2103, rs7, 1983
2103, rs7, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tahan juba pikemat aega uusi numbrimärke saada, aga pole millegi pärast jõudnud.
Mul on vastupidi.....vihmaga jääb vait .....esimese juhipoolse ratta juures. Ei tea kas alumine v ülemine....õli sai mõlemaile pandud, aga tolku ei olnud. Sarniirid said suht vähe aega tagasi vahetatud.
Ja nüüd tahaks rääkida ühest kriminaalsest juhtumist. Nimelt tegutseb Lihulas bensiinivaras, kes võtab lisaks bensiinile ka paagi korgi kaasa. Naabrimees rääkis, et tema 01 on juba 5 kork peal ja ilma jäin minagi enda omast lisaks bensiinile. Kui saaks kätte selle vä***a, siis armu ei annaks
Aga lukustatavat korki ei hakka panema, sest heeblit pidi see jobukakk ka kasutada oskama.
Mul on vastupidi.....vihmaga jääb vait .....esimese juhipoolse ratta juures. Ei tea kas alumine v ülemine....õli sai mõlemaile pandud, aga tolku ei olnud. Sarniirid said suht vähe aega tagasi vahetatud.
Ja nüüd tahaks rääkida ühest kriminaalsest juhtumist. Nimelt tegutseb Lihulas bensiinivaras, kes võtab lisaks bensiinile ka paagi korgi kaasa. Naabrimees rääkis, et tema 01 on juba 5 kork peal ja ilma jäin minagi enda omast lisaks bensiinile. Kui saaks kätte selle vä***a, siis armu ei annaks
Aga lukustatavat korki ei hakka panema, sest heeblit pidi see jobukakk ka kasutada oskama.
Teeks vahepeal updatei ka.
See suvi siis nii ringi sõidetud, et midagi suuremat pole vaja olnud remontida. Samas sõitsin see suvi rohkem, kui üldse selle autoga ennem olin kokku sõitnud.
Peale kääksuva sarniiri(millest lahti ei saanuki) ja ebaühtlase pidurdamise(väike õhutamine) ei esinenud rohkem muresid. Muidu oli ainult vaja bensiin sisse ja tuld!
Ilmselt talveks plaanitud väikest värvimist ja mootorivahetust ei tule, kuna praegu üks teine projekt käsil. Eks näha ole millal lada kallale jõuab.
Ilmselt aga veereb auto nv oma talvisesse varjupaika.
See suvi siis nii ringi sõidetud, et midagi suuremat pole vaja olnud remontida. Samas sõitsin see suvi rohkem, kui üldse selle autoga ennem olin kokku sõitnud.
Peale kääksuva sarniiri(millest lahti ei saanuki) ja ebaühtlase pidurdamise(väike õhutamine) ei esinenud rohkem muresid. Muidu oli ainult vaja bensiin sisse ja tuld!
Ilmselt talveks plaanitud väikest värvimist ja mootorivahetust ei tule, kuna praegu üks teine projekt käsil. Eks näha ole millal lada kallale jõuab.
Ilmselt aga veereb auto nv oma talvisesse varjupaika.
Mootoriruumi mõtlesin ka teha, aga värvida tahaks mõlemad esimesed uksed. Ühel mõlk sees ja teisel minu halva töö tõttu rooste välja tulnud.Algselt postitas: lada
Miks värvimine plaanis? Kas värv hakkab juba väsima või mootoriruumi värvimist mõtlesid?
Muidu väga viis auto ja edu hoidmisel ning täiustamisel.
Muidu on selle odava värvi kohta hästi vastu pidanud
mõtlesin, et panen hiljem külge, aga siiani pole jõudnud....ja tegelikult näeb ju ilma ka jumala püss väljaAlgselt postitas: tann
aga miks siis lisa ette ei tulnud? vb et oled juba rääkinud aga küsin ikka.
aga lisa ja tagatiib täitsa olemas.....kui väheke kurjema mootori vahele saab, siis teeb välimust ka natuke vastavamaks.
[Muudetud: 15-11-2009 rs7]
Pole teinud pilte autost päris ammu kahjuks.
Roostet ikka leidub.Nüüd on ta juba kolm hooaega sõitnud peale tõsist remonti. Õnneks on roostet vähe. Põhi on väga kobe va esimesed tungi kohad, mis on ratta alt tulevate kividega pihta saanud, aga ei midagi hullu....natuke harja ja värvi. Kõige tõsisemalt on roostes üks uksenurk, aga plaanis see ka ette võtta millalgi. Küljekarbid on kavas üle käia(ka natuke kive saanud). Eks neid väikseid värviparandusi on veel mõnes kohas.
Lada on juba kord selline auto, et kui see roosteuss on sees, siis on väga raske temast lahti saada
Eks põhitänu on rooste vähesusel see, et auto pole minu käes soola näinud ja seisab talviti garaa?is.
Veel ei tea, kuna värvitööd saab ette võtta, kuna praegu üks teine projekt käsil. Pilte ka vast niipea ei tule. Autol tolmu kaitseks kate peal.
Roostet ikka leidub.Nüüd on ta juba kolm hooaega sõitnud peale tõsist remonti. Õnneks on roostet vähe. Põhi on väga kobe va esimesed tungi kohad, mis on ratta alt tulevate kividega pihta saanud, aga ei midagi hullu....natuke harja ja värvi. Kõige tõsisemalt on roostes üks uksenurk, aga plaanis see ka ette võtta millalgi. Küljekarbid on kavas üle käia(ka natuke kive saanud). Eks neid väikseid värviparandusi on veel mõnes kohas.
Lada on juba kord selline auto, et kui see roosteuss on sees, siis on väga raske temast lahti saada
Eks põhitänu on rooste vähesusel see, et auto pole minu käes soola näinud ja seisab talviti garaa?is.
Veel ei tea, kuna värvitööd saab ette võtta, kuna praegu üks teine projekt käsil. Pilte ka vast niipea ei tule. Autol tolmu kaitseks kate peal.
Nii! Pole ammu kirjutanud. Eelmine aasta sõitis see auto 500 km kui sedagi. Tartu, seal natuke ja treileri peal tagasi Saaremaale. Treileri peal sellepärast, et läks päris tõsiselt katki.
Nii saigi ta koju veetud ja oma aega ootama pandud. See aeg tuli siis sellel nädalavahetusel. Ei plaaninud, et ta nii kaua peab ootama, aga kukus nii välja erinevatel põhjustel.
Autoga juhtus siis selline asi, et esisild tuli kere küljest lahti Tartus Võru ja Aardla ristis. See, et sild lahti on, tuli muidugi pärast välja. Mina pidasin kinni sellepärast, et kapoti alt hakkas kostuma vali põrin. Põrina põhjus oli selles, et ventilaator käis vastu jahutusvedeliku lõdvikut. Esialgu ei jaganud ära, et mis toimub ja kuidas see võimalik on, aga kui auto oli koju veetud, siis lõpuks ikka jagasin ära. Silla tikkpoldid olid lihtsalt kere seest välja tulnud ja silla peal olev kinnitus lahti murdunud.
Põhjus miks selline asi juhtus, jääb sellesse aega kui mu vanaisa veel selle autoga ringi sõitis. Tema käes läks kuidagi pooleks esisilla tala. Kuna autol paks põhjakaitse all, mis kattis ilusti katkise koha ära ja samas hoidis silda koos, siis ei saadud probleemile pihta alguses ja tehti pooleks talaga mõned sõidud. Käidi isegi sillapingis, kuna rattad oli lääpas, aga need teenenduse mehed ei jaganud ka lahti. Lõpuks mu isa avastas probleemi ja sild keevitati kinni, aga katkise sillaga sõitmise käigus vätsutati neid tikkpolte ja nende pesade plekke. Järgnevate aastate jooksul see plekk lihtsalt hakkas roostetama ja tänu ka minu väheke rajumale sõidustiilile tuli ta lõpuks lahti. Huvitav on see, et kahjustada olid saanud ainult parema poole tikkpoltide kinnitused.
Hea on see, et see ei juhtunud maanteekiirusel või tugeval pidurdusel, vaid 30ga linnas sõites. Igaüks võid arvata, mis sellise asja tagajärjed oleks võinud olla. Peab vist kaitseingleid tänama.
Igal juhul olen rõõmus, et asjad nüüd liiguvad ja auto peaks varsti jälle liikuma. Hetkel siis kogu esiosa laiali tõmmatud. Esisilla sain eile õhtul kell 12 auto alt kätte.
Hetkel vaja uus sild hankida. Vana ei taha tagasi panna. Ühtlasi sai mingi hetk hangitud 1.6 mootor, mis nüüd peale läheb, kui veendun, et see on korralik. Praegusel mootoril lekib väntvõlli otsa laager. Avastasin veel, et käigukast oli ka korraliku koguse õli välja sülitanud. Lisaks tundub, et teise käigu sünkrodega probleem ja viies käik undab, nii et esialgu võtan riiulist vana 4-käigulise ja selle proovin remonti viia. Lisaks vahetan ära tagumise difri 06 oma vastu, et maanteekiiruse pöördeid madalamale saada.
Kasutasin tühja mootoriruumi ära ja tegin teda natuke puhtamaks.
Veidi pilte tööde hetkeseisust:
Nii saigi ta koju veetud ja oma aega ootama pandud. See aeg tuli siis sellel nädalavahetusel. Ei plaaninud, et ta nii kaua peab ootama, aga kukus nii välja erinevatel põhjustel.
Autoga juhtus siis selline asi, et esisild tuli kere küljest lahti Tartus Võru ja Aardla ristis. See, et sild lahti on, tuli muidugi pärast välja. Mina pidasin kinni sellepärast, et kapoti alt hakkas kostuma vali põrin. Põrina põhjus oli selles, et ventilaator käis vastu jahutusvedeliku lõdvikut. Esialgu ei jaganud ära, et mis toimub ja kuidas see võimalik on, aga kui auto oli koju veetud, siis lõpuks ikka jagasin ära. Silla tikkpoldid olid lihtsalt kere seest välja tulnud ja silla peal olev kinnitus lahti murdunud.
Põhjus miks selline asi juhtus, jääb sellesse aega kui mu vanaisa veel selle autoga ringi sõitis. Tema käes läks kuidagi pooleks esisilla tala. Kuna autol paks põhjakaitse all, mis kattis ilusti katkise koha ära ja samas hoidis silda koos, siis ei saadud probleemile pihta alguses ja tehti pooleks talaga mõned sõidud. Käidi isegi sillapingis, kuna rattad oli lääpas, aga need teenenduse mehed ei jaganud ka lahti. Lõpuks mu isa avastas probleemi ja sild keevitati kinni, aga katkise sillaga sõitmise käigus vätsutati neid tikkpolte ja nende pesade plekke. Järgnevate aastate jooksul see plekk lihtsalt hakkas roostetama ja tänu ka minu väheke rajumale sõidustiilile tuli ta lõpuks lahti. Huvitav on see, et kahjustada olid saanud ainult parema poole tikkpoltide kinnitused.
Hea on see, et see ei juhtunud maanteekiirusel või tugeval pidurdusel, vaid 30ga linnas sõites. Igaüks võid arvata, mis sellise asja tagajärjed oleks võinud olla. Peab vist kaitseingleid tänama.
Igal juhul olen rõõmus, et asjad nüüd liiguvad ja auto peaks varsti jälle liikuma. Hetkel siis kogu esiosa laiali tõmmatud. Esisilla sain eile õhtul kell 12 auto alt kätte.
Hetkel vaja uus sild hankida. Vana ei taha tagasi panna. Ühtlasi sai mingi hetk hangitud 1.6 mootor, mis nüüd peale läheb, kui veendun, et see on korralik. Praegusel mootoril lekib väntvõlli otsa laager. Avastasin veel, et käigukast oli ka korraliku koguse õli välja sülitanud. Lisaks tundub, et teise käigu sünkrodega probleem ja viies käik undab, nii et esialgu võtan riiulist vana 4-käigulise ja selle proovin remonti viia. Lisaks vahetan ära tagumise difri 06 oma vastu, et maanteekiiruse pöördeid madalamale saada.
Kasutasin tühja mootoriruumi ära ja tegin teda natuke puhtamaks.
Veidi pilte tööde hetkeseisust: