21051, atzkarik, 1982 (Powered by dr Tuha)

21051, atzkarik, 1982 (Powered by dr Tuha)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

täna õhtul alates kella 5-st.
koht on sulle teada ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Täna ei mängi välja, kuna 60+ kg kolvigrupp nõuab hirmsat moodi kokkupanemist, aga nagu ma aru saan, siis "Tower of power" on koht ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

Postitus Postitas Pets »

Muide nende tagaistme seljatoe lattide ülesanne on kere jäikuse parandamine, jube jama kui nüüd 05 tagaluuk hakkab järsemates kurvides lahti hüppama nagu seda kopika omad teevad. Kerge ja püstine tagaots ei mõju juhitavausele ka hästi. Selleasemel et neid paarisajagrammiseid plekitükke siit seal lõikuda tuleks auto põhi(ka seestpoolt) ning rattakoopad kivikaitsmest ja korrosioonimassist ära puhastada, omast kogemusest tean et seda tuleb sealt pea kaks ämbrit. Ei targuta niisama vaid eeldan, et neid asju võetakse soovitustena.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

need kõik tuleb teha (koopad jamast puhtaks), jäikuse tagame taga sellega et lansekate vahele õhukese seinaga toru keevimamisega, ja kõrgeks ta ei jää kuna vedrud alt ära rellakaga pooleks ja tagasi.
pakass ja kapott tulevad nigu nii klaasfiibrist! ja ilma hingeteta
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

See pole enam kergenduskuur vaid autoanoreksia. Aga miks üldse nii radikaalselt teed asja? Hakkad ringrada sõitma sellega?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

olen kuulnud jutte DRAGRACE tüüpi elajast?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

ega ta rohkem niuke nalja asi ole aga vaatab mis tast edasi saab aga DRAGRACE tahaks proovida küll:)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

edu sulle:D
ehk näeme sind kunagi Kuriksi kõrval:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
2
2emty
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Apr 2007 16:49
Asukoht: Võntküla Taebla v. Läänr mk.
Autod: vaz-21063

Postitus Postitas 2emty »

Algselt postitas: zigulimasuurik
edu sulle:D
ehk näeme sind kunagi Kuriksi kõrval:D
Hmmm... parem kui ladast ikka vitsutile vastase saaks:D

siis hea vaadataa kuidas CCCP vs. USA :P
m
momo
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas momo »

Sedasorti dieediga autod veerandmiilile ei saa, juba eos teada et see auto laguneb laiali niimoodi. Kui puur sees siis teine lugu.
Jutt käib muidugi BHRA üritustest.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

reeglites pole selle kohta midagi kirjas - loe nõudeid!
loomulikult ei jää teravaid metallääri ja muud säherdust näha.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Vast pole mõtet Momol kästa neid nõudeid lugeda, kuna ta on ise BHRA tehnilises komisjonis.;)
m
momo
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas momo »

Valdz ütles juba poindi ära miks seda teile siin räägin. Teie dieedile paneb paneb paugu alljärgnevas tekstis punkt 9.1


Dragrace tehnilised reeglid 2007


9. KERE

9.1 Kere kandevstruktuur ja põhi peavad olema standardsed, tugevdamine on lubatud. Lisaks sõidukil standardsena kasutatavatele plastosadele on lubatud
vahetada plastosade vastu kapott, pakiruumi luuk, esimesed poritiivad ja stanged.
Isepaigaldatud plastist uste kasutamine on lubatud juhul kui autol on vähemalt 6-punkti turvapuur.

9.2. Juhi ja kõrvalistuja uks peavad olema polsterdatud. Muu polster võib olla eemaldatud.

9.3. Sõitjaruum peab olema täielikult eraldatud mootorist ja jõuülekandest. Esimeses tuleseinas ei tohi olla liigseid avasid, need tuleb sulgeda alumiinium- või terasplekiga. S
õitjaruumis ei tohi olla kütuse või jahutussüsteemi torusid ja voolikuid, v.a. standardne salongisoojendus.

9.4 Esiistmed peavad olema terved, vigastusteta, esiistmete seljatugi peab olema kindlalt fikseeritud. Sõitjaistmel peatugi kohustuslik. Kõrvalistuja- ja tagaistme võib eemaldada.

9.5 Tuuleklaas peab olema standardne, ei tohi olla nähtavust oluliselt segavaid vigastusi.
Muude klaaside asemel võib kasutada vähemalt 3 mm paksust purunemiskindlat pleksiklaasi ehk polükarbonaati
(Näiteks Lexan)

9.6 Standardne armatuurlaud on kohustuslik. Armatuurlaua võib eemaldada või asendada isevalmistatuga vaid turvapuuri ja
4-punkti turvavööde olemasolul.

9.7 Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid
nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad tekitada vigastusi.

9.10 Sõidukil ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.

9.11 Sõidukile peavad olema kinnitatud riiklikud registreerimismärgid.

9.12 Kohustuslikud on töökorras pooltuled, pidurituled ja suunatuled.

No hard feelings, nii see lihtsalt on:)

[Muudetud: 8-6-2007 MOMO]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis on üks mees ühe peatüki lugemata jätnud :D
saab metalli tagasi keevitama hakata :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

edu teile siis:D:D:D väike pang käib asja juurde:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
t
Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 13 Mär 2002 11:25
Asukoht: Tallinn
Autod: e39 523, e30 335

Postitus Postitas Taavi »

Küsiks nii huvi pärast, mis asjast saanud on ?
14.077@159.20
o
oz-lada-
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas oz-lada- »

mis spidokaga sa kiirust mõõtsid? siksi omaga we?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Luugikinnitusi soovid veel ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: OZ-lada-
mis spidokaga sa kiirust mõõtsid? siksi omaga we?
inpektorite fööniga sai kanalis mõõdetud - üks seltsimees nüüd aastake ilma lubadeta (mitte atzkarik)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

mina küll ei loe siit momo postitustest midagi mida teinud olen nõuete vastast:yllatunud
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Suletud