2103, rs7, 1983
2103, rs7, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kunagi juhtus mu kopeikaga sama lugu, ainult et vasaku poolega.
Talvine tee oli nagu klaasiga kaetud, kiirus 30-40 km/h ja äkitselt pidin rooli poole ringi jagu korrigeerima, et auto otse liiguks. Kooserdasin kuidagi ajutise elupaigani Aravetel ära ja sealt siis vaba hetke tekkimisel treilale ning koju.
Sinna mu klassiku ajalugu siis lo^ppeski. Leidus ostja, kes temaga nats aega edasi jändas ja auto edasine saatus ongi teadmata. Nähtavasti vedeleb kuskil kuuriall.
Talvine tee oli nagu klaasiga kaetud, kiirus 30-40 km/h ja äkitselt pidin rooli poole ringi jagu korrigeerima, et auto otse liiguks. Kooserdasin kuidagi ajutise elupaigani Aravetel ära ja sealt siis vaba hetke tekkimisel treilale ning koju.
Sinna mu klassiku ajalugu siis lo^ppeski. Leidus ostja, kes temaga nats aega edasi jändas ja auto edasine saatus ongi teadmata. Nähtavasti vedeleb kuskil kuuriall.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mis masendus - võtad 2mm plekki tüki, pool meetrit pooletollist veetoru 4 lada plokikaane polti ja mutrid sinna - veidi keevitust ja asi kombes - mõned ülesvõtted töö käigust:
tekitad õigetesse kohtadesse avad - mõõdad paika torujupid,
selle topeltpleki sealt alt raiud minema koos poldipesadega...
asemele sirge 2mm plekk ja õigetesse kohtadesse nii suur auk, et polt tuleb läbi aga toru jääb pidama - so üsna täpne töö
seejärel tegin mina nii, et keevitasin torud kinni ülevalt auto külge - siis tegin metallplaadi sisse suuremad avad ja täitsin keevisega plaadi ja toru vahelise süvendi.
peale seda plaat äärtest kinni keevitada ja sillatala alla keerata..
edu ja pealehakkamist...
tekitad õigetesse kohtadesse avad - mõõdad paika torujupid,
selle topeltpleki sealt alt raiud minema koos poldipesadega...
asemele sirge 2mm plekk ja õigetesse kohtadesse nii suur auk, et polt tuleb läbi aga toru jääb pidama - so üsna täpne töö
seejärel tegin mina nii, et keevitasin torud kinni ülevalt auto külge - siis tegin metallplaadi sisse suuremad avad ja täitsin keevisega plaadi ja toru vahelise süvendi.
peale seda plaat äärtest kinni keevitada ja sillatala alla keerata..
edu ja pealehakkamist...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Pole ammu uuendanud teemat, aga pole ka väga põhjust olnud ajapuuduse tõttu.
Sillatala sai korda eelmise aasta alguses ja selle aasta sees sai 1600ne mootor kokku ja autole peale. Eile tegi auto esimesed hääled üle pika aja
Kuna silinder oli suhteliselt vähe kulnud, siis ei näinud mõtet ploki puurimisse saata. Ära said vahetatud rõngad ja saaled. Kaas käis lihvimises ja klapid sai uued. Kaane ja kollektori augud sai paremini ühtima pandud. Paigaldasin ka nö kontaktivaba süütesüsteemi. El. vent on ka olemas, aga tuleb teha koht anduri jaoks.
Eile said siis esimesi hääli kuulda. Hääled saime kätte päris ruttu. Jagaja sai kogemata küll esimese hooga valesti peale. Käis ühtlaselt, aga uute klappide tõttu lagises nagu diisel. Klapid said enne tööle panekut küll reguleeritud, aga ilmselt tuleb korra veel üle käia ja peale sissetöötamist veel.
Enne suverehvi hooaea tuleb veel ära vahetada üks mootoripadi ja mões kohas roostega võidelda. Siis sillastendi ja mootorit sisse sõitma
Uus sillatala kinnitus:
Uut sillatala sai veidi tugevadtud:
Harisin natuke mootoriruumi
Sillatala all:
Lihvitud plokikaas uute klappidega:
Mootor peal:
Sillatala sai korda eelmise aasta alguses ja selle aasta sees sai 1600ne mootor kokku ja autole peale. Eile tegi auto esimesed hääled üle pika aja
Kuna silinder oli suhteliselt vähe kulnud, siis ei näinud mõtet ploki puurimisse saata. Ära said vahetatud rõngad ja saaled. Kaas käis lihvimises ja klapid sai uued. Kaane ja kollektori augud sai paremini ühtima pandud. Paigaldasin ka nö kontaktivaba süütesüsteemi. El. vent on ka olemas, aga tuleb teha koht anduri jaoks.
Eile said siis esimesi hääli kuulda. Hääled saime kätte päris ruttu. Jagaja sai kogemata küll esimese hooga valesti peale. Käis ühtlaselt, aga uute klappide tõttu lagises nagu diisel. Klapid said enne tööle panekut küll reguleeritud, aga ilmselt tuleb korra veel üle käia ja peale sissetöötamist veel.
Enne suverehvi hooaea tuleb veel ära vahetada üks mootoripadi ja mões kohas roostega võidelda. Siis sillastendi ja mootorit sisse sõitma
Uus sillatala kinnitus:
Uut sillatala sai veidi tugevadtud:
Harisin natuke mootoriruumi
Sillatala all:
Lihvitud plokikaas uute klappidega:
Mootor peal:
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kapotialt muidu enamvähem aga see kollane õhufiltri kopsik ei istu mulle väga. Kas tegid mootoriploki ennem puhtaks ka kui vahele panid või mitte?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Kui palutakse siledaks lasta võetakse üldjuhul maha minimaalne metalli kogus. Seega ei usu, et sellest kaanest üle 0,2(seegi ekstreemne juba) mm maha on võetud. Mis iseenest on kahju, aga mõnes mõttes ka hea. Kahju sellepärast, et surveaste endiselt madal. Hea sellepärast, et plokist ongi õigem maha võtta.