2101 Logman '72
2101 Logman '72
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Njahh, paneb mõtlema natuke see Niva armakas, aga eks pean siis leidma ....
Veetsin täna teise poole päevast auto seltsis, eesmärgiks kuulda, mis häält see sõbrake ka teeb. Selleks tuli kõigepealt avada klapikambrikaas veendumaks, et kõik ikka omal kohal on ja mootor väga ligane seest poleks. On ikka ligane küll, kaane alla paras kiht saapaviksi kogunenud. Vajab üksipulgi lahtivõtmist ja pesu.
Ei suutnud mind ära võluda ka oma uhkete poltidega, milledel fiati kirjad peal.
Õli vahetatud, asusin bensiini pumba kallale, millel membraan samuti vahetust vajas (vanal õlil hirmus bentsu hais juures ja muidu kah poolteist normi sees ning kole vedel).
Nii, nüüd juba julgem käivitada. Bentsuseier näitab poolt paaki ja sellest peaks piisama Tont võtaks, starter ei vea ringi!
Hea küll, starter maha ja pulkadeks, veendusin, et puksid peaks ära vahetama ja üldise pesu sellelegi loomale tegema, kuid hetkel aitab ka rootori puhastamisest. Aitaski.
Samara aku toeks, sai kopik mõne pöörde järel hoo sisse...
Käis. Ja ilusti käis. Polnudki nii hull ketilagin ja nookurite klõbin, kui arvasin. Ime küll, mingid igivanad vene küünlad ja aastaid seisnud bents paagis. No õigevähe lonkab (sumps mängib mingit tundmatut bassirütmi), aga pole viga.
Survet karteris pole, õlikorgi alt ei suitse ja tagant kah sinist ei viska. Õli kork püsis lahtikeeratud asendis kenasti omal kohal . Viisakas. Ainult mõned sõelatukid lendasid tagumisest pütist välja nagu koiliblikad
http://www.janka.planet.ee/punkopik/Kop ... tor%20.wmv
Sõita ei saa, üks siduri silindritest endiselt kinni roostetanud.
Nüüd võib rahulikumalt hingata ja tegeleda edasi juppide tagaajamise ning selle kõrvalt Samarat vähe sättida. Muidu pole äkki millegagi SummerCambil hullata.
[Muudetud: 15-6-2007 logman]
Veetsin täna teise poole päevast auto seltsis, eesmärgiks kuulda, mis häält see sõbrake ka teeb. Selleks tuli kõigepealt avada klapikambrikaas veendumaks, et kõik ikka omal kohal on ja mootor väga ligane seest poleks. On ikka ligane küll, kaane alla paras kiht saapaviksi kogunenud. Vajab üksipulgi lahtivõtmist ja pesu.
Ei suutnud mind ära võluda ka oma uhkete poltidega, milledel fiati kirjad peal.
Õli vahetatud, asusin bensiini pumba kallale, millel membraan samuti vahetust vajas (vanal õlil hirmus bentsu hais juures ja muidu kah poolteist normi sees ning kole vedel).
Nii, nüüd juba julgem käivitada. Bentsuseier näitab poolt paaki ja sellest peaks piisama Tont võtaks, starter ei vea ringi!
Hea küll, starter maha ja pulkadeks, veendusin, et puksid peaks ära vahetama ja üldise pesu sellelegi loomale tegema, kuid hetkel aitab ka rootori puhastamisest. Aitaski.
Samara aku toeks, sai kopik mõne pöörde järel hoo sisse...
Käis. Ja ilusti käis. Polnudki nii hull ketilagin ja nookurite klõbin, kui arvasin. Ime küll, mingid igivanad vene küünlad ja aastaid seisnud bents paagis. No õigevähe lonkab (sumps mängib mingit tundmatut bassirütmi), aga pole viga.
Survet karteris pole, õlikorgi alt ei suitse ja tagant kah sinist ei viska. Õli kork püsis lahtikeeratud asendis kenasti omal kohal . Viisakas. Ainult mõned sõelatukid lendasid tagumisest pütist välja nagu koiliblikad
http://www.janka.planet.ee/punkopik/Kop ... tor%20.wmv
Sõita ei saa, üks siduri silindritest endiselt kinni roostetanud.
Nüüd võib rahulikumalt hingata ja tegeleda edasi juppide tagaajamise ning selle kõrvalt Samarat vähe sättida. Muidu pole äkki millegagi SummerCambil hullata.
[Muudetud: 15-6-2007 logman]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mul selline mäletamine, et need kroomist alusd olid ainult 2103 küljes tehasest. Ja selline kahtlane tunne, et need kroomalused tänapäeva numbrile ei sobi. Vana number oli vist veitsa lühem.Algselt postitas: logman
Kuradima kahju, et ei ole säilinud neid vanu kroomitud metallist numbrialuseid, mis uue autoga "Volga" kauplusest oli võimalik kaasa haarata. Mu vanaisa kolmel said sellised '75. aasta augustikuus külge kruvitud.
C
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Tõsi. Preagused numbrid ulatuvad ikka paar cm üle servade, niet number on kaardus sissepoole. Aga need plastik-kroom alused on parajalt inetud õigete vazi kroomdetailide kõrval.Algselt postitas: motamees
Ja selline kahtlane tunne, et need kroomalused tänapäeva numbrile ei sobi. Vana number oli vist veitsa lühem.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kuu aega vaherahu peetud selle masinaga. Võiks öelda, et 99% vajaminevatest aksessuaaridest on kokku saadud.
Viimane üllatus tabas Summercambil, kui ligi astus Arvi100, käes kingituseks nõukaaegne käigukang kauni nupuga.
Veelkord suur tänu!
Ja tänud kõigile, kes kuidagi on olnud abiks vajaminevate jubinate leidmisel!
Zigulimasuurik, marks, CPX, motamees, viaccess, pavlik, zajetz, hautz ja Ardi Soovik. Vist said kõik kirja.
Viimane üllatus tabas Summercambil, kui ligi astus Arvi100, käes kingituseks nõukaaegne käigukang kauni nupuga.
Veelkord suur tänu!
Ja tänud kõigile, kes kuidagi on olnud abiks vajaminevate jubinate leidmisel!
Zigulimasuurik, marks, CPX, motamees, viaccess, pavlik, zajetz, hautz ja Ardi Soovik. Vist said kõik kirja.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Seisab kogu see värk.
Olen otsustanud töö otsast otsani ise teha. Seega läheb aega. Vaja sebida üks ematähtis riist - keevitusaparaat. Ja pealeselle ka koht, kus kõik see laat laiali lüüa.
Teine masin ootab oma aega samal põhjusel. Tolle kallal võib rohkem katsetada, seepärast plaaningi esmalt ikkagi samara tugevaks saada ja siis vähe rohkem täpsust vajava klassiku kallale asuda.
Kevadepoole loodan tegevusele "alustalad" alla saada.
Olen otsustanud töö otsast otsani ise teha. Seega läheb aega. Vaja sebida üks ematähtis riist - keevitusaparaat. Ja pealeselle ka koht, kus kõik see laat laiali lüüa.
Teine masin ootab oma aega samal põhjusel. Tolle kallal võib rohkem katsetada, seepärast plaaningi esmalt ikkagi samara tugevaks saada ja siis vähe rohkem täpsust vajava klassiku kallale asuda.
Kevadepoole loodan tegevusele "alustalad" alla saada.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Natuke rõõmu tänasesse päikselisse päeva.
Õnnestus sebida päris-päris õigete tehase mootoripatjade moodi asjandused.
Paras õnnemäng on õigete juppide leidmisega. Pikka aega ei olnud tahtmist ühtegi poodi nina pista, täna tegin väikse haagi linnavahel ja kiikasin Foori poodi. Mitte asjatult.
Tõsi, vedru on natuke kahtlase "kujundusega", aga selle saab alati mõne sobiva veoauto klapi omaga asendada.
[Muudetud: 23-2-2008 logman]
Õnnestus sebida päris-päris õigete tehase mootoripatjade moodi asjandused.
Paras õnnemäng on õigete juppide leidmisega. Pikka aega ei olnud tahtmist ühtegi poodi nina pista, täna tegin väikse haagi linnavahel ja kiikasin Foori poodi. Mitte asjatult.
Tõsi, vedru on natuke kahtlase "kujundusega", aga selle saab alati mõne sobiva veoauto klapi omaga asendada.
[Muudetud: 23-2-2008 logman]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Org.mootoripadi.
Kahjuks teevad koperatiivid,türklased jne.LADA juppe järgi.Kui LADA remondil-taastamisel kasutada orginaal kuluvosi siis need kestavad.Muidugi on aeg teinud oma töö,orginaalosi raske leida (neil hetgel vanust rohkem kui 20 aastat).
Nooruses igasuguste lollustega hakkama saadud:koormaga AVIA koju veetud Valgevenest VAZ-2101-ga.Valgevene-Läti piiripunktis kohaltvõttes lasin kummid vilisema (siduri kärsatab enne muidu läbi kui selle AVIA liikuma saad!).Valgevene piirikas tuli möl..."mis sa tõmbled siin!" aga kui aru sai et, vean teist autot , sügas vaid kukalt.Ei andnud ükski reaktiivvarras järgi,ei purunenud ükski mootoripadi ja sidurgi kestis auto lõpupäevadeni mil Lätis külg maha sõideti.
Nooruses igasuguste lollustega hakkama saadud:koormaga AVIA koju veetud Valgevenest VAZ-2101-ga.Valgevene-Läti piiripunktis kohaltvõttes lasin kummid vilisema (siduri kärsatab enne muidu läbi kui selle AVIA liikuma saad!).Valgevene piirikas tuli möl..."mis sa tõmbled siin!" aga kui aru sai et, vean teist autot , sügas vaid kukalt.Ei andnud ükski reaktiivvarras järgi,ei purunenud ükski mootoripadi ja sidurgi kestis auto lõpupäevadeni mil Lätis külg maha sõideti.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sa kisu see mootor juppideks, pese korralikult puhtaks, vaheta välja kulunud detailid ja pendeldavad ning üles-alla liikuvad kodinad aja tasakaalu.Algselt postitas: hautz
Mul on klapivedrud ja jääb ikka lahaks.Mootor ei taha paigal püsida.
Vaata, kuidas siinsamas teemas mootor tühikäigul lahtikeeratud õlikorgiga paigal püsib, kuigi see pole veel kaugeltki nii hea, kui on võimalik teha.
Palju asju saab põlve otsas nikerdades paremaks muuta, ideaalse käigu saavutamiseks ei pääse aga tasakaalustuspingist.
Mul läheb uus mootor niikuinii peale.Õlikork jääb ilusti paigale,kuigi alumine mootoriosa ei ole korras,sellest on tühikäigu jamad,aga kui kohabeal pöördesse ajada siis juba mootor liigub.Mul lähevad uue mootoriga ka veneaegsed niva mootoripadjad.
Saaks kuskilt veneaegseidklassiku mootoripatju siis annaks ära.
Saaks kuskilt veneaegseidklassiku mootoripatju siis annaks ära.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Mootoripadi.
Mootoripadjal on valmistamise aasta ja kuu valuga sisse jäätud.Kindel sümbol peab ka olema.
Väike soovitus:mootoripadja peale mineva metallplaadil olevat 10 mm "poldi" võib ligi 10 mm lühemaks teha,lihtsam mootorit paigaldada (klapikambrikaan ei lähe vastu tuleseina).
[Muudetud: 24-2-2008 SexSix]
Väike soovitus:mootoripadja peale mineva metallplaadil olevat 10 mm "poldi" võib ligi 10 mm lühemaks teha,lihtsam mootorit paigaldada (klapikambrikaan ei lähe vastu tuleseina).
[Muudetud: 24-2-2008 SexSix]
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Kusjuures kui Sa Jan mu 03 -e mäletad, siis sellel olid üldse niva padjad.... Sellel oli mootor nii ilusti tasakaalus et tühikäigul polnud mingit suurt vibra ega naginaid salongis. Autol oli originaal süüte- ja toitesüsteem samuti gaasijaotus... muidugi peensusteni reguleeritud(reguleerimiseks peab olema aega ja kannatust!). Mootor käis tõesti hästi isegi 400rpm tühikäik oli võimalik ilma suuremate rappumisteta ja tasakaalustuspingist see mootor läbi ei käinud:yllatunud.
Sellised on minu kogemused...
Sellised on minu kogemused...