21011,masuurik, 1980
21011,masuurik, 1980
Aitäh.Kahju muidugi tõdeda,et pole nagu midagi jälgida niiväga enam.Ükspuha kuhu vaatad,kõik nagu juba kotta tehtud.Teha ka ei viitsi nagu väga:lol.Auto läheb käima ja töötab iga ilmaga.Ei tea mina,et tal midagi häda oleks olnd kunagi.Hea küll...kord läks haapsalus kommutaator,aga see oli sita koha peal ja sisu oli vett saand ja läbi ussitand kohati.Nigu toyota,kalla ja talla.Mõtlesin siin endamisi,et võiks panna tühjadesse esilisa aukudesse sama mõõduga udutuled või päevasõidutuled.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Ah keda need ehitamispildid ikka kotivad.Pealegi udused telefoniga tehtud vigurid.Pandud said uued el akna lülitid,teisi natuke ümber tõstetud,puldi/telefoni pesa,2 kella(tegelikult ühes on väike loosung auto ehitamise kohta,teises on pidurite kohta teave).Ei leidnud muud lahe ndust tühjale kohale.Mu arust sai parem kui eelmine.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kuna siin aega vähe mööda läinud ,siis natuke üht teist uuritud ja tehtud.
Sai tehtud karteritullutus paak(oil catch tank).Tehtud on roostevabast paagist.Paak ise on pärit piimaauto pumbasüsteemist ning sees on korralik sõela ning vaheseina süsteem,millega võitsin pool tööd,samuti oli ta ideaalselt puhas ning tundus kasutamata.1 toruväljavõte oli küll üleliia,aga keevitada ja jebida ei tahtnud ning panin sinna vahva kollase korgi.Muud avad sai kenasti ära kasutada.Minuarust sai väga kena ja asjalik.Ilmselt oma otstarbelt ta selgelt overkill,aga noh see selleks.Sellel autol on niikuinii pooled asjad ebavajalikud.Pigem ilu ja melu pärast.Plaanis veel kõik auto näidikuklaasid SMOKE seeriaks muuta.Selleks peab iga kell lahti võtma,Musta toonkilega kiletama ning panema korraliku valgustuse taha.Ütlen ausalt ,et sain selle mõtte zajetzi autolt ning meeldis mulle väga ja tahtsin ka ise proovida.Proovin ennem ühel teisel näidikul ning vaatan siis ,kuidas jääb.
Et miks niipalju läikima peab...Üritan vaikselt kõik detailid metalse läikega või roostevaba vastu vahetada...samm sammult.
Sai tehtud karteritullutus paak(oil catch tank).Tehtud on roostevabast paagist.Paak ise on pärit piimaauto pumbasüsteemist ning sees on korralik sõela ning vaheseina süsteem,millega võitsin pool tööd,samuti oli ta ideaalselt puhas ning tundus kasutamata.1 toruväljavõte oli küll üleliia,aga keevitada ja jebida ei tahtnud ning panin sinna vahva kollase korgi.Muud avad sai kenasti ära kasutada.Minuarust sai väga kena ja asjalik.Ilmselt oma otstarbelt ta selgelt overkill,aga noh see selleks.Sellel autol on niikuinii pooled asjad ebavajalikud.Pigem ilu ja melu pärast.Plaanis veel kõik auto näidikuklaasid SMOKE seeriaks muuta.Selleks peab iga kell lahti võtma,Musta toonkilega kiletama ning panema korraliku valgustuse taha.Ütlen ausalt ,et sain selle mõtte zajetzi autolt ning meeldis mulle väga ja tahtsin ka ise proovida.Proovin ennem ühel teisel näidikul ning vaatan siis ,kuidas jääb.
Et miks niipalju läikima peab...Üritan vaikselt kõik detailid metalse läikega või roostevaba vastu vahetada...samm sammult.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kuna aknapesu paagi kohta enam vasakul pool kuidagi ei ole,siis tuli midagi välja möelda.Peale läks HELLA aknapesu paak koos mootoriga.Pärit kadetilt.Pumb tundub olevat veidikene võimsam.Pritsib silma järgi ikka paremini ,kui originaal.
Kahjuks see kellade ehitamine täna ei õnnestunud.Toon kile oli liialt tume ,mis mul varuks oli+4w pirn tundub kah seal lahja,kui klaas tume.Peab edasi mõtlema.
Kahjuks see kellade ehitamine täna ei õnnestunud.Toon kile oli liialt tume ,mis mul varuks oli+4w pirn tundub kah seal lahja,kui klaas tume.Peab edasi mõtlema.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!