21063,ralliace,87 Müüdud...
21063,ralliace,87 Müüdud...
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Keegi poleks seda suitsukoni märganud kui sa poleks maininud ja meie ees sa vabandama ei pea:)
Selle põhja kohta ütleks nii palju, et see tahab kiiremas korras remonti. Kui lähiajal plaanis pole, siis see talvel jäta auto garaa?i, muidu järgmine kevad lükkad jalad läbi põhja..
Minu autol nii hull seis ei ole, aga ka mitte väga kaugel sellest.
Edu auto hoidmisel!
[Muudetud: 2-7-2007 reiner]
Selle põhja kohta ütleks nii palju, et see tahab kiiremas korras remonti. Kui lähiajal plaanis pole, siis see talvel jäta auto garaa?i, muidu järgmine kevad lükkad jalad läbi põhja..
Minu autol nii hull seis ei ole, aga ka mitte väga kaugel sellest.
Edu auto hoidmisel!
[Muudetud: 2-7-2007 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
rralliace16
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 05 Jaan 2007 16:48
- Asukoht: Valgamaa, Puka
- Autod: Vaz 2103 74"
Täna sai siis õhupuhasti korpuselt rooste maha nühitud ning üle värvitud. Värvisin küll sprey värviga, kuid tulemus on täitsa hea. Homme kruvin ta autole peale tagasi, kuid autot käima ajama ei hakka, sest vaja uus õhufilter osta, vana on suht läbi omadega.
Põhja keevitamise kohta niipalju, et keevitajat pole veel leidnud ning nädala pärast on uus garaaz valmis, siis saab siks ka parema varjualuse. Isa oli märganud kuskil Tartumaal ühte siksi, mis olevat juba mitu aastat nõgesepõõsas seisnud. Loodan tolle odavalt kätte saada, siis saab enda siksile juppe juurde.
Siin siis pilt värskelt värvitud õhupuhasti korpusest.
[Muudetud: 3-7-2007 ralliace16]
Põhja keevitamise kohta niipalju, et keevitajat pole veel leidnud ning nädala pärast on uus garaaz valmis, siis saab siks ka parema varjualuse. Isa oli märganud kuskil Tartumaal ühte siksi, mis olevat juba mitu aastat nõgesepõõsas seisnud. Loodan tolle odavalt kätte saada, siis saab enda siksile juppe juurde.
Siin siis pilt värskelt värvitud õhupuhasti korpusest.
[Muudetud: 3-7-2007 ralliace16]
-
rralliace16
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 05 Jaan 2007 16:48
- Asukoht: Valgamaa, Puka
- Autod: Vaz 2103 74"
Oih, ma algul ei teadnud ta õiget nimetust, siis otsingust leidsin sellise nime, ning Google pildiotsingust leidsin ka pildi, kus see korpus oli, automaatselt mõtlesin, et vast on ta nimetus selline, kuna sealt jookseb ka karteri õhutuse voolik. Ning suured tänud ka Andole, kes ütles õige nimetuse, sain jälle targemaks.Algselt postitas: ccve
Karterikaan ?
Põhja pärast nüüd küll autot pole mõtet vahetama hakata,kui muu on korralik.Algselt postitas: viaccess
Võin soovitada head kohta Valgas, aga hind vastab kvaliteedile... Mul läks karpide vahetus ja kõiki vahede paika ajamine 6000eek. Töö kiire ja korralik, sama mees paigaldas Valdzu autole tagasilla....
Teine soovitus: Otsi korraliku kerega auto!
[Muudetud: 4/7/2007 viaccess]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
kui põhi vahetada siis pole auto turvaline?Algselt postitas: MuKi14Kus juures on küll.... Juba enda turvalisuse pärast...Algselt postitas: hautz
Põhja pärast nüüd küll autot pole mõtet vahetama hakata,kui muu on korralik.
[Muudetud: 4-7-2007 MuKi14]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
sSiksisback
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 165
- Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
- Asukoht: Jõgevamaa
- Autod: 21033 83' , 21013 83'
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Hm..ma arvan, et isand Hautz pidas silmas seda, et kui ülejäänud kere konstruktsioon ja plekid on korralikud ning ainult põhjaplekid pehmed, siis piisab ju põhjaplekkide vahetusest...iseküsimus mis olukorras on poolraamid...
Antud isendi puhul näen mina isiklikult (ma ei tea kuidas teistega on) seda, et parempoolses tagumises poolraamis on suisa auk ja selle kõrvale veel lappki keevitatud...
Seega tuleb kapitaalne põhjaremont ette võtta...muidu võib juhtuda nii nagu "neliteist mukit" ja "kadunud Lada tagasitulek" juba ära mainisid...ainukese vahega, et avariini ei pruugigi jõuda vaid mingil hetkel vajub lihtsalt midagi raskusjõu toimel kurvis puruks ja kõige halvimal juhul saame taaskord lugeda liiklusstatistikast, et liiklusõnnetuste surmaga lõppenud ohvrite arv on jälle suurenenud...
Võtame näiteks olukorra kus lainetaval järvel on kaks kalameest...üks on tavalise kummipaadiga ja teine puupaadiga...arva ära kummal on parem olla?
Ja nüüd tõsta sama olukord ülekantud tähenduses liiklusituatsiooni, kus kummipaat oleks pehme kerega auto ja puupaat korraliku tugeva kerega auto...
Seega korras ja jäik kere liikluses on alati parem
[Muudetud: 6-7-2007 PuZuP]
Antud isendi puhul näen mina isiklikult (ma ei tea kuidas teistega on) seda, et parempoolses tagumises poolraamis on suisa auk ja selle kõrvale veel lappki keevitatud...
Seega tuleb kapitaalne põhjaremont ette võtta...muidu võib juhtuda nii nagu "neliteist mukit" ja "kadunud Lada tagasitulek" juba ära mainisid...ainukese vahega, et avariini ei pruugigi jõuda vaid mingil hetkel vajub lihtsalt midagi raskusjõu toimel kurvis puruks ja kõige halvimal juhul saame taaskord lugeda liiklusstatistikast, et liiklusõnnetuste surmaga lõppenud ohvrite arv on jälle suurenenud...
Võtame näiteks olukorra kus lainetaval järvel on kaks kalameest...üks on tavalise kummipaadiga ja teine puupaadiga...arva ära kummal on parem olla?
Ja nüüd tõsta sama olukord ülekantud tähenduses liiklusituatsiooni, kus kummipaat oleks pehme kerega auto ja puupaat korraliku tugeva kerega auto...
Seega korras ja jäik kere liikluses on alati parem
[Muudetud: 6-7-2007 PuZuP]
-
rralliace16
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 05 Jaan 2007 16:48
- Asukoht: Valgamaa, Puka
- Autod: Vaz 2103 74"
-
rralliace16
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 05 Jaan 2007 16:48
- Asukoht: Valgamaa, Puka
- Autod: Vaz 2103 74"
Ok, nüüd ajasin tõesti segast. Korda plaanin muidugi teha, seda tee peal retsimist mõtlesin nii, et ei plaani talviti sõita. Lihtsalt siin mitu inimest soovitasid uue osta, et keevitatud autoga pole nii ohutu sõita.
Aa, ja tee peal ma elus rallima ei hakka, ralli jaoks jääb rada. Load on mu elus unistus olnud ning peale kätte saamist ei hakka elus sellist lollust tegema, et need veel ära ka annan. Ma tean, et algajaid autojuhte ei usuta eriti, kuid ma loodan et usute.
[Muudetud: 7-7-2007 ralliace16]
Aa, ja tee peal ma elus rallima ei hakka, ralli jaoks jääb rada. Load on mu elus unistus olnud ning peale kätte saamist ei hakka elus sellist lollust tegema, et need veel ära ka annan. Ma tean, et algajaid autojuhte ei usuta eriti, kuid ma loodan et usute.
[Muudetud: 7-7-2007 ralliace16]
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Esiteks on küsimus selles, keda neist mitmest inimesest kuulad ja teiseks selles kuidas aru said...
Mis Sa arvad kuidas tehases autod kokku pannakse ?
Loomulikult keevitatakse...
Järelikult ei tohiks siis ju ühegi autoga olla ohutu sõita...
Siin tulebki mängu see, kuidas sina süvenesid teksti ja sellest aru said...
Eesmärk oli Sulle selgeks teha, et praeguses olukorras kerega ei ole ohutu sõita...
Kui aga korralikult korda teha, siis kestab veel aastaid ja on vaat veel paremgi...
Ja algajate autojuhtide puhul kehtib selline asi, et jutt on üks asi, teod on teised...seda kahjuks nii negatiivses kui ka positiivses mõttes...
Nii et ole oma eelneva jutu tasemel tegudega... aga mitte negatiivselt....
Mis Sa arvad kuidas tehases autod kokku pannakse ?
Loomulikult keevitatakse...
Järelikult ei tohiks siis ju ühegi autoga olla ohutu sõita...
Siin tulebki mängu see, kuidas sina süvenesid teksti ja sellest aru said...
Eesmärk oli Sulle selgeks teha, et praeguses olukorras kerega ei ole ohutu sõita...
Kui aga korralikult korda teha, siis kestab veel aastaid ja on vaat veel paremgi...
Ja algajate autojuhtide puhul kehtib selline asi, et jutt on üks asi, teod on teised...seda kahjuks nii negatiivses kui ka positiivses mõttes...
Nii et ole oma eelneva jutu tasemel tegudega... aga mitte negatiivselt....