõik esisilla jupid uued, kiire rool, kõvem latt ning vardad. Poolteljed saavad natuke lisa vidinaid (eks näis kas hakkavad paremini vastu pidama, kui ei siis tuleb kõvemda poolteljed tellida). Mootor tuleb uus + sisse-välja lase. Tagasillal saavad ka kõik jupid vahetatud, pidurid jms.
Ahjaa, vahepeal uus lelu ka tekkinud. Sai ostetud krossi kere ning uus mootor. Kerel põhikohad ja asjad ülikõvad, väga kõva puur ning kere tugevdatud, topeltamordid jms.Uued bilsud said alla, iste väga korralik jne. Viimane kere mis Karksist omalajal väljus. Plekid said kõik uued pandud jms, eks ta suht täielik krossikas ole, välimuselt perfektne jms pole Ütleme nii, et kõige kiireim sigull millega sõitnud
Sellega põristab ringi siis isa!
Ennem esimest superkrossi võistlust said ka korralikud pildid tehtud:
Pole vist elusees nii palju juttu maha kirjutanud
Siit veel küsimus, mis muu automargi vedrud istuvad taha? Oleks midagi palju kõvemat sinna vaja!
Pole ammu kirjutanud.
Nagu eelmistest postidest näha siis andsid alla poolteljed, selge pilt, uued alla ning korras jälle. Natuke trenni ja sõitmist ning kõik tundub hea.
12.04.2008 Audru superkross, minek!
Kiire klaaside vahetus, uued veljed ja rehvid, uus rool, õlid jms vahetada ning valmis. Rinka auto see kahjuks pole, sai põrratud seal viimaste kohtade vahel ning finaalis andis alla pooltelg ( jälle!! ). Mitte ükski start ei saanud sisse 2'st käiku, alati on nii kui minemas pooltelg ( hea märguanne ). Sellest ka startides suur maha jäämine. Sõit käis rallikrossi reeglite järgi, stardid olid mõnusad, koguaeg kas civicute ja golfi, citroeni vastu
Mõned pildid:
Koju tulek, üldjuhul võistlusega rahul, kurvides sain natukenegi järgi kuid sirgel pole midagi teha. Jälle uued poolteljed alla ning peaks olema nagu tiptop.
27.04.2008 Taali superkross, minek!
Proovisõidus pooltelg, jälle!! Täiesti uus, praak ? Kiiresti uus all ning valmis sõiduks. Sõit jällegi rallikrossi reeglite järgi. 1 sõit kokkuvõttes 3's aeg. Väga hea. Teine sõit 5's aeg ning kolmas sõit 3's aeg. Finaalis seega 4's stardikoht. 1. Stardikoht Karl Raudsepp ( civic ), 2. Joel Alliksaar ( golf ) 3. Nikolai Martsenko ( saxo ). 1 ring sai pusitud tugevasti Martsenkoga, möödusin ning olin kolmas. 3ndal ringil õnnestus suurel hool peale hüpet tulles sõita välja tulnud kivi otsa, rehv puruks, ratas täiesti viltu all, roolilatt, roolivarras ning enamus esisillast puruks. Maha tulek ning väike nördimus. Üldiselt võib väita, et Taalis on auto konkurentsi võimeline ning jäin võistlusega väga rahule!
Mõni pilt:
11.05.2008 Tarvastu Rallisprint (kohalik sõit)
10.05 kell 01:30 auto veel seisis samas seisus mis Taalist tulles oli. Kuna plaan oli võtta ette suurem remont, siis mis ikka, täna sõitma minek! Kähku auto garaazi ning tegema. Kuna Taalis olid lõpuks ikkagi alla andnud poolteljed mis ragisesid kõvasti. Vahetatud sai ainult roolivarras ning rattad sirgu aetud. proovisõit, oioi mis häält poolteljed teevad, need küll vastu ei pea. Sõitsin vabaklassi kus on ikka üpris kõvad sõitjad üle eesti ning SK'st jne. 4's aeg, kaotus kolmandale kohale 0,1 sek. Auto veel pidas vastu. 2 sõit, start neljandana. Möödusin kolmandana startinust ning suurendasin vahemaad, minu ja neljanda koha aja vahe miski 12 sekundit 8). Selge pilt kui kolmandas voorus mingit üli ebareaalset aega ei sõideta siis kolmas koht kindlustatud (raja olud jms olid juba väga hullud). Teisest sõidust maha tulles kostis väga halb asi, mootoris sees kolin . Kokkuvõttes kolmas koht ning päevaga rahul.
Mõni pilt:
Nüüdseks auto suhteliselt laiali. Eest-poolt uksi pole ühtegi plekki, saavad natuke sirgendamist mis vajab ja värvi. põhi-koopad-esiosa(kapotialune ja plekkide alt) läheb värvimisse. Amordid plaan panna coiloverid, 14" pidurid ja uued klotsid. Kõik esisilla jupid uued, kiire rool, kõvem latt ning vardad. Poolteljed saavad natuke lisa vidinaid (eks näis kas hakkavad paremini vastu pidama, kui ei siis tuleb kõvemda poolteljed tellida). Mootor tuleb uus + sisse-välja lase. Tagasillal saavad ka kõik jupid vahetatud, pidurid jms.
Ahjaa, vahepeal uus lelu ka tekkinud. Sai ostetud krossi kere ning uus mootor. Kerel põhikohad ja asjad ülikõvad, väga kõva puur ning kere tugevdatud, topeltamordid jms.Uued bilsud said alla, iste väga korralik jne. Viimane kere mis Karksist omalajal väljus. Plekid said kõik uued pandud jms, eks ta suht täielik krossikas ole, välimuselt perfektne jms pole Ütleme nii, et kõige kiireim sigull millega sõitnud
Sellega põristab ringi siis isa!
Ennem esimest superkrossi võistlust said ka korralikud pildid tehtud:
Pole vist elusees nii palju juttu maha kirjutanud
Siit veel küsimus, mis muu automargi vedrud istuvad taha? Oleks midagi palju kõvemat sinna vaja!
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Plaan oli NEX coiloverid, üli head pidid olema. Aga kahjuks neil tehase praak ning esimesed ei istu alla. Piduritega omaette ooper. Eriti keegi ei paku 14" soonitud kettaid. Jah pakutakse aga nende hinnad alates 4000 jms. Pro-Sport pakub 2500.- esimesed kettad, soonitud ja puuritud kuid need rallimaailmas tundmatud. Nüüd olekski vaja 260mm läbimõõduga 4x98 Brembo kettaid ( ehk keegi siit foorumist suudab mulle nad sebida? ), klotsideks tulevad Ferodo2500Algselt postitas: an12dukas
Räägi mis firma amortide kasuks siis otsustasid?
Ja mis piduritega teed? Uued jupid või aretad kettad?
"Katus" tehtud
http://www.rally.ee/?a=a009&b=6772
http://www.rally.ee/?a=a009&b=6772
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
See auto veel saadaval!
http://www.rally.ee/?a=a032&b=15849
Hinnas annab kindlasti rääkida ning ka komplektsuses!
Väga korralik auto!
Väike video ka pakkuda:
http://www.youtube.com/watch?v=xPdl_72ZeuU
http://www.rally.ee/?a=a032&b=15849
Hinnas annab kindlasti rääkida ning ka komplektsuses!
Väga korralik auto!
Väike video ka pakkuda:
http://www.youtube.com/watch?v=xPdl_72ZeuU
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Üks 2008 aasta video:
http://www.youtube.com/watch?v=bFlWKcqgRds
Auto on veel müüa väga odava hinnaga!
http://www.youtube.com/watch?v=bFlWKcqgRds
Auto on veel müüa väga odava hinnaga!
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
http://www.rally.ee/?a=a032&b=18327
Oodatud ka vahetuspakkumised sõiduauto vastu, võib ka olla Lada
[Muudetud: 25-6-2010 ccve]
Oodatud ka vahetuspakkumised sõiduauto vastu, võib ka olla Lada
[Muudetud: 25-6-2010 ccve]