21063, VAZ, 1985
21063, VAZ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Veermikust hakkas ükspäev jubedat kolinat kostuma, mõtlesin et uutest juppidest juba miski alla andnud, aga kanali peale ajades selgus et üks esimese stabika puks oli oma pesast välja tulnud kuigi see oli veel terve.
Ei kujuta ette kuidas selline asi üldse võimalik on.. igasugust rallitamist, kihutamist pole muide olnud
Selle sama puksi panin oma kohale tagasi ja eks näis, kas tuleb veel probleeme sellega.
[Muudetud: 26-8-2007 VAZ]
Ei kujuta ette kuidas selline asi üldse võimalik on.. igasugust rallitamist, kihutamist pole muide olnud
Selle sama puksi panin oma kohale tagasi ja eks näis, kas tuleb veel probleeme sellega.
[Muudetud: 26-8-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Värviks on heleroheline, piltidel paistab tõesti rohkem valgena
Auto värviga olen ülirahul - igasuguse mustuse varjab hästi ära ning seda tooni autosid eriti liikvel pole. Tegemist on muide originaalvärviga, mõnes kohas on vanaisa poolt värviparandusi tehtud.
Auto värviga olen ülirahul - igasuguse mustuse varjab hästi ära ning seda tooni autosid eriti liikvel pole. Tegemist on muide originaalvärviga, mõnes kohas on vanaisa poolt värviparandusi tehtud.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Täna sai lõpuks auto minu nimele registreeritud. Enne sõitsin eelmise omaniku (vanaisa) poolt tehtud volitusega, kuid sellel aasta ta suri..
Nüüd siis uus tehniline pass ning kindlustus kehtib veel nädala. Sai uuritud ka kindlustuse hinna kohta, selle tegemine aastaks läheb mulle edaspidi maksma umbes 2000 - 3000 kr olenevalt kindlustusseltsist, kuna riskigrupp on 1.2 ning 18-21 aastased maksavad veel 30 % peale
Selleks aastaks enam kindlustust tegema ei hakanud, auto läheb talveunne. Enne tahaks ülevaatusel veel ära käia, see saab nov. läbi, aga oktoobris võib vist juba ära teha.
Peale vanaisa surma otsustasin selle auto jätta põhimõtteliselt pühapäeva autoks, 22 a. siiski hoidis teda vanaisa ning talvel soolaplögas ei sõitnud. Püüan autot sama hästi hoida.
Seisma ei jää, suvel sõidan temaga ringi
[Muudetud: 4-10-2007 VAZ]
Nüüd siis uus tehniline pass ning kindlustus kehtib veel nädala. Sai uuritud ka kindlustuse hinna kohta, selle tegemine aastaks läheb mulle edaspidi maksma umbes 2000 - 3000 kr olenevalt kindlustusseltsist, kuna riskigrupp on 1.2 ning 18-21 aastased maksavad veel 30 % peale
Selleks aastaks enam kindlustust tegema ei hakanud, auto läheb talveunne. Enne tahaks ülevaatusel veel ära käia, see saab nov. läbi, aga oktoobris võib vist juba ära teha.
Peale vanaisa surma otsustasin selle auto jätta põhimõtteliselt pühapäeva autoks, 22 a. siiski hoidis teda vanaisa ning talvel soolaplögas ei sõitnud. Püüan autot sama hästi hoida.
Seisma ei jää, suvel sõidan temaga ringi
[Muudetud: 4-10-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Eile sai käidud ülevaatusel ning see ilma ühegi probleemita läbitud. Ülevaataja ütles et tagapidurid võiksid natuke effektiivsemad olla ja see oli ka kõik.
Peale ülevaatust viisin auto talvekorterisse, enne vahetasin veel mootoriõli ja -filtri. Selleks aastaks ongi sõidud siis tehtud temaga ja masin seisab minust 70 km kaugusel Jõhvis. Eks ma vahepeal käin teda ikka piilumas ja garaa?i tuulutamas
Peale ülevaatust viisin auto talvekorterisse, enne vahetasin veel mootoriõli ja -filtri. Selleks aastaks ongi sõidud siis tehtud temaga ja masin seisab minust 70 km kaugusel Jõhvis. Eks ma vahepeal käin teda ikka piilumas ja garaa?i tuulutamas
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Eile käisin Jõhvis ja panin auto üle pika aja käima ning tegin väikse tiiru, kõik toimib nagu enne seisma panekut
Aretasin sisse ka uue maki, kõlarid koos kastiga panin esiistmete alla, kuna ei raatsi polstreid ega tagumist aknalauda ohvriks tuua. Mängib suht. normaalselt, mingit karmi helielamust ei otsigi sealt autost ning vähemalt sai parem kui enne
vana makk
uus makk
LK kasutaja MuKi14 käest sain endale ka korralikud Mosse veljevõrud/sõõrikud, suured tänud talle siinkohal proovisin neid paigaldada, kuid kahjuks ei taha nendega kilp kinni jääda kas peaks tegema klambrid ning kinnitama kilbid poldi või mutriga ? Ehk oskab keegi midagi soovitada, nt. võiks Metalhord rääkida kuidas tema enda omad paigaldas
Aretasin sisse ka uue maki, kõlarid koos kastiga panin esiistmete alla, kuna ei raatsi polstreid ega tagumist aknalauda ohvriks tuua. Mängib suht. normaalselt, mingit karmi helielamust ei otsigi sealt autost ning vähemalt sai parem kui enne
vana makk
uus makk
LK kasutaja MuKi14 käest sain endale ka korralikud Mosse veljevõrud/sõõrikud, suured tänud talle siinkohal proovisin neid paigaldada, kuid kahjuks ei taha nendega kilp kinni jääda kas peaks tegema klambrid ning kinnitama kilbid poldi või mutriga ? Ehk oskab keegi midagi soovitada, nt. võiks Metalhord rääkida kuidas tema enda omad paigaldas
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Paigaldasin 5-se käigukasti, muidu kõik tip-top, aga tühikäigul kahiseb ning üldse tundub häälekam olema, kui 4ne oli, aga hullu pole midagi. Nüüd saab maanteel vähemalt mõnusalt kruiisida 100 - 110ga ja ei tolgenda teistel jalus.
Kui enne oli 90ga sõites ca. 3500 pööret siis nüüd on 100ga ca. 3000 Ja väga edukalt jaksab 1300 mootor vedada 5-nda käiguga, niiet mina olen rahul.
Kui enne oli 90ga sõites ca. 3500 pööret siis nüüd on 100ga ca. 3000 Ja väga edukalt jaksab 1300 mootor vedada 5-nda käiguga, niiet mina olen rahul.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Tegin kindlustuse ära ning sõitsin sellel nädalavahetusel Ladaga ringi. Kahe päevaga tuli 290 km niiet ei saanud arugi 5-se käigukastiga sõitmine on ikka hoopis teine teema, saab maanteel sõita nagu lääne autoga ning kui ühest aeglasemalt sõitvast nissanist mööda läksin jõllitas selle juht küljeklaasist umbes sellise näoga, et mis värk nüüd on
Keskmiseks kütusekuluks sain 8.2, selle sees oli umbes 50 km ka linnasõitu
Mingeid probleeme ei esinenud, kõik toimis nagu peab.
Sai mõned pildid ka tehtud:
[Muudetud: 18-5-2008 VAZ]
[Muudetud: 18-5-2008 VAZ]
Keskmiseks kütusekuluks sain 8.2, selle sees oli umbes 50 km ka linnasõitu
Mingeid probleeme ei esinenud, kõik toimis nagu peab.
Sai mõned pildid ka tehtud:
[Muudetud: 18-5-2008 VAZ]
[Muudetud: 18-5-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Jaksab vedada küll. Samutti oli 1.3 mootoriga 5-ne kast, aga sai pandud öökonomeetri ja nagin kuidas seier oli 5-nda käigiga kogu aeg punase peal. Gaasi pedaal pidi üle poole olema või kaotasin kiirust ja alla 110 polnud mõtet viendat käiku sisse panna.Algselt postitas: VAZ
Ja väga edukalt jaksab 1300 mootor vedada 5-nda käiguga, niiet mina olen rahul.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Rojev: huvitav, et mina saan 5nda käigu juba 90 pealt sisse panna, kiirust ei kaota ning kogub normaalselt, mootor kaeblikku häält ka ei tee Ehk oli sul mootor liialt kulunud või segu lahja ?
Kapa: tänud, ma hoian teda tõesti nii hästi kui suudan!
Aga selle musta laigu all on rooste koht ning see on kaitseks peale pandud, et hullemaks asi ei läheks
[Muudetud: 19-5-2008 VAZ]
Kapa: tänud, ma hoian teda tõesti nii hästi kui suudan!
Aga selle musta laigu all on rooste koht ning see on kaitseks peale pandud, et hullemaks asi ei läheks
[Muudetud: 19-5-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Mina samuti sain 5-nda sisse 90 pealt, aga hoida seda kiirust et õkonomeetri seier oleks rohelises tsoonis on võimatu. Väike tõus ja seier on punases nurgas, samuti kiirust kogudes. Segu lahja ei saanud olla, ega mootor polnud veel oma välja sõitnud.Algselt postitas: VAZ
Rojev: huvitav, et mina saan 5nda käigu juba 90 pealt sisse panna, kiirust ei kaota ning kogub normaalselt, mootor kaeblikku häält ka ei tee Ehk oli sul mootor liialt kulunud või segu lahja ?
Aga vaata kapotti alla, kas on ikka 1.3 mootor?!;)
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Mina samuti sain 5-nda sisse 90 pealt, aga hoida seda kiirust et õkonomeetri seier oleks rohelises tsoonis on võimatu. Väike tõus ja seier on punases nurgas, samuti kiirust kogudes. Segu lahja ei saanud olla, ega mootor polnud veel oma välja sõitnud.
Aga vaata kapotti alla, kas on ikka 1.3 mootor?!;) [/quote]
mis see ökonomeeter nii tähtis on?kui mootor töötas sellisel kiirusel hästi ja mingit halba häält ei tee ja pöörded ka head siis ma ei näe probleemi.
[Muudetud: 20-5-2008 lada]
Aga vaata kapotti alla, kas on ikka 1.3 mootor?!;) [/quote]
mis see ökonomeeter nii tähtis on?kui mootor töötas sellisel kiirusel hästi ja mingit halba häält ei tee ja pöörded ka head siis ma ei näe probleemi.
[Muudetud: 20-5-2008 lada]
mis see ökonomeeter nii tähtis on?kui mootor töötas sellisel kiirusel hästi ja mingit halba häält ei tee ja pöörded ka head siis ma ei näe probleemi.
Kui tähtis siis ökonomeeter on!?
1). Kui naine hakas autoga tööl käima oli kütuse kulu 18-20 l., ökonomeetriga kukus 9-10l. peale:wow.
2).90-100-ga sõites Sa halba häält ei kuulegi, ja vahet pole kas gaas põhjas või polepeal( vahe on kütuse kulus)
3). Pöörded siin ei loe.
Kui tähtis siis ökonomeeter on!?
1). Kui naine hakas autoga tööl käima oli kütuse kulu 18-20 l., ökonomeetriga kukus 9-10l. peale:wow.
2).90-100-ga sõites Sa halba häält ei kuulegi, ja vahet pole kas gaas põhjas või polepeal( vahe on kütuse kulus)
3). Pöörded siin ei loe.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!