21051, atzkarik, 1982 (Powered by dr Tuha)
21051, atzkarik, 1982 (Powered by dr Tuha)
Muide nende tagaistme seljatoe lattide ülesanne on kere jäikuse parandamine, jube jama kui nüüd 05 tagaluuk hakkab järsemates kurvides lahti hüppama nagu seda kopika omad teevad. Kerge ja püstine tagaots ei mõju juhitavausele ka hästi. Selleasemel et neid paarisajagrammiseid plekitükke siit seal lõikuda tuleks auto põhi(ka seestpoolt) ning rattakoopad kivikaitsmest ja korrosioonimassist ära puhastada, omast kogemusest tean et seda tuleb sealt pea kaks ämbrit. Ei targuta niisama vaid eeldan, et neid asju võetakse soovitustena.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
need kõik tuleb teha (koopad jamast puhtaks), jäikuse tagame taga sellega et lansekate vahele õhukese seinaga toru keevimamisega, ja kõrgeks ta ei jää kuna vedrud alt ära rellakaga pooleks ja tagasi.
pakass ja kapott tulevad nigu nii klaasfiibrist! ja ilma hingeteta
pakass ja kapott tulevad nigu nii klaasfiibrist! ja ilma hingeteta
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Valdz ütles juba poindi ära miks seda teile siin räägin. Teie dieedile paneb paneb paugu alljärgnevas tekstis punkt 9.1
Dragrace tehnilised reeglid 2007
9. KERE
9.1 Kere kandevstruktuur ja põhi peavad olema standardsed, tugevdamine on lubatud. Lisaks sõidukil standardsena kasutatavatele plastosadele on lubatud
vahetada plastosade vastu kapott, pakiruumi luuk, esimesed poritiivad ja stanged.
Isepaigaldatud plastist uste kasutamine on lubatud juhul kui autol on vähemalt 6-punkti turvapuur.
9.2. Juhi ja kõrvalistuja uks peavad olema polsterdatud. Muu polster võib olla eemaldatud.
9.3. Sõitjaruum peab olema täielikult eraldatud mootorist ja jõuülekandest. Esimeses tuleseinas ei tohi olla liigseid avasid, need tuleb sulgeda alumiinium- või terasplekiga. S
õitjaruumis ei tohi olla kütuse või jahutussüsteemi torusid ja voolikuid, v.a. standardne salongisoojendus.
9.4 Esiistmed peavad olema terved, vigastusteta, esiistmete seljatugi peab olema kindlalt fikseeritud. Sõitjaistmel peatugi kohustuslik. Kõrvalistuja- ja tagaistme võib eemaldada.
9.5 Tuuleklaas peab olema standardne, ei tohi olla nähtavust oluliselt segavaid vigastusi.
Muude klaaside asemel võib kasutada vähemalt 3 mm paksust purunemiskindlat pleksiklaasi ehk polükarbonaati
(Näiteks Lexan)
9.6 Standardne armatuurlaud on kohustuslik. Armatuurlaua võib eemaldada või asendada isevalmistatuga vaid turvapuuri ja
4-punkti turvavööde olemasolul.
9.7 Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid
nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad tekitada vigastusi.
9.10 Sõidukil ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.
9.11 Sõidukile peavad olema kinnitatud riiklikud registreerimismärgid.
9.12 Kohustuslikud on töökorras pooltuled, pidurituled ja suunatuled.
No hard feelings, nii see lihtsalt on:)
[Muudetud: 8-6-2007 MOMO]
Dragrace tehnilised reeglid 2007
9. KERE
9.1 Kere kandevstruktuur ja põhi peavad olema standardsed, tugevdamine on lubatud. Lisaks sõidukil standardsena kasutatavatele plastosadele on lubatud
vahetada plastosade vastu kapott, pakiruumi luuk, esimesed poritiivad ja stanged.
Isepaigaldatud plastist uste kasutamine on lubatud juhul kui autol on vähemalt 6-punkti turvapuur.
9.2. Juhi ja kõrvalistuja uks peavad olema polsterdatud. Muu polster võib olla eemaldatud.
9.3. Sõitjaruum peab olema täielikult eraldatud mootorist ja jõuülekandest. Esimeses tuleseinas ei tohi olla liigseid avasid, need tuleb sulgeda alumiinium- või terasplekiga. S
õitjaruumis ei tohi olla kütuse või jahutussüsteemi torusid ja voolikuid, v.a. standardne salongisoojendus.
9.4 Esiistmed peavad olema terved, vigastusteta, esiistmete seljatugi peab olema kindlalt fikseeritud. Sõitjaistmel peatugi kohustuslik. Kõrvalistuja- ja tagaistme võib eemaldada.
9.5 Tuuleklaas peab olema standardne, ei tohi olla nähtavust oluliselt segavaid vigastusi.
Muude klaaside asemel võib kasutada vähemalt 3 mm paksust purunemiskindlat pleksiklaasi ehk polükarbonaati
(Näiteks Lexan)
9.6 Standardne armatuurlaud on kohustuslik. Armatuurlaua võib eemaldada või asendada isevalmistatuga vaid turvapuuri ja
4-punkti turvavööde olemasolul.
9.7 Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid
nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad tekitada vigastusi.
9.10 Sõidukil ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.
9.11 Sõidukile peavad olema kinnitatud riiklikud registreerimismärgid.
9.12 Kohustuslikud on töökorras pooltuled, pidurituled ja suunatuled.
No hard feelings, nii see lihtsalt on:)
[Muudetud: 8-6-2007 MOMO]